Company of Heroes z obsługą DirectX 10
przeszłem już najlepszą strategię roku 2006 więc obsługa dx10 mnie nie interesuje - zresztą nie mam nawet takiej grafiki no i vista u nas też jeszcze niedostępna
futureman -> Jeśli przeszedłeś kampanie SP CoH, to ty go całego nie przeszedłeś, tylko lekko musnąłeś :).
OMFG ! Jeszcze ładniejsza ? Jak to możliwe ? :P
To jest dobry przyklad, ze dodanie obslugi DX10 do gry nie jest takie trudne
i to jest moim zdaniem ostateczny dowód na klasę panów z relic'a. Nie dość, że każda z ich gier to absolutna miazga i hit rynkowy; nie dość, ze wszystko jest u nich dopieszczone na cacy - to jeszcze kawał czasu po wydaniu gry chce im się ją za darmo [ bo nie sądzę by patch był płatny] udoskonalać.
Wiadomo, że w tle tego wszystkiego jest nadzieja, że na fali szału na dx10, COH zostanie kupione przez tych, którzy nie zrobili tego do tej pory, niemniej czapka z głowy.
"Za sprawą nadchodzącej łatki poprawie ulegnie najprawdopodobniej również płynność rozgrywki, na którą narzekała dotąd część odbiorców".
Ciekawe która część bo mój Athlon 2000XP z GF5900XT to dziś już złom a CoH wprawdzie na low ale działa jak złoto i wygląda przyzwojcie. To jedna z najbardziej dopracowanych technicznie gier zeszłego roku.
Wyglądać będzie pewnie tak samo tylko wymagania będzie miała dwa razy większe...
NO własnie zgadzam się z przedmówcą, zmiany graficzne o których się tak wiele mówi to głównie marketingowy bełkot i z pewnością nie bedzie coś od czego grafika stanie się hiper realistczna.
Direct X 10 to jak na razie jedno wielkie za przeproszeniem pieprzenie - wyciąganie kasy z naiwnycgh - cienie będą bardziej smooth, oświetlenie będzie bardziej ambient, dym będzie reagował na wiatr ...
Tak jak snajper w COH puści bąka to dzięki DirectX 10 spodnie będą się mu wsapaniale poruszać
jedyny plus nowych directów to usprawnienie komunikacji - cpu-ram-chipset
Obecnie może się wydawać, że DX 10 to nic nowego, ale kiedyś dokładnie to samo mówiono o DX 7, DX 8 i DX 9.
Direct X 10 wprowadza szereg istotnych ulepszeń które zostaną w praktyce wykorzystane dopiero w przyszłości, tak jak miało to miejsce z funkcjami wprowadzanymi z każdym nowym DX. To jest narzędzie przygotowane dla sprzętu nowej generacji i pod gry nowej generacji.
Wraz z rozwojem sprzętu i gier przewaga nowego DX nad poprzednikiem będzie coraz wyraźniej widoczna.
Podobnie windows VISTA. Też jest krytykowany, za to, że niby żadnych innowacji nie wprowadza, że to tylko XP z nową kompozycją pulpitu. Jest to oczywiście kompletna bzdura lista ulepszeń jest bardzo długa i są to ulepszenia znaczące.
Ale specyfikacja dla wielu nic nie znaczy. Ktoś sobie VISTę uruchamia, patrzy " o znowu okienka i menu start tyle że ładniejsze - lipa nic nowego ";>.
Dokładnie to samo mówiono kiedy wchodził Windows 95, potem Windows 98, 2000, a w końcu XP. Niby żaden nie wprowadzał niczego nowego, a jednak XP od 95 dzieli technologiczna przepaść.
Są oczywiście i narzekacze, którzy napalili się na "rewolucję" i tak sobie tą rewolucję wyobrażają, że nic nie ma szans dorównać tym wyobrażeniom. Dla takich osób chyba dopiero obsługa za pomocą myśli i powłoka graficzna w pełnym 3D byłaby rewolucją.... A może i to by nie wystarczyło. Wszak nie chodzi tu o zaspokojenie potrzeb tylko o pretekst do narzekania, a ten jak dobrze się poszuka zawsze się znajdzie:P
NO raczej
No jak dadzą DirectX 10 to lepiej będzie wyglądało CoH ... Pożyjemy zobaczymy :P
Jeśli to, że Company of Heroes będzie współpracowało z DirectX 10 jest prawdą to świetna wiadomość!!! Choć tylko dla tych, którzy będą mieli Vistę... Niemniej jednak nie mogę się doczekać. A nie widzę tu żadnych tanich chwytów marketnigowych bo ci, którzy chcieli kupić CoH już to zrobili, a póki co myślę, że niebędą przesiadać się na Vistę tylko dlatego, żeby zobaczyć jak wygląda jedna gra! Poza tym ściągnięcie tego patcha nie będzie pewnie nic kosztowało.
"pracownicy firmy Relic Entertainment nie zamierzają jednakże spoczywać na laurach i w dalszym ciągu poświęcają swój czas temu, by uczynić Kompanię Braci jeszcze doskonalszą."
Kompanię Bohaterów. Gra ma tytuł 'Company of Heroes', mniej lub bardziej zasadne zabawy z tytułem by cd projekt zostawmy na boku proszę. Zresztą to nie tylko bolączka 'poprawiaczy' z cd projekt, którzy uznali chyba oryginalny tytuł za mało atrakcyjny (żenujące), branża filmowa choruje nawet bardziej na 'kreatywne tłumaczenia'.
Matoł łyknie, człowiek świadomy zachłyśnie się z wrażenia.
Nie wiem po co się czepiać nazewnictwa bo prawie każdy wie, że Company of Heroes" to nie "Kompania braci". Gry komputerowe to nie kursy językowe! Poza tym CD Projekt nie przetłymaczył podtytułu gry (np. "Company of Heroes: Company of Brothers") bo takowego podtytułu w ogóle nie ma w oryginalnej nazwie gry! Gdyby było inaczej można by się czepiać. Ale nie jest! Albo gdyby zamiast "Company of Heroes" CD Projekt dał tytuł "Kompania Braci", to też ewentualnie można by się czepiać, choć nie wiem po co. Pewnie dla zasady... Ale polski tytuł brzmi "Company of Heroes: Kompania Braci"!!! Myślę, że ewentualne dodatki do Company of Heroes w polskiej wersji nie będą już się nazywać Company of Heroes: Komapnia Braci - xxx, lecz Company of Heroes: xxx. Potraktujmy więc podtytuł "Kompania Braci" jako niezależny od głównego tytułu "Company of Heroes". I tyle. PS. Czy tytuł w ogóle wpływa na samą grę???