Amerykańska wersja MotorStorm jednak bez 1080p i 60 klatek na sekundę
i bez filtrowanie tekstur i wogle w 2D.
Zaczynamy od nowa dyskusje porownawcza rendera z E3 z wersją finalną ?;)
umowmy sie ze do 60klatek na sek i 1080p (progressive) jest potrzebna 3x wieksza moc obliczeniowa. zrozumialbym 60kl/sek i 1080i wtedy mozna jeszcze cos podzialac. zreszta te 60klatek to wogole jakas techniczna innowacja, albo jakis redaktorek po drodze sie po prostu pieprznal przy przepisywaniu.
30 klatek, tryb 720p - faktycznie konsole nowej generacji to super wydajne maszyny :-D
Pafun - a widziałeś jak wygląda każdy piksel wyświetlany w Motorstorm ? Zamiast dawać 1080p60 co jest możliwe jak widać na przykładzie chociażby RR7 - zrobili najlepiej wyglądającą do tej pory grę na PS3. I jedną z najlepiej wyglądających w ogóle.
Tom666- no Gulash z Neo+ przygotowuje się do zjedzenia gazety (obiecał że jak finalna wersja będzie wyglądać jak trailer to zje cały numer Neo+) :)
Koktajl - do premiery USA/EU jeszcze parę miesięcy. Zresztą już to przerabialiśmy. Dla jednych będzie wyglądać a drudzy powiedzą że nawet kolo trailera nie leżała.
Pafun ignorancie 30 klatek 720p tojest dokladnie to samo co 60 klatek 720i
;)