Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Amerykańska wersja MotorStorm jednak bez 1080p i 60 klatek na sekundę

11.01.2007 17:11
😃
1
zanonimizowany11242
60
Pretorianin

i bez filtrowanie tekstur i wogle w 2D.
Zaczynamy od nowa dyskusje porownawcza rendera z E3 z wersją finalną ?;)

11.01.2007 17:36
2
odpowiedz
Lutz
173
Legend

umowmy sie ze do 60klatek na sek i 1080p (progressive) jest potrzebna 3x wieksza moc obliczeniowa. zrozumialbym 60kl/sek i 1080i wtedy mozna jeszcze cos podzialac. zreszta te 60klatek to wogole jakas techniczna innowacja, albo jakis redaktorek po drodze sie po prostu pieprznal przy przepisywaniu.

11.01.2007 18:40
Pafun
3
odpowiedz
Pafun
158
Pretorianin

30 klatek, tryb 720p - faktycznie konsole nowej generacji to super wydajne maszyny :-D

11.01.2007 18:44
4
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Pafun - a widziałeś jak wygląda każdy piksel wyświetlany w Motorstorm ? Zamiast dawać 1080p60 co jest możliwe jak widać na przykładzie chociażby RR7 - zrobili najlepiej wyglądającą do tej pory grę na PS3. I jedną z najlepiej wyglądających w ogóle.

Tom666- no Gulash z Neo+ przygotowuje się do zjedzenia gazety (obiecał że jak finalna wersja będzie wyglądać jak trailer to zje cały numer Neo+) :)

11.01.2007 19:31
Koktajl Mrozacy Mozg
5
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

no ale nie wyglada tak jak na renderze :)

11.01.2007 19:33
😈
6
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

Koktajl - do premiery USA/EU jeszcze parę miesięcy. Zresztą już to przerabialiśmy. Dla jednych będzie wyglądać a drudzy powiedzą że nawet kolo trailera nie leżała.

11.01.2007 23:35
7
odpowiedz
Lutz
173
Legend

Pafun ignorancie 30 klatek 720p tojest dokladnie to samo co 60 klatek 720i

;)

Wiadomość Amerykańska wersja MotorStorm jednak bez 1080p i 60 klatek na sekundę