Produkcja gry Fallout 3 ruszyła pełną parą
Zapamiętajmy ten dzień ! Oby Fallout 3 miał to co inne części...A wymagania takie, żeby śmigały na normalnych wymogach :) Zamiast kompożarłoka ma być klimatyczna perełka ! Powodzenia dla twórców!
Czas start! Mnie również ciekawi perpektywa. Modle się o coś w rodzaju "Silent Storm". Broń boże FPP:) Czas odkrzyć starego Bozara...
AAAJJ!!!!!!
Już sie nie mogę doczekać... Tak jak na stare lata minął mi dawny zapał do gier, nie oczekuje już tytułów z zapartym tchem, na moim kompie od roku znajduje sie jedna gra, tak nie moge sie juz doczekać!!!!
eJay: taaak, i gauss rifle, który zawsze podp******alem gościowi na tankowcu :D
Dziś schowam elokwencję do kieszeni i powiem po prostu: HHHHHHUUUUUURRRRRRAAAAAA !!!!!!
Hmmm.... pismo poświęcone X-Klocowi zajmuje się Fallout'em... hmmm....
Wróże raczej zapowiedź kolejnej strzelaniny FPP :?
Przed twórcami stoi arcytrudne zadanie. Nie mam zamiaru specjalnie oczekiwać na tą grę, bo nie chcę później czuć się zawiedziony. Jak wyjdzie, to się okaże, czy ze starcia z legendą Fallout'a Bethesda wyszła zwycięsko.
Czy ja wiem? Jedno mnie tylko martwi, mianowicie dwa wyrazy - Bethesda Softworks. Nie ufam im, po tym, co w Oblivionie zobaczylem. Juz wolalbym zlecić Fallouta nieistniejacemu studiu Headfirst Productions, albo Looking Glass Technologies :)
"...gra zaoferuje dużą swobodę w podejmowaniu działań."
No rewelacja! Tego nigdy wcześniej w Falloutach nie było! Nie dość ,że swoboda, to jeszcze duża!
I to wszystko zapowiadane w czasopiśmie dla Xboxowców.
Będzie totalny crap..... :(
Bethesda, to dobra firma i dobrzy specjaliści. Szkoda tylko, że za F3 nie wezmą się panowie którzy byli w Troika Games. Mam nadzieje, że Ci ludzie są zaznajomieni z legendą F3. Wiedzą i rozumieją które elementy stanowiły o klimacie i legencie. Wierze, że nie zrobią z tego liniowej i poprawnej politycznie rąbanki, dla przedziału wiekowego 8+. Jeśli ktoś wierzy w Boga, niech się modli za te prace.
Pozwolę sobie pozostać sceptycznie nastawionym do tego projektu. Obie części gry należą do tych nielicznych wyjątków, które nigdy się nie nudzą ale przecież. Nawet jeśli Fallout3 zdobędzie rzesze nowych fanów, wcale nie musi się okazać że przypadnie do gustu dotychczasowym.
Choćby nie wiem jak dobra, nie ma bata żeby F3 stała się grą kultową jak poprzedniczki.
To juz nie te czasy kiedy twórcy potrafili kreować cos magicznego.
Przewiduję, że gra będzie dobra, może nawet bardzo, ale po skończeniu gry raczej mało kto do niej wróci - dokładnie tak jak to ma miejsce w przypadku zdecydowanej większości nowych produkcji.
Miła wiadomość :)))
Jeśli nowy Fallout będzie grywalny w równym stopniu co Oblivion, dla mnie wystarczy :)
Mam bardzo duże obawy co do tej gry. Na przykład fakt, że chcą to przekonwertować na konsolę, raczej wyklucza rzut izometryczny i klikanie kursorem. Prędzej będzie to uproszczony interfejs, gdzie jak coś można zrobić to podejdź aż zaświeci się ikonka, i nadepnij przycisk. A jeśli zrobią to w stylu fpp to będzie jakiś koszmar :)
1. dobrze że chcą wydać grę RPG PC - nie grałem w poprzednie części ale tą się zainteresuje
2. znów na pudło m$ chcą przenieść grę PC-tową więc to może nie być już to co poprzednio
YEEEEEEESSSSS!!!! Wreszcie!
wii...! :d hurra znaczy ;]
ok, okres pierwszej euforii mija, teraz wracamy na ziemię - mam nadzieję że to będzie grywalne... bo raczej nie będzie to nic podobnego do falloutów jakie znamy...
Nareszcie xD
Nareszcie
Żadna inna wiadomość nie mogła tak wspaniale poprawić mojch zapatrywań w przyszłość.
Ciekawi mnie czy jeszcze kogoś z starego zespołu jeszcze zwerbowali ( może teraz kogoś z zespołu robiącego Fallout 2 zdobyli )
Boże miej w opiece ten projekt :P
Super!
I dobrze ze w 3D, nie marudzcie, ze w 2D i izometrycznej byloby lepiej - gdy gram w F1 czy F2 wlasnie mi brakuje widoku z oczu bohatera, ew. tpp. To jest duzo bardziej sugestywne niz oddalony widok.
Dobrze sie stalo, ze projekt robi firma, ktora ma juz technologie z Obliviona - czyli miasta pelne ludzi, ktorzy maja swoje sprawy...
I przy okazji Obliviona panowie z Bethesdy chyba pokazali, ze ciekawe questy poboczne to oni robic umieja.
Ostatnio Bethesad nie jest w najlepszej formie. StarTrek Legacy to chyba najlepszy przyklad. (A zwlaszcza prawie nie grywalna wersja PC-owa)
D'P'G --> Heh ciekawe jak to rozni ludize moga miec calkiem odmienne zdanie na ten sam temat ;)
W Oblivionie wlasnie nie podobaly mi sie puste miasta, jak i to ze NPC w zasadzie chodzily bezsensownie w te i we te zamiast zajac sie pracami dnia codziennego (kowal przy palenisku robiacy jakies narzedzia, dzieci bawiace sie, ktos cwiczacy strzelanie z luku, kupiec ladujacy towary na woz). Juz nawet w Gothicu swiat by taki bardziej zywy.
Co do questow takze nie do konca sie zgadzam (nie gralem calego Obliviona). Chociaz przyznam, ze niektorea sa ciekawe (Ducho w domu, Wejscie do obrazu, i troszke nudne acz zabawne sledzenie roznych ludzi na zlecenie paranoika), to jednak wiele z nich ogranicza sie do chodzenia za strzalka i nie daja zbyt duzej swobody czy satysfakcji z samodzielnego ich wykonania.
U.V. Impaler --> http://www.bethsoft.com/games/games_startreklegacy.html
Skoro jest na stronie Bethesdy to znaczy ze ona go wypuscila i ona za niego odpowiada. Nawet jesli robia to firma od nich zalezna to jednak Bethesda musiala wiedziec pod czym sie podpisuje.
To niewiele znaczy. To tak jakbyś miał pretensje do firmy 2K Games za to, że rozgrywka w Sid Meier's Railroads! jest zbyt uproszczona. Powiązanie oczywiście istnieje, ale producent to jedno, a wydawca to drugie. Proponuję nauczyć się rozróżniać te kwestie, bo świadomie bądź nie wprowadzasz ludzi w błąd twierdząc, że bugi w Star Trek Legacy zrobiła Bethesda. Idąc takim tokiem rozumowania możesz ukarać JoWooD za niedorobionego Gothika 3.
Impaler, troche racji masz, ale tez nie do konca. Skoro wydawca wydaje gre sknocona, to nie najlepiej swiadczy o wydawcy. I daje podstawe do obaw, ze F3 tez moze zostac wydany mimo ze bedzie sknocony.
O ile samo uzycie enginu z Obliviona mnie nie martwi, bo faktycznie o niczym to jeszcze nie swiadczy, o tyle plany wydania gry takze na konsole sa bardzo, bardzo niepokojace. Widzielismy przeciez, co "ukonsolowienie" gry zrobilo z TES4, wiec mozna zakladac, ze i F3 moze byc skopany w podobny sposob... Pseudoliniowosc, maly swiat gry udajacy wielki itp.
A naprawde sie nie zdziwie, jesli bethesda wypusci po prostu klona TES4 tylko w innych realiach i z uproszczonym systemem role-playing. W koncu skoro Oblivion sprzedal sie tak dobrze, to i F3 sie sprzeda bardzo dobrze... Ich glownym priorytetem w zwiazku z tym bedzie dostosowanie gry do wymagan nowych graczy, nie znajacych jakichs tam pecetowych gierek sprzed dziesieciu lat...
Innymi slowy, zagrac na pewno bede chcial, ale nie robie sobie nadziei, ze gra bedzie choc w polowie tak dobra jak F1/F2.
Zdaję sobie doskonale sprawę, że obowiązek wydania produktu dobrego ciąży na wydawcy, ale mimo wszystko rozróżniłbym te dwie kwestie, a zwłaszcza wyciąganie wniosków na zasadzie: Bethesda zrobiła grę z bugami, co sugerował Volvox, mimo, że jej de facto nie robiła.
I moim zdaniem przypadek Star Trek: Legacy nie daje podstaw do tego, że gra Fallout 3 zostanie sknocona w takim samym stopniu, bo ostatni produkt studia Bethesda to właśnie Oblivion, któremu można wiele zarzucić, ale na pewno nie to, że jest niedopracowany pod względem technicznym.
Obawiam się, że Fallout 3 zostanie w jakimś stopniu uproszczony, ale na szczęście scena PC rządzi się innymi prawami niż konsolowa. Nie podoba Ci się coś w Oblivionie? Zmieniasz to - modów jest ponad 5 tysięcy.
dla mnie Fallouty to klasyka klasyki,ale równie dobrze bawię się teraz przy Oblivionie i jak dla mnie ta gra jest rewelacyjna-też jestem przyzwyczajony do 2D w Falloucie co nie znaczy że F3 w 3D nie może być świetny-poczekamy zobaczymy-najważniejsze że w końcu go robią
Taaa, dobrze i to...
Gorzej tylko, ze pewnie bedzie to gra na zasadzie "Znalazles karabin typu Bozar. Aby go uzyc potrzebujesz skilla Heavy Guns. Aby zakupic skill Heavy Guns udaj sie na strone producenta i zaplac 3$" ;)
Pieprzyc klasyczne Fallouty.
Bethesda zrobi to jeszcze lepiej niz robilo Black Isle.
Ronn - Looking Glass Studios, jesli już ;) Poza tym nie trzeba tej roboty zlecać nieistniejącym firmom, z tamtych czasów przetrwało studio Irrational Games, myślę, że się nadają. Tyle że na razie mają ręce pełne roboty - Bioshock :)
A tak poważnie, to myślę, że należy dać panom z Bethsoftu szansę, graficzne cuda tworzyć umieją i mają wyczucie stylu, niech jeszcze tylko ktoś napisze dobry scenariusz... I będziemy mieli zabawę na całe wakacje 2010 roku ;)
pewnie bedzie widok zfpp jak to zamierzla betsheda.Pozatym mam rozumiec ze engine obliviona byl wziety z piratow lub civilizition ?
Nie, masz rozumieć, że kolejne edycje Gamebryo napędzały kilkadziesiąt gier, w tym Piratów i Obliviona.
gra bedzie wkonwencji fpp,jak ot zamierzala betsheda.pozaytm to engine piratow i civilization napedzal obliviona ?
Byle by tylko nie sknocili wszystkiego autolevelowaniem. Nie wyobrażam sobie by wszyscy NPCe zaczęli nagle biegać w powerarmor'ach i wymachiwać Gauss rilfe'ami. Natomiast widok FPP/TPP może być jak najbardziej. W końcu Fallout nigdy nie był silnie zorientowany na drużynę (nie kontrolowało się bezpośrednio jej członków).
Mimo ze jestem wielkim fanem Fallout to jakos nie czuje sie przywiazany do rzutu izometrycznego. Najchetniej bym widzial gre w formie podobnej do KotoR, chociaz jakbym mial zgadywac to bedzie raczej cos w stylu NWN2 (z dosc swobodna kamera i mozliwoscia jej zmiany.
ale przecież widok ftp/tpp kłóci się z miejsca z grą turową... to już lepiej żeby był widok taki jaki ma być w JA3...
zajebisty plakacik !! może idzie gdzieś dorawać takie cudo :)
slyszalem ze gra bedzie opierac sie na silniku z OBLIVIONA :D:D a wiec bedzie ciekawie . tylko zeby gra nie stracila grywalnosci :D ale czekam z niecierpliwoscia :D
XAAR - w KOTOR'ach miałeś aktywną pauzę i nie potrzeba było tur. Po za tym mając w pełni trójwymiarowe środowisko mogę sobie kamerę ustawić tuż za bohaterem. Czyli w TPP.
Ja bym się ucieszyl z FPP. Ideałem było by jak by dali wszystkie trzy tryby : Rzut Izometryczny, TPP i FPP.
Co do OBLIVON'a 1000 razy wolę aby robili Falouta ci co robili Obliviona iż tacy PARTACZE I NIECHLUJE od Gothica, który jest nie dość że jest gorszy graficznie, zabugowany to jeszcze ma bez sensowne zadania i ograniczenia (niech ktoś dobry nauczy się walki dwoma brońmi).
W Obku znienawidzoną STRZAŁKĘ można wyłączyć a spie.... Gothic'a nie naprawisz prostym modem.
Zaś ja bardzo sobie chwalę Level Scaling - przynajmniej nie mam takich absórgów, że najpier przed tygognie pakuję i drukuję postac a potem NIKT mnie nie ruszy. Największi bossowie padają jak muchy. W Morrowindzie w 4 godziny zdrukowałem 40 poziom i reszta gry mi się nudziła. Przestała jak zacząłem grać a nie pakować poziomy.
Miri - > wiec moze trzeba grac a nie pakowac? i potem nie narzekac? nie truj dupy skoro jestes lama na wlasne zyczenie
Ciekawe jak Fallout 3 robiony przez BS bedzie sie mial do zapowiadanego niedawno na lamach GOL'a Fallout'owego MMORPG'a Interplaya (?)?
Nie przypominam sobie sytuacji zeby 2 firmy robily 2 oddzielne gry osadzone w tym samym uniwersum, zastanawialem sie wiec czy mozliwa jest jakas kooperacja zeby np. uzgodnic zgodnosc fabul, czy raczej, jak zwykle, kazdy pojdzie swoja droga?
Aktywna pauza to nie to samo... jeśli ten fallout będzie opierał się na SPECIAL-u (a inaczej nie widzę :P) to aktywna pauza popsuje całą zabawę. Przecież tam cała taktyka walki opiera się na każdym punkcie wydanym w umiejętności czy inne zdolności. Przy aktywnej pauzie zrobi się z tego sieczka a nie taktyczne planowanie :/
I proszę o niedobór amunicji, może jakaś kolejna wojna w intrze albo coś by mogła to załatwić... nie proszę o zbyt wiele :)
Zacietrzewie sie troche jak Ziemkiewicz, ale uwazam ze tury to nierealistyczny, ograniczony i po prostu glupi relikt przeszlosci. Relikt, ktorego miejsce jest szesc stop pod ziemia.
Od czasu aktywnej pauzy nie ma potrzeby robienia gier turowych. Nawet nowe UFO sa zdaje sie real/time with action pause.
Oby w F3 nie bylo zadnych tur.
Uwazam nawet, ze Fallout "jedynka" bylaby lepsza, gdyby miala system walki znany z BG czy Planescape, a nie taki, jaki byl.
Ale ze Fallout byl swietny fabularnie i merytorycznie, to ludzie polubili wszystko co sie z nim wiazalo - tury tez.
Xaar >> I proszę o niedobór amunicji >> wishful thinking. Obawiam sie ze zrobienie "zbyt trudnej" gry bedzie sie mijac z zalozeniami marketingowcow. Fallout 1 i 2 nie byly robione wielkim nakladem srodkow, moza wiec bylo sobie pozwolic na ryzyko zrobienia gry trudnej, tym samym niszowej, Fallout 3 bedzie superprodukcja ktora bedzie musiala sie zwrocic, bedzie wiec latwy... :-/
Mam tylko nadzieje, ze BS zostawi mozliwosc swobodnego dogrywania mod'ow, wtedy community juz zrobi swoje ;)
MGR -> Ale nie sądzisz że przy aktywnej pauzie wszystko dzieje się zbyt szybko?
Ja tam zawsze lubiłem wszystko planować na spokojnie... tutaj zdąże dojść, i strzele go jeszcze w oko z całkiem dużym prawdopodobieństwem co może spowodować że on nie będzie mógł oddać strzału w swojej turze... - To lubie! A nie *pauza* ty idź tutaj, ty strzel tego, ty przeładuj *off* <5 sek> *pauza*...
Matt -> oby :) Nic nie zastąpi uczucia dorwania w ręce, zamiast pistoletu, pierwszego obrzyna z 4 nabojami :D
Fallout 1 jak na swoj czas byl produkcja calkiem wysokobudzetowa i reklamowana.
Nie wiem jak wy, ale ja sledzac prase branzowa w polowie lat 90-tych czytalem mnostwo zapowiedzi Fallouta.
Do dzis pamietam, ze mial byc oparty na GURPSach, co okazalo sie w koncu nieprawda.
MGR ===> na szczescie dla Fallouta okazalo sie ze zrezygnowali z GURPS
MGR >> lata '90 to dawne dzieje ale tez bylem wtedy na biezaco z prasa, fakt ze wybrana bo trzymalem sie z grubsza tylko SGK, sporadycznie przegladajac Gambler'a, Reset i CDA i ze Swiata gier przypominam sobie tylko jeden artykul zapowiadajacy Fallout'a (pamietam nawet ze byl screen z brama do Boneyard ;)) i gdyby nie kumpel z liceum ktory mnie gra zainteresowal, to pewnie bym ja przegapil, stad moje wrazenie niezbyt naglosnionej produkcji.
Mistrz Giętej Riposty, tury to oczywiscie jest relikt przeszlosci, ale relikt, ktory z checia bym zobaczyl ponownie. Poza falloutem taki system rewelacyjnie sprawdzil sie w "Incubation : The Time is Running Out".
Mistrz Giętej Riposty ---------> nie mogę się zgodzić co do tego, że Fallout byłby lepszy, gdyby w nim zastosowano system walki z BG (czyli aktywną pauzę). Może tury są nierealistyczne i archaiczne, ale wystarczy sobie zagrać w Tacticsa w trybie realtime i okazuje się, że "nie czuć punktów akcji".
Proszę mi nie mówić, że KotOR jest grą real time z aktywną pauzą, bo tak nie jest. Knights of the Old Republic jest turówką! I właśnie taki widziałbym tryb w Falloucie 3. Tury, które są prawie niewidoczne (szybkie przejscia bez autopauzy) z możliwością aktywnej pauzy.
I nie chcę szajsowatego systemu z Baldurs Gate czy Tormenta. Mimo, iż te gry są świetne to system walki (szczególnie w BG) został totalnie skopany. Chaos, chaos i jeszcze raz chaos.
Nigdy silną stroną serii Elder Scrolls nie były rozbudowane dialogi. Jeśli zrobią tak samo w Fallout, co w Oblivionie to będzie straszna porażka.
UVI - cholera, masz racje ^^
To bylo screen bardzo podobny do tego w kazdym razie ;)
Pamietam ze byl tez drugi, z plecakiem "do ktorego zmieszcza sie dwa miniguny". Hehe, jakie to pierdoly czlowiek czasem pamieta.
W pozycji drzemie ogromna "siła". Liczę że będzie to coś na wzór pierwszych zapowiedzi stalkera, rozbudowane rpg, w konwencji tpp/fpp bez tur, jeżeli chodzi o taktyke dobrym rozwiązaniem mogłoby się okazać rozwiązanie z mass efect. Mam nadzieje że dostosują silnik tak, żeby nie było ani jednego "loading..." :]
ronn ---> A "Silent Storm"? Wszak to jest obecnie rewelacyjny wzorzec do naśladowania, jeśli oczywiście mówimy o turach.
(osobiście bardzo na nie liczę, choć... pewnie się srodze zawiodę :/)
A jak nie tury, to przynajmniej jakiś system pauzy, i walka powiedzmy a la KOTOR, bardzo mi się podobało takie rozwiązanie.
[edit] Nie zauważyłem, że Mineral mnie ubiegł :)
Oj oj oj... XBOX-magazine... O Jesssu... i nadzieje prysły. No przecież to będzie strzelanka. Oblivion w wersji Fallout i tyle! Normalnie już to widzę i przeraża mnie to! Jak Microsoft ma nadzieję, że gra będzie na 360tkę - to w co innego można grać padem? Przecież nie będziesz sterować kursorem i pokazywać do którego wroga ma strzelać nasz bohater - to musi być coś zręcznościowego. A, że Gamebryo - to w 3D... 2+2=DNO. Na prawdę - jak ludzie sami nie zrobią jakiegoś Fallouta to się nie doczekamy. :(
Czy to nie miał być MMO?
Po prostu BS nie lubi X'sa i sobie jaja robi dając to w magazynie do X'sowców. Przecież jak będzie to gra turowa (oby!!) to padem będzie można było ruszać myszką bo się będzie miało dużo czasu.
Będę się modlił za pomyślne prace nad tą grą :).
Fallaut to jedna z pierwszych gier, w które przyszło mi grać na swoim blaszaku. Jedyne RPG, które pochłonęło mnie bez reszty, a to za sprawą świata gry.
Martwi mnie tylko wzmianka o wydaniu Fallauta3 na konsole :(. Boję się, że uproszczą rozgrywkę i zrobią ją bardziej schematyczną, tak jak to zrobili w przypadku Obliviona. Żeby tylko nie nastawili się za bardzo na grafikę, zamiast na inne aspekty gry ;).
Astaldo -> Dyć nie ma Interplay... Upadło na twarz i pogubiło wszystkie kulki... :)
Docenci -> Interplay teoretycznie istnieje i nadal ma prawa do MMO w świecie Fallout'a (vide https://www.gry-online.pl/newsroom/produkcja-gry-mmo-o-nazwie-fallout-ruszy-w-styczniu-przyszlego-roku/z1763a )
Jak miło... :) Czekam z niecierpliwością w wielkim poważaniu mając jęki tych, którzy twierdzą że Bethesda zaszkodzi tej grze. Dlaczego? Bo jeśli w Morrowinda grać się nie dało i był beznadziejny (taka jest moja opinia, nic mnie do tej gry przekonać nie mogło) tak Oblivion niespodziewanie wciągnął mnie dogłębnie i całkowicie pochłaniając ponad 100 godzin mojego życia (a to przecież nie koniec - w Knights of The Nine nie grałem i z niecierpliwością czekam na drugi dodatek). I mimo że fanom poprzedniej części "The Elder Scrolls" Oblivion się raczej nie podobał to jednak odniósł ogromy sukces bo był bardziej "user friendly". A że gra miała dość dużo uchybień czy błędów (przesadzony level scalling na przykład)? Cóż z tego skoro tysiące darmowych plug-inów pozwalają tą grę w pełni dostosować do swoich potrzeb. Bardzo spodobał mi się też ostatni survival horror Bethesdy - Call of Cthulhu. Nie pamiętam gry która tak świetnie manipulowałaby moimi emocjami.
Nie wiem jak wy, ala ja Fallouta 3 widzę tak, że nawet jeśli to będzie gra całkiem inna od poprzednich części, to będzie ona dobra, bo pracują nad nią prawdziwi specjaliści.
Coreyy -> Jeżeli Fallout 3 wychodzi też na konsole to na brak ciągłych "Loadingów" nie ma szans, te sprzęty mają za mało RAMu...
Astaldo -> nie no nie no, ja czytałem tego newsa... tylko wtedy też się zastanawiałem - kto ma dane nie uzupełnione. :) Bo tak jakby programistów i biur już nie mają. :)
Musi byc klimat, grafika jest malo wazna :)
Matchaus --> Niestety nie mialem jeszcze przyjemnosci obcowac z "Silent Storm", ale sprawdzilem w encyklopedii i gra wyglada calkiem ciekawie.
Mnie jakoś nigdy Fallouty nie wciągnęły. Może jeszcze do nich nie dorosłem. :P W każdym razie, trzymam kciuki za projekt. Być może będzie to pierwszy Fallout, który mi się spodoba. ;P
A moze jednak je przerosles.
Fallouty bardzo sie zestarzaly, dzis ciezko mi sie w nie gra.
Derrvin - zeby docenic Fallout'y trzeba bylo dobrze znac angielski ...i miec specyficzne poczucie humoru. Nie przypominam sobie zadnej innej gry ktora miala byc choc w polowie tylu nawiazan do filmow (Monty Pythona!) ksiazek i ogolnie popkultury, co taki Fallout 2.
Ja bym chętnie widział tury w Fallout. Zdecydowanie wolę bardziej gry turowe, gdzie rozgrywka kojarzy mi się z myśleniem, a nie klikaniem.
taaa. własciwie to nocowalem w firmie ( tylko tam mialem komputer :P] jak gralem w jedynke, dwojke, a potem glebokie rozczarowanie .... Tactics.. ja tam nie trace wiary.
No wreszcie! Oby tylko to nie było kolejne vaporware i chociaż twórcom za bardzo nie ufam ('zaledwie' dobry Oblivion), i choć jestem prawie pewien, że gra nawet w połowie nie dorówna 'jedynce' to i tak czekam. Bo kto nie czeka? :)
A tury muszą być. Choćby z szacunku do tradycji.
Miszczuniu Gietej Ryposty, dawno takich bredni jak twoje wypowiedzi w tym watku nie czytalem. Prosze, zostaw Fallouty w spokoju, graj sobie w swoje nudne-do-granicy-nudnosci aktywne pauzy i zachowaj nas od twoich niedorzecznosci.
Prosze!
Idz!
"ufo nawet nie jest turowe"
Bo to nie jest zadna kontynuacja, tylko wypociny jakiegos drugoligowca!
pewnie ze bede gral, drkosa, bo na szczescie bede mial w co. na klasyczne turowce nie ma co liczyc, sadze, ze poza ruskimi strategiami spod znaku silent storma czy nightwatcha, juz nikt a nikt takich gier nie bedzie produkowal.
zreszta tak jak juz ktos napisal, aktywna pauza w rt nie wyklucza tur. system znany z NWN czy KOTOR to system turowy, tyle ze tury sa wykonywane na raz.
A to najnowsze UFO nie jest wcale takie zle.
No tak... bo przecież Civilization IV, Galactic Civilization II, czy Heroes of Might & Magic V to shity nad shitami. Weź już lepiej przestań takie rzeczy wypisywać. Jest grupa ludzi, którzy uwielbiają takie gry i może nie jest tak liczna jak miłośnicy konsolowych strzelanek, ale też się dobrze trzyma.
piszemy o grach rpg... cywilizacja to cywilizacja, zasady ma niezmienione od poczatku lat 90-tych, to samo zreszta sie tyczy heroesow. pokazcie mi waznego zapowiadanego rolpleja turowego.
zawsze uwazalem, ze Bethesda robi najlepsze gry, i gdyby to ona zrobila swego czasu Fallouta, nie Black Isle, to moze dzis bylaby to jeszcze lepsza i bardziej ceniona wsrod fanow gra.
I nie chce deprecjonowac Fallouta, bo to byl swietny tytul i wniosl wiele nowych rzeczy do gier crpg, ale akurat system walki pozostawil archaiczny, rodem z planszowek.
Co bylo swietne w Falloucie, to powszechny standard w dzisiejszych grach - system drzewka dialogowego. Potem uzywany w 90% gier cRPG. Dzieki temu systemowi powstaly takie perelki jak Planescape.
Producent wykonawczy odpowiada swoja dupa za produkcje (w przypadku obliviona odniosl sukces), ta produkcja musi sie sprzedac i zarobic kase, zastanawiam sie jedynie o ile wieksze bedzie dojenie biednych ludzi na dodatkach, mysle ze ci ktorym podobal sie oblivion beda usatysfakcjonowani. Bedzie grywalna hybryda, i tyle chyba. Nie zarzyna sie kury ktora znosi zlote jajka (chodzi mi o ogolna wizje obliviona), ladna grafika i sredni (prosty) gameplay
Chryste. F3 ma wyjść na x360? Tiberium Wars tak samo...
Przecież teraz te gry to będą platformówki.
Mistrz Giętej Riposty ===> Planescape powstal bo bylo to marzenie Chrisa Avellone. A po Fallout 2 dostal zielone swiatlo bo sprawil sie swietnie. I tyle.
Co do systemu misiaczku, to chcialbym zauwazy ze Fallout wyszedl przed BG , i to ponad rok i to wlasnie BG wyewoluowal z Fallouta (tym samym sposob w jaki BI rozwiazalo system walki w Baldursie wlasnie). Na owczesne czasy wcale nie byl taki anachroniczny.
Gdyby Bethseda zrobila wowczas Fallouta to byla by druga gra z cyklu 1000 Bugow. Ale nie mialo by to nic wspolnego z legenda wsrod fanow :]
Ja i tak jestem zdania, że system walki w Fallout był bardzo fajny i chętnie bym go zobaczył w nowej grze. Może tylko lekko zmodyfikowany do dzisiejszych standardów. Coś a'la możliwość włączania/wyłączania czasu rzeczywistego lub coś w ten deseń.
Bethesda moze i robi swietne gry (w TES3 gralem dlugo i z ogromna przyjemnoscia), ale Fallout to nie gra.
Fallout to inny swiat, a komputer jest tylko brama do niego. O zadnej innej grze nie moge tego jeszcze powiedziec, chociaz kilka jest juz blisko (i to nie tylko z gatunku crpg).
Przypomnij sobie jak tresci dialogow w Fallout budowaly autentycznosc wystepujacych tam npc.
Tego Bethesda, niestety, jeszcze nie potrafi.
Taka jest moja opinia, inni moga miec inna, niech tylko nie staraja uczynic ich wizji moja.
A co do F3, wolalbym Troike na miejscu Beth (i moge sobie wolec do woli, i tak niczego to w tej materii nie zmieni).
Gadacie o systemie walki więc wtrące swoje dwa grosze ;)
F1 i F2 miały moim zdaniem najlepsze systemy walki.
Nie był to typowy chaos walk w grach z podznaku D&D ( Kto mi wciśnie ścieme że wpełni tam wykorzystywał atuty i zdolności postaci ?) Przecierz te gry to diablo w najczystrzej postaci ( system walki )
A w falloucie człowiek widział pole walki z mnustwem przeciwników z podobnym poziomem i zazwyczaj z ogromną przewagą liczebną i jak nie pomyślał to go pochłoneła pustynia ( nie mówie o maniakach nabijania levelów )
Fallout to jedyna gra rpg w której czułem się nasycony wygraną ( pewnie dla tego że wykorzystywałem szare komórki, wiem że dla niektórych dobra zabawa wiążę się z wyłańczaniem szarych. Ale jeśli tak stawia sprawe to niech się wybieżę za ocean, tam znajdzie raj bezmuzgiego grania )
Jedyną rzeczą jaką bym dodał to większe wykorzystanie terenu ( osłony ), możliwość demolowania pola walki ( w rozsądnych proporciach ) i większe możliwości ruchowe postaci ( wspinanie się ,czołganie , przeskakiwanie )
A reszte bym zostawił.
Ja rozumiem MGR. Po prostu przy akompaniamencie tony zachwytów, zawsze przyda sie łyżka dziegdziu :)
To, ze sie z nim nie zgadzam, nie znaczy, ze zaraz trzeba wysuwac daleko idace wnioski.
ps. Założe sie, ze Bethesda, nie bedzie umiala zrobic nawet tak dobrego intra, jak w starych falloutach ;P. A co dalej? Co z dialogami? Taki szajs i szajsowa fabula jak w Oblivionie? Cóż, na pewno bedzie sie dobrze na x360 sprzedawać. Jak sie chlopaki rozpedzą, to zrobia od razu System Shock 3, Little Big Adventure 3 i Grim Fandango 2. Wszystko na silniku Obliviona :D
fallout ---> tytuł którego nie może pominąć żaden gracz świadomy prawdziwej wartoście gier. fallouta napewno charakteryzuje doskonała fabuła, szkoda tylko że nie ma daty premiery:/
acha jedna uwaga to nie będzie taki fallout jak dwie poprzednie części które tak chwalicie (ja nie grałem w żadną) to będzie uproszczony RPG w 3D - w końcu to wychodzi teżna xboxa
nie no świetny dzień, zanlazlem fajna prace no i taka wiadomosc o grze na ktora najbardziej oczekuje( a przynajmniej jakichs informacji) :D, oby tylko nie skopali legendy...
BTW: ja bym Fallout 3 zrobil jako exclusive dla PC bo jeli ma tez byc na X360 to raczej napewno bedzie to TPP lub FPP...ciekawe co z tego wyniknie
Nie chce mi się sprawdzać, ale nie wspominali w CDA przypadkiem coś w rodzaju, iż najnowszy fallout ma być MMORPG?
Ej co to ma być? dopiero ósme?
A ja sie zgadzam z przeciwnikami tur - tury to sa dobre w szachach i kartach:P
Gry w czasie rzeczywistym z dobrze zrobiona pauza (np. z wyborem zwolnionego tempa akcji po wyl. pauzy) sa o niebo lepsze niz tury, bo tury maja oczywiscie jedna sztucznosc - gra sie naprzemian.
I wcale czas rzeczywisty nei oznacza durnego klikania, tak jak w Red Alert czy Warcraft. Dzieki pauzie mozna dac tyle samo roznych niuansow co w turach.
Swoja droga czy jest w rts z pauza cos takiego jak pokazanie zasiegu danego oddzialu? W turach widzi sie , ile pol dana jednostka przechodzi w turze, w rts mozna porownywac jedynei szybkosc - takie podswietlane pole zasiegu (do porownania, ile terenu dane jednostki przejda w tym samym czasie) byloby chyba cenna informacja...
Niech lepiej zamówią nagrobek. Kolejna gra która rozpoczęła żywot na PC zostanie zabita przez konsole.
D'P'G, dobra weźcie real-time do kolejnych Oblivionów i Gothików, ale zostawcie tury dla fallouta :)
MGR--->ani ty ani nikt tutaj nie wspomina o jednej z największych serii RPG-Might & Magic(niestety pogrzebaną przez tragiczną cz. IX mam nadzieję że nie na zawsze).W poprzednim roku przypomniałem sobie po raz n-ty cz.VI i VII i osobiście nie wyobrażam sobie innego w nie grania jak tylko turowo,a to przecież też FPP-czyli wszędzie można zastosowac tury z powodzeniem i jak dla mnie to o wiele lepszy system niż aktywna pauza,nie wspominając już o real time.Co do Falloutów to tury dawały mi w tej grze ogromną satysfakcję z walk.Mam nadzieję że pomimo tego co piszesz tury nie znikną,choć widać na każdym kroku trend do upraszczania i spłycania rozgrywki w nowych grach.
Zniose wszystko (nawet widok TPP) ale jesli zrobia walke w realtime to bedzie dramat...
_Luke_: nie zrobią... Po tym jak próba połączenia systemu z fallouta z real timem w tacticsie nie wypaliła, nie powinni do tego wracać. Chociaż kto wie :/
Ja bym był w 7-dmym niebie jakby zostawili grafike z fallouta 1/2 i zrobili trójeczke na tym silniku :)
Swoją drogą dziwie sie, że nie zrobili żadnych dodatków do fallouta 2 na przyklad. Mysle ze to nie bylby problem dorzucic pare lokacji, albo poszerzyc troche świat, a sprzedałoby sie jak świeże bułeczki :)
A niby dlaczego aktywna pauza to splycanie rozgrywki ??? Combat Mission tez jest chyba taka gra i raczej nikt nie nazywa jak "plytka"
Piszac o aktywnej pauzie nie mam na mysli zwyklego rtsa, zwyklej "klikanki" obdarzonej pauza. Mam na mysli cos z rowna iloscia czynnikow, co w Falloucie. Np. The Fall jest przykladem, tylko ze tam walka nie byla w 100% dopracowana.
plusy:
-Nie ma sztucznego grania na przemian
-Akcja na zywo
ew. wady :
- W turach zazwyczaj sa hexy i one daja pewne poczucie pelnego panowania nad walka i braku przypadkowosci. Ale to tez moznaby jakos rozwiazac w aktywnej pauzie.
- W turach skupiamy sie kolejno na kazdej postaci i widac co zrobila, w rts z pauza trzeba miec wiecej podzielnosci uwagi, nawet jesli mozna mocno zwolnic tempo akcji
Jakoś mnie ta wiadomość nie wprawia w euforię. I tak nic nie przebije pierwszej i drugiej części.
gdyby to bylo black isle to pewnie i bym teraz klaskał. Jednakże, z racji tego iż to Bathesda oraz faktu iż jak widać chcą wykożystać engine z kaszaniastego obliviona pozostaje sceptycznie nastawiony.
Mam nadzieję jedynie, że żadne FPP czy TPP nie chodzi chłopakom z bathesdy po głowie, bo jak mi zrobią z tego "oblivona w przyszłości" to nawet gry nie dotkne.
a ja mysle ze fakt ze gra ma wyjsc na xboxa nic nie zmieni. Moze byc dobre albo do dupy ze wskazaniem na do dupy. Z drugiej strony, imho wszystko zalezy od Mass Effect. Jesli ta gra okaze sie naprawde dobrym crpg to tworcy fallouta 3 nie beda mogli sobie pozwolic na droge w kierunku oblivion w przyszlosci...
Ma wyjść na XBOXa to jak tam sie bezdie sterowalo;/ muszką to było coś:D klikasz tu klikasz tam no ale i tak warto czekać:)
Dzionek ===> Ciagle sie spodziewasz ze FO3 wyjdzie w takiej formie jak 2? hehhehe.
Madrego, rozbudowanego i logicznego systemu walki z NWN2 czy KOTOR nie nazwalbym w zadnym razie chaosem. A juz na pewno nie porownywalbym do Diablo... no ale niektorych ponosi.
Jesli idzie o Baldura - z Fallouta wzial chyba tylko jedno wazne rozwiazanie: system dialogowy. Wygodny, madry, spojny.
Uwazam ze walka zostala wymyslona od podstaw. I wcale nie walczylo mi sie gorzej. Zawsze byla pauza na wydanie rozkazow calej chamrze postaci, uzycie speciala czy wypicie potiona w tym ferworze.
Ale zgadzam sie, ze Bethesda do dzis ma slabszy system dialogowy niz Fallouty mialy (choc raczcie zauwazyc, ze chcac nie chcac coraz bardziej zbliza sie wygladem do systemu, ktory wynalazl Fallout). Daggerrfall to byl osobny, niewygodny interfejs, z mnostwem czytania. Podobnie Morrowind. Toporne menu, wybor z dlugasnej listy, czytanie stron tekstu... lipa. W Oblivionie jest juz znacznie lepiej, ale z drugiej strony dubbing glosow spowodowal, ze postacie mowia mniej.
ronn - to chyba miał być Van Burren (fallout3) przez twórców oryginalnych, ale projekt upadl.. tak mi sie zdaje
ronn- to screen z nieukonczonej gry Troiki. Troika starala sie zdobyc prawa do Fallouta3, w tym celu stworzyli engine z jego pomoca probowali namowic wydawcow do zakupu licencji FO3.
Nie udalo im sie, Bethseda zaoferowala wiece, wiec ludze z Trika z pomoca tego enginu stworzyc wlasnego post apokaliptycznego RPGa. Ale zaden wydawca nie byl zainstersowany, wiec firma zostala zamknieta a nam pozostaja tylko screeny i krotkie tech demo.
masz tu linka to wiekszej ilosci informacji o tym projekcie
http://www.nma-fallout.com/article.php?id=9564
Szkoda Van Burena, szkoda tego Troikowego projektu, bo to byly prawdziwe szansy na dobrego Fallouta3. Z Bethseda mamy co najwyzej szanse na Obliviona w wydaniu Mad Maxowym
Nie, to nie VB - był to projekt Troiki, parę obrazków trafiło do sieci na krótko przed ogłoszeniem zamknięcia studia. Pełną historię znaleść można na www.nma-fallout.com, link do galerii
http://www.nma-fallout.com/forum/album_cat.php?cat_id=6
Aby nie był pełny OffTopic, życzę Bethesdzie wszystkiego najlepszego, ale... Bethesda tworzy gry o klimacie krańcowo odmiennym od F(2), gry nawet przyzwoite, co nie przeszkadza mi wynudzać się przy nich koszmarnie - do tej pory uważam zakup kolekcjonerskiej wersji Obliviona za najgorsze wydane pieniądze w moim życiu. Z Falloutem 3 będzie, obawiam się, podobnie.
Edit: no proszę, spóźniłem się o minutę :)
Rethar, Adrian Werner --> Szkoda, ten screen powala. Jest niesamowicie klimatyczny.
W ogole, te kilka screenow z galerii, do ktorej podaliscie linka wyglada oblednie!
Troika, owszem, miała jakiś projekt, który upadł, nie był to Van Buren - ten tworzyło tuż przed upadkiem Black Isle, a była to robocza nazwa właśnie oficjalnego Fallouta 3. Gotowe było ponoć nawet w pełni grywalne demo, ale to i tak Czarnej Wyspy nie uratowało z akcji ratowania Interplay'a.
Powiem tak
Są rzeczy które nie powinny się zmienić.
Woda powinna być mokra.
A fallout powinien być turowy ( tylko turówna tworzy takie napięcie podczas walki, zostanie ci 3 Pż i ostatni ruch przeciwnika. Już i tak przeżyłeś 7 ataków i wszystko teraz zależy od tego właśnie momentu Kolejny raz podchodzisz do tej walki, znasz już słabe strony przeciwnika i wiesz czego powinneś się obawiać I następuje właściwy ruch i masz więcej szczeńścia niż rozumu. Dożywasz tury i berzesz upragnionego simpaka i chowasz się za ścianą przy drzwiach i czekasz aż ktoś się wyłoni i smiejszysz przewage liczebną wroga )
To jest magia walki w Falloutach.
PS.System walk NWN 2 jest dobry w papierowym wykonaniu ale na kompa się zbytnio nie nadaje ( to moje zdanie. I niech nikt mi nie wyskakuje że się nie znam Bo D&D na pamięć znam. I istnieje wiele lepszych systemów walki niż ten, poprostu jest zbyt banalny i nie naturalny )
jest tez wydawane na x360 oraz na tym samym silniku co Oblivion - IMO turowe nie bedzie. Watpliwa tez jest konstrukcja inna niz TPP/FPP.
Wazne, ze na x360 - teraz tylko aby grywalonosc byla porownywalna z Obkiem (na wiecej nie licze) i bedzie OK.
W KONCU!!! ilez mozna czekac na zaczecie produkcji ale po tych idiotach mozna sie duzo spodziewac, robic takie gnioty z serii Star Trek zamiast Króla Fallouta to naprawde nie duzo osob potrafi... Pozdro i czekam na newsy.
mikmac - typowe...
kolejna gra może zostac spieprzona przez konsole...
Konsole spieprzyly takiego np Deusa Ex 2, ale co do Obliviona uwazam juz, ze byl bardzo OK, mimo ze projektowany pod konsole.
DeusExa 2 nawet grą nie można nazwać. Ale pora się przyzwyczaić. Legendarne tytuły będą wykorzystywane by zarobić na sprzedajnej masówce, wytworzonej pod rynek konsolowy. Ja nie mam nic przeciw konsolom, nie podoba mi się tylko tendencja psucia gier. Ale wiadomo, robi się gry po to by zarobić, a nie po to by kontynuować jakąś legendę. A Fallout był zbyt trudny i rozbudowany, aby sie bardzo dobrze sprzedawał w społeczeństwach, gdzie każdy ma zbyt mało czasu.
Pożyjemy, zobaczymy, ale mój sceptycyzm już mi podpowiada, że nie mam na co czekać.
A Fallout sprzedawal sie zle?
Mamy jakies wyniki sprzedazy gier z tamtych lat na podoredziu?
Bo cos mi sie nie chce w to wierzyc... .
Mistrz Giętej Riposty, to bylo 10 lat temu. Teraz nastala inna era. Wszystkie pecetowe gry sprzedaja sie slabo.
btw. Wlasnie dorwalem patche poprawiajace tekstury i postaci w System Shock 2. W nocy znowu zaczynam grać. "Look at you Hacker" :)
Jak mowilem, Mass Effecet zapowiada sie czyms wiecej niz jakikolwiek cRPG wydany dotad. I jest wlasnie na Xboxa. I od niego bedzie zalezc, imho, czy nowy FO pojdzie w kierunku DX2 czy raczej czegos w stylu starych FO. Jesli MF sie sprzeda, i rzeczywiscie bedzie tak crpgowy jak to jest zapowiadane to Bethsheda nie bedzie mogla przerobic FO na jakies gowno tlumaczac sie uproszczeniem gry dla konsoli. Proste.
ronn ===> cos wiecej o tych patchach?
Nie do konca tak jest, zmierzch peceta daleko, z tym ze najlepiej sie na PC zarabia juz oczywiscie na MMO.
Dzis jest na golu news o 8 milionach kont w WoW. Zakladam, ze z 95% z tych 8 milionow, to musialy byc kupione z pudelkowych kopii kody do grania.
Potega. A to tylko zysk z pudelek. Z abonamentu to wiele wiecej.
w sumie nie wyrazilem sie jasno. :)
jak to w praktyce wyglada :D
Wow - no cierpliwie czekamy - i módlmy się ludzie aby tego nie spier****
Akurat za modyfikacja samych modeli nie przepadam, ale mod zmieniajacy tekstury jest b. fajny, choc nie spodziewaj sie cudow:
MGR --> No, z tym to tak strzeliłem. Połączyłem pare faktów: problemy z kasą Troiki, sprzedaż praw do Fallouta, kłopoty ze znalezieniem wydawcy dla swoich pomysłów, gusta znakomitej wiekszosci graczy, korelacja między prostotą gry, oprawą graficzną, a jej popularnością i tak dalej. Ale mogę się mylić, może fallout sprzedawał się fantastycznie i przyniósł miliony dolarów dochodów.
TzymischePL --> Dokladnie, jak mowi _Luke_ nie ma rewelacji, tylko tuning.
Mam strasznie irytujacy blad. Nie wiem, czy to wina zmodowania gry, bo wczesniej mi sie cos takiego nie zdarzalo (mowie o SS2). Gdy tylko zbinduje sobie chociaz jeden klawisz na wlasny, automatycznie w inventory nie moge przeciagac obiektow. Wczytanie standardowego ukladu klawiszy pomaga, ale nie moge grac na standardowym.
Mial ktos taki problem? Czym to jest spowodowane, ewentualnie jak to naprawic?
System Shock 1 i 2 3to swietna bez dwoch zdan gry, ale brakuje mi w niej interakcji spolecznych - miast, zywych ludzi, dialogow. Dlatego wolalem Deusa Ex.
A ja ostatnio przechodze Obliviona, i jestem zachwycony poziomem lochow. Krotkie bo krotkie, ale w porownaniu z Morrowindem wielki postep. Pulapki, zapadnie w podlogach, strzalki ze scian, wyziewy trujacych gazow, nasza postac przetraca walajace sie po podlodze kosci smialkow, pajeczyny faluja w przeciagu, wilogc kapie ze scian...
Tak ladnych i klimatycznych lochow nie pamietam od Arx Fatalis.
ronn- nie przesadzaj. jak to w filmie Z Kevinem Costnerem mowili "wybuduj je, a przybeda" :) Sacred w koncu poszedl w 1.5mln egzemplarzy.
Fallouty o ile mnie pamiec nie myli sprzedawaly sie w kolo pol mln egzemplarzy, Arcanum poszedl w 400K. Niby nie wiele, ale starczylo. Zreszta gdyby Troika mogla sprzedawac swoje gry bezposrednio graczom, to by spokojnie wyzyla(tak mowie ludzie z Troiki a ja im wierze), po prostu nie zdazyli na to cale STEAM i cale reszte.
Troika padla bo:
-wladowali kase w tech demo FO3 a licencji nie dostali
-a o ile z licencja FO by nie mieli problemow ze znalezieniem wydawcy, to bez tej licencji nikt nie chcial wydawac "niznanego PA RPG"
szkoda, ale coz... czesc z tych ludzi pracuje teraz nad Dropship, turowym tactical RPG w konwencji SF, ktory dziala na Source i pojdzie przez STEAM
Do wszystkich ktorzy twierdza ze ostatnio nie bylo cRPG w turach - graliscie w Swiatynie Pierwotnego Zla? :) GENIALNY SYSTEM TUROWY, dzieki ktoremu walka byla niesamowicie wciagajaca. Mnostwo feat'ow - dodatkowe ataki w razie zabicia przeciwnika, power attack itp. Dzieki turom mozna je bylo wykorzystac w stu procentach.
Ale z braku laku starczy tez system podobny do serii KOTOR...
Fallout 3 to jedyna gra na ktora czekam, ale od kiedy zajmuje sie nim Bethesda - nie obiecuje sobie nic, wole sie nie rozczarowac...
blehhh...
gamebryo engine to najgorszy silnik jaki tylko mozna zastosowac. Oblivion wyglądal poprostu smiesznie ( czyt. brzydko) a mial takie wymagania jakby byl conajmniej 2x ladniejszy :).
Widzieliście screeny z Fallouta3? Jak dla mnie to porażka... pełne 3D poprostu mi nie pasuje. Pamiętam Fallouta jako typowe 2D i takiego chciałbym go widzieć przez wszystkie części... ewentualnie mógłby wyglądać jak Tactics bo jakoś tam mnie nie raziła grafika. Cóż, ciekawe jak będzie z grywalnością :P
Raz3r okulary proponuję.....
szogun007, gdzie ty widziałeś "skriny" ??? Narazie to ich niema.
Fallout 3! TAAAAAAAAAAAAAAAK! To świetna wiadomość, że powstaje!
I fakt! Trzeba znów pobawić się good old P90 i Gaus Riffle!
Moim zdaniem Bethesda wywiąże się z zadania dobrze. Kilka projekcji Mad Max 2 i Fallout gotowy.
Nareszcie po tylu latach iskierka nadziei ....... Jestem taki wzruszony Chociaz z drugiej strony juz trwaly prace nad F3 i jakos niewiele z tego wyszlo
Skad redakcja wziela ta grafike z F3? Jest ich gdzies wiecej? Na Gamestarze tez widzialem jakas nieznana grafike.
Nie dadzą rady dorównać nawet 1 części Fallout. Tego się po prostu nie da zrobić w 3 wymiarach, jeszcze nie teraz.
Wyjdzie z tego koszmarna lipa albo uproszczona kicz na miare nowej części Deus Ex.
D'P'G -> Akurat Combat Mission jest bardziej turowy niż RTS'owy. Wydawanie komend jest podzielone na tury, pomiędzy którymi oglądamy 60 sekund ich realizacji przez podwładnych - co bardziej przypomina nie interaktywny RTS. Pierwowzorem tego systemu bodaj był Laser Squad.
Co do Fallouta... Grafika może być 3D, byleby nie zmienili za bardzo charakteru poprzednich rysunków. A to oznacza by wyglądy Ghouli, Mutantów itp. nie zmieniły się nagle radykalnie w stosunku do tego co widzieliśmy wcześniej w Falloutach. System walki... wolałbym tury, o ile będzie to gra z niezależnym widokiem TPP.
Natomiast to co stanowiło siłę Fallouta, to nieowijana w bawełnę sceneria. Fakt, przygnębiała, ale była mistrzowsko zaprojektowana (to właśnie to połączenie architektury lat 20-tych z techniką lat 50-tych XX wieku i wiedzy XXI wieku). No i oczywiście fabuła, dialogi i... tekst. Mimo wszystko teksty z Holodysków (zwłaszcza w F2) ujawniały w jakiś sposób zachowania, świadomość ludzi, fakty z ich życia sprzed ponad 100 lat - choć czuło się jakby to wszystko miało miejsce wczoraj. Tu właśnie ujawnia się min. stagnacja na jaką zapadła ludzkość po wojnie - lenistwo połączone z beznadziejnością.
Trudno to będzie wszystko zawrzeć na 8-przyciskowe konsole, a potem skonwertować na PC-ta - wciąż mam zadrę w postaci DX2 :(.
Wozu ===> a co ma ilosc przyciskow do ilosci tekstu? Czlowieku, po Tobie sie akurat spodziwalem czegosc madrzejszego...
Spojrz na Mass Effect.
nikt z was nic jeszcze nie wie na temat F3 poza tym ze ruszyła produkcja ale cześć z was już wie, ze będzie do dupy.
Chcialbym widziec jak gracie w tactics'a na najtrudniejszym poziomie bez tur. Ktos strzeli zlatuje sie 10 kolesi z okolicy i jestescie bez szans... do tego jeszcze odnawiajace sie AP. Porazka.
nowy Fallout powinien wygladać jak serious sam. w jednej rece minigun, w drugiej wyrzutnia rakiet, 800 stimpakow i jazda kosic szczury do kopalni... Haha:D
Wszystkim entuzjastom Fallouta by Bethesda, twierdzących że stare fallouty to gówno przy tym co z nimi zrobi tak zajebista firma, znana z niszczenia swoich własnych marek, i olewania swoich fanów (każda kolejna częśc The Elder Scrolls odf czesci 2 jest głupsza i ogólnie gorsza tracąc poprzedncih fanów a zyskując massmarketowy tłum amerykańskich idiotów)życzę większego mózgu na nowy rok! :D A więc powiem wam czego można sie spodziewac po nowym falloucie : FPP, duzo akcji, szczątkowe dialogi (które bądź co bądź były jedną z ważniejszych częsci poprzednich odsłon), i prześliczna grafikę domyślam się że ludziom grającym na Xboxach w gry fpp ewentualnie jakies pseudo rpgi pokroju Obliviona bedzie sie podobało, ale wątpię żeby sie podobało fanom fallouta przynajmniej mi sie ta koncepcja nie podoba, owszem przeboleje juz walkę w czasie rzeczywistym ale słabych dialogów niezdzierzę. A od FPP ze spluwami mamy Half Life'a 2.
Jaki z tego morał trzeba zastapic slogan poprzedncih twórców "By Gamers For Gamers" na "By Money For Money" ewentualnie "By No Fans For No Fans"
Pozdrawiam i przepraszam jeżeli moja wypowiedź brzmiałą zbyt agresywnie... po prostu czasami ludzie mnie dobijają
Jakby ta gra się nie prezentowała to i tak większość będzie marudzić że to nie to samo.
W sumie to sam nie wiem co myslec. Niby to nowy Fallout, ale jesli dostaniemy takiego Obliviona w swiecie Fallouta to ja szczerze mowiac podziekuje. A znajac Betheste tak bedzie, ktora z gry na gre robi coraz gorszy shit (seria Elder Scrolls). Morek jeszcze dawal rade, ale Oblivion byl juz jak dla mnie beznadziejny, tak wiec IMO Fallout 3 jak na razie dosyc srednio sie zapowiada.
siema
kto wie jakie naboje są do karabinu bojowego??
w falloucie 2