Hideo Kojima nie jest przekonany do technologii High Definition
no to dojdzie do tego ze wrocimy do Prince of Persia 1!
Mnie to obojętne, zanim ja wogóle uzbieram na PS3... ale cieszy mnie fakt, że Hideo Kojima nie ukończy gry w pośpiechu, mogę więc liczyć, że gra będzie dopracowana ;)
troche nie do konca przetlumaczyliscie ten news... znaczy, w oryginale kojima wyraznie mowil ze nie chce 1080p wlasnie dlatego ze dzieki temu uzyskuje sie ostrosc obrazu, a mgs ma byc wlasnie niewyrazny i brudny, wiec miast na 1080p kojima woli poswiecic moc konsol do wiekszej ilosci detali itd.
poza tym stwierdzil tez ze pojemnosc blu-raya to wcale nie tak duzo, bo filmiki w 1080p zajmuja tyle ze bardzo latwo zapelnic nimi caly krazek :)
Szanuje P. Kojimę, ale szczerze powiedziawszy to może mu się podobać HD, lub nie - nic to nie zmieni, bo tak czy siak i tak będzie musiał robić gry pod HD bo jest taki "trend" przecież nie wyda na PS3 gry, która wyglądem przypomina MGS2, czy 3, teoretycznie oprawa graficzna nigdy nie decydowała o "świetności" serii MGS, ale nie chcemy przecież gry ze wspaniałą fabułą, a grafiką przedpotopową...
I odwrotnie, hansatan, i odwrotnie.
jemu chodzilo tylko o FULL HD czyli 1080p. w 720p oczywiscie mgs i wszystkie inne produkcje na next-geny beda
Do tego czasu jak ta konsola wyjdzie w Polsce wprowadzą nowe procesory i mocniejsze karty graficzne:) no za cenę PS3 można będzie kupić bardzo mocny komputer!
Dzionek za cene ps3 to se tylko karte mozesz kupic do peceta zastanow sie co piszesz
jiker -> nie wspominal, ale to sie chyba samo nasuwa, bo mgs4 bedzie w 720p
Deadeye --> Według mnie nasuwa się tylko jedno - Kojima ma gdzieś HD i bardzo chętnie zakręci się na dłuższy czas przy Wii. Wypowiedź jest jednak nieprecyzyjna i można ją rozumieć też podobnie jak ty ją rozumiesz.
jiker -> wiadomo ze Kojima nigdy nie stawial grafiki na pierwszym miejscu, ale nie nadinterpretowalbym jego wypowiedzi twierdzac ze chce nie wykorzystac do konca mozliwosci sprzetu na ktorym pracuje :)
to, ze wazniejsze od grafy jest innowacyjnosc ktora daje mu wii to juz inna sprawa
Deadeye --> Nigdzie nie napisałem, że Kojima nie chce wykorzystać możliwości sprzętu. Kieruje się on tylko innymi priorytetami. W tym co napisałem jest raczej nawiązanie właśnie do wspomnianej przez ciebie innowacyjności.
Od kiedy to w MGS stawiano na grafikę? Zawsze była zaje...dobra, lecz i tak onieśmialała ją fabuła wraz z gameplayem :).
Przypomnę że zrzuty ekranowe MGS4 podczas TGS były w rozdzielczości 1920x1080 - mówi Wam to coś :)
Moje odczucia są takie że szefostwo z Konami po naciskach ze strony szefostwa Sony chciało Kojimę zmusić do wyprodukowania MGS4 w 1080p - ze szkodą dla procesu twórczego IMO, bo zamiast poświęcić wiecej czasu na zawartość gry, zespół optymalizowałby grę do 1080p . Z tego zrezygnowali Insomniacy, mając działającą wersję 1080p Resistance woleli więcej detali, obiektów, tekstur i przejście/powrót na 720p
Biorąc pod uwagę zainteresowanie Kojimy Wii.
Moje zainteresowanie też wzrasta :)
albz74 co z tego ,ze screeny byly w 1080p ?? trzeba jakos zaprezentowac te obrazki. Screeny z doom'a3 za jego czasow byly w rozdzialce 4000x3000 (jakosc tak) ,a nie ma ukladow graficznych nawet dzis do domowego uzytku obslugujacych takie rozdzielczosci :P . Jesli chodzi o screeny to trzeba je prezentowac jak najlepiej i niekoneicznie ma to oznaczac ,ze gra bedzie w ow rozdzialce chodzic :P.
Zreszta 1080p w x360 czy ps3 = mniej detali ,nizsze framerate'y wiec po co maja sie w to bawic :P ,trzeba wiecej ciec wykonywac dluzej siedziec nad linijka kodu itp. :-]
nie chodzi o zanegowanie HD jako takiego, tylko wyglądu grafiki w grach :)
w HD (przynajmniej teoretycznie) wszystko jest "od żyletki" - ostre krawędzie, tekstury etc. a to do tej pory było domeną komputerów...
... do tej pory grafika gier na konsole miała własną, specyficzną charakterystykę - nieco rozmyta, nie było na niej maleńkich szczegółów "wielkości piksela", nawet wszelkie teksty były pisane relatywnie dużą czcionką
i właśnie do takiej "klimatyczno-konsolowej" grafiki chce wrócić Hideo - nie chce żeby z konsoli zrobił się drugi komp...
Mr_Hyde - co z tego ,ze screeny byly w 1080p ?? trzeba jakos zaprezentowac te obrazki.
Hm, może to że direct feedy - bo o takich obrazkach mówiłem, nie zdjęciach z aparatów cyfrowych zazwyczaj mają rozdzielczość renderera ;)
A zdjęcia Dooma III - nie to, żebym się czepiał, ale może podasz linki do tych screenów :P
Najpierw jednak muszę zmierzyć się z gigantem o tytule Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Nie mogę zaczynać czegokolwiek, dopóki nie ukończę czwartej części MGS
Amen :) Gdy tylko zrobi MGS4 mógłby zostawić PS3 i zająć się grami na Wii, gdy sobie przypomne Boktai na GBA i ten czujnik natężenia światła, to aż boje się myśleć co on wykombinuje z Wii :)
KhRON - dzięki :)
KhRON >> raczej nie ;) Zelda ma swojego ojca i najlepiej dla niej będzie jeśli nie będzie miała drugiego ;) chociaż Hideo jest twórcą specjalnego poziomu Solid Snake'a oraz jego ruchów w Brawl! na Wii ...
janosik miał ponoć kilku ojców, i wyszło mu to na dobre :]
... ale w sumie tylko do pewnego momentu w życiu - potem go powiesili... heh... O_o
Rzeczywiście bardzo ciekawe co Kojima wykombinuje tym razem :))