Jagged Alliance 3 powstanie na silniku gry Silent Storm
silnik Silent Storm jest OK - ważne, że można było zastosować metodę przebijania się przez ściany i podłogi oraz żeby teren gry był przedstawiony przejrzyście --- można być dobrej myśli
czyli mozna sie spodziewac kiepsko zoptymalizowanej giercy, dodatkowo zabezpieczonej starforce'm, oby tylko postarali sie bardziej niz w przypadku hammer&sickle
Z silnika SS mozna jeszcze sporo wyciagnac. Wystarczy go troche podrasowac, w koncu HoMMV tez na tym silniku hula. Sam silnik jesli chodzi o funkcje i sam "gameplay" nadaje sie na JE3 idealie, wystarczy poprawić grafike i bedzie dobrze
Silnik na pewno dla JA sie nadaje, ale bez porzadnego doszlifowanie czarno to widze - pamietam jak SS potrafil niemilosiernie przycinac, na mocnym sprzecie, gdy w 1 miejscu nawarstwilo sie sporo zwlok przeciwnikow - a ze nawarswiali sie czesto-gesto, to grywalnosc troche na tym cierpiala...
SS( eh te ss many :) ) to swietna giera jeżeli tak zrobią JA3 to hit może będzie ale nie jestem pewny lecz gra będzie porządna :D
Na pewno to co umożliwia ten engine prezentuje się lepiej niż to co do tej pory było prezentowane na screenach z JA3, więc jest zmiana na +.
nie neguje ze silnik SS sporo potrafi, widzialem SS (+pochodne) i HoMM V ale wydajnosc nie jest jego mocna strona, ze swojej strony do mankamenu podanego przez Matt'a dorzuce jeszcze krzaczenie sie przy mocno oskryptowanych lokacjach
To bardzo dobra wiadomosc :)
Co wy płaczecie o wydajnosci, chcecie grac w gry to kupcie sobie kompy do grania a nie kompy do "grania w co mi pojdzie".
Pozatym w momencie kiedy wyjdzie JA3 to akurat 2gb ramu bedzie standardem w kazdym, nawet biurowym kompie...