Ukończono prace nad prezentacją polskiej gry Afterfall: Preludium
jak taka prezentacja ma zachecic to hmm... wyglada jak produkcja gdzies z przed 3 lat....
Troche powiem o tym :
Intoxicate ma dobry dar, bo potrafi isc do przodu nie patrzac na wczesniejsze porazki. Gra jak widze stoi dalej na etapie takim jakim stala , jakies 0,5 temu obiecywal ze bedzie kasa , ktos z wydawcow sie zglosi ..... Jakos nadal chlopaki walcza z tym samym problemem.
Co do filmiku to jest to troche odgrzewany kotlet, gdyz te poziomy byly juz duzo wczesniej zrobione ( nie wszystkie ). Nawet brakuje animacji potworow, co pokazuje tyle mozliwosci silnika a nie tworocow.
Zaraz ktos mi zarzuci ze nie znam sie bo tego nie robie. Robie ale w domowym zaciszu, nie chwale sie ze bede nie wiadomo jak bogaty i slawny. Najlepiej bo pamietam jak Intoxicate mowil ze beda na kazdej duzej imprezie o grach w polsce , juz wszystko jest zalatwione :) Narazie ani widu :D
Nic , zyczyc powodzenia i mam nadzieje ze tutaj Intoxicate jest na rowni ze mna gdyz zawsze walcze na jego terenie, tutaj jest neutralnie.
mikmac - to co nie wystarczy zwykłęmu graczowi do zachęty, spokojnie może starczać potencjalnym inwestorom.
Afterlife i Forlon World to są dwie gry które czerpią garściami z mitu Duke Nukem ;) Są a ich nie ma i nie będzie ;)
Misiaty - nie wiem jak możesz tak brutalnie łączyć każdy z tych trzech projektów :)
FW - to jest gra amatorska
AL - tutaj już coś więcej, znalazły się pieniądze
DNF - 100% full cash and prestige ;)
Logadin - ale jest jedno co łączy je wszystkie - od wielu lat są zapowiadane jako "przełomowe", "wspaniałe" i "cudowne" zaś ich autorzy uwielbiają mówic jak trudne jest tworzenie gier i jak nikt ich krytykować nie powinien ;)
po tym filmiku trudno cokolwiek powiedziec.ale nawet nie wiedzialem ze taka polska gra istnieje
Misiaty - Afterlife? LOL :D Afterlife zostało wydane 10 lat temu przez Lucasarts ;)
Już widzę że gra ma świetny klimat i przypadnie mi do gustu. Oby twórcy też mechanikę rozwiązali jak trzeba, tj. nie robić z tego konsolowej nawalanki z kretyńskim menu, tylko porządne inwentory, porządny i rozbudowany system skilli i tak dalej. Jak nie spieprzą gry na tym polu, to myślę, że produkt będzie udany.
A i oprawa graficzna jest ładna, ale nie na tyle by do zasilania kompa potrzebny był reaktor jądrowy. Mam nadzieje, że kod będzie stosownie zoptymalizowany.
Ciekawe w jakim stylu będzie rozgrywka, TPP jak w Cold Fear, TPP ze stacjonarną kamerą jak w np. Silent Hill, czy może rzut izometryczny, orjętuje się ktoś ???
Witam,
Anen mylisz sie we wszystkim co piszesz. Tego nie znosze, jak ktos cos o czym nie ma zielonego pojecia. Utwierdze Cie w fakcie ze mamy pieniadze, male ale ludzie ktorzy z nami sa na to nie patrza, a to dlatego ze widza potencjal w teamie i samej grze. Nie siedza w domu, nie wzdychaja nie wala sciem - tylko robia. Gdzie ja Anen mowilem ze bedziemy na kazdej polskiej imprezie? Jezeli cos takiego mowilem to na pewno bylo to z 3 miesiace temu, a od tego czasu bylo tylko PGA, na ktore nie moglismy pojechac (choc mielismy taka okazje) ze wzgledu na prace przy dokumentach dla inwestorow - nie mielismy czasu zrobic czegos konkretnego na pokaz.
Kolejny fakt: to nie jest ten poziom ktory byl juz zrobiony daaawno temu Anen.
Dla wszystkich ktorzy nic w tej prezentacji nie widza: zapraszam na strone glowna: www.afterfall.pl gdzie mozna poczytac jak tworzymy Afterfall i jaka gra takowa bedzie.
I prosze nie porownywac nas do Forlorn World, tak jak Logadin pisal, to juz calkiem inna szkola jazdy.
A co do tego ze projekt stoi w miejscu od 0.5 roku prosze dokladnie przejzec sie newsa na stronie i pomyslec sobie logicznie: jak duzo mozna zrobic ZDALNIE z tak ogromnej i skomplikowanej gry jaka jest Afterfall.
Tak czy siak, brniemy do przodu i zamierzamy skonczyc ta gre, jest kilku wydawcow zainteresowanych, chcemy teraz juz podpisac jakas wstepna umowe i konkretnie wziasc sie za robote w studiu.
Pozdrawiam
Odpowiadając na pytania:
Grafika będzie prezentowana z widoku z góry pod niewielkim kątem od pionu (jak w klasycznych cRPG i większości RTSów) z możliwością zbliżania i oddalania kamery. Dodatkowo kamera sama będzie zmeiniac swoje położenie w niektórych sytuacjach w walce (np trafiając przeciwnika krytycznie, będziemy mogli obejżej efekty trafienia z kamery zawieszonej nad ramieniem bohatera gracza) i sytuacjach fabularnych (np rozmowa z bohaterem niezależnym) oraz podczas scenek na silniku.
Co do gatunku gry wkradło się tu małe niedopowiedzenie: Preludium to pełnowartościowe (aczkolwiek krótkometrażowe) cRPG realizowane w konwencji survival horroru. Tak więc nie należy bac się "negatywnej konsolowości".
Amen: Widać że nie jesteś na bieżąco (i to nawet w skali roku) z postępami w grze. Pół roku temu gra była tworzona na silniku Torque Shader engine, który do najwydajniejszych nie należał. Od tego czasu zmieniło się wszystkoObecnie, dzięki współpracy z Unigine corp korzystamy z jednego z najlepszych obecnie silników na rynku (www.unigine.com). Oceniając grafikę należy pamiętać że gracze będą ją oglądać przede wszystkim z widoku górnego, i przede wszystkim na jego użytek jest opracowywana.
Poza tym nikt tu nie mówi (parafrazuję) jaki to będzie sławny i bogaty. Robimy grę, której większość najbardziej obiecujących rozwiązań, albo została już wprowadzona, albo czeka już zaprojektowana w dokumentach projektowych na swoją koelej implementacji. Nigdy nie przedstawialiśmy naszych rozwiązań jako "wspaniałe", "rewolucyjne" itd. Po porstu opisywaliśmy jakie są w konkretach, a jeśli odwiedzający stronę uznali je za "rewolucyjne/cudowne" to może nas to tylko cieszyć :)
Na imprezach wielu nas w najbliższym czasie nie będzie, ponieważ koncentrujemy się na demie technicznym, będącym naszym aktualnym priorytetem.
Dear Sir Anen
Troche powiem o tym :
Hymmm... Już pierwsza linijka Twojego posta ma dać czytelnikom do zrozumienia ze Duuuuzo o tym wiesz od kuchni (jak powstawało/kiedy/kto robił itd itp) a tak nie było, nie jest i nigdy nie będzie.
Intoxicate ma dobry dar, bo potrafi isc do przodu nie patrzac na wczesniejsze porazki. Gra jak widze stoi dalej na etapie takim jakim stala
o którym momencie mówisz? - bo z tego co mi wiadomo Twoje "informacje" pochodzą z okresu gdy zaczynaliśmy robić na innym silniku czyli TGE - eony czasu temu...
, jakies 0,5 temu obiecywal ze bedzie kasa , ktos z wydawcow sie zglosi ..... Jakos nadal chlopaki walcza z tym samym problemem.
Po raz 2 mówisz jak byś był członkiem teamu a nim NIE JESTEŚ. Nie masz zielonego pojęcia co się dzieje, czy mamy wydawce/sponsora/inwestora, co świadczy ze ani razu nie zajrzałeś na www.afterfall.pl aby poczytać newsy.
Co do filmiku to jest to troche odgrzewany kotlet, gdyz te poziomy byly juz duzo wczesniej zrobione ( nie wszystkie ).
hymm... dziwne, Jestem jednym z głównych grafików 3d jeszcze od czasów Burzuazji i jakoś nie przypominam abyśmy te poziomy odłożyli na półkę czekając na "leprze czasy". Więc z całym szacunkiem śmem twierdzić ze gadasz od rzeczy i starasz sie tylko i wyłącznie nas "zjechać"
Nawet brakuje animacji potworow, ...co pokazuje tyle mozliwosci silnika a nie tworocow.
Nie bardzo rozumiem co w tej linijce chciałeś przekazać... być moze zaplątałeś się w swoich bujnych wyimaginowanych wyobrażeniach na temat co i jak się tam dzieje w tej brzydkiej niedobrej Burżuazji/Afterfallu do której Cie nie przyjęto. albo to jakiś skrót myślowy ?? Mogę się jedynie domyślać ze chciałeś napisać "...tylko możliwości silnika a nie twórców" BREDZISZ. Oglądają same nawet statyczne postacie KLICKA powinieneś pauzować i choć troche podpatrzeć jak robią profesjonaliści pokroju Klicka.
Zaraz ktos mi zarzuci ze nie znam sie bo tego nie robie.
I owszem Zarzucam Ci - Nie robisz tego. Nie robisz gry pt AFTERFALL a na pewno nie masz o niej zielonego pojęcia. I nie masz prawa wypowiadać się na temat ODGRZEWANYCH KOTLETÓW.
Robie ale w domowym zaciszu, nie chwale sie ze bede nie wiadomo jak bogaty i slawny.
?? a to od czapy było...
Najlepiej bo pamietam jak Intoxicate mowil ze beda na kazdej duzej imprezie o grach w polsce , juz wszystko jest zalatwione :) Narazie ani widu :D
Pomijając fakt ze kreujesz rzeczywistość bredniami niczym nasi kochani z Wiejskiej to wątpię byś bywał na prestiżowych imprezach game devu - bo niby jako kto?
Nic , zyczyc powodzenia i mam nadzieje ze tutaj Intoxicate jest na rowni ze mna gdyz zawsze walcze na jego terenie, tutaj jest neutralnie.
Taaak Polemika na różnego typu forach itp komentarzach pod newsami. Jak najbardizej TAK !!! Tylko Proszę Cie drogi Panie nie kreuj rzeczywistości tylko konkrety na dany temat i na czasie. Nie jesteś osobą kompetentną aby mówić wszem i wobec jak wygląda nasza praca od kuchni. Masz baaardzo przestarzałe informacje na nasz temat. I podejrzewam ze Twój atak wynika z niejakiej zemsty za to ze MY Cie nie przyjeliśmy.
Niech was cholera wyskakujecie ekspresowo :)
Zaraz jeszcze zobacze nowe konto Klicka i Ugha :D
hahaaha ;DDDD
wiedzialem ze to sie stanie, ale nie spodziewalem sie takiego nalotu ;D ;D ;D ;D
Logadin - Klicek stwierdzil ze post Cera wszystko wyjasnil ;)
Looz, Marek, zauwaz ze Sir Anen chcial z nami tworzyc, dalem mu szanse, ale nie dal rady, pozniej chcial polaczyc sie z nami z jakims innym projektem mmorpg prawdopodobnie po to by zdobyc engine, ale jak ruszyl glowa Unigine daje evala kazdemu.
Nie lubie jak ktos mowi bzdury poprostu, ludzie nie znajac nas - moze sobie rozne rzeczy pomyslec.
To moze byc hit :) Nie taki jak Wiedzmin, ale tez moze wyjsc dobra gra :)