Użytkownicy gry Killzone 2 będą mogli pobrać różne dodatki
ktos z ekipy stwierdzil ze produkcja killzone 2 kosztuje wiecej niz najdrozszego holenderskiego filmu :)
Deadeye -> Szkoda że nie podali ile kosztowała ta największa holenderska produkcja :)
albz74 pokrzepiające informacje w podanym przez Ciebie linku :) ciekawe tylko ile z tych nowinek znajdzie rzeczywiscie miejsce w finalnej wersji produktu :)
ps. jesli K2 wyjdzie w podobnej formie co na trailerze to nie bedzie mozna mowic o odpowiedniku GoW na x360 bo ta gra po prostu zmiażdży wszystko co do tej pory widzielismy :)
Coy2K - myślę, że tak się stanie ale częściowo - spójrz na Motorstorm z trailerów i wersję prawie finalną- niektórzy mówią że koło trailera nawet nie leżała, a inni że to prawie to samo albo nawet że w niektórych momentach wyprzedza trailery. Zawsze będziesz mieć 2. spojrzenia.
A to co najtrudniejsze do osiągnięcia z trailera Killzone to animacje i AI - grafikę to myślę że będą w stanie dociągnąć.
I tak jak zawsze - niestety trzeba będzie poczekać prawied o premiery - jak pokazał przykład choćby Motorstorm czy wielu gier na X360 - pierwsze obrazki i animacje absolutnie nie oddają jakości finalnej wersji
a bloto w tej obecnej wersji Motorstorm jest tak zajebiste jak w trailerze z E3? bo mi sie wydawalo ze nie...
albz74<-- masz racje, grafike spokojnie uciagna, ale z AI (ten "prawie brak" skrytpow) i fyzka moze byc gorzej. a animacje? z tym chyba dadza se rade.
Mr.Kappa - nie wiem, nie widziałem dema. Z tego co widzę w internecie, to nie ma błota na całej trasie, ale tam gdzie jest, to jest takie jak na trailerze z 2005
albz o ile w trailerze motorstorm zabijała nie tyle grafika co wyreżyserowane sceny, co raczej w prawdziwym gameplayu byłoby to niemozliwe do osiagniecia w takim stopniu,
o tyle wlasnie w Killzone 2 takie oskryptowanie ( w koncu to gra fpp :) jest bardzo mozliwe i co najwyzej mogą spartaczyc z grafiką, bo ja nie mialbym nic przeciwko gdyby co pare metrow uruchamialy sie skrypty zaimplementowane w grze :)
ale fakt... troche przegięli w K2 z custom animations gdzie wlasciwie kazdy ruch, kazdy gest sie nie powtarza, tak jakby np. na przeladowanie broni bylo 10 roznych animacji :)