Neverwinter Nights 2 - rozszerzamy zawartość edycji premierowej
Hmm...szybciej niż na gram.pl (bo newsa na stronie wydawcy jeszcze nie ma;)).
Dziwi mnie fakt, że już teraz nie widnieje - 7 grudzień, tylko sam "grudzień". Czyżby CD Projekt planował jakąś obsuwę?
Może planują zintegrować patcha 1.03, który znacznie poprawia szybkość działania i likwiduje dużo błędów, a ma wyjść oficjalnie dopiero w przyszłym tygodniu.
Zebius - być może. Jest to bardzo prawdopodobne. Mam nadzieję, że premiera nie zostanie zbytnio przesunięta (parę dni do tygodnia wytrzymam). Zmiana daty jest już raczej pewna
ze względu na nie podanie dokładnej daty, mimo tego, że w poprzednim newsie na temat wydania NWN II podali...
Oby nie, po tylu przesunieciach premier powinni wreszcie wydac jedna w terminie. Tylko blagam nie moj NWN :( Nie przezyje, no moze max 5 dni nie wiecej !!
Szkoda że NWN 2 w moim odczuciu okazał się kolejnym ścierwem zaraz po Gothic 3. Dobrze że mam PS2 bo inaczej nie wiem w co bym grał na kompie
@żbike
Dobrze że napisałeś "w moim odczuciu", bo jak na razie średnia ocen NWN2 na gamerankings to 84.7%.
Giera może mieć nawet średnią 99% a dla mnie i tak będzie badziewiem durne wymagania i interfejs jak dla nie pełnosprawnych i ogólna dziwna otoczka gry całkowicie eliminują ją z mojej listy gier do zagrania, niestety z klimatu 1 nic nie zostało. Klimacie strych RPG wróć!!!
NWN2 to sieć, a tą ocenimy tak przy wersji 1.15, nie wcześniej. Na razie radzę się nie podniecać-gra wydana w pośpiechu, zeby Atari podreperowało budżet. Myślę, że zostanie szybko dopracowana.
Żbike>>>
Jakim ,,klimacie jedynki" Twierdzę (nie tylko ja pewnie), że kampania SP w NWN jest kipeska pod względem klimatu i fabuły, zaś klimat ,,starych RPG" można poczuć jedynie w niektórych z wychodzących masowo, robionych przez fanów modułów dodatkowych.
"Klimat starych RPG"? Czyli jak w Eye of the Beholder, chodzisz po podziemiach i naparzasz we wszystko co się rusza? Które ze "starych RPG" są takie wyjątkowe i niepowtarzalne?
NWN2 tworzyli ludzie wcześniej zamieszani w Planescape, drugiego KOTOR-a i Baldur's Gate. To słychać, widać i czuć. Jeśli komuś nie podoba się interface lub klimat - kwestia gustu. Ale zarzucanie grze Obsidianu, że jest kiepska bo nie ma klimatu i nie jest "prawdziwym" RPG, to kompletne nieporozumienie.
Klimat gra ma tylko, ze w przypadku drugiej czesci ten klimat rozwija sie powoli, w jedynce odrazu jest akcja (atak na miasto + plaga) a tutaj gra sie rozkreca dopiero po czasie, ale z planszy na plansze jest coraz lepiej.
Na szczegolna uwage zasluguja dialogi, szczegolnie pomiedzy diablica a krasoludem. Czesto gesto przy ich konwersacji mozna sie niezle usmiac i caly czas trzeba ich przywolywac do porzadku. Opcji w dialogach jest bez liku czyli tak jak byc powinno w dobrym cRPG. Kazdy quest praktycznie mozna wykonac kierujac sie dobrem innych, albo dobrem swoim, podobnie jak to bylo w KOTORze gdzie byla jasna i ciemna strona. Czasem nawet dana sytuacje mozna skonczyc na trzy sposoby.
Odpowiednio kierujac konwersacje z swoimi kompanami zdobywamy u nich przychylnosc badz tracimy, czasem jak sie stawimy za jedna osoba to u niej zyskamy, a u drugiej stracimy.
Przez pierwsze okres gry, wstepny, gra jest liniowa, jednak juz gdy przybedziemy do NWN dane nam bedzie wybranie sciezki ktora podazymy, ale nie bede nic pisal, sami zobaczycie.
Mozliwosc poruszanai sie z 3 kompanami i posiadanie nad nimi pelnej kontroli lub czesciowej (co zalezy tylko od nas) jest kolejnym duzym plusem.
Jest jeszcze wiele innych rzeczy przemawiajacych za ta gra, wytwarzanie przedmiotow, grafika, swietnie zrobione czary, duza roznorodnosc klas, klasy prestizowe no i najwaszniejsza rzecz czyli edytor. Jednak single player to pikus przy tym co ta gra pokaze w multi.
Ogolnie moim zdaniem NWN2 jest najbardziej RPG-owa i klimatyczna gra ze wszystkich cRPG-ow jakie wyszly od dawien dawna.
Ja tez wale klimat starych crpg - od eotb oby jak najdalej.