Hellgate: London i Gran Turismo HD dopiero za rok?
Szkoda, tyle osób na to czeka co ma PS3
Oby długość tworzenia przełożyła się na jakość.
To sobie jeszcze poczekacie...
Te GT HD to straszne ździerstwo, kupujesz samą grę bez samochodów i tras, trza dokupic :/
A Hellgate: Lodndon, no cóż... niby gra twórców Diablo, ale u mnie nie wywołuje żadnych emocji...
Kogo tam GT HD obchodzi :P . Czemu opoznili premiere Hellgate London yhhhh .
na poczatku hellgate London wzbudzal u mnie chec ostrego pogrania ale jak niedawno ogladalem trailer z gameplay'u to jakos ten entuzjazm sie ulotnil i do gry podejde z ostroznoscia
Dokładnie, GT HD, czyste zdzierstwo i tyle... tak jakby kupić samochód i płacić producentowi za kazdy przejechany kilometr. Już taka komercha przebija tą z EA...
No cóż, muszę się zgodzić z wami że GT HD to draństwo i wyciąganie kasy, na szczęście ma to być tylko coś w stylu GT4 Prologue, a pełna, wypasiona wersja wyjdzie pewnie w 2008. GT4 bardzo długo robili i chyba kilka razy przekładali.
A co do Hellgate London to jakoś mnie ta gierka nie kręci, a jej zapowiedzi widziałem chyba kilka lat temu. No ale zobaczymy, może będzie coś dobrego.
Stranger --> GT4 wyszło w grudniu 2004 :)
GT:HD nie wyglądało na bliskie finiszu - opóźnienie b. prawdopodobne.
Z tym płaceniem nie przesadzajcie - dostajecie gierkę za darmo, a kupujecie co chcecie po parę złotych. Oczywiście ja wolę mieć 500 aut do wyboru ale w ostateczności kilka najlepszych fur wystarczy - gorzej z trasami.
CHESTER80 --> noo... wiadomo o co chodzi :P
IMO cały pomysł z kupowaniem pojazdów i tras jest idiotyczny. Kupując grę (nawet gdyby odgrzewany kotlet wyceniono tak jak zupełnie nowy tytuł) chcę mieć finalny produkt, a nie zawracać sobie kupowaniem (i przede wszystkim wybieraniem) nowych przedmiotów, poziomów, czy wozów. Z tego też powodu nigdy nie korzystałem z płatnych dodatków do Obliviona, na pewno nie będę też kupował nowego Sama i Maxa odcinkami. Wolę zaczekać na kompletny zestawik. Skoro już jesteśmy przy temacie kupowania stuffu do PS3, pomysł z gierkami z PSOne też mi się nie podoba. IMO tytuły te wyceniono zbyt drogo. Podejrzenia może budzić też fakt, że będą one sprzedawane w kilkudziesięciomegsowych paczkach. Ciekawe w jaki sposób uda im się skompresować tytuły, które miały więcej niż 1CD i dużo muzyki albo np. ładne filmiki.
Stranger- to poczekasz na GT5. IMO GT:HD to
1. Próba wysondowania czy mikropłatności się sprawdzają
2. Wprowadzenie na rynek produktu 2 lata wcześniej ze względu na sfazowaną produkcję assetów do niej - jedno auto do GT robiło się tydzień, w GT5 ponad miesiąc.
albz74 --> Do tego właśnie odnosi się mój pierwszy post z tego wątku. Jeśli na samego HD musimy zaczekać jeszcze co najmniej rok, to na GT5 pewnie ponad dwa lata. :) Moim zdaniem pierwsze murowane megahity danej konsoli powinny się ukazywać nie później niż 12 miesięcy po oficjalnej premierze sprzętu.
Od siebie dodam jeszcze, że w Gran Turismo zawsze podobała mi się możliwość przejechania się dowolnym pojazdem (pomijając kilka znanych marek, które z różnych powodów w ogóle nie zostały zawarte), kiedy sobie tylko tego zapragnę... i niezależnie od tego czy jest to jakieś 50-konne Daihatsu czy potwór pokroju Zondy.
pierwsze murowane megahity są tuż-tuż- Heavenly Sword i Motorstorm. Nie wiem kiedy się pojawi ale jak wyjdzie nienazwana gierka Naughty Dogów to też będzie mega hitem. Ludziom pospadają berety jak to zobaczą w akcji :) A GT podąża swoją ścieżką :) Kto pamięta premierę PS2 i moment kiedy się ukazało GT:3 wie o co chodzi :)
Zgodzę się w 100% jeśli chodzi o Heavenly Storm. Natomiast Motorstorm jakoś nie powalił mnie na kolana, oczywiście poza grafiką. Oglądałem parę filmików z gameplayu i jak na razie wszystko to wygląda dość chaotycznie. Zbyt częste upadki/wypadki (oczywiście hardcore'owcom takie coś może się podobać), szybkie doganianie przeciwników, jakoś nie czuć zmian prędkości i takiego "bujania się" (i widowiskowo ukazanego odpadania części) na dziurach itp. Dziwnie wykonano też system kolizji. Podczas normalnej jazdy efektownych kraks praktycznie nie ma. Wygląda na to, że tylko w określonych momentach gra odpala krótki filmik z eksplozji, obserwowany już z innej kamery. Oczywiście z badziewnym Excite Truck na Wii nie ma jej co nawet porównywać, ale mimo wszystko oczekiwałem chyba czegoś lepszego. Na pewno będzie to bardzo dobra ścigałka.. ale czy absolutny megahit? Zobaczymy...
Dobrze, że PS3 tak mało trafiło na rynek. Mniej będzie zawiedzionych frajerów...
Stranger - to trzeba zobaczyć na HDTV, tak piszą ludzie którzy już mają PS3. Nawet Resistance które nie ma oszałamiającej grafiki na filmach, zrywa kask na żywo. CliffyB wczoraj na swoim blogu opisał wrażenia z dłuższej rundki Resistance, dał 10/10 i stwierdził że ta gra jest bardzo mocno niedoceniana jeżeli chodzi o grafikę, techniczne aspekty wykonania (cząsteczki, animacje itd.)
"Stranger - to trzeba zobaczyć na HDTV, tak piszą ludzie którzy już mają PS3."
Może się mylę, ale to się chyba powoli staje jedyną wymówką osób, które mają X360/PS3 lub planują zaopatrzyć się w takową konsolę. Osobiście nie zależy mi na wrażeniach z dużego ekranu. Gra musi być dopracowana, a grywalność ma płynąć przede wszystkim z modelu jazdy (jeśli mówimy o ścigałkach), a nie atrakcji wizualnych, które myślę, że stosunkowo szybko mogą się zacząć nudzić (zakładając, że poza nimi gra nie będzie miała zbyt wiele do zaoferowania). W tym przypadku powinna też łączyć tradycyjne arcade z odrobiną realizmu... tak żeby się można było nacieszyć efektowną jazdą, ale bez zbytnego przemęczania się. Polecam zerknąć w wolnej chwili na drugiego FlatOuta (wiem, wiem... typowo PeCetowy produkt choć na konsole też jest :P). Otoczenie nie prezentuje oczywiście takiego poziomu wykonania, ale przynajmniej każda utarczka sprawia ogromną frajdę.. nie wiesz w jaki sposób pojazd się zachowa (to samo tyczy się większych "hopek"), czerpiąc ogromną przyjemność z jazdy. Jednocześnie masz świadomość, że to głównie arcade'ówka, tak więc nawet z wymontowanym nadwoziem i dymiącym silnikiem możesz spokojnie pruć do przodu, wszystko demolować, spychać konkurentów i ogólnie świetnie się bawić. :)
Stranger- być może ale to prawda :) Nawet filmy HD które podglądałem na swoim PC wyglądały inaczej jak je odpaliłem na dużym ekranie w 720p - wyglądały 1000 lepiej.
To zależy... w jak dużym stopniu taka zmiana jest Cię w stanie zaskoczyć i przyciągnąć... i czy zdoła to zatuszować ewentualne niedociągnięcia/ograniczenia/arcade'owość takiego produktu. Pewnie kiedyś spróbuję pograć w Motorstorma w opisywanych przez Ciebie warunkach, ale liczę na to, że samą grafiką nie powali mnie na kolana.
Wracając jeszcze do treści samego newsa - oglądałem ostatnio trochę filmiczków z Hellgate i omal na nich nie przysnąłem. Szczerze mówiąc, nie widzę w tym nic rewela(rewolu)cyjnego ;) Najbardziej przeszkadzała mi chyba pewna dziwaczna broń, z której autor filmu praktycznie bez przerwy próbował korzystać :P
To GT na psp chyba poczeka na psp2 w takim razie ;)
Co do Hellgate'a (i filmikow z gameplaya):
FPP: bron ktora sama celuje (czy tez strzela w najblizszego wroga)... zero skilla. Graficznie tez nie powala (a i efekty broni, czyli strumien od lufy do wroga wygladaja zalosnie).
TPP: (walka mieczem itp) - 2 ataki, postac gracza "ślizga się" po ziemii. Wszystko wyglada jak na lagu w grze typu MU Online... Graficznie to to nawet nie stalo obok starego juz dosyc Lineage 2 :S
No i sam klimat tez jakis taki nieciekawy. Brudno, szaro, potwory niezbyt zapadajace w pamiec...
albz74 ----> jeśli idzie o ilość wyświetlanych szczegółów to "tryb HD Ready" (a w takim zapewne chodzić będzie większość gier na PS3) bez problemu osiągają ze sporym zapasem zwykłe komputerowe 17-stki. Plamka mniejsza, ekran też, ale ilość detali dokładnie taka sama.
Poza tym uwagi Strangera tyczą się sposobu i przebiegu rozgrywki - tutaj wyświetlacz HD nic nie pomoże. Tak jak to napisano w jednym z magazynów przy okazji prezentacji technologii HD w filmach - czy "Niewolnica Izaura" w Full-HD stałaby się lepszym filmem? Oczywiście, że nie - byłaby tym samym dennym serialem tyle, że w ładniejszym "opakowaniu".
Tak samo z grami HD - bajery graficzne są potrzebne, ale jeżeli jedynie tuszują niedostatki gameplayu to gra i tak będzie po prostu słaba. Innymi słowy dobra grafika to obecnie warunek niemalże niezbędny aby gra odniosła sukces, ale zdecydowanie nie wystarczający.
Na PS3 niemal wszystkie gry będą mieć bardzo dobrą grafikę (przynajmniej jak na dzisiejsze standardy) - w tym tłumie wybajerzonych wizualnie pozycji przetrwają tylko te tytuły, oferujące coś więcej niż tylko next genową oprawę.
A Excite Truck-a będę bronił, bo przynajmniej ma dynamikę, której w Motorstormie próżno szukać. Graficznie ET odstaje od nex genów, ale na pewno wygląda przyzwoicie. Jak na start naprawdę bardzo dobry tytuł, badziewiem tego nie nazwał jak dotąd żaden recenzent (chyba że kiepsko patrzyłem) - zatem, Stranger wygląda na to, że jesteś pierwszy;)
NFSV Fan - chodzi mi o różnicę pomiędzy filmikiem i direct feed. A te bywają kolosalne uwierz mi. Widziałeś trailer GoW 'Mad World' ? Wersja HD na kompa i na konsolę to 2 różne filmy - dla mnie przynajmniej.
Pod ostatnim akapitem podpisuję się rękami i nogami. Wg mnie nie ma jeszcze żadnej gry która poza grafiką daje next-genową jakość - fizykę i AI. Ale to będzie chyba za 2 generacje dopiero :)
Nie wiem, którą wersję Motorstorma widziałeś- demo dostępne do ściągnięcia na PS3 jest już szybkie i dynamiczne, ale oczywiście aby pokazać różnice w szybkości aut jak wybierzesz ciężarówkę to podróż jest wolniejsza niż dyliżansem :D
albz74 ---> trailera GOW-a nie oglądałem, bo w ogóle do XBOX-a 360 trochę się zraziłem. W empiku skorzystałem ze standa z MotoGP 06 - zgodnie z recenzjami jedne z ładniejszych wyścigów na tę konsolę. Po screenach i filmach spodziewałem się nie wiadomo czego, a tymczasem grafika na 24 calowym ekranie samsunga HD-Ready (naprawdę przyzwoity wyświetlacz) prezentowała się bardzo przeciętnie...;/
Obawiam się GOW mimo świetnych opinii i zachęcających screenów także mnie oprawą nie powali na kolana podczas realnej gry - niedługo powinien być dostępny do pogrania w Empiku to będę mógł się przekonać;)
Odnoszę wrażenie, że Unreal Engine 3 cierpi na podobną przypadłość co jego poprzednik "klockowatości" grafiki. Wszystko wygląda sterylnie, sztucznie i "bryłowato". Jak patrzę na screeny z GOW od razu przywodzi mi na myśl podobny styl grafiki (tyle, że dopakowany polygonami, oświetleniem i teksturami hi res) co w Thief III. Niby wszystko ładne a jednak nierealistyczne. Tak jak w Thiefie mnie to raziło tak razi w GOW.
Zapewne to nie wina samego Engine-u tylko jego użycia. Wszak seria Splinter Cell oparta o UE wygląda o kilka klas lepiej od Thiefa III czy Deus Ex 2.
To akurat GT5 wyjdzie i będzie dwupak GT5 + PS3 i wtedy kupię tą konsolę :)
"A Excite Truck-a będę bronił, bo przynajmniej ma dynamikę, której w Motorstormie próżno szukać. Graficznie ET odstaje od nex genów, ale na pewno wygląda przyzwoicie. Jak na start naprawdę bardzo dobry tytuł, badziewiem tego nie nazwał jak dotąd żaden recenzent (chyba że kiepsko patrzyłem) - zatem, Stranger wygląda na to, że jesteś pierwszy;)"
Mogę to sobie do woli nazywać badziewiem, bo z oczywistych względów nie miałem okazji tej gry osobiście przetestować. Nie mam nic przeciwko zwariowanym ścigałkom (choć domyślasz się już pewnie, że preferuję bardziej złożone produkcje), tyle że Excite Truck właściwie nie wiadomo czym jest. Tak dziwacznego modelu jazdy i sposobu rozgrywki dawno nie widziałem. Wspominałem już chyba w jakimś wątku, że gdyby bardzo zależało mi na dynamice rozgrywki, wolałbym sobie zagrać w nowego OutRuna, który też zresztą mnie nie zachwycił, czy klasyki pokroju Wipeouta lub Extreme-G... A z typowo PeCetowych zręcznościówek nieporównywalnie ciekawiej prezentują się wszystkie odsłony TrackManii. Na dodatek w grach tych masz możliwość projektowania własnych tras. Od siebie dodam jeszcze, że JEDYNĄ grą na Wii, która automatycznie mi się spodobała był Red Steel. Po recenzjach widzę jednak, że się przeliczyłem. To po prostu sprzęt typowo nie dla mnie. :)
I jeszcze taka drobnostka - w Motostormie przesadzili chyba z ilością "obowiązkowych" skoczni. IMO w finalnym produkcie powinny ich być zdecydowanie mniej lub powinny być opcjonalne (tak jak np. w FlatOut gdzie wybierałeś sobie czy jedziesz przez tunel, przeskakujesz przez rzekę, czy może ścinasz sobie trasę, kosząc wszystko po drodze). No.. chyba, że akurat takie trasy pojawiały się do tej pory na filmikach. :)
Stranger- na razie widać jedną trasę, na której nie widać zbyt wielu alternatywnych ścieżek, trzeba poczekać do premiery gierki. Teoretycznie - tak opowiadali twórcy - jadąc motocyklem mozna pojechać drogą niedostępną dla np. ciężarówki, krótszą ale bardziej ryzykowną.
"Teoretycznie - tak opowiadali twórcy - jadąc motocyklem mozna pojechać drogą niedostępną dla np. ciężarówki, krótszą ale bardziej ryzykowną."
Raczej mało prawdopodobne jest to, że będzie można całkowicie i na dłuższą chwilę zboczyć z ustalonej (głównej/wspólnej) ścieżki, tak aby odciąć się od reszty stawki (np. w podanym przez Ciebie przykładzie - ciężarówek). Zabiłoby to po prostu przyjemność z przepychania się w większych grupach i wyraźnej rywalizacji o pierwsze miejsce (zresztą temu ma służyć m.in. szybkie doganianie pojazdów przeciwników, działające pewnie w obie strony). Swoją drogę ciekawe w jaki sposób zrealizowane zostaną kolizje pomiędzy motocyklistami a posiadaczami większych czterokołowców :>
a GT na PSP nie ma jeszcze a byly juz screeny przed premiera PSP czy jeszcze wczesniej
Stranger- Swoją drogę ciekawe w jaki sposób zrealizowane zostaną kolizje pomiędzy motocyklistami a posiadaczami większych czterokołowców :>
wejdź na dowolny serwis z materiałami filmowymi i popatrz sam :)
Choćby tu: http://media.ps3.ign.com/media/748/748488/vids_1.html
Filmik zatytułowany OMG PAIN !
P.S. To jest film z wersji demo która zadebiutowała z konsolą w USA, w stosunku do wersji z TGS poprawili framerate, prędkość, dolożyli kupę efektów. Ci którzy grali są zachwyceni, no a jak weźmie się pod uwagę potyczki online - nie mogę się doczekać :D
No.. nieźle (wolałbym flaki, ale to nie ten przdział wiekowy :P) choć ragdoll momentami dość sztuczny.. tyle że konkurencja na tym polu prezentuje podobny lub zdecydowanie niższy poziom :) Innych filmików z IGN raczej nie obejrzę, bo tragicznie mi chodzą (wolę z youtube, ale tam znowu przeważają w słabej jakości).
Edit: Na najnowszych filmikach gra prezentuje się zauważalnie lepiej - świetna praca zawieszenia (głównie przy lądowaniu), ładnie (nawet bardzo) ukazane i nawet dość interaktywne otoczenie itp. W wolnej chwili pooglądam tego więcej. :)
Ja stawiam na pierwsz kwrtaal 2008. badz nawet czerwiec lipiec 2008