The Mark [PC] - (ENG Demo)
Krotko zastanawialem sie, co w tej grze jest złe. Po 2 minutach doszedlem do wniosku, ze jednak wszystko:
- optymalziacja kodu, ktora nie istnieje (na najnizszych rozdzielczosciach tekstur gra wyglada niewiele lepiej od CS'a, a chodzi z zawrotna predkoscia 30 klatek na sekunde przy sprzecie 2 Ghz, 1,5 GB RAM, Radeon 9550XT, potestuje jeszcze z 6600GT)
- latające tu i owdzie Araby z podpietym dynamitem. Oczywiscie biegna na nas, w imie Allacha - litosci...
- liniowosc - idziemy korytarzem/uliczka o szerokosci 2 metrow i wszelkie proby odnalezienia bocznego przejscia koncza sie znaleziniem muru.
- skrypty - przeciwnicy pojawiaja sie jak w Star Treku, wystarczy zrobic malutki krok w przod.
- grywalnosc - odinstalowalem po 5 minutach grania bo nie wytrzymalem.
Przyznam, ze Terrorist Takedown: Wojna w Kolumbii znalazl godnego przeciwnika. Szkoda, ze oba tytuly w creditsach maja polskich autorow:(
Uuuu a już chciałem poświęcić pół godzinki na ściągnięcie tego czegoś, ale widzę, że nie warto.
Szkoda, że jest tak mało rodzimych produkcji, a do tego połowa z nich, łagodnie ujmując, nie jest warta uwagi ;).
eJay -> na 6600GT też kiepsko, trzeba ostro zjechać z detalami, żeby było płynnie, a wtedy gra wygląda brzydko. Kurde, jak oni teraz piszą te gry? :(
Oj trochę przypomina mi "Nina: Agent Chronicles" ta sama świetna optymalizacja kodu, podobna jakość tekstur w najniższych rozdzielczościach... a ta grywalność - tragedia!!! Grać się da tylko na najniższych detalach na Turion ML-30, 1gb ram i mobility radeon X700. Nie polecam!
piokos--->Jak przeczytalem w MNP zapowiedz Shucka, ze to fajna gra to liczylem na fajna gre:)