Anarchy Online za darmo jeszcze przez czternaście miesięcy
Grałem swego czasu w tą grę, dlatego polecam każdemu kto jeszcze nie gram w gry MMoRPG, zeby po prostu zaznajomić się z gatunkiem ;] no a oczywiscie pozniej WoW ;> pozdrawiam.
ja grałem chwilę no i nie bardzo rozumię tą grę, tzn wydostałem się z wyspy a później były pustki prawie sam chodziłem i nie wiedziałem co trzeba było robić, może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi w tej grze, na dysku jeszcze ją mam tylko uruchomić i grać
Nie znam tej gierki ale chyba coś nie bardzo skoro za darmochę dają?
W Wowie jak ktoś dostanie prepaidy za póżno płacze z żalu że stracił tydzień grania a nie 50zł
Teren jest ogromny - stąd pustki jeśli się nie wie w którym konkretnie kierunku iść i po co. Po wyjściu z wyspy zwykle penetruje się podziemia metra a następnie pielgrzymki ruszają do Temple of The Winds (o ile mnie pamięć nie myli w szczegółąch nazwy). Po głębsze porady i towarzystwo polecam na początek poszukać w sieci stron polskiej grupy "Podróżnicy RubiKa".
Co do darmowości to Funcom zarabia na dodatkach, które są płatne jak normalny MMO. Podstawka jest po prostu swego rodzaju demem. Dużo osób, które w to dłużej gra faktycznie po dodatki sięga, bo w nich się kryje większość zabawy dla wyższych leveli.
Tak, polecam gorąco, aczkolwiek jest to trudna gra, ma bardzo dużo róznych umiejetności, współczynników, sprzętu, wymagań do jego noszenia, implantów, ulepszeń, przedmiotów i przedmiocików.. po prostu jest młyn niesamowity. Gram w nią półtora roku i nadal nie znam wszystkich smaczków. No i znajomość angielskiego bardzo wskazana. To nie jest jakiś tam guild wars z pięcioma skillami, tu masz tych skilli 50. Pozdrawiam gildię Jeźdzcy Apokalipsy oraz Podróżnicy Rubi-ka.
Ekhem... Z całym szacunkiem, jest to niczym nieuzasadnione twierdzenie, żeby nie powiedzieć gówno prawda ;) Akurat w GW każda klasa posiada ok 100 skilli co daje 200 na postać.
muhabor
To nie jest jakiś tam guild wars z pięcioma skillami
Słuchaj jak nigdy nie grałeś w Guild Wars to się nie wypowiadaj i oszczędź sobie wstydu. Tak sie akurt składa że w GW skilli jest kilka setek, więc to twoje "wielkie " 50 jest raczej śmieszne. Chyba że zwyczajnie nie wiesz czym jest skill i takie farmazony wygadujesz
Muhabor troszke zle powiedziales ale mozna poprawic. Anarchy online jest jednym z lepszych (no dobrze ultime stawiam wyzej przykro mi Anarcxhy jej nie przebilo) MMO. To nie jest wow - bardziej zrecznosciowy i uproszczony po maxie. To nie jest L2 gdzie kazda postac postac jest taka sama jak ma czas farmic i posiada dokladnie te same skille. To nie jest PODROBKA mmo (i nikt mi nie powie ze wspolne miasto i pojedynki pvp to zmienia )jak Gulid wars.
Sama charkterystyka jest juz wkurzeniem dla gracza bo sie moze zakotlowac : z 7 atrabutow, ponad 50 zdolnosci (nie skilli ;) od poslugiwania sie sztukami walki wrecz, bronia biala az po farmacje i zdolnosc pisania programow komputerowych. Skilli nie jest 50 skilli sa setki na postac - czyli nanoprogramy. Jeden z najlepszych craftingow, swietne a zarazme drogie i cholernie dobrze rozwiniete zdolnosci tweekowania. Pvp na arenie pfff. tu masz wojny, posiadanie miast (wraz z ich ochrona przed zdobyciem np. przez graczy czy najazdy obcych), walki Mechow (gdzie graczowie maja funkcje piechoty). Swietnie rozwaiazane inwentory - 3 zakladki z czego jedna to implanty (mozesz posiadac w nich cale cialo od czubka glowy i mozgo az po stopy), 2 zakladka drobiazgi (od osobistego decku komputerowego poprzez drobiazgi od lampki naramienej , przez przyrzady celownice az po cokolwiek innego czym masz ochote wspomagac postac. I 3 zakladka czyli pancerz i bron :) o ilosci wyposania i jego rodzajow sie nie wypowiem bo nawet nie wiem czy ktolwiek grajacy od startu widzial i znalazl wszystko :D. Wszystko to karaszone odpowiednim ciezkim klimatem cyberpunka, setkami misji zwyklych i nieskonczona!! liczba misji losowych (zarowna dla pojedynczego gracza jak i calych druzyn!!). Za smaczkow podam jeszcze mozliwosc posiadania wlasnego pojazdu naziemnego/powietrznego/wodnego ktory mozesz ulepszac :D
Wiec ludzie gdzie z podrobka Mmo jakim jest GW pffffff
"Podróbką" można by nazwać gdyby twórcy mowili o GW jako o MMO a oni sami nazywaja go CORPG. Więc z GW taka sama podróbka MMO jak i z każdej innej gry należącej do innego gatunku. To że nie potrafisz przetłumaczyć sobie skrótu CORPG i wszystki gry interneowe w ktorych mozna ustawiać atrybuty przypisujesz do MMO a potem nazywasz podróbkami nie znaczy że tak w rzeczywistości jest. W GW nacisk jest położony na inne aspekty rozrywki niż w MMO stąd tez inny gatunek. Więc następnym razem zanim coś napiszesz zdobądź przynajmniej szczątkowe informacje na dany temat.
Join a New Generation of Online Roleplaying
Guild Wars takes the best elements of today's massively multiplayer online games and combines them with a new mission-based design that eliminates some of the more tedious aspects of those games. You can meet new friends in towns or outposts, form a party, and then go tackle a quest together. Your party always has its own unique copy of the quest map, so camping, kill-stealing, and long lines to complete quests are all things of the past. Within a Guild Wars quest you have unprecedented freedom and power to manipulate the world around you; with the dynamic quest system, your accomplishments have a unique influence on your future.
You don't have to spend countless hours on a leveling treadmill to get to the interesting parts of the game, because combat is designed to be strategically interesting and challenging right from the beginning. You don't have to spend hours running around the world to prepare for a quest, because Guild Wars allows you to instantly travel to the beginning of any quest that you've previously unlocked. You'll never spend days playing, only to discover that the choices you made early have left you with a permanently uncompetitive character. The unique skill system in Guild Wars encourages infinite experimentation but doesn't allow early choices to limit a character. And you'll never meet new players only to discover that you can't play with them or compete against them because their characters are on a different server than yours or they have a different chapter of the game; in Guild Wars, all characters live in one seamless world.
Z oficjalnej strony i jakos pojecia CORPG (o zgrozo jedna gra i nowy gatunek ) - wiesz nie ma takiego gatunku gry pod wzgledem graczy. jest Single player, Multi (i do tego zblizony jest GW) a takze MMO. To jest gra muli z gatunku crpg. Tylko ze nie wiem dlaczego fani tej gry przedstawiaja to jako mmo :P
To w takim razie jak tworzymy gatunki pod gre to np. Demise jest DFCRPGS-MP ( Dungeon fighting Computer Role Playing Game Single-Multi player ) a Deus Ex to FPPSOICRPGE (First Person Perspective Shooter Included Computer Role Playing Game Elements ). No jak towrzymy nazwy to tworzmy
Jeśli przedstawiają jako MMO to są niedoinformowani.
I cytacik z FAQ GW
Is Guild Wars an MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game)?
ather than labeling Guild Wars an MMORPG, we prefer to call it a CORPG (Competitive Online Role-Playing Game). Guild Wars was designed from the ground up to create the best possible competitive role-playing experience
I raczej system klasyfikacji gier nie jest nigdzie spisany i nie podlega żadnym sztywnym regułom więc nie widze nic dziwnego w tym że GW jest jedynym reprezentantem swojego gatunku.
I miło by było gdybyś jeszcze przeczytal to co wrzuciłeś ze zrozumieniem
Guild Wars takes the best elements of today's massively multiplayer online games
Co oznacza że GW czerpie z MMO ale nie ma ani jednego słowa twierdzenia żę zalicza się do tego gatunku
DiabloManiak - dzięki. Właśnie o to mi chodziło, właściwie źle się wyraziłem ale Ty podsumowałeś za mnie Anarchy Online znakomicie.
Grałem w GW dwa miesiące, osiągnąłem w tym czasie wszystko co było do osiągnięcia. Dobrze się bawiłem.
Aczkolwiek GW nie dorasta Anarchy Online do pięt.