Kiedy pojawią się w Europie poszczególne wersje Call of Duty 3 i co z edycją dla konsoli Xbox?
A dla mnie cały czas jest to porażką, że dynamiczne gry FPP wypierają PC na rzecz konsoli.
Oczywiscie, to tylko kwestia czasu.
Ale macie problemy. Kupcie jedną z konsol Next-Gen i po sprawie. Ja kupiłem X-Boxa 360 i nie żałuję.
U.V. Impaler --> jasnowidzem nie jesteś ;)
i bardzo dobrze. Moze zamiast psioczyc kupicie xboxa 360 i bedziecie mieli problem z glowy?
@ music boy
Od razu widać, że nie wiesz jaka jest różnica między grą FPP na konsoli i PC ;p - inaczej nie kazałbyś nam kupować "pada do gry, w której gra się myszką".
@ U.V. Impaler
Jeśli brak potwierdzenia wydawcy uznajesz za abrdzoe przekonujący argument...
Ja słyszałem, że wielce prawdopobnym jest, iż amerykańskie Aspyr weźmie się konwersję gry na PC (ponoć mieli jużw tym polu jakieś sukcesy)
@ Raz3r
To takie typowo myślenie "konsolarza". Mam PC'ta do internetu i tyle kasy, że jeszcze mnie stać no konsolę i oryginalne gry - to niech inni też sobie kupią. Co z tego, że CoD narodził się na peceta, co z tego, że najwygodniej gra się myszką, bo sterowanie gałką jest niedorzeczne.
Dla mnie najprostszym rozwiązaniem jest i wersja na PC i konsolowa, ale widzę, że "Wy" macie straszne poczucie arystokratyczności oburzając się na konwersję z konsoli na PC.
ffff ---> A kto Ci nagadał takich głupot, że brak potwierdzenia wydawcy uznaję za bardzo przekonujący argument? Tłumaczyłem to już kilka razy na forum, widzę, że jestem zmuszony zrobić to po raz kolejny.
Activision ma bardzo klarowną politykę dotyczącą cyklu Call of Duty. Tytuły przeznaczone na PC tworzy Infinity Ward, tytuły przeznaczone na konsole tworzą inne firmy, ostatnio Treyarch. Odpowiedz sobie sam, która linia produktów w przypadku Call of Duty 3 jest aktualnie kontynuowana.
Po drugie, wciąż nie wiemy co robi Infinity Ward. W marcu bieżącego roku opublikowaliśmy plotki dotyczące dwóch nowych gier z cyklu Call of Duty. Chociaż nikt tego wówczas oficjalnie nie potwierdził, z newsa jasno wynikało, że CoD3 powstanie na konsole, natomiast PeCetowcy doczekają się tworu o nazwie CoD: Modern Warfare. Pierwsza plotka znalazła potwierdzenie w rzeczywistości. Wierzę, że ten ostatni produkt zostanie również zapowiedziany.
Plotek o Aspyrze nie słyszałem, ale jest to prawdopodobne - panowie mają doświadczenie w tym temacie. Oby to była prawda, bo chciałbym zobaczyć CoD3 na PC, ale wątpię, że tego doczekam.
U.V. Impaler ---> a po co taka agresja? Nie moja wina, że nie czytam stu topiców dziennie i nie znam Twojego stanowiska.
Po prostu jeśli nie wiemy ani czym zajmuje się Infinity Ward ani Aspyr, to trudno mi zrozumieć "szczere wątpienie".
Oj, nie miało zabrzmieć tak ostro. Sorry.
Nie wiem na ile moje argumenty są przekonujące (Ciebie chyba jednak nie przekonały), ale naprawdę nie wierzę, że CoD3 będzie na PC. Dotychczasowa polityka Activision jasno na to wskazuje.
Jeśli Infinity Ward robi coś w temacie Call of Duty, to na pewno nie będzie to ta sama gra, którą przygotowuje Treyarch - to chyba logiczne. Kwestia z Aspyr Media jest dla mnie zagadką. Co prawda zrobili parę przeróbek na PC (np. Stubbs the Zombie), ale oni zajmują się raczej konwersjami na Mac. Jeśli dysponujesz linkiem do tych plotek, to podrzuć, chętnie zobaczę.
Zauważ jeszcze jedną rzecz. Do tej pory Call of Duty na konsole ukazywały się z podtytułami. Teraz tak nie jest. Jestem święcie przekonany, że IW kombinuje z tym Modern Warfare, choć mówiąc szczerze, chciałbym się pomylić.
Plotki zasłyszane "od ludzie z branży" ;), nie wiem skąd oni brali informacje.
Z drugiej strony ilość osób, która do tej pory gra w multi pierwszej części CoD'a oraz United Offensive jest niesamowicie duża i świadczy tylko o popularności serii na PC. Skoro rynek na takie gry jest to zastanawiam się co stoi na przeszkodzie konwersji na PC (nawet kiepskiej, przecież wydawca często nie liczy się z graczami).
Fakt, że "podtytuły" świadczą o zmianie priorytetu przez Activision.
Przeglądałem informacje na serwerach anglojęzycznych i kilku polskich. Przede wszystkim recenzje zamieszczone na tych pierwszych wyraźnie wskazują, że konwersja na PC takiej gry jak Call of Duty 3 jest technicznie niemożliwa. Żadna istniejąca karta graficzna, przynajmniej dostępna na rynku, nie podoła wymaganiom zaimplementowanym przez Activision. Być może screeny nie odzwierciedlają tego w pełni. Niemniej każdy efekt, jak np. ruch kilkudziesięciu postaci [ok. 70-80 żołnierzy na raz], wybuchy, rozległa paleta graficzna, itp., zabiera tyle pamięci, że pecety tego nie obrobią. Jeszcze nie teraz. Może za kilka lat. Dlatego twórcy zrezygnowali z konwersji. Za przykład niech posłuży obniżona tekstura i redukcja efektów Call of Duty 3 na PS2. Pożyjemy, zobaczymy.
Interesujące rzeczy wypisujesz.
Interesujące, mówisz. To porównaj sobie sobie wymogi sprzetowe PC z tego roku i PS2, a potem popatrz na efekty. PC nie ma szans z PS2.
dss--> przewaznie to wersje PCtowe wychodzace kilka miesiecy pozniej po konsolowych byly okrajane z uwagi na ograniczenia konsoli. Glownie ograniczenia lokacji, dogrywajace sie poziomy - np. Kotor, GTA i jeszcze wiele innych tytulow. Grafika na piecu? W 99% byla taka sama lub lepsza - np. wieksze tekstury. Moze nexgeny jeszcze teraz wygrywaja sprzetowo, ale to trwac bedzie tylko moment i znowu PC z jego otwarta architektura wyrwa sie na przod. To tylko kwestia czasu i na pewno nie jest to kilka lat. Rynek informatyczny rozwija sie za szybko zeby moglo to tyle potrwac. W konsolach trzebaby umiescic juz teraz technologie ktora jeszcze nie istnieje, zeby PC w przeciagu roku, moze dwoch nie dogonil i przegonil konsol. Noc hyba ze za ten rok-dwa pojawia sie nowe konsole, to wowczas moze byc tak jak mowisz, i PC moze nigdy nie dogonic konsol. Ale nei sadze aby tak bylo, bo proces inwestowania w nowa platforme sprzetowa aby przyniosla zyski to nie kwestia 2-3 lat ale przynajmniej 5-6.
A to, ze 70-80 zolnierzy biega po mapie. To w przypadku PC juz bylo m.in. za sprawa legendarnego Operation Flashpoint, ktory byl wydany wieki temu, a przez ten czas PC przebyl ogromna droge a PC jest conajmniej pareset o ile nie pare tysiecy procent szybszy niz za czasow wydania OF-a.
dss ---> Powiedz to panom robiącym Crysis, którzy wyobraź sobie sądzą dokładnie na odwrót. Że to na konsoli nie da się zrobić tak rozbudowanej gry i całkowicie się z tym zgadzam. Być może na razie nie ma takiej dużej różnicy w możliwościach konsol next-gen i obecnych komputerów z 2xGeforce 8800GTX w trybie SLI na pokładzie ale z pewnością z czasem i tak na PC będzie można zrobić grę ładniejszą i bardziej rozbudowaną. Zresztą dałeś dobry przykład. Wystarczy zobaczyć na gry z PS2, które niedawno wyszły i porównać je z wersjami gier na PC. No nie wiem jak ty ale ja widzę sporą różnicę w jakości grafiki na korzyść PC. I nie mówię tego z powodu że dla mnie liczy się tylko grafika, bo sam gram w stare gry na PS2. Chodzi o sam fakt.
Popieram również wypowiedź fff. Niech się zastanowią ci, którzy mają konsole Next-Gen zanim zaczną namawiać do kupna konsoli i grania w FPS-y na padzie. Sorry Winnetous ale jak się czujecie niedowartościowani że musicie grać w śmiesznie proste FPS na konsoli to nie musicie innych namawiać do grzechu :)
Ja nie wiem czemu ludzie tak zachwycają się konsolami. Pomijam fakt, że i tak służą one TYLKO do gier, bo chociaż mają coraz więcej dodatkowych funkcji to cel ich istnienia jest tylko jeden, czyli granie.
Zwykle w połowie "kariery" konsoli PCty (i to nie najnowsze, ale te przeciętne) już je przeganiają. Co do samego grania to ja osobiście nie wyobrażam sobie grania w niektóre gry tylko padem. Ostatnio grałem w GTA SA część klawiaturą i myszą, a część gamepadem i szczerze mówiąc klawiatura przez większość gry pozwalała na więcej.