Gears of War dla kolekcjonerów
Mógłby mi ktoś wyjaśnić, czemu my za gry na konsole płacimy więcej niż Amerykanie? U nas taka wersje o ile się pojawi, będzie kosztowała pewnie z 300 zł.
Cainoor ---> Przecież polskie ceny konsol i gier dla nich związane są z rynkiem europejskim, a nie amerykańskim. Za Oceanem przykładowo płacisz 49,95 USD, a na Starym Kontynencie 49,95 EUR. Proste.
W Stanach zawsze bylo taniej. Chodzi o zabawny przelicznik na Euro, brak (oficjalnie) 360-tki u nas itp. Wszystko powinno sie zmienic w listopadzie, choc na radykalne posuniecia nie ma co liczyc.
Cainoor---> Ciesz się że na rynku PCtow jest na odwrót :). My płacimy za grę 100zł gdy amerykanie za ten sam tytuł 120-150. Nie mniej jednak Ciebie jako posiadacza X360 zapewne wcale nie uszczęsliwia to że my PCtowcy mamy gry taniej od reszty świata :).
Pozostaje nadzieja ze M$ wprowadzając X360 do naszego kraju pójdzie po rozum do głowy i zacznie wydawać gry w cenie niższej niż 200zł, a byłbym już zachwycony gdyby ceny wynosiły <150zł :).
W 90% vat na poziomie 20procent.
Nie tylko o gry się rozchodzi również elektronika,muzyka itp.
jest tylko jeden gow! i napewno nie zasluguje ta gra powyzej na taki skrot, ciekawe czy zaras posypia sie pozwy o plagiaty? :D
exkazer ---> "Napewno" chodziło o http://www.gow.org/. Tym i owym przydałyby się zajęcia w takowej placówce. Czy "zaras" może ktoś mnie postanowi z błędu wyprowadzić?
hitowo zapowiadajace sie dzielo o zerowo zaimplementowanej fizyce otaczajacego swiata :)
gears of war powinno dostac nagrode w dziedzinie najlepsza skrypt - fizyka
elkaer - pomijąc sposób artykulacji swojej wypowiedzi exkazer ma chyba rację, prawda ? :)
albz74 ---> Pierwszą część God of War, bo zapewne tę grę masz na myśli, mam dawno za sobą i miło ją wspominam. Ostatnio pograłem trochę w sequel i moje nastawienie do niego jest również pozytywne. Ale dopiero po premierze Gears of War będzie można prowadzić dyskusje pt. który produkt bardziej zasługuje na akronim GoW, prawda?
czy moze mi ktos wyjasnic, czemu Ci inteligenci wydaja gry FPP na XBX zamiast na pieca. Moim osobistym zdaniem na xbx nie da sie grac w gry fpp a to z jednej prostej przyczyny, celowanie jak i sterowanie padem jest niemilosiernie beznadziejne... wiec po jaka ciezka cholere wydawac na tego xbxa takie gry... a w tym przypadku gierka jest super, i moim skromnym zdaniem zrobila by furore na PC (multi itp) ;] ale po co myslec ? lepiej wydac na konsole :P ISTNI GENIUSZE! GRATULUJE POMYSLUNKU !;]
Też nad tym myślałem,co za debile nie?
Może napiszmy do nich jakiś list?
elkaer - http://www.youtube.com/watch?v=BwuU5DadSvA
No chyba trochę ma, wystarczy spojrzeć na gameplay :)
Poza tym to chyba pierwotnie miał być FPP
,,czy moze mi ktos wyjasnic, czemu Ci inteligenci wydaja gry FPP na XBX zamiast na pieca. Moim osobistym zdaniem na xbx nie da sie grac w gry fpp a to z jednej prostej przyczyny, celowanie jak i sterowanie padem jest niemilosiernie beznadziejne... wiec po jaka ciezka cholere wydawac na tego xbxa takie gry... a w tym przypadku gierka jest super, i moim skromnym zdaniem zrobila by furore na PC (multi itp) ;] ale po co myslec ? lepiej wydac na konsole :P ISTNI GENIUSZE! GRATULUJE POMYSLUNKU !;]"
zaczynajac od tego ze Gears of War to nie bedzie FPP, to sterowanie nie jest az takie zle. oczywiscie nie ma mowy o ultra precyzyjnych super szybkich akcjach grac sie da i to przyjemnie (ok. 10min praktyki jest spoko). poza tym wspomniales o multi. trzeba tu wspomniec ze X360 nie jest w zadnym przypadku w tyle za pc jesli chodzi o multi przez neta. poza tym miliony graczy nie moze sie mylic zachwycajac sie seria Halo na Xbox'a nie sadzisz?...
albz74 ---> Czemu służy ten link? Przecież tam nigdzie nie ma FPP. Niemniej jednak pierwotnie developerzy nie sygnalizowali jednoznacznie rodzaju obranej perspektywy - to tzw. opinia publiczna przyjęła, że skoro mamy do czynienia ze strzelaniną od twórców serii Unreal, demonstrującą nową technologię, to na pewno będzie to FPS.
Mr.Kappa - za multi na PC się nie płaci . Poza tym jak patrzę na MP w GoW to mam wrażenie że furory na PC by nie zrobiło.
http://www.youtube.com/watch?v=z11wegxhKNc&mode=related&search=
najciekwsze jest jeszcze chyba to ze ludzie mecza tekie halo2 i jakos sie nie skarza na sterowanie :d
Na pewno sterowanie padem jest wygodne, ale uwaga na ps2 ;)
To nie jest cena ostateczna.Zawsze do tej ceny trzeba doliczyc tax czyli podatek.To tak gwoli scislosci.
tak exkazer - to ciekawe że ludzie w ogóle męczą takie Halo.
To mógł być wielki tytuł na PC, był i jest wielkim na Xboxa, w zasadzie gdyby nie ten tytuł to większość wczesnych posiadaczy tej konsoli nie spojrzałaby w ogóle w stronę Xboxa. Ale on tam nie 'przynależy' w ogóle !
To jest oczywiście subiektywne odczucie ale wg sporej grupy graczy granie na padzie w FPS zabiera ogromną część przyjemności z rozgrywki. Ja podzieliłbym konsolowych graczy FPS na dwie kategorie - tych którym sterowanie na padzie przeszkadza i tych, którym przeszkadza ale się przyzwyczaili. No i może z 1% tych którzy nie pograli na PC więc nie potrafią się odnieść.
Z Gears of War jak widać będzie trochę inaczej ale jak patrzę na sekwencje walki - strzelanie jest tak samo drewniane i nieprecyzyjne jak w tytułach FPS.
Ostatnio miałem okazje spróbować gry na padzie. Konkretnie w dwóch grach -> Killzone i Black. Da sie przyzwyczaić, momentami gra sie nawet fajnie - ale NIGDY tak dobrze jak za pomoca myszki. Nigdy nie bedzie dynamiki i skomplikowanych akcji, nieprzewidzianych przez scenariusz i skrypty gry.
Poza tym konsolowe FPP sa mocno uproszczone. Idzie sie jak po sznurku. Gralem jedynie w dwie gry FPP na konsoli, moze nastepne zmienia moj poglad na ta sprawe.
Jeżeli ktoś ma pretensje o ceny gier, to niech ma pretensje do ministra finansów, bo to vat robi dużą robotę
ribik - zacząłbym od wydawców.