Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent w wersji Wii - pierwsze informacje i screenshoty

09.09.2006 14:30
1
zekke
34
Generał

Uu biedne te txtury. Dziwne ze coraz wiecej tytulow na wii bedzie bez sieciowego multiplayera.

09.09.2006 14:31
2
odpowiedz
zanonimizowany298323
17
Generał

Oż ty to będzie moc :) Chodzi o kontroler nie o grafike :P

09.09.2006 15:19
3
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Moim zdaniem gra wygląda bardzo dobrze - właśnie takiego poziomu grafiki oczekiwałem po Wii biorąc pod uwagę moc obliczeniową konsoli.

Tekstury może słabsze, ale na przyzwoitym poziomie, za to postaci wyglądają o niebo lepiej niż w Red Steel, a to znaczy że jednak można sporo z maszynki Nintendo wycisnąć;)

09.09.2006 16:41
Triber
4
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Niewiele widać ale grafa trzyma poziom, tekstury moga byc slabsze, za to na efekty nie ma co narzekac. Tyle o grafice, o reszcie to juz kazdy wie, kontrl oczywizda :) Poczekajmy, az wii wyjdzie, wtedy sie okaze.

09.09.2006 17:50
5
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

Graficznei jest naprawde dobrze jak na Wii.

09.09.2006 18:31
6
odpowiedz
zanonimizowany338750
130
Generał

wyglada jakby zrobiono pod karty oparte o np. R9550 czyli na dx9 zrobione,czyli nic nadzwyczajnego.
Nie wiem czym sie tu podniecac.

09.09.2006 19:09
7
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

exkazer ---> a na jakiej wersji DX miałoby być zrobione jak nie 9?

09.09.2006 19:38
jiker
8
odpowiedz
jiker
151
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Konkret. Wyglada bardzo ladnie - zdecydowanie najladniej, jesli chodzi o o opublikowane do tej pory screeny z gier na Wii.

09.09.2006 21:46
😈
9
odpowiedz
zanonimizowany389244
2
Junior

exkazer- czyli np. sterowaniem. Nie wszystkie konsole korzystaja z DirecX, a z 10 nie korzysta jeszcze zadna, czyli np. Xboxy korzystaja z 9.

09.09.2006 23:44
10
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Jeszcze co do Direct X. Teoria, że gry wykorzystujące wcześniejszą wersję Direct X są brzydsze od tych wykorzystujących nowszą wersję jest głównie inspirowana przez Microsoft i producentów kart graficznych (do spółki z producentami gier).

Prawda jest taka, że jeszcze żadna gra nie wykorzystała choćby w 90% możliwości jakie dawał najnowszy w momencie jej premiery Direct X a z tym nowe funkcje kart graficznych.

W rezultacie gry które obecnie wymagają np. Direct X 9c i Shaderów 3.0 aby pokazać grafikę najlepszej jakości bez problemu wyglądałyby TAK SAMO na Direct X 8 i Shader 2.0. To że tak nie jest wynika jedynie z polityki producetów gier. Gra po wykryciu starszej wersji shaderów czy DX najczęściej albo daje do dyspozycji okrojoną wersję grafiki, albo w ogóle się nie uruchamia.

To samo było kiedyś z funkcją T&L która przecież sama w sobie nic nie daje poza odciążeniem CPU, a więc każda gra może się bez niej obejść. Niestety stosowane przez producentów blokady programowe zmuszały do wymiany karty na taką z T&L bo gra się po prostu nie uruchamiała nie dlatego że hardware bez T&L był za słaby do jej uruchomienia tylko dlatego bo takie było widzimisie producenta!

Teraz czekamy na premierę DX10 i z tego co widzę oczekuje się rewolucji w grafice niemalże. A przecież możliwości starszej wersji 9.0c pozostają ciągle niewykorzystane. Czy mamy gry o jakości grafiki ostatniego demka z 3D Marka 2006 (pług śnieżny)? Nie mamy i obecnym grom jeszcze daleko do tego poziomu. A przecież to jest DirectX 9 i Shader Model 3.0.

Ale pewnie będzie jak zawsze i przykładowo bez karty z DX10 Crysis nie udostępni najwyższych detali mimo, że te ustawienia spokojnie by mogła pociągnąć karta z DX9....

Trochę zeszło na PC bo DX to głównie PC-towy problem, ale że engine-y są często pod DX robione to problem tyczy się każdej platformy która wykorzystuje dany engine.

Głównie chodzi o to, że wersja Shaderów czy DirectX nie ma tak wielkiego znaczenia jak to usiłują wmówić producenci sprzętu i gier.

Niby to oczywistość, ale sądząc po wypowiedzi exkazera nie jestem do końca pewien czy oczywistość dla wszystkich (nawet gdyby SC był pisany pod DX 8 mógłby wyglądać lepiej niż gry pod DX9 czy nawet 10).

Również podkreślanie swego czasu w recenzjach gier i kart na każdym kroku technologicznego zacofania Radeonów z serii X800 względem GF 6800 ze względu na starszą wersję Shaderów, a także wspomniane wyżej przekonanie pojawiające się cześto w necie, że Crysis pokaże pełnię możliwości dopiero na DX10 właśnie dzięki DX10, raczej wskazują, że masa osób jest podatna na marketingową papkę.


10.09.2006 09:48
Kozzo
👍
11
odpowiedz
Kozzo
105
czlowiekzwanyfoka

Dla mnie gra wygląda naprawdę dobrze, a biadolenie o shaderach, teksturach i wersjach bibliotek DX opisując Wii to raczej głupota.
Nikt nigdy nie obiecywał cudów graficznych, tylko nowum w dziedzinie sterowania, i tak właśnie będzie!!
Cena Wii też będzie znacznie niższa od X360, o PS3 nawet nie wspominając.
Ja grając na PS2 nigdy nie patrzyłem się na teksturki i cienie, tylko na grywalność danego tytułu, to było(i jest) moim najważniejszym kryterium przy wyborze gierki.
Oczywiście od gier na PC wymagam znacznie więcej, ale to już jest inny temat.

10.09.2006 10:15
12
odpowiedz
Icm
110
Winczi

Tekstury nie są brzydkie, zresztą pamiętajcie że będziecie grać na TV nie na monitorze a to jest dość duża różnica.

10.09.2006 10:36
jiker
13
odpowiedz
jiker
151
Gladiator

GRYOnline.plNewsroom

Icm --> Szczegolnie na 40'' LCD w trybie HD 480p, gdzie, jesli autorzy sie nie postaraja, wyjda wszystkie babole.

10.09.2006 12:45
14
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Z jakością grafiki na dużym ekranie nie powinno być większych problemów zwłaszcza że większość telewizorów HD niezależnie od przekątnej ekranu obsługuję póki co najwyższą rozdzielczość 720p tak więc przeskalowanie z 480p nie będzie aż tak duże, aby popsuć obraz.
Dodatkowo Wii dysponuje Antialiasingiem więc o ząbki na krawędziach także nie trzeba się martwić;)

Nowy splinter Cell wygląda bardzo dobrze chociaż moim zdaniem najładniejszą grą na Wii pozostaje Mario Galaxy.

10.09.2006 13:33
15
odpowiedz
zanonimizowany366650
11
Pretorianin

jiker gry na dreamcasta wyglądają dobrze na 50" plazmie u mnie więc dlaczego miało by być źle na lcd? pomijając to że lcd w ogóle ma gównianą jakoś :)

10.09.2006 13:35
16
odpowiedz
zanonimizowany376705
2
Konsul

Może dlatego że ta plazma 50calowa dysponuje natywną rozdziałką palowską?

10.09.2006 14:18
17
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

cesarzyk - DC wygląda świetnie na większość TV i monitorów. Nie wiadomo, jak przy swojej cenie i fakcie że HD nie będzie obsługiwane, będzie wyglądać obraz z Wii. A wiadomo że telewizory HD, szczególnie LCD nie wybaczają słabego sygnału i obnażają wszystkie błędy sygnału i grafiki.

Wiadomość Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent w wersji Wii - pierwsze informacje i screenshoty