Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent w wersji Wii - pierwsze informacje i screenshoty
Uu biedne te txtury. Dziwne ze coraz wiecej tytulow na wii bedzie bez sieciowego multiplayera.
Oż ty to będzie moc :) Chodzi o kontroler nie o grafike :P
Moim zdaniem gra wygląda bardzo dobrze - właśnie takiego poziomu grafiki oczekiwałem po Wii biorąc pod uwagę moc obliczeniową konsoli.
Tekstury może słabsze, ale na przyzwoitym poziomie, za to postaci wyglądają o niebo lepiej niż w Red Steel, a to znaczy że jednak można sporo z maszynki Nintendo wycisnąć;)
Niewiele widać ale grafa trzyma poziom, tekstury moga byc slabsze, za to na efekty nie ma co narzekac. Tyle o grafice, o reszcie to juz kazdy wie, kontrl oczywizda :) Poczekajmy, az wii wyjdzie, wtedy sie okaze.
Graficznei jest naprawde dobrze jak na Wii.
wyglada jakby zrobiono pod karty oparte o np. R9550 czyli na dx9 zrobione,czyli nic nadzwyczajnego.
Nie wiem czym sie tu podniecac.
Konkret. Wyglada bardzo ladnie - zdecydowanie najladniej, jesli chodzi o o opublikowane do tej pory screeny z gier na Wii.
exkazer- czyli np. sterowaniem. Nie wszystkie konsole korzystaja z DirecX, a z 10 nie korzysta jeszcze zadna, czyli np. Xboxy korzystaja z 9.
Jeszcze co do Direct X. Teoria, że gry wykorzystujące wcześniejszą wersję Direct X są brzydsze od tych wykorzystujących nowszą wersję jest głównie inspirowana przez Microsoft i producentów kart graficznych (do spółki z producentami gier).
Prawda jest taka, że jeszcze żadna gra nie wykorzystała choćby w 90% możliwości jakie dawał najnowszy w momencie jej premiery Direct X a z tym nowe funkcje kart graficznych.
W rezultacie gry które obecnie wymagają np. Direct X 9c i Shaderów 3.0 aby pokazać grafikę najlepszej jakości bez problemu wyglądałyby TAK SAMO na Direct X 8 i Shader 2.0. To że tak nie jest wynika jedynie z polityki producetów gier. Gra po wykryciu starszej wersji shaderów czy DX najczęściej albo daje do dyspozycji okrojoną wersję grafiki, albo w ogóle się nie uruchamia.
To samo było kiedyś z funkcją T&L która przecież sama w sobie nic nie daje poza odciążeniem CPU, a więc każda gra może się bez niej obejść. Niestety stosowane przez producentów blokady programowe zmuszały do wymiany karty na taką z T&L bo gra się po prostu nie uruchamiała nie dlatego że hardware bez T&L był za słaby do jej uruchomienia tylko dlatego bo takie było widzimisie producenta!
Teraz czekamy na premierę DX10 i z tego co widzę oczekuje się rewolucji w grafice niemalże. A przecież możliwości starszej wersji 9.0c pozostają ciągle niewykorzystane. Czy mamy gry o jakości grafiki ostatniego demka z 3D Marka 2006 (pług śnieżny)? Nie mamy i obecnym grom jeszcze daleko do tego poziomu. A przecież to jest DirectX 9 i Shader Model 3.0.
Ale pewnie będzie jak zawsze i przykładowo bez karty z DX10 Crysis nie udostępni najwyższych detali mimo, że te ustawienia spokojnie by mogła pociągnąć karta z DX9....
Trochę zeszło na PC bo DX to głównie PC-towy problem, ale że engine-y są często pod DX robione to problem tyczy się każdej platformy która wykorzystuje dany engine.
Głównie chodzi o to, że wersja Shaderów czy DirectX nie ma tak wielkiego znaczenia jak to usiłują wmówić producenci sprzętu i gier.
Niby to oczywistość, ale sądząc po wypowiedzi exkazera nie jestem do końca pewien czy oczywistość dla wszystkich (nawet gdyby SC był pisany pod DX 8 mógłby wyglądać lepiej niż gry pod DX9 czy nawet 10).
Również podkreślanie swego czasu w recenzjach gier i kart na każdym kroku technologicznego zacofania Radeonów z serii X800 względem GF 6800 ze względu na starszą wersję Shaderów, a także wspomniane wyżej przekonanie pojawiające się cześto w necie, że Crysis pokaże pełnię możliwości dopiero na DX10 właśnie dzięki DX10, raczej wskazują, że masa osób jest podatna na marketingową papkę.
Dla mnie gra wygląda naprawdę dobrze, a biadolenie o shaderach, teksturach i wersjach bibliotek DX opisując Wii to raczej głupota.
Nikt nigdy nie obiecywał cudów graficznych, tylko nowum w dziedzinie sterowania, i tak właśnie będzie!!
Cena Wii też będzie znacznie niższa od X360, o PS3 nawet nie wspominając.
Ja grając na PS2 nigdy nie patrzyłem się na teksturki i cienie, tylko na grywalność danego tytułu, to było(i jest) moim najważniejszym kryterium przy wyborze gierki.
Oczywiście od gier na PC wymagam znacznie więcej, ale to już jest inny temat.
Tekstury nie są brzydkie, zresztą pamiętajcie że będziecie grać na TV nie na monitorze a to jest dość duża różnica.
Icm --> Szczegolnie na 40'' LCD w trybie HD 480p, gdzie, jesli autorzy sie nie postaraja, wyjda wszystkie babole.
Z jakością grafiki na dużym ekranie nie powinno być większych problemów zwłaszcza że większość telewizorów HD niezależnie od przekątnej ekranu obsługuję póki co najwyższą rozdzielczość 720p tak więc przeskalowanie z 480p nie będzie aż tak duże, aby popsuć obraz.
Dodatkowo Wii dysponuje Antialiasingiem więc o ząbki na krawędziach także nie trzeba się martwić;)
Nowy splinter Cell wygląda bardzo dobrze chociaż moim zdaniem najładniejszą grą na Wii pozostaje Mario Galaxy.
jiker gry na dreamcasta wyglądają dobrze na 50" plazmie u mnie więc dlaczego miało by być źle na lcd? pomijając to że lcd w ogóle ma gównianą jakoś :)
Może dlatego że ta plazma 50calowa dysponuje natywną rozdziałką palowską?
cesarzyk - DC wygląda świetnie na większość TV i monitorów. Nie wiadomo, jak przy swojej cenie i fakcie że HD nie będzie obsługiwane, będzie wyglądać obraz z Wii. A wiadomo że telewizory HD, szczególnie LCD nie wybaczają słabego sygnału i obnażają wszystkie błędy sygnału i grafiki.