O fizycznej objętości gry Resistance: Fall of Man słów kilka
Rotfl po tym co ta gra prezentuje nie widze na co wywalili te 20 GB :D:D:D (ba gry na silnikach duzo bardziej zaawansowanych tyle nie zajmuja :D). Cos mi sie wydaje ,ze niewiele z tego to prawda :P .
Mi się wydaje że 16GB to filmiki w wysokiej rozdzielczości :P
Ta gra na pewno tyle nie zajmuje :P to jest tylko ściema chodzi oto, aby gra się lepiej sprzedawała, bo wszyscy jak zobaczą to, co powiedział Ryan Schneider to będą chcieli zobaczyć, czemu to aż tyle zajmuje :P, a zresztą, kto sprawdzi ile ta gra zajmuje? chyba sie nie da? bo płytki na PS3 są nagrywane chyba w formacie, który zwykły blu-ray na PC nie wyczyta
Heh, ''producenci są znani z serii platformówek'' :P To najlepiej chyba będzie świadczyć o ''sukcesie'' ich nowego tytułu :)
PS. Czyżby redaktorzy z GOLa zapomnieli o oficjalnej pisowni PLAYSTATION 3? :D
Zyker możliwe, ale mi sie zdaje że w grach nowej generacji wszystkie filmiki są robione na liczonej gafice i oni tego nie zaliczają do filmików
nie po to maja 25 giga na plycie zeby odpierdzielac jakies nedzne filmiczki na enginie ;]
No tak,ale biorąc pod uwage ze kazdy z tych plików w grze odpowiedzialnych za coś np. za muzyke czy grafike czy poziomy,bronie itd. mogł zostać spakowany jakimś packerem co dałoby zaskakująco świetny rezultat ze gra duzo mniej by zajmowała! wniosek? albo nie maja do dyspozycji na wymagania sprzetowe ps3 czegos takiego,czyli ze taki packer nie istnieje!(malo prawdopodobne).
Albo im sie poprostu niechce w to bawic lub to tylko czysty marketing dla $ony,gdzie lezy prawda? :D
Hehe, po to jest przestrzeń na dysku żeby ją wykorzystywać- na niekompresowane dane, dźwięk itd.
exkazer - po co się bawić w kompresję ? Robiona w locie obciąża procesor albo wydłuża loading.
Mr_Hyde - na X360 są oczywiście setki takich gier każda lepsza 100x ale Insomniac i tak skopie tyłki - 40 osobowy MP, 60 poziomów rozwoju postaci w MP, 2-osobowy co-op na jednej konsoli. A przecież od tylu miesięcy posiadacze X360 powtarzają że grafika to nie wszystko, i że on-line najważniejsze :> Odzywa się graphic whore inside ?? :>
albz74 rotfl patrzac na ta grafike nawet bez kompresji by to tyle nie zajelo :D:D:D (jakeis 2x mniej :P). Co do loadingow tu sie zgodzie bd z predkoscia 2x za szybkie nie jest :P .
Co do komrpesji akurat ta jest potrzebna aby wszystko wlozyc w te 512 MB pamieci :-] . Cchac tego czy nei to malo anwet jak na next gena i komrpesja jest i bedzie :D . Shadery ,specular lighting ,wszycho wymaga ogromnych pokladow pamieci i bez kompresji to te konsolki by popierdzialy :P .
Co do kopania tylkow Insomaniaciem to sie wstrzymaj bo dla mnei to ma sredni gameplay :D . Serious samo podobnych gier mam dosyc :P .
Mnie FPS na konsole nie podniecają, ale pokaż mi JEDNĄ grę na konsolę która ma taki MP jak ma być w Resistance, skoro grafika taka nędzna i nie next-genowa ....
Nie wspomnę o następnej gierce od Insomniacs w drodze - Ratchet - ale wiem wiem, durna platformówka dla dzieci .
ale wiem wiem, durna platformówka dla dzieci
Podobnie jak konsole ;) prawda albz74. Wszyscy dobrze wiemy kto gra na konsolach :)
Mnie natomiast smieszna twierdzenia, ze plytka do x360 by tego nie pomiescila... W dzisiejszych czasach?
- Wydluzylaby ladowanie? Mozliwe
- Zmniejszylaby grywalnosc? Teoretycznie
- Nie zmiescilaby sie? Pff...
Looz^ pomieściłaby ? 30GB > 9 GB albo czegoś nie wiem ?
albz74: "objętość Resistance: Fall of Man na dysku przekracza 22 GB" i "Zwykłe nośniki HD-DVD pozwalają natomiast upchnąć zaledwie 15 GB (dwuwarstwowe 30 GB)." 22 > 15 ? Da rade.
Looz^ HD-DVD do gier ? To ci niespodzianka. A w finalnej wersji gra zajmie ok 30GB.
I małe uzupełnienie- również z wywiadu.
While the music and vocals in "Resistance" take up only about 1 Gigabyte of disc space, graphics, level data and programming code occupy most of the remaining 21.
Link wo wywiadu - http://www.mtv.com/news/articles/1539078/20060821/index.jhtml?headlines=true
Naprawde nie mam pojecia, co w tej grze moze zajmowac tyle, jesli nie filmiki.
Sama gra wygladala na E3 baaardzo srednio - jak przecietny fps na PC.
albz74 : Cytuje newsa. Mowie o wspolczesnych mozliwosciach kompresji, nie jestem na biezaco z tymi wszystkimi hd-dvd itd.
THE_WITCHER WWW.GOOGLE.COM troche poszukac i wiadomo ze kazde plytki sie da odczytac nieraz jest potrzebne specjalne oprogramowanie ale ZAWSZE sie da a co do gry zdjecia najgorsze PS3 normalka na GOL popatrzcie na trailery na trailerach juz nie wyglada przecietnie
hmmm...ok grafika ...no może z 5 Gb ... niech im bedzie ... filmiki ....no niech też bedzie z5 ...11GB kodu ? Gra pewnie w ogóle się nie odpali :-)
Tak czy siak nie zmienai to faktu ze te 21 GB niewiadom oco zajmuej bo patrzac na obrazki nie powinno to zajmowac wiecej niz 5 GB jak ktos wpsomnial :D . Chyba ,ze na plyte dorzucaja jeszcze source code , modele w formatach maxowych czy mayowskich wraz z texturami w photoshopowym psd ,dzwieki nieskompresowane (gdzie jakis wybuch zajmuej 100 MB :D) tak aby pokazac ,ze plyta da sie zasmeicic :D plus bonusy niezwiazane z gra ;P jak zdjecia z wakacji ekipy oraz filmy :P .
grubas22 albo niedowidzisz albo nie wiem co ale graficznie to ta gra wyglada bardzo przecietnie :D:D:D .
no jasne, specjalnie pompują rozmiar żeby wyprodukować newsa.
Mr_Hyde - masz coś z patrzałami albo patrzysz na materiał sprzed roku.
Widze aktualne i nie zachwyca niczym. jak narazie to zauwazylem ,ze tylko ty sie rajcujesz tym co dla innych jest przecietne od strony wizualnej :P i nie odzwierciedla to w zadnym stopniu zajetego miejsca
Co do pompowania w rozmiar to skad wiesz ,ze tak nie ejst ?? Mzoe ma to na el wypromowania i slusznosci zastosowania blu-raya ?? :P . Wiec pompuja co sie da i jak sie tylko da aby to pokazac no ale z mizernym skutkiem :-] bo nie widac tego na screenach czy filmikach z gameplay'a . Final XIII moze to dopiero pokaze ale ladujac sporo w wstawki prerenderowane HD :P .
albz74 - co jak co ale ja też myślę, że by się dało to upchnać na klocku.
To że nie muszą oszczędzać - pewnie bo i po co jak miejsce jest, a jak zaczną gry RIP'ować to trzeba będzie ludziom za wiele z sieci ściągać :)
Ale gdyby mieli robić także wersję na klocka przy mniejszje objętości zmieściliby się i wcale nie kosztem jakiejś większej jakości, zapewne niepostrzegalnej gołym okiem.
A wiadomość ta to dla mnie właśnie pod prasę i ludzi poszła, że tu nagle wyskakuje tytuł +20GB.
Nie widzę jednak w komentarzach sensu pisania, a po co to tyle zajmuje jak może mniej?
PO NIC mają miejsce wrzucają bez kompresji bo i po co ją wprowadzać jak zbyteczna.
Ta gra wygląda jak produkcja na PC sprzed dwóch, trzech lat. Porażka. No ale reklama dźwignią handlu.
Logadin - tak też napisałem na początku, jest miejsce to robią grę +20GB . Czy dałoby się upchnąć na klocku ? Pewnie dałoby się, wszystko się da zrobić.
A standardowe nicki teraz będą się rozpisywać że wygląda jak dwuletni tytuł z peceta- jaasne. Ale dobrze. Niech tak wygląda, przecież liczy się grywalność - dla was też się liczyła jeszcze parę dni temu a tu raptem grafika się nie podoba hehe.
Gdyby wlasnie wychodzila na PC to wszyscy by sie nia podniecali ; >
Gry beda na BD wiec po co maja jakos ograniczac ich rozmiar przez kompresje dzwieku itp. To ze nie weszla by na kloca to oczywiscie chwyt reklamowy. Po kompresji/zmniejszeniu jakosci tego czy innego elementu z pewnoscia moglaby byc wydana na 360tke.
Czyli co rolę się odwracają ? Ci co wcześniej pisali, że niedługo wyjdzie konsola, która zmiażdży wszystkie inne pod względem graficznym teraz liczą na grywalność bo widzą, że dali się oszukać ?
Nie - po pierwsze gra nie wygląda dla mnie tak jak dla ciebie na przykład. To jestem w stanie zgonić na karb obustronnej stronniczości. Dostrzegam jednak zmianę śpiewki z 'online', Halo Gears of War na 'syfna grafika' - może i syfna, to samo było z PS2 i Xboxem. I co ?
A ja czekam na wyjście tych killerów graficznych które mają kosmiczną grafę ale wyciągają po 15 fps właśnie po to żeby na screenach nie było za dużej różnicy między konsolami. I wtedy się okaże czy liczy się grafika, czy grywalność :>
Jak zwylke same bzdety nie poparte żadnymi konkretami. Na razie widzimy przeciętniznę i nic tego nie zmieni. A sam fakt, że zajmuje tyle miejsca na dysku tylko po to, żeby zareklamować nadchodzącą konsolę bo o nic innego tutaj nie chodzi pozostaje faktem.
A na marginesie - dopiero teraz zaczynają pojawiać się prawdziwe screeny z nadchodzącej konsoli i wychodzi szydło z worka ;-)
ano wychodzi - nawet tak przeciętne tytuły jak Blazing Angels mają graficzny upgrade w wersji na PS3 - o sterowaniu nie wspomnę - a filmy z COD3 w wersji PS3 są publikowane w sekcjach X360.
Blazing Angels ma graficzny upgrade ponieważ jest to pozycja zupełnie nowa mająca niewiele wspólnego z pierwowzorem. Do tego wychodzi prawie rok po premierze poprzednika, więc dziwne gdyby miała nie przejść mniejszych czy większych poprawek. To tak jakby F.E.A.R. na konsole nowej generacji mieli by wydać teraz bez żadnego upgrade prosto z PC.
Co do sterowania no tak będzie inne bo bez wibracji :->
pokaż mi JEDNĄ grę na konsolę która ma taki MP jak ma być w Resistance
Proszę bardzo - taki sam, a nawet lepszy:
Huxley
do 200 graczy jednocześnie
MMOFPS - czemu nie podasz MMO ? pewnie z 10 tysięcy naraz może grać ? Ilu masz graczy w BF:MC ? COD ? Halo ?
MMOFPS - czemu nie podasz MMO ?
A MMOFPS to według Ciebie nie MMO? lol
Huxley to tylko częściowo MMO, w sensie tego, że pojedyńcze bitwy, które toczone są na zamkniętym terenie z ograniczoną liczbą graczy, wpływają na całościowy przebieg konfliktu.
czemu nie MMO ? Bo wtedy mógłby podać przykład np FFXI - ilu tam ludzi gra w jednej grze :)
Spójrz ilu ludzi gra naraz w Planetside na przykład :) Przy tym 200 to jakiś żart.