Twórcy Too Human rezygnują z Unreal Engine 3
"że powodem takiego obrotu sprawy jest nieumiejętność dostosowania wymienionego wyżej silnika do możliwości konsoli Xbox 360" troche to dziwne bo Epic Games jakoś nie miał z tym problemu i pracuje nad Gears of War.
Zyker - na filmach z E3 było widać, że ta gra miała podobne problemy do GoW - dramatycznie kiepskie jak na next-gen framerate. Jeżeli zmiana silnika ma pomóc to niech zmieniają. Niemniej to pokazuje że albo wersja UE3 na X360 jest wyjątkowo nieudana, albo ta konsola na starcie 'dostaje' od PS3, na którym UE3 chodził bardzo przyzwoicie od samego początku (dość powiedzieć że poza 'kaczuszkami' demo UE3 było jako jedyne prezentowane nie w formie filmu CGI tylko z dev-kitu PS3.
Cos mi sie wydaje ze poszlo o kase :)
Bo kupno silnika UE3 to spory wydatek, a zrobienie czegos od podstaw to czas. Wiedza ze jak im sie uda to moga go sprzedac dalej ( slinik ).
anen - 1,5 roku pracy z jednym silnikiem, który już musieli kupić (bo jak mieli pracować) żeby go zmienić na inny ?
zyker, nie zauważyłem tego co napisałeś o Epic i ich braku problemów z UE3- tak się składa że UE3 to silnik napisany przez Epic :) :) :) :) :) :) :) :) więc gdyby oni mieli problemy, to by było groźnie.
A i tak framerate GoW do tej pory jest co najwyżej średni......