World of Warcraft i jego chińskie sukcesy
Patrzac na ich zarobki to ejst drogawy ale jak widac gracza nie zraza cena i nie marudza tak jak u nas na abonament itp :D . Choc nie powiem pomysl za placenie od godziny przyjal by sie i u nas :-] .
19 groszy za godzine...emigruje do Chin...
tak jest najdroższym (!) MMORPG w Chinach.
ciekawe ile kosztuje najtańszy MMORPG w Chinach :)
To poprosze jeszcze o zablokowanie możliwości tworzenia przez jakiekolwiek IP identyfikowane jako chińskie postaci na serwerach europejskich .... szału mozna dostać, kiedy człowiek idzie spokojnie pofarmić np. Runecloth, bo trzeba na jakiegoś ciucha czy bandaże, a tu ku*wa na "farm spotach" po kilku NElfów hunterów (ewidentne boty) o imionach asdffsgf albo podobnych, wybija wszystkie moby :/
Podziwiam Blizzarda. Ich gry są niesamowite i zbijają na tym niezłe kokosy. Starcraft stał się królem Rtsów oraz jest twórcą prawdziwego progamingu, Diablo w momencie premiery oraz przez parę następnych lat było chyba najmiodniejszą grą pod słońcem, a teraz World of Warcraft. Najliczniejszy MMO pobija rekordy :) Gry Blizzarda są genialne pod każdym względem. Grywalności, klimatu, grafiki oraz oprawy dźwiękowej. Nic tylko czekać na ich następne tytuły.
tu kolega Hellmaker ma rację. wczoraj myślałem, że mnie krew zaleje jak musiałem ubić trzy moby w Fellwood... pech chciał, że z tych mobów leci dość często może i niezbyt drogi ale używany przez graczy item, który można opylić na aukcji. biegałem tam ze 40 minut - 40 minut żeby ubić trzy cholerne moby... porażka.
W pelni popieram, aby Chinscy gracze nie mieli dostepu do innych serwerow poza Chinskimi. Na kazdym serwerze byly i sa bandy farmerow, a to strasznie obrzydza gre.