Sprawdź jak gra Prey wyglądała w 1998 roku
heh, w ramach interesujących ciekawostwek - na PCLab (linka nie podam, bo mnie zjedzą moderatorzy, ale dla ułatwienia nieznającym napiszę, że to PoLski serwis o sprzecie) no więc na PCLab jest obszerna recka Preya, z masą screenshotów na końcu - również z pierwszych wersji Prey z lat 96-98.
Wyglądają zabawnie... geeez, ależ ta technologia pędzi.
a tam takie gadanie
wiadomo, ze dobre pomysly sie powiela, bo skoro sie podobaja, to czemu nie czerpac z nich radosci w innych grach?
W hl2 pojawil sie gravitygun, to zaraz w dodatku do doom3 tez sie cos takiego pojawilo, a w prey tez widzimy podobne urzadzenie na tym statlu latajacym - mozna tez sobie lapac przedmioty i ludzi i nimi rzucac.
A tak poza tym to do prey juz sie pojawil mod, w ktorym mozemy tworzyc portale gdzie tylko chcemy, tak jak w tej grze Portal ;)
Zreszta i tak ani Prey ani Portal nie sa pierwszymi grami, w ktorych zastosowana ta technologia. Pierwsza gra jaka juz wszysla i ma mozliwosc tworzenia portali gdzie sie chce jest Narbacular_Drop, do pobrania stad ;)
http://www.vgpro.com/file/10873_narbacular_drop.exe.html
Kiszka w 100% się zgadzam.
wzorem zagorzałych fanów Preya, mogę im samym powiedzieć, że tworzenie interaktywnych portali twórcy chcieli ukraść z animowanej wersji Spidermana!
http://en.wikipedia.org/wiki/Green_Goblin
Time Dilation Accelerator (a device that can open and close dimensional portals, enabling the occupant to travel from different realities, or to one location to the other on the same planet)
powinni zrobić grę z systemem stawiania Czarnych Dziur (takich jak w kreskówkach np ze Strusiem Pędziwiatrem)
Mogliby zrobić nową wersję Spy vs Spy w 3D - to by byla jazda
fajne to bedzie :D juz mi sie podoba :D
Kiszka --> też chciałem wspomnieć o Narbacular Drop ;]
W Portal rozwinęli jednak pomysł portali. Chodzi mi to że prędkość też się przenosi - tzn. jak spadam z wysoka do portalu to wylatując po drugiej stronie wylatuję z prędkością z którą spadałem. Każdy kto oglądał film zapowiadający Portal wie o co mi chodzi.
te portale sa mozliwe w demku Preya, wystarczy pobrac odpowiedni pliczek i mamy to samo co w filmiku Valve Portal :]
KaczoR
W Portal rozwinęli jednak pomysł portali. Chodzi mi to że prędkość też się przenosi - tzn. jak spadam z wysoka do portalu to wylatując po drugiej stronie wylatuję z prędkością z którą spadałem. Każdy kto oglądał film zapowiadający Portal wie o co mi chodzi.
grałeś chociaż w tego Narbacular Dropa? tam też tak jest :P
Prawdę mówiąc, to gdyby nie silnik Dooma 3, to by Prey w ogóle nie powstał...
A co do kopiowania pomysłów to dodatek do Dooma 3 miał gravity guna, takiego jak w HL2 (ktoś tu już wspomniał o tym). I jakoś Valve pretensji nie miało.
NIe no calkiem ladnie by wygladał...te 3 screeny bardzo podobne do nowego Preya.
hehehe a mne co innego rozsmieszylo, zwroccie uwage jak wyglada prey na tych promocyjnych fotach a jak u was na kompach (tych najbardziej wypasionych) inne gry normalnie ROTFL
Już wtedy Prey miał świetną grafikę!
Moglibyście podać link do tego moda, którym tworzyło się portale własnoręcznie w Prey??
Jeśli tak to wielkie dzięki, czekam na szybką odpowiedź.
sprawdzalem niezle te screeny
Mam juz plik
http://www.webergyltd.com/download/prey/
tutaj mozna go znaleźc pod nazwą Portal Wrench
PS. Thx PrEd4ToR :]