Brothers in Arms: Hell's Highway [PC]
no no ztaką grafą, z taką fizyką i z takim klimatem będzie to naprawde ciekawa pozycja
Pewnie widowiskowości jej nie zabraknie i nie liniowości też czekam z niecierpliwościa:D
Wszystkie MOH i COD chowaja się przy tym jak narazie :) zobaczymy jak się zaprezentuje nowy MOH ale bedzie mial nielada orzech do zgryzienia! giera zapowiada sie rewelacyjnie !!! tylko co za komp to pociagnie :/
oooo jaaaaaa. i znów bia skopie tyłek CoD i MoH. tak jak to było przy poprzednich częściach. warto chyba czekać. tylko szkoda że znów pewnie będą przeciwpancerne żywopłoty (pierwszy screen w galerii)
Nie mogę się doczekać :)
szarzasty to nie żywłopot to jakis wijąca się roslina na murze :D
zapewne rendery :)
:/ czy mi się wydaje, ale przy każdej zapowiedzi mówią, o najlepszym AI, najlepszej grafice itp. Dajcie demo to się przekonamy jaka będzie wspaniała ta gra. Jedynie co mnie zainteresowało to cywile w grze... a silnik gry? Unreal 3? Czyżby nasz nowy tournament 2007 siedział na tym? To już można sobie, zobaczyć podstawowe wymagania :). Póki co seria CoD udowodniła swoich możliwości. Więc poczekajmy i zobaczymy jaki będzie BiN dobry ^^
wymaania beda pewno wysokie. to w sumie pierwsza gra na rynku (o ile wyjdzie w listopadzie), która bedzie uzywała Unreala 3.0. Ale taka cena postepu. w tym przypadku nie pozostaje nic innego jak po prostu... przystosować sie........
oooo jaaaaaa. i znów bia skopie tyłek CoD i MoH. tak jak to było przy poprzednich częściach. warto chyba czekać. tylko szkoda że znów pewnie będą przeciwpancerne żywopłoty (pierwszy screen w galerii)
Hehe, dobry kawał :D
Dwie części BiA razem wzięte nie dorównywaly klimatem CoD czy choćby MOHAA.
Imho będzie tak:
1ms - MOH Airborne
2ms - COD3
3ms - BIA HH
BiA to dla mnie fenomen. Gra, która ma skopany recoil, malutkie plansze, srednia grafike, nienajlepsza otoczke, beznadziejne AI, zerowy zamysł taktyczny (to co jest to smiech na sali) ma srednia ocene grubo ponad 85%...Naprawde nie rozumiem, czy inni recenzenci nie mieli czasem klapek na oczach...
Post wyżej - Doskonałe podsumowanie.
Już starusienki MoH AA bije tą gre na głowę pod każdym względem (klimat!), nie mówiąc o COD1.
nie znacie sie. BiA to najlepsza strzelanka osadzona w tych realiach. żaden CoD i MoH nie dorastają mu do pięt. co nie znaczy że to słaby gry-wręcz przeciwnie
szarzasty, nie rób nam tu za trola i nie prowokuj osób, które mają inne poglądy. Ja mogę identycznie ci palnoć, że nie znasz się bowiem CoD i MoH jest najlepsze. Możliwe, że za puźno się urodziłeś w świecie gier albo mało grasz, ale tego nie wiem. Lecz zauważ, że na świecie nie istnieją fani tylko jednej gry. Ja cały czas pamiętam, Quake 2 i 3, hl, Doom 2 w tamtych czasch te gry były mistrzostwem. A co do piero pierwszy MoH na PC? Huhu, cały czas pamiętam te telefony "Antek choć! Grmay dzisiaj w Medal of Honor! Jest genialne!" a w dodatku wtedy to była chyba pierwsza gra w tych klimatach. Kompletna nowość i jaka grywalność! Kiedy wyjdzie BiO2 spojżysz zapewne z pogardą na to "pfff.. MoH1 i co? Kiedy można grać w BiO2". Z twoich postów wynika, że od niedawna grasz w takie gry.
SirGdak ma racje.Niektórzy maja inne poglądy.A kto pamięta wolfensteina 3D?
pozdro dla wszystkich!
Nie spodziewam sie aby ta gtra zachwycila czymkolwiek. Liniowosc, monotonnosc, brak realizmu ( albo co gorsza pseudorealizm zabijajacy grywalnosc), pseudo wstawki taktyczne, denne AI..
ja myślę że srię CoD i MOH nie można porównywac do BiA ponieważ to nie jest zwykły FPS i to jest gra którą ludzie lubią za filmową fabułę, naprawdę trudne misje w których jednak treba pogłówkowac i niezbyt udany ale zawsze "realizm"
CoD i MoH poleciłbym raczej tym którzy lubią sobie przyśąśc do gry na 10-20 minut i przejśc 1-2 misję
a BiA nie była tak widowiskowa poniewaz w niej postawiono na realizmi wiec dla grupy 5 rzaniezy nigdy nie nasłyali ostrzały artyleryjskielub bombardowanie z sztukasów
CoD i MoH są bardziej ogulnikowe weżme np. misje w CoD gdzie to walczyliśmy na plarzy rzeki Wołgi mnustwo ludzi mnustwo samolotów, trupów, pocisków itd. co było bardzo widowiskowe
W BiA skupili się na jednej grupie przyjaciół którzy muszą walczyc i gdyby w tej gierce byłyby takie efekty jak w CoD wyszłaby tandeta
MoH, CoD to dwie bardzo podobne gry które mają swoje wady i zalety
BiA to całkiem inna gra którateż ma swoje wady i zalety ale w kompletnie innym kryterium oceniania
to jest moje zdanie i myślę że taka jest prawda:) Więc te sprzeczki do kieszeni wsadzic;)
POZDRAWIAM
moim zdaniem BiA to już odgrzany kotlet i to denny, natomiast grafika, którą zobaczyłem na screenach trzeciej odsłony, no cóz jak zobaczę to uwierze
zało0że się o 100$ że grafika którą widać na skrenach będzie wyglądała w rzeczywistości zupełnie inaczej :)
a tak BTW CoD i MoH:AA... CoD to jeszcze miał klimat ale dlaczego mówicie że MoH go miał? jedna misja na plaży omaha i gra ma klimat? dlamnie CoD i MoH to wszystko to jeden wielki quake w świecie drugiej wojny światowej :P
Zyker>> widzisz kazdemu odpowiada co innego. dla mnie te gry to kwintesencja klimatu II WŚ. a porównywanie tych gier do Quake'a jest sporym błędem.
Riddick ma racje. Grał ktoś w Silent Hunter1, 2 i 3? Albo IŁ2? No i Dogfighter choć to jest bardziej zabawkowy klimat lecz samoloty są świetnie odwzorowane.
Bia nie jest grą w żaden sposób wyjątkową, a mimo to potrafiła przykuć mnie na dużo dłużej do kompa niż np Cod2. Wydaje mi się, ze sprawiła to fabuła. Interesująca, wręcz filmowa. Przeszedłem Road to Hill 30, a potem gdy grałem w EiB z ogromną przyjemnością oglądałem tą samą historię, tyle że opowiedzianą inaczej. Poprostu poprawna gra. Nic więcej :)
Cykl BIA, moim skromnym zdaniem jest jedną wielką tragedią ( konfrontując z szumnymi zapowiedziami ). Nie pamiętam żeby tak szybko FPP-shooter tak szybko mnie zirytował. A jestem w pewnej mierze weteranem bo moja zabawa z kompem trwa od epoki 8-bitowców. Żywopłoty, płotki które blokują dojścia-okrutna liniowość, strzelanie w łeb po kilka razy i co ... facet żyje. Bez jaj, jest tyle innych tytułów, że można sobie darować conajmniej średnią produkcję, szkoda czasu , zwłaszcza dla pracujących ludzi.
Zaznaczam że jest to moja opinia, napewno są entuzjaści tego produktu. Ale cóż, jedni lubią ryż z jagodami a drudzy- zimne piwo.
:))
BiA to była bida z nędzą, wszystkie poziomy na jedno kopyto (przeciwnik przed nami, a obok nas odchodząca na jego flankę dróżka). W dodatku genialni towarzysze którzy zawsze szli najkrótszą drogą wprost pod ogień karabinów wroga ;)
MoH - taki tam kłejk w realiach drugiej wojny, huzia na juzia, Zdzisiu na wszystkich. Jedynie Omaha miała klimat.
CoD - kamień milowy, gdy grało się pierwszy raz skrypty zwalały z nóg. Zabójczy klimat, kampania radziecka i brytyjska majstersztyk.
CoD dodatek (nie pamiętam nazwy) - kilka misji zimowych amerykanów, Kursk i miotacze ognia. Pozatym ładne widoczki :)
CoD2 - eee.... kilka misji w Afryce? Reszta odgrzewany kotlet.
To moze byc zajebista gra, tylko znowu trzeba czzekac!
O kurde! Takiej grafy jeszcze nie widziałem. Tylko ciekawe czy gra będzie tak wyglądała w rzeczywistości? Jeśli tak to super.
3 grosze
Grosz pierwszy
MoH1 - gdy wyszedl, totalnie sie zakochalem. Quake w klimatach IIWS to Return to Castle Wolfenstein. MoH... hmm... prawie, ale chyba blizej mu do jakiegos SINa powiedzmy. Czyli brak nadnaturalnosci, ciut realniejsza strzelanka
Kolejne MoHy to raczej w dol zejscie, Pacific nudny totalnie
Grosz drugi
CoD - IMO lepszy od MoH, ale wciaz to wesola naparzanka
Grosz trzeci
BiA - szumne zapowiedzi i aspiracje, z ktorych niewiele wyszlo. Dla mnie byl to FSW przeniesiony w IIWŚ i z dodanym strzelaniem wlasnym. BiA2 ciut lepszy, ale roznice male na tyle, ze nie jestem pewny czy skonczylem. Bo liniowosc mnie tam dobijala.
Na nowa czesc poczekam i zobaczymy. BiA team jest dobry w marketingu, to na pewno. Poki co FSW:TH baaardzo mi sie podoba (choc wciaz jest liniowe), i jesli w BiA beda brac pod uwage to, co tam osiagnieto plus rozwiniecie, to moze byc bardzo dobrze.
Po chwili namyslu mysle, ze jednak nie bedzie to dobry tytul jak dla mnie. Wyglada, ze ida coraz bartdzije w strone arkadowki (osttanie etapy jednej z czesci, gdzie bylo kilka czolgow) swiadczyly o tym juz wtedy, a teraz maja poprawic 'dynamike' i grafike, czyli innymi slowy celuja w konkurencje MoH CoD a nie w symulacje pola walki. Heh, powodzenia im zycze.
Z tymi "trzema groszami" to się zgodze :)
W R6:Vegas nawet przy tej calej zaslonie gra nie jest latwa, wiec o latwosc rozgrywki bym sie nie martwil. A co do samego BiA - nie moglem strawic tej gry. Jakos malo intuicyjna, jeszcze te patenty z mapka taktyczna ( tu oczywiscie nie ma nagięć - przeciez na prawdziwej wojnie dowódcy moga se pauze zrobic i wszystko obejrzec z lotu ptaka :] ) czy przyszpilaniem wroga - fajny pomysl ale wyszedl totalny bezsens. Celuje w kolesia, i on zamiast dostac chociaz ta jedna kulke z tysiaca ktore w niego wystrzelilem, mimo ze w polowie jest widoczny, to jedynie mu sie jakis glupi pasek obniza. A co do grafiki - mam jakies wrazenie ze jest najslabszym punktem calej serii. Pomijam juz twarze, ktore wygladaja jak w CoD'zie 1, to optymalizacja silnika jest daremna. Przy takiej grafie a przycina na 64 3000+, x1650pro, 1gb ddr3200. Mowie o Earned in Blood oczywiscie.
jeszcze spozniony edit:
riddickMM5--> z tym unrealem 3 to teraz wyskoczyles. Szkoda ze GoW z listopada 2006 jest na unrealu 3 a jesli chodzi o pc to rainbow six vegas, ktory tez ma ponad pol roku. Hehe.
lhmjkojkm--> https://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=4562 no to teraz patrz :)
$aimon-nie, teraz ty wyskoczyłeś. Mogłeś przed napisaniem postu spojrzeć na datę tamtej wypowiedzi...
szarzasty -> od poczatku 2006 wiadomo bylo ze Gears bezdie pierwszy, ewewntualnie unreal 2007, wiec mnie nie temperuj :) ale racja, nie spojrzalem na date, zwracam honor. Swoja droga bez sensu ze zapowiedz po roku wchodzi na łamy serwisu jako ta sama wiadomosc. Data zapowiedzi 2 lipca 07, a komentarze z 27 czerwca 06. Potem dziwota ze ludzie sie kloca na forum ;p
Nie mogę się doczekać tej gierki ale muszą poprawić animację bo ta lubi się przycinać oglądając zwłaszcza ostatni filmik wypuszczony.
$aimon --> Zapowiedź została ponownie opublikowana, w bardzo poszerzonej wersji. Zauważ, że poprzednia powstała rok temu. Wtedy o grze stosunkowo niewiele było jeszcze wiadomo. Teraz jest już inaczej (szczególnie po ostatnich prezentacjach z Ubidays).
Myślę, że to podciągnięcie BiA do arcadówki wyjdzie na dobre, mimo, że w poprzednie części rwałem sobie włosy z głowy i prawie połamałem biurko :D To zawsze po tej ciężkiej misji na poziomie autentycznym miałem nie lada satysfakcje, żeby tylko dali tam jeszcze patent z "dodatkami" w BiA1. Dodatki były jedynym powodem dla którego rwałem sobie te włosy i przechodziłem grę na autentyku :D
Faktem jest, że grafika zdążyła się już opatrzec, bo jeszcze rok temu gały mi wychodziły z orbit i z kumplami jak gadałem na temat grafy to były same ochy i achy, a teraz... phiiii...:P
Mimo wszystko to jest jedna z najbardziej oczekiwana przezemnie pozycja, chociaż już nie robi takiego wrażenia, bo chyba pod względem przyjemności z grania MoH na którego też czekam prezentuje się lepiej.
ehh... ciekawe kiedy zaczną robić gry z silnikiem w którym taka np. Pantera ( jak z trailera) podczas wjazdu na jeppa nie podnosi się cała ( waży te 45 ton wkońcu ) ale miażdży tegoż jeppa tam gdzie jedzie. hmm to chyba jeszcze nie te czasy na takie gry :P
uruk---> do takich gier bys potrzebowal komputer z 10^24 rdzeni, kazdy 500 THerzów w architekrurze 4096 bitowej, geforce 888000 z 10^24 potokami, 500 GB ramu, taktowaniem 5/6 THz w technologii 64 Kbitowej, oraz jakies 10 TB ramu o zerowych timingach i 1066 THz. Jednym slowem nigdy albo przenigdy ;p Juz predzej zrobia cos a'la Matrix albo eXistenZ nim takie gry wyjda na klasyczny model peceta.
Ta gra to rzeczywiście fenomen. Trudno się nie zgodzić prawie ze wszystkimi zarzutami jej stawianymi (które umówmy się ale są poważne) a mimo wszystko grę o wiele bardziej lubię niż te wszystkie drętwe MOH'y i COD'y (Ze wszystkich misji występujących w tych grach skleciłbym jeden porządny tytuł z tych najciekawszych, a reszta do kosza) przy których po połowie miałem serdecznie dość. Jednak HH widzę zmierza w kierunku bardziej zręcznościowym i dlatego na pewno sobie odpuszczę. Pozdrawiam!
eh to lepiej niech go przepcha a nie wskakuje na tego jeppa :P
Widać że osoba która pisała tą zapowiedź i recenzje BiA: Road to Hill 30 nie za bardzo przepada za tą serie, a nie wiem dlaczego przecież to super gierki są(mam nadzieje że tak będzie też z BiA:HH)!!
Ta gra i tak nie ma szans przy CoD 4. Co prawda grafika jest bardzo ładna, ale jakie ten silnik bedzię pożerał wymagania... A grafika najnowszego call of duty jest porównywalna, z o wiele mniejszymi wymaganiami. Poza tym ile można grać w wojne światową :/
srednia
"A grafika najnowszego call of duty jest porównywalna, z o wiele mniejszymi wymaganiami."
Grałeś już w te gry, czy tak sobie strzelasz? ;)
MOH tez jest super a a szczegurnie nowa czesc MOH jest SUPER a 2 czesci BiA tez sa fajne