Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - premiera już jutro
szkoda nawet 15zl na ta gre jak sie pojawi w extra klasyce.
AI to smiech na sali SWAT4 kosi ta gre rowno pod tym wzgledem. Silnik to najwiekszy knot w historii branzy. Moze sie przynajmniej w multi broni ale co z tego jak jest 100 razy lepszy battlefield2 ktory pieknie wyglada (o niebo lepiej niz GROW) a chodzi cod malina nawet z antialiasingiem na kartach 8 potokowych. Szkoda slow...
Hubek-->
Czegoz to niektorzy nie zrobia, zeby tylko zyskac odrobine uwagi ze strony innych :-)
Moze popros, zeby Cie ktos przytulil? Tak jest chyba prosciej...
hubek-g....ek;)ja delektuję się tą grą:)po pracy strzelam sobie przecietnie 2 save point'y,żeby na dłużej starczyło:)wymagania są spore,ale bez kataklizmu:)a co do kart
a)większość kart 8 potokowych np 6600gt ma najczęsciej 128 pamięci,więc chodzi płynie tylko zauważ,że jakość tekstur jest ustawiona na najniższą
b)przy 256 pamięci masz ustawioną średnią jakoś tekstur i za nic na świecie nie zmienisz na high,trzeba mieć 512
dobrze,że jeszcze nie piszą rozgoryczeni posiadacze np ati 9550,bo przecież miesiąc temu kupili nową kartę;)
"silnik to największy knot w historii branży"
Pewnie twoja karta nie ciągnie tej gry więc tak mówisz.
Ci którzy bronią fatalną optymalizację przeciętnie wyglądającego Ghost Recona A.W. mają chyba niepokolei w głowie. Niewypowiadam się na temat grywalności bo pograłem tylko w chwilę w demko - gdyż wydajność w okolicach 20-30 czasami 40 fps-ów w najniższych detalach mnie nie zadowala - bo z taką wydajnością gra w multi dla mnie odpada (P4 3.0 GHZ, 2GB RAM, GF6800GT - BF2 śmiga miło na max detalach) przy lepszej grafie, większych mapach, a zwłaszcza wygładzanie. Może jeszcze pochwalcie autorów za optymalizację - gracze powinni się zbuntować i zrezygnowaćz zakupu gry wtedy autorzy może tworząc następną grę pomyśleli by o wydajności i graczach a nie napędzaniu rynku sprzętu komputerowego - bo tak to niestety dzisiaj wygląda. Autorzy kpią sobie z nas, a my oślepieni naiwnością inwestujemy bezmyślnie w sprzęt. Ja jakiś czas temu powiedziałem sobie dość i teraz czekam tylko na grywalne i dobrze zooptymalizopwane tytuły - pogrywając w AA. Więc w całej rozciągłości popieram hubka.
Ja uwazam i pisałem to już wcześniej, że gra jest bardzo fajna i przede wszystkim godna nazwy Ghost Recon w przeciwieństwie do wersji konsolowej .
nie nie pomylilem sie, chodzi mi o nowego ghost recona.
lhmjkojkm - ROTFL, ja rozumiem ze gra moze ciac ale WIDAC NA EKRANIE dlaczego tnie, tzn wybija sie graficznie (vide Oblivion) i wtedy nie ma gadki mozna powiedziec ze moze niezoptymalizowany kod ale generalnie widac potege silnika i to co musi przewalic przez trzewia GPU i jak sie musi napcic CPU zeby to podac na ekran.
W GRAW g0wno widac i w tym problem - i dlatego mnie telepia wysokie wymagania tej gry. I glupie boty ktore trzeba zarypac kulka w czajnik na samym poczatku kazdej misji zeby sie bezstresowo gralo (a to ponoc zespolowa gra taktyczna - lol). Ile wy macie lat ze nie pamietacie takich gier jak Operacja Flashpoint czy SWAT4 (AI) zeby takie brednie opowiadac o nowym ghost reconie.
garg - nie filozofuj...
hubek --> No to najwidoczniej wersja Pecetowa zostala strasznie wykastrowana i zepsuta. W edycje na Xboxa 360 gra sie wysmienicie, AI daje rade, czasami jest naprawde ciezko, grafika jest fenomenalna, a multi rzadzi na calej linii.
Zgadzam się z hubkiem. Na pc ta gra jest niedopracowana. Aczkolwiek gra aż takim kniotem nie jest.
tak rzeczywiście ta gra wymiata. ale only na xbox360. na PC to chłam. nie rozumiem tych co mówią że jest super. no chyba że kupili komputer wczoraj ;)
gra moze wymiata ale wymaganiami na moim sprzecie ktory troche ponad przekracza minimalne gra chodzila na ustawieniach....minimalnych w 1024x768 calkiem dobrze i tyle :/
jesli chodzi o rozgrywke to taktyczny shooter jak i inne moze lepszy pod niektorymi aspektami i tyle...moze pogram za 2,3 lata :D