Wiedźmin zademonstruje roślinność taką jak The Elder Scrolls IV: Oblivion
Ciekaw jestem postepow , bo naprawde , licze na jakies play demo na GC :D
Nie widze tutaj motywu z brakiem doswiadczenia , ani pieniedzy. Co moge powiedziec , to chaos i wyzysk ludzi. Nie chce tutaj nikogo obrazac , ale sytuacja jednym slowiem jest do dupy.
Wolałbym podziwiać uboższą roślinność na rzecz większej ilości lokacji i sporej ilośc questów poza wątkiem głównym.
Te drzewa i tak nie pomogą reanimować tego trupa.
ffff --> SpeedTree ułatwia modelowanie i sianie roślinności, więc jeśli już to jego wykorzystanie ułatwi stworzenie większej ilości lokacji, a nie na odwrót.
to nie jest dobra wiadomosc... roslinnosc w Oblivionie, drzewa, lasy, wszystko w kazdej lokalizacij wyglada tak samo. Czasem mialem wrazenie ze to bitmapy...
No i mam nadzieje ze widok z daleka nie bedzie tak fajny jak w Oblivionie bo to IMHO jest krok wstecz w stosunku do np. Far Cry... (zreszta z bliska tez)
TzymischePL - to tylko kwestia konfiguracji. Z ST można naprawde wiele wyczarować. Oblivion akurat pod tym względem słabo wypadł, samo ST potrafi o wiele więcej niż tam pokazano.
Logadin ===> nie mowie ze nie :) ale takie powolywanie sie na Obliviona jest akurat dosc krzywdzace dla ST :)))). Moim zdaniem oczywiscie:)
TzymischePL --> Wygląd lasu i poszczególnych drzew zależy tylko od wyobraźni level artistów i ograniczeń narzucanych przez silnik, to że panowie z Bethesdy postanowili wszystko zrobić z automatu (łącznie z większością terenu) to ich strata.
Ozzie ===> no ale tytul wiadomosc brzmi:
Wiedźmin zademonstruje roślinność taką jak The Elder Scrolls IV: Oblivion
TzymischePL --> No dobra, tytuł newsa jest mylący. :)
Ja mam tylko nadzieję, że to nie będzie roślinność zaprezentowana w E3 Technology demo. Ew. mocno zmieniona (ustawienia LOD dla drzew, trawa z self-illumination na 100%, małe zagęszczenie roślinności) - chyba, że tam to było specjalnie tak "spsute".
LOD'y i świecąca trawa niewątpliwie zostaną poprawione, a gęstość to się zobaczy.
No to gerald -> chociaż miłoby było tak drzewa x2 :)
Mnie ciekawi właśnie śmiesznie działanie LOD'a w demku, który działa DO TYŁU :D Jak Wiedźmin podchodzi do drzew to one znikają jak się oddala to się pojawiają :)
Logadin ===> bo to byl magiczny las ;)
Logadin --> Nie czepiaj się, z wielkiego ciemnego billboardu, robi się małe jasne drzewko. ;)
Inna sprawa jeśli chodzi o ich całkowicie niedopasowane rozmiary i jasność. :>
Ozzie - a tam jakbym się czepiał to bym wymienił np. zbyt jaskrawy i wyraźny ślad za bohaterem, który biega zamoczony w wodzie, lub zbyt mała ilość decali na ziemi w momencie ulewy ;P
Btw. dmeo gry jest może przewidziane? I jeżeli tak to PRZED czy PO wydaniu pełnej wersji - o ile możesz takiej informacji udzielić?
Logadin --> Takie rzeczy będą tweakowane trochę później, chociaż ilość decali deszczu zmienia się zależnie od natężenia ulewy. :)
Demo zależy od wydawcy, więc nic tu nie mogę powiedzieć.
..pozwolę sobie na obronę roślinnosci w Oblivionie ..krajobrazy są urozmaicone i bardziej mi się podobają niż te w "Far Cry"..to jest krok do przodu biorąc pod uwagę rozległość lokacji ;)
..i żeby nie było wątpliwości to w całości w ogóle jest lepsza grafika niż w "Far Cry" ;)
Flyby, ale robienie liści krzaków i drzew jako płaskich bimap, czy sprite'ów, które obracają się w twoim kierunku jak ruszasz głową to niestety tandeta, mimo że drzewa naturalnie wyginają sie na wietrze.
..zgoda Judith tyle że bez tych tandetnych uproszczeń nie mógłbym galopować na koniu przez las ;)
..widzę też jak "trawa rośnie" przy szybkim ruchu..i pewnie wolałbym wodę z "Half Life" ..ale i tak niektóre widoczki "zatykały mi dech", nie wspominając o wyglądzie przeciwników i ich zachowaniu w walce..ogromny postęp ..Zdarza się że walczę z TPP aby objąć wzrokiem widowisko bo warto ;)