Gears of War [360]
Oczywiście nabęde ten tutuł i oczywiście na PC bo konsoli kupować zamiaru nie mam :) Jedynie martwi mnie fakt że to nie będzie gra FPP :( Jakieś TPP z pseudo widokiem FPP przy celowaniu z broni...a szkoda bo temat w sam raz na FPS'a :) Ale może pojawi się opcja wyboru perspektywy widoku gracza...oby :)
tak napewno wyjdzie na PC
No jest w planach na pc.
Na PC? A kto to niby powiedział? Tylko na X360 ma byc.
Hmm dziwne że w gry-online jest wersja na PC. Jak na ign.com i gamespot.com nic nie ma o wersji na PC
PS. Ten koleś którym się gra wygląda jak Pudzian :P
riddickM5---> wcześniej czy później, raczej później, pojawi się na PC. Kwestia jest tylko taka, jaki komputer pociągnie ją w max detalach? <hahaha>
nie pojawi się na PC
chocby sie pojawił to szmat czasu minie do tego czasu. wtedy PC zdolny uciagnąc ta gre nie bedzie niczym nadzwyczajnym...
Czytałem w nowym PSX-Extreme relacje Butchera z E3 który miał przyjemnosc grac w owy tytuł i dosłownie wgniotło go w fotel. Jest to najlepsza gra tegorocznych E3. mowil ze wszystkie i filmiki i screeny nie sa zadnymi renderami. ta gra naprawde tak wyglada. ponadto rozgrywka jest niesamowicie miodna. Mowia ze to gra dla ktorej warto bedzie kupic X360 i ze swiat naprawde oszaleje.
Gra moze byc takim drugim Xbox'owym Halo wiec pewnie konwersja powstanie ale jakies 2 lata po premierze na 360tke.
Niewiem na czym polegał fenomen Halo.... ale wiem jedno ze ta gra bedzie naprawde fenomenem.
I dlatego zastanawiam sie z upgradem kompa... czy nie lepiej kupic X360 i wspolnie z rodzicami jakies LCD 32" na raty.....
a ja nie wiem o co takie Halo - mnie ta gra na kolana nie powaliła jak na razie, chociaż to się może zmieni jak wezmę do ręki pada i zagram.
No i szczerze powiedziawszy, nie wiem jak Epic guys nie mogą dobić do 30 klatek/sek o 2 latach developingu - cóś cieniutko.
Albz>> co innego byś mówił gdyby gra była tworzona na PS3. Zgodzi sie ze mna mnóstwo forumowiczów co do tego. Nie martw sie- animacja bedzie płynna na pewno. Dla M$ ta gra zbyt wiele znaczy zeby były w niej takie babole jak chrupiąca animacja.
Głupie dzieci, gra wyjdzie na Pc i będzie się niewiele różniła od wersji na x360 nie graficznie tylko rozgrywką widok będzie z fpp i mniej będzie drużynowej gry, albo mniej odczówalna będzie.
Gre pociągnie 6800ultra w sli przynajmniej tak było 2 lata temu gdy ją prezentowali na takim kompie. Teraz wystarczy pewnie radek x1900xt(x) lub geforce 7900Gt(X) i pewnie na 1800xt i 7800gtx będzie płynnie chodził.
No proszę mamy nowego jasnowidza na forum.
Hmmm fajnie sie zapowiada, będę czekal na tą gre.
Właśnie wygrzebałem nast. informacje o GoW:
Well from what i have recently gathered GeOW will not be utilising FSAA but instead other effects such as blurring to create smoothnes of edges. It will also be limited to 30FPS.
AA is no longer a requirement for 360 games. It was dropped because developers had technical difficulties implementing it while keeping framerates high.
Technically AA is 'free' on the 360 (4xAA incurs a 5% performance hit) when using the bandwidth provided by the built in eDRAM. However the 10 MB provided by the RAM is only enough to store a 720p framebuffer, without AA. As soon as you add AA, it becomes to small. To solve this, Microsoft built in a tiling feature which would split up the geometry, allowing multiple 'tiles' to be swapped on and off the eDRAM.
However this required engine support, and so some launch titles couldn't be easily modified to support it. In the case of UE3, one of the shadowing techniques is incompatible with tiling, so you won't see any AA in Gears of War.
Nie wiem ile w tym prawdy jako że to z forum internetowego, ale wygląda na to że GoW nie będzie miało AA i będzie działać w 30fps