Demo Prey zadebiutuje w czerwcu
Wygląda doomnie :) nie nastawiam się na mega rewolucję, a po prostu na kawał porządnej sieczki, która pozwoli mi się odmóżdżyć po dniu pracy.
Tyle, że sieczkę tę od innych odróżniać będzie możliwość otwierania portali, łażenia po ścianach i możliwość walki w postaci ducha. To nie rewolucja na miarę Quake'a, ale miła odmiana po wciąż tych samych shooterach.
Na temat wymagań nic nie wiadomo? Patrząc na screeny mam wątpliwości czy pogram chociażby na medium przy moim 6600GT. Jedyną deską ratunku może być fakt, że silnik Dooma to wbrew pozorom dobrze zoptymalizowany silnik - Doom III - Ultra High - 60FPS, Quake IV - High ~35FPS. Wszystko w 1280x1024. Jestem dobrej myśli...
Amadeusz ^^ -- > kup X360, problem rozwiązany ( wiem wiem a ja dalej swoje :-) ).
A co do Prey-a, zgadzam się z przedmówcami, rewolucji nie będzie ale w to po prostu TRZEBA będzie zagrać i tyle.
Do mnie ten silnik nie przemówił ani za Dooma 3, ani też za Kwaka 4. W Prey zapewne zagram dla zasady, by zobaczyć w jakim kierunku idą gry FPS. Do dziś mam niezatarte wrażenia z pierwszego Unreala. Nie przepadam za przesadnie futurystycznymi grami... Się zobaczy.
Ja dalej mam w glowie filmik pokazowy z gameplay'a wydany chyba z pol roku temu w Hi-Res.
Wtedy mnie zszokowal, teraz sie przyzwyczailem, ale z checia zobacze co ta gra reprezentuje.
Jednymi slowy - czekam na ta gre :-)
KICHA
To ma być na Doom 3 Engine? Super. To IMO najlepszy silnik 3D jak na razie...
Raczej w to nie zagram. Jak oglądałem trailery z gameplaya to słabo mi się robiło. Małe zawroty głowy :P
Idziesz po ziemi, nagle po ścianie i zaraz po suficie, nie dla mnie :)
bone_man ---> I właśnie tutaj kryje się ta mała rewolucja. Jest inaczej niż w innych shooterach, co może dać zupełnie nowe doznania. ;)
U.B. Impaler --> Efekt na pewno będzie ciekawy w grze, ale chyba nie każdy będzie mógł się nim cieszyć. :(
W AVP2 nie mogłem łazić obcym po ścianach, bo źle się działo ;) Tutaj może być podobnie
Podtrzymuje swoje zdanie ze bedzie to kawal solidnego fps'a. Ale nic poza tym.
Po trailerze widać, że Prey będzie czymś więcej niż standardowym fpp. Aczkolwiek na rewolucje się nie szykuje.
kup X360, problem rozwiązany ( wiem wiem a ja dalej swoje :-) )
I graj na padzie ? Nie dzięki.
ttwizard -- > Granie na padzie nie jest takie złe. Wystarczy się przyzwyczaić. Ja kiedyś myślałem podobnie jak Ty ale kilka partyjek w Halo i skończyły się narzekania. Powiem więcej - ostatnio ( po raz drugi tym razem w edycję PL ) zacząłem pykać w Far Cry i combo klawiatura + myszka sprawia mi teraz więcej problemów niż pad.
no no może wreszcie FPS przez który na chwile odejde od F.E.A.R. ?
charlesz - fpsy z padem to małe nieporozumienie - oczywiście, że można ale większości graczy, którzy dotknęli się wcześniej do jakiegokolwiek FPS-a na PC, nie przekonasz. Ja też do tej grupy należę.
ziom3x--> czy ja wiem czy silnik dooma jest najlepszym 3D?? unreal engine i cryengine 2 prezentują się chyba troszke lepiej.
prey zapowiada się ciekawie jak dla mnie. myśle że będzie to pokręcony(dosłownie) doom3.
co do pada- na padach z konsoli gra się w fpsy nieźle. może dlatego że nie ma tam żadnej alternatywy. nawet na pc zaczynają wychodzić pady wprost stworzone do grania w fpsy... tak przynajmniej mówią ich twórcy:P:P.jednak w moim skromnym odczuciu pad NIGDY nie zastąpi myszki i klawiatury
Nareszcie engine Dooma 3 zostanie porzadnie wykorzystany. Po kiepskim D3, dobrym Quake 4, Prey zapowiada sie rewelacyjnie. Mnie filmiki z E3 przekonaly.
Ale bedzie paranoja... jak sie bedzie chodzic po suficie, scianie, itd.. zapewne niektorzy sobie nie poradza, jak nie maja orientacji przestrzennej, i to bardzo przestrzennej :)
Fajnie, zobaczymy na własne oczy jak to w praktyce wygląda :)
Bo z samych screenów i filmików mam ogromny apetyt na całą grę ;)
Wygląda grande apetycznie, tylko jakie to będzie miało wymagania O_o ... tak czy inaczej wsysam zaraz po premierze :D