Realistyczna roślinność w Elveon dzięki technologii SpeedTreeRT
Hehe... Juz widze te newsy za kilka lat:
"The Elder Scrolls 6: Coldwood opierac sie bedzie na endzinie fizycznym PhysX firmy Ageia. Rosliny wspierane zostane technologia SpeedTreeRT, woda technologia AquaGT, zas za AI zwierzat odpowiadac bedzie system PandaIntelisoft. Przygotujmy sie rowniez na realistyczne widoki nieba (za sprawa SKYviewer7) i fantastyczne oddanie dzwieku przestrzennego (THQSoundStudio)."
"Hehe... Juz widze te newsy za kilka lat:
"The Elder Scrolls 6: Coldwood opierac sie bedzie na endzinie fizycznym PhysX firmy Ageia. Rosliny wspierane zostane technologia SpeedTreeRT, woda technologia AquaGT, zas za AI zwierzat odpowiadac bedzie system PandaIntelisoft. Przygotujmy sie rowniez na realistyczne widoki nieba (za sprawa SKYviewer7) i fantastyczne oddanie dzwieku przestrzennego (THQSoundStudio).""
Nie no, to mnie rozwaliło....
a ja jestem zdumiony że jako fan cRPG śledzący wszystko w temacie nigdy nie słyszałem o Elveon-jakim cudem ?-tym bardziej że tego typu najbardziej lubię
Obrazki nie zachwycają, jeśli naprawdę ta gra kożysta z Unreal Engine 3.0 :/
Super, no i?
spoiler start
to odnośnie newsa oczywiście.
spoiler stop
Skip3r --> no rzeczywiście są do bani. Pomijając już fakt że pewnie na Twoim sprzęcie płynnie to chodzi może Unreal Tornament, ale przecież Ty oczekujesz gier na najwyższym poziomie:)