Brothers in Arms Hell's Highway oficjalnie
Jasne!! znowu bajki, ja nie wierze w te obiecanki, znowu rzucą coś i ludzie będą to kupować, w te rewolucje to jakoś nie wierzę, premiera będzie pewnie na jesień(roku??)a do tego czasu sterta zdjęć filmików i innych bzdur. Chcę nowej jakości, albo kontynuacji sprawdzonych wzorców np. COD...
Dokładnie! to będzie wspaniała gra! fani serialu Kompania Braci zakochają się w Brothers in Arms: Hell's Highway.
Boję się tylko, że ten tak bliski termin jest wymuszany przez Ubisoft, który chce za wszelką cenę zdążyć przed Electronic Arts z ich Medal of Honor: Airborne i że do wakacji Gearbox nie uwinie się ze wszytkim co sobie planował... W takim przypadku mieli byśmy pewnie podobna sytuację jak z Earned in Blood - wydanym pol roku po RtH30.
Druga sprawa to to, że do wakacji to ja nie zdążę uzbierać pieniędzy na nowy komputer!
A CoD moze sie schowac przy BiA. CoD 2 to porazka zupelna. MP to kopia arcadowego Counter strike....
Już niemoge się doczekać ;) T będzie tym razem prawdziwa "KOMPANIA BRACI" . Czekam na ukochany tytuł ;) Będzie pięknie ;)
Karpiu, skoro tak kochasz BiA to wpadaj czasem na BiA.fpp.pl, bo odwalam tam kawal dobrej roboty. Milo jest wiedziec, ze nie robie tego na marne ;)
Unreal Engine 3 całkowicie zepsuje klimat poprzednich części :(
kozzo--> piszesz, że "Chcę nowej jakości, albo kontynuacji sprawdzonych wzorców np. COD..." To chcesz nowej jakości, czy powielania wzorców? Jeśli chodzi o nudne kontynuacje to wybrałbym serię Call of Duty, aniżeli Brothers In Arms. CoD 1 i CoD 2 ukazywały się w dwu letnim odstępie czasowym, a przy tym zapowiadano ogromną rewolucje. Czy rewolucja była? Sami wiemy, że: NIE. Kolejne BiA ukazują się, po to by kontynuować rozpoczętą historie i nikt tu wyraźnie nie mówi, że czeka nas jakaś wielka rewolucja, jeśli chodzi o gameplay. Aczkolwiek, mam nadzieje, że trzecia część hitu od Gearbox stanie na wysokości zadania i okaże sie po prostu dobra.
Szansa na sukces odc xxxx
[quote]Unreal Engine 3 całkowicie zepsuje klimat poprzednich części :([/quote]
No nie był bym tego taki pewny! Poprzednie części też były na podrasowanym silniku Unreala. A poza tym najnowaszy silnik Unreala ma naprawdę potężną siłę. Pomijam już niesamowicie realistyczne światła, cienie i samą grafikę, ale powiem, że pozwala on na niszczenie WSZYSTKIEGO jak to mieliśmy kiedyś w Red Faction. I wiele innych rzeczy. Silnik Unreal 3 to własnie jeden z największych plusów BiA:HH!