Armed Assault zbliża się wielkimi krokami...
Alleluja, lepszej informacji nie mogłem dzisiaj usłyszeć. Armed Assault + Medieval TW i jak dla mnie to więcej gier na PC'ta nie musi się już w tym roku ukazywać:-)
Ogolnie ten filmik pokazuje to co napisalem w zapowiedzi - dynamike kampanii:)
Swoja droga, speeche sa wziete z oryginalnego OFP. Mam nadzieje, ze to tylko zabieg tymczasowy:) Swietnie za to wypada cala roslinnosc i budynki. Nie ma zadnych fajerwerkow graficznych, ale rozmach jest:) Spodobal mi sie moment jak AI zaczelo panikowac i zaczeli uciekac:)
Bardzo podoba mi sie pomysl ze zmiana profesji w trakcie walki:) Daje to wiecej mozliwosci np. oslone swojego oddzialu w jakiejs goretszej sytuacji za pomoca snajpera.
Może ktoś ten "fajny filmik" wrzucić na inny serwer, bo na megaupload mam przekroczony limit :/
Wymaganie będa z pewnością większe od cienkiego, arkadowego BF2 jestem tego pewien. Mimo to Armed Assault nie prezentuje się od strony graficznej za ciekawie - oby klimatem, grywalnością i realizmem był zbliżony do OF.
Torn--->mail:)
|SqUaD|*FUSION*--->Mozesz mi powiedziec, dlaczego przy byle okazji porownujesz ArmA do Bf2? Te gry maja zupelnie inne zalozenia. BF2 jest gra bardzo dobra, a to ze nie trafia w twoj gust to inna sprawa.
eJay => jakie inne założenia? Czytaj uważnie post !!! Przywołałem tu na myśl tylko wymagania sprzętowe - nie dokonałem żadnego porównania tych gier. To, że powiedziałem co myślę o BF2 to nie znaczy że zrobiłem jakieś porównanie. W BF2 gra się całkiem całkiem, ale przez parę dni - mimo grania na wielu różnych serwerach (klany itp.) drużonowego i taktycznego działania niewiele tam doznałem - każdy raczej grał na własną rękę. Dlatego liczę na to że ArmA wniesie więcej realizmu i działania taktycznego.
|SqUaD|*FUSION*---->
W BF2 gra się całkiem całkiem, ale przez parę dni - mimo grania na wielu różnych serwerach (klany itp.) drużonowego i taktycznego działania niewiele tam doznałem
Grajac w to pare dni tak naprawde poznales z 5% mozliwosci gry:) Bez urazy, ale twoja opinia jest malo obiektywna. Ja gram w BF2 od kilku miesiecy i twierdze, ze teamwork to podstawa do zwyciestwa.
Dlatego liczę na to że ArmA wniesie więcej realizmu i działania taktycznego.
BF2 nigdy nie mial byc realistyczny, tylko arcade'owy, dynamiczny i szybki. Po prostu nie trafiles z gustem w ta pozycje i dlatego czekasz na ArmA (zreszta ja tez:)).
Dobrze wiem, że BF2 taki włąsnie miał być - bo EA zależy jedynie na jak największej sprzedaży - stąd wydaje często wiele prostych ale grywalnych, często niedopracowanych tytułów (czestołatanych) - robionych na szybko (ostatnio LOTR II). Gdyby rozgrywka w BF2 realizmem była by bardziej zbliżona do OF czy AA - wówczas tytuł ten nie osiągnąłby tak dobrych wyników sprzedaży (a w tym wypadku gra w to wiele nastolatków - którzy nie mają pojęcia o grze zespołowej i psują całą zabawę. W BF2 grałem niecały miesiąć - i jest to wystarczający czas, aby dobrze poznać grę (grałem również w dodatek SF). No fakt nie trafiłem - dlatego w tej chwili gram tylko w AA i czekam na jego następcę.
Nie jestem pewien czy ta gra ma wyjść koło wakacji.Na IGN jest napisane że data premiery w europie to 30 grudnia 2006 a w Stanach 4 kwartał 2006.
|SqUaD|*FUSION*---->
Dobrze wiem, że BF2 taki włąsnie miał być - bo EA zależy jedynie na jak największej sprzedaży - stąd wydaje często wiele prostych ale grywalnych, często niedopracowanych tytułów
Gdyby rozgrywka w BF2 realizmem była by bardziej zbliżona do OF czy AA - wówczas tytuł ten nie osiągnąłby tak dobrych wyników sprzedaży
OFP sprzedal sie w liczbie ponad 3 milionow egzemplarzy. Czy to jest mala liczba? Nie:) A gra jest realistyczna i taktyczna, nawet trudna. W BF2 nie graja same dzieci, tak jak w OFP nie graja sami 40-latkowie.
Operation Flashpoint sprzedał się tak dobrze tylko dlatego, że w tatmtym czasie był pewną nowością - wniósł coś nowego do gatunku, więcej realizmu, w mniej lub bardziej udany sposób symulował poczynania żołnierzy - czegoś takiego poprostu wcześniej nie było. Gdyby w uproszczonym BF2 wprowadzono większą trudność, gdyby był bardziej nastawiony na symulację, gdyby śmierć zawodnika wiązała się z oczekiwaniem do końca rundy (a nie respawny co 15 sekund) nie miałby takiej grywalności i nie schodziłby tak szybko z półek sklepowych - dowód: dlaczego w darmowe !!! AA na serwerach w danej chwili jest "tylko" 1000-1500 osób - czasem mniej, podczas gdy w płatnym !!! BF2 jest ich parokrotnie więcej?
No i nie powiedziałem, że w BF2 grają same dzieci - tylko "a w tym wypadku gra w to wiele nastolatków - którzy nie mają pojęcia o grze zespołowej i psują całą zabawę" i chyba się ze mną z tym zgodzisz? - bo gdyby podniesiono trudność, i rozgrywka poszłaby w strone AA, czy OF sytuacja by wyglądała trochę inaczej - nie bójmy się tego słowa: BF2 jest dobrą i przyjemną grą, ale skomercjalizowaną i nastawioną na dochody (o czym świadczą te śmieszne dodatki co teraz się ukazują - a wnoszą do gry tylko kilka broni mapek i pojazdów - a cena jaka jest każdy wie) - nie podoba mi się polityka EA i wydawane przez nią gry - oczywiście są wyjątki od tej reguły.
|SqUaD|*FUSION*---->
Gdyby w uproszczonym BF2 wprowadzono większą trudność, gdyby był bardziej nastawiony na symulację, gdyby śmierć zawodnika wiązała się z oczekiwaniem do końca rundy (a nie respawny co 15 sekund) nie miałby takiej grywalności
Zmieniaja wiele rzeczy w kolejnych patchach, ale ta gra nie ma prawa byc realistyczna gdyz klociloby sie to z zalozeniem tworcow.
dowód: dlaczego w darmowe !!! AA na serwerach w danej chwili jest "tylko" 1000-1500 osób - czasem mniej, podczas gdy w płatnym !!! BF2 jest ich parokrotnie więcej?
Bo BF2 to obecnie gra "na fali". Dlaczego w arcade'owym UT 2004 gra tak malo osob? Zreszta system rozgrywek online w BF2 jest rozwiazany bardzo dobrze. Zdobywa sie odznaczenia, medale, baretki co pewnie przyciaga graczy i jest dodatkowym plusem.
chyba się ze mną z tym zgodzisz?
Gralem wczoraj w squadzie, gdzie dowodca byl dzieciak majacy moze nie wiecej niz 16 lat. Gral zespolowo, roznosil apteczki tu i tam, dawal amunicje, prosil o zrzuty:) CZasem wiek nie decyduje o teamworku, a skill:) A ten mozna miec wysoki bedac mlodym.
BF2 jest dobrą i przyjemną grą, ale skomercjalizowaną i nastawioną na dochody
A ktora nie jest? Kazda gra jest nastawiona na dochody, w koncu z tego ktos zyje nie?:)
(o czym świadczą te śmieszne dodatki co teraz się ukazują - a wnoszą do gry tylko kilka broni mapek i pojazdów - a cena jaka jest każdy wie)
To prawda, oprocz SF, reszte mozna bylo umiescic w patchach (jak chocby przerobke Wake Island w patchu 1.12 - swietny pomysl). Taka polityka EA, mi tez sie nie podoba.
No powoli zaczynamy się zgadzać w niektórych kwestiach, co jak co, ale to ja musze mieć ostatnie słowo. Hmm, co by tu jeszcze wymyśleć... no bo ogólnie ten BF2 wcale taki zły nie jest - wkońcu poświęciłem mu sporo czasu - co mi się żadko zdarza - nie potrafię się przywiązać dłużej do gry. Ostatnio odreagowuje stresy w Painkillera - który arcadowy jest do bólu - szkoda, że ludzie nie chcą grać w to w multi bo gra jest genialna (Quake 4 przy tym wysiada) - ale to już nie ten wątek.
Film ten możecie też ściągnąć z polskiego serwisu o Armed Assault - Flashpoint 2 Zone - www.f2z.avx.pl