Pierwszy screenshot z gry Lair
Hihi, 3 dni temu na forum go umieściłem. Zbesztano mnie że wygląda jak UE3 engine - co jak wiadomo jest synonimem nędzy :))
Swietne! (powaga)
Pytanie brzmi:
- Czy ten dinus wykorzystuje cala moc ps3?
Ktos to widzial w ruchu z tym padajacym deszczem? jakis filmik?
Zeby nie powstaly z tego kolejne mydliny by sony. (vide. motorstorm)
(bardzo prosze bez pojazdow w kierunki mojej osoby,pytam sie powaznie. Bez zadnych najazdow w stylu ps3 sux x rox/ps rox x sux, nyx fanboj)
_nyx_ - jest tylko fragment z TGS, z deszczem i smokami - zapewne widziałeś. Nikt nie wie, jaki procent mocy PS3 jest wykorzystany, ale człowiek z Factor 5 kiedyś podał informację, że model 3D smoka składał się oryginalnie z 3 milionów polygonów, zmniejszony po obróbce do 150 tys. Dla porównania PGR3 ma 80 tys ale ze środkiem, więc sama bryka z zewn. ma mniej. Dodatkowo wiadomo, że jest 10 warstw tekstur, które składają się na końcowy efekt -półprzezroczysta skóra itp.
Ta gra to wielka zagadka, ale patrząc co ci developerzy osiągnęli z GCN (Roque Squadron) można się spodziewać cudów.
No i na koniec, nie wiem co tak wszyscy mówią o tym Motorstormie. Rzuć okiem na porównanie - po lewej demko z GDC po prawej E3. Zwracam uwagę że demko na GDC miało wyłączone mnóstwo rzeczy, jedyny jego cel to było pokazanie efektów cząsteczkowych błota, i dynamicznie tworzonych kolein które wpływały na sterowność jak się po nich przejeżdżało. Moim zdaniem model pojazdu, sposób cieniowania i oświetlenia nie jest jakieś lata świetlne za demkiem z E# choć widać, że nie ma tylu szczegółów itd.
Hmmm i gdzie ta zapowiadana rewolucja na PS3? Ten smok zrobił na mnie wrażenie, i to ogromne, muszę przyznać, ale poziom detali jest chyba ten sam :)
devkity pod PS3 zawieraja technologie Unreal Engine 3. Dlatego , na cholerę ma być lepsze ?
Jack - jedyną 'drobną' różnicą jest że screen po prawej chodzi na docelowej maszynie jakieś 15-20 fps. Ten po lewej - cóż, hm, 60 fps a smoków na ekranie są dziesiątki. Ciężko zresztą oceniać po screenach, dopiero w ruchu można ocenić różnicę w animacji np.
mrdeath - Factor 5 nie korzysta z UE3, napisali swój.
Jeszcze jeden obrazek i link do video: http://media.ps3.ign.com/media/761/761161/vids_1.html
Mój komentarz do innego wątku - Nie wygląda jak Oblivion dzisiaj
albz74 - Chłopie, weź nie mów głupot, bo pamietam jak opowiadałeś że już trailerki z E3 obliczała jakaś tam wersja PS3, a SONY przyznało, że PS3 nie było wtedy gotowe. Chyba wszyscy tu obecni, wiedzą w jakiej sytuacji jest teraz SONY. Hmm słowa bodajże KENA KUTARGI:"Nie traktujemy Microsoftu jako konkurencji". Powiedział też, że rozważają nawet wspólne tworzenie gier. SONY Speniało ? Prawdopodobnie tak <lol> Tak a propo - SONY chwali się trechnologią SpeedTree która została pierwszy raz wprowadzona w Oblivionie <lol2>
Sam Hideo Kojima powiedział, że grafe jaka została pokazana w MGS4, może bez problemu obliczyć Xbox 360!
Padło Ci na mózg ? Kurczę, znam paru właścicieli X360 i nie wydawali się specjalnie groźni ale dzisiaj już parę osób poważnie przegina. Nie za bardzo wiem, o co tobie chodzi - zapraszam do obejrzenia trailera z Lair, liczonego na beta devkicie PS3 - BEZ KITU. Co z tego że PS3 wtedy nie było gotowe ?
Mam ochotę Ci przypomnieć Twoje własne słowa nt PS3 i X360 - chcesz ?? Chyba nie.
OK, a teraz do rzeczy- może wyprostujmy parę rzeczy.
1. Ken Kutaragi w rozmowie ze współpracownikiem chyba z 10 lat temu zadał mu pytanie - Kto jest naszą największą konkurencją ? Nintendo ? - Nie, to Microsoft. I ja ich zniszczę. To było kilka lat przed Xboxem.
2. Słowa o braku konkurencji ze strony Microsoft - Phil Harrison.
3. Współpraca z MS - wspomniał o tym szef SCEJ. Bardziej w kontekście szamotaniny MS w Japonii (może przypomnę, bo pewnie nie przyjąłeś do wiadomości, tygodniowo sprzedaje się tam 1200 szuk X360) - że powinni się zająć być może wspólnym tworzeniem gier a nie wyścigiem w dziedzinie hardware. Sony speniało ? Upadłeś na głowę.
4. SpeedTree jest aplikacją 3rd party, która służy do pomocy w tworzeniu gier. Jest na PC, X360 i PS3. Jeżeli tak to ująłeś, Sony 'chwali' się również Havokiem, Ageią, Unreal Engine 3 i paroma innymi aplikacjami, przy których SpeedTree to małe Miki
5. Hideo Kojima - czy powiedział, że grafę z MGS4 może zrobić na X360 - może powinieneś zacząć się uczyć czytać ze zrozumieniem. HK powiedział, że różnice między platformami się zacierają i gdyby chciał, to zrobiłby MGS4 na X360. Wiesz, że na GBA można pograć w Tomb Raidera ? Nooo, i na PS2, Xboxa, PC też można. Co nie znaczy że to ta sama gra poza tytułem.
Z tego co wiem, to Hideo Kojima powiedział że to demo, równie dobrze mogło być puszczone na xboxie 360. to są jego słowa, a jeśli chodzi o Speed Tree - źle to ująłem ;P
Stary, nie czaisz że TY mówiłeś, że jużna E3 był devkit PS3, a SONY wtedy przyznało, że ta konsolka jeszcze nie istniała ?
Twoje wypowiedzi to czysta żenada
A moich słów o PS3 mi nie musisz przypominac, wiem że często zmieniałem zdanie, ale ostatecznie wybrałem MS - nie wykluczone że nie kupie też PS3, ale teraz, denerwują mnie takie wypowiedzi
ech, poczytaj sobie sam: http://www.1up.com/do/minisite?pager.offset=3&cId=3146425
Do you think you could create MGS4, technically, on 360 if you wanted to?
HK: Yes, that's technically possible.
.... i dalej .....
1UP: It's interesting that you think you could do this on 360, though.
HK: Maybe some nuance or a small details here and there might be different, but I feel that hardware is no longer a matter.
Moje 3 grosze - Fight Night 3 jest 'technically possible' na PS2. Więcej - jest na PS2. Ta sama gra, a nie taka sama, prawda ?
Moje 4 grosze. Rok temu na E3 nie było też X360 i wszystko leciało na devkitach czyli Power Macach G5. Jak to jest- konsoli nie ma a gry pokazują ??
Moje 5 groszy - jak pisałeś bzdety o X360 to Cię trzeba było hamować, a teraz takie teksty ? W końcu to jest dyskusja o grach a nie sprzęcie ?
Jakie bzdety o X360 pisałem ? Zresztom, popatrz na Stranglehold, Far Cry Instincts-Predator, Crysis, CellFactor, Test Drive Unlimited, - no no, nie byłbym tego taki pewien, czy naprawdę PS3 będzie lepsze. W każdym bądź razie - tak jak powiedziałeś - To jest dyskusja o grach, a nie o tym, co będzie lepsze.
A skoro o grach rozmawiamy- wiesz, w co bym sobie chętnie zagrał ? I zagram - za miesiąc.
Jakby coś podobnie innowacyjnego i świeżego pojawiło się na X360 -biorę na drugi dzień. Wolę takie gry od 120 FPSów chocby wyglądały jak Halo czy Black.
Hehe :) Dziwne masz podejście :) Ja tam wole gry, innowacyjne, ale na, hmm - inny sposób :)