Call of Duty: Modern Warfare | PC
Gralem juz chyba z 7 razy w demko i powiem tak:
GRAFIKA:
Jakos dziwnie podobna do tej z Medal Of Honor Airborne... Tak czy inaczej niebo lepsza niz w CoD 2 :) 8/10
DZWIEK:
Tu juz sie zawiodlem. Muzyczka klimatyczna ale glosy sa gorsze. Caly czas slysze glosy amerykanow z CoD 2. Tak samo przy snajperce jak sie wciska SHIFT ten sam dzwiek wdychania powietrza... 6/10
GRYWALNOSC:
To jest dopiero cos :D Mnostwo swietnych broni (od AK 47 do "Bazooki z rakietami samonapradzcymi). Do tego wszedzie slychac wybuchy, kapitana przez radio. Wrzeszczcych zolnierzy, spadajacych helikopterow. Cos swietnego 9/10
Ogolnie moja ocena to 8/10
Aha mam FPS'a miedzy 35-25 na takim kompie: Pentium 4 3.0 GhZ, 1 GB RAM DDR, Sapphire Radeon X1950 GT. Niedlugo dokupuje RAM i bedzie ciut lepiej [;
gra bardzo mocno wspiera procesory x2 rdzeniowe i na średniej grafice można grać na wysokich detalach z AAx4 (engine gry miodzio)
pogralem w demo i stwierdzilem ze...zestarzalem sie... powiedzcie mi drodzy golowicze czym ta gra rozni sie od 2 czy nawet pierwszej czesci... ladniejsza grafika, wiecej "efektof"? zapewne...cos jeszcze?
Powiedzcie mi oco to cale halo z tymi nowymi silnikami graficznymi...?
Zestarzalem sie...?
rip...:)
Call of Duty zawsze dotyczylo 2 wojny swiatowej dlatego 4 tez powinna byc rozgrywana w tamtych czasach. Jak ktos nie lubie wwII niech po prostu nie gra w takie gry i czeka az kto inny stworzy gre toczaca sie w czasach wspolczesnych.
Ewelina zostan lepiej przy simsach
Siema wszystkim, jestem fanem Coda :) Mam zamiasr sobie kupic kompa
Galaxy Geforce 7900gs 256mb oczywiscie troche mozna podkrecic :D
Athlon +4200 x2
2giga ram
Jak by chodzil Call 4 na max detalach w rozdzielczości 1024 768
z poczatku jak zobaczylem ze to nie II wojna to mialem mieszane uczucia ale teraz wszystkie zostaly rozwiane gra jest bardzo dobra i w koncu jedna z nielicznych gier gdzie moge zabic kogos przez sciane do tej pory widzialem to tylko w cs i i.g.i.
i wymagania jak na taka grafike zeczywiscie sa niskie na moim kompie sempron 3000@2,86ghz 2gb ram gf7600gs@705/1720 wszystko co mozliwe na full 1024x768 gra laduje sie kilka kilkanascie sekund srednio ponad 25fps i zero przycinek rewelacja ekonomiczny upgrade na x2 i moze 8600gt i powinno byc lux ciekawe jak multi bo to najwazniejsze
na 128 ram sdram mi sie uruchamia ale wychodzi pokazujesie obrazek filmik i wychodzi na gf 6200 256mb ddr2 pixel shader 3.0 na 1.1ghz atlon 1700+100 ale fear wczoraj sciognelem i testowalem na trybie diagnostycznym bez glosu i mi chodzil FEAR Perseus Mandate Demo na low detalach dodam ze chyba se dokupie 256 ram i call of duty 4 luzem mi odpali na 384 ram:D;D:D::D
na 128 ram sdram mi sie uruchamia ale wychodzi pokazujesie obrazek filmik i wychodzi na gf 6200 256mb ddr2 pixel shader 3.0 na 1.1ghz atlon 1700+100 ale fear wczoraj sciognelem i testowalem na trybie diagnostycznym bez glosu i mi chodzil FEAR Perseus Mandate Demo na low detalach dodam ze chyba se dokupie 256 ram i call of duty 4 luzem mi odpali na 384 ram:D;D:D::D:)
na 128 ram sdram mi sie uruchamia ale wychodzi pokazujesie obrazek filmik i wychodzi na gf 6200 256mb ddr2 pixel shader 3.0 na 1.1ghz atlon 1700+100 ale fear wczoraj sciognelem i testowalem na trybie diagnostycznym bez glosu i mi chodzil FEAR Perseus Mandate Demo na low detalach dodam ze chyba se dokupie 256 ram i call of duty 4 luzem mi odpali na 384 ram:D;D:D::D
na 128 ram sdram mi sie uruchamia ale wychodzi pokazujesie obrazek filmik i wychodzi na gf 6200 256mb ddr2 pixel shader 3.0 na 1.1ghz atlon 1700+100 ale fear wczoraj sciognelem i testowalem na trybie diagnostycznym bez glosu i mi chodzil FEAR Perseus Mandate Demo na low detalach dodam ze chyba se dokupie 256 ram i call of duty 4 luzem mi odpali na 384 ram:D;D:D::Di dam wam znac jak kupie ramy czy bedzie chodzilo:D
na 128 ram sdram mi sie uruchamia ale wychodzi pokazujesie obrazek filmik i wychodzi na gf 6200 256mb ddr2 pixel shader 3.0 na 1.1ghz atlon 1700+100 ale fear wczoraj sciognelem i testowalem na trybie diagnostycznym bez glosu i mi chodzil FEAR Perseus Mandate Demo na low detalach dodam ze chyba se dokupie 256 ram i call of duty 4 luzem mi odpali na 384 ram:D;D:D::D
Jestem pod wielkim wrązeniem. Non stop akcja i jeszcze raz akcja wciąga jak każdy CoD!!
Grafika jest kapitalna, ale w praktyce to samo co CoD 2 zmiany kosmetyczne kilka tam bajerów święcących. Widać, że to ultra ulepszony Quake 3 Engine. Radgola nie ma niestety:(
Dźwięki, celownik to samo co w CoD 2.
Bardzo podobają mi się bronią i ich zachowanie oraz przeładowywanie.
Na moim kompie z Geforce 7600GS, 1Gb ram i AMD Athlon Xp 1,8GHz śmiga na Extra Detalach, z AA x4 (wyłączone kilka bajerów świecących) świetna optymalizacja engine. Każdy zagra na słabo/średnim kompie.
+Świetna optymalizacja przy świetnej grafice
+Wciąga i non stop akcja
+Dobry wybór twórców ze zmianą
+Świetne bronie i przeładowanie
+KLIMAT
-To samo co w CoD 2 tylko w nowych szatach i konfliktach
-Brak zaawansowanej fizyki i radgola
Grywalość i akcja - 10/10
Grafika 9/10
Muzyka 7+/10
W sumie 9+10
POLECAM!
Gra jest konkretna i tyle (demo)
na plus:
-grafika
-silnik gry
-grywalność
-nieustanna akcja
-dla mnie Irak i taliby
-bronie
-akcja nie zależna od nas np rozbijające się helikoptery
na minus
-dźwięk
-zadania (w demie)
-niestety odczuwalność liniowości
Moja ocena 8/10 i nie wszyscy muszą się z nią zgadzać,to są moje odczucia po demie.
ZAPRASZAM NA www.easyforum.xt.pl REJESTRUJCIE SIE I BĄDŹCIE AKTyWNi
Demko bardzo dobre, ukończyłem 2 razy i jutro jeszcze z kilka :D klimat świetny. a co do optymalizacji kodu to udała im sie na maxa skoro chodzi pod uwaga radeonem 9550(ofc detale lov i medium) i nie narzekam na spadek po niżej 20 FPS, średnio jest z 22. Czekam na listopad ;)
@dododo mylisz się, oto mój config
Sempron 939 3000@1800 64bit
AsRock 939-DualSata2
768mb RAM , każda kość inna
GF MSI 6800GS
Samsung 250GB
I gra na detalach HIGH i aax2 (serio serio) dziala przyzwoicie czyli cały czas 25-35 klatek, jednak przy obronie czołgu spadek do 18-25fps.
Więc jest dobrze :]
A w listopadzie zakup GF8600GT i będzie śmigać aż miło ;)
Gra bedzie zajefajna tylko szkoda ze mam za slabego kompa
cpu-intel d 915 2.80 ghz
ram-2x512mb 667 i 8pp mhz
karta graficzna-radeon x1600 pro asus 256mb
gra bedzie zajefajna tylko szkoda ze mam za slabego kompa
cpu-intle pentium d 915 2.80 ghz
ram-2x512 mb 667 i 800 mhz
grafika-radeon x1600 pro asus 256mb
przepraszam za podwojnego posta nie widzialem ze jest to podzielona na kilka stron myslalem ze mi nie dodalo i za spam bo nie moglem juz wyedytowac:/
worsey-(...)A co do silnika gry obłędnie wygląda i jest obłędnie zoptymalizowany Athlon64 3200 + GeForce 7900GT TOP + 1500 GB RAM i wszystko zap.... (...)
Worsey masz 1500 GB ramu ?!?!?! Podzielił byś sie :] A co CoD 4 to ..."lepszy rydz niz nic".Narazie nie ma w czym wybierać co do FPS wojennych.MoH Airborne już zaliczone ,najnowsze BiA jeszcze nie wyszło ,a ze CoD opuściło II wojnę światową na rzecz konfliktów na bliskim wschodzie to da się przeboleć.Z trudem ale sie da...
rangers -> nie powiedziałbym że masz za słabego kompa do tej gry, wymagania spełniasz i na pewno niemożliwe jest żeby gra ci nie odpaliła bądź chodziła na niskich detalach
już kilkanaście razy grałem w demko i w ogóle dosyć, a co tam dopiero pełna - chyba nie wytrzymam do jej wyjścia :D
Wczoraj grałem demo.Było fajne!Teraz ma bardzo fajną grafikę.Czekam na pełną!
iDown
Nawet niezly klimacik momentami. Ale jednak nie kupie tej gry bo i tak kase wydam na kilka innych fpsow w tym roku. I zostaja jeszcze inne rodzaje gier do kupienia :) Z czegos przeciez trzeba zrezygnowac :)
Ja nie wiem jakiego kompa mam xD ale wiem że gra mi śmiga :) wiem tylko tyle xD procek 1,6 ghz 768 ram i karta graficzna 128 mb . i gierka mi smiga :D dokładne dane podam za tydzień gdyż dopiero wtedy dostane ten komputer :) tylko wytrzymać do poniedziałku i będę miał dobrego kompa w końcu :)
Powiedzcie mi czy Radeon HD2600PRO da radę na na max details ?? O resztę się nie martwię bo przewyższają znacznie wymagania zalecane tylko nie wiem jak z tą kartą?
cos mi sie wydaje ze multi nie bedzie tak fajny jak w cod2 !
Am.StaffGTS Co ty gadasz, akurat aż tyle nie grąłem w cod 2 ale jeśli właściwie nic sie nie zmieniło a poprawiona jest grafika łącznie z grywalnością to powinno byc lepiej. Ja jestem ciekaw jaki będzie multi w crysis.
Hmm mi się demko MEGA podoba, grafa świetna, grywalność też, nie wiem, do czego się tu przyczepić ;)
Co do utyskiwaczy- musicie się w końcu pogodzić z tym, że żaden sprzęt nie będzie trwał wiecznie. Ja nie miałem upgrade'a kompa przez 7 lat i nie bluzgałem każdej gry, która mi nie poszła.
Dudekkk--> Zamiast tego 8600GT to kup sobie 1gb ramu, bo kartę masz dobrą, a jak chcesz koniecznie wymieniać to na Radeona x1950 pro[najlepiej firmy powercolor]
grałem w demko... niestety da sie ustwaic tylko srednie detale wiec nie wiem, czy grafika powala... na srednich... niezła... ale to nie to samo...
u mnie :
Sempron 3200+
GF 7600 GS
Kingston 2x256 ddr2 :P ( pasuje mi jescze klocek jeden.. :))
na high, chodzi niezle ;) jestem zadowolony bo gra jest bardzo dobrze zoptymalizowana :D
Na 2x256mb nie ma mowy żeby chodziło na high. Ja mam 512mb ramu i ustawiłem sobie na high. Jednak moje ustawienia na "high" mają się tyle do screenów z GOL'u co celeron do core2duo.
BTW: Gra jest całkiem fajna, tylko ta liniowość.
Najlepsze jest to że wreszcie w grze pociski przebijają przeszkody i to całkiem realistycznie.
mi chodzi na geforce 6200 256 mb ddr2 pixel shader 3.0 procek atlon1700 +100 ram 128 sdram i na low detalach w miare dobrze mi chodzilo myslalem ze wogule sie niebedzie dalo grac a tu mila niespodzianka:)jak sie sprawdza ile fpsmam przy tej grze??gg jak cos 5531212
nie koniecznie, wystarczy wpisac komendę w konsoli cl_showfps 1 czy jakos podobnie, nie pamietam dokladnie, czyli wciskasz tylde"~`" wpisujesz i bez problemu masz ilosc fpsików
...a dokladnie cg_drawFPS 1
nie moge się doczekać
Czy na sprzecie:
AMD Athlon X2 64 3600+
Geforce Palit 7600 GS
1GB DDR2
pogram? jezeli tak to na jakich ustawieniach ?
tosiek2142 ----> wracam do twojego dużo wcześniej napisanego posta, grasz na high, ale na najwyższej rozdzielczości ? pytam się bo masz nawet podobnego do mnie kompa
Henry87 i inni ---> co ja wiem o piłce nożnej? może nie mam całej wiedzy w paluszku, ale jak chcesz to chętnie zmierzę się z Tobą w nogę na real, bym Cię raz dwa kiwnęła, od dziecka trenowałam piłkę nożną co dzień i wierz mi, szczęka by Ci opadła. A o grach komputerowych to ja wiem baaaardzo dużo, simsy owszem grałam, któż by się im nie oparł, lecz bardziej preferuję gry wojenne właśnie tego typu, na serwerach mohaa jestem numer 1. Więc jak nie wiesz - nie wypowiadaj się, dziecko!
wszyscy tak narzekacie na to call of duty a gra jest zaje*ista... tez myslalem ze gra bedzie shitem a jak zagralem w demko to... naszczescie przerazilem sie pozytywnie!!:D GRA jest CUD MIOD I ORZESZKI! czekam na pełna wersje z niecierpliwoscia:):))
fajrantek-- > bedzie smigalo na full detalach w rozdzialce 1280x1024... wiem bo mam slbszy sprzet od ciebie a gram na high
CZEKAM Z NIECIERPLIWOSCIA NA PELNA WERSJE
potwierdzam u brata na 7600 GT, 1 GB Ram i 2 jajowym pentiumie ale nie korku, smiga ladnie tylko doczytuje z dysku wiec pamieci przydało by sie ze 2 GB , na moim x1950 pro lata praktycznie na full wsio tak jak u brata, a i tak roznice w w grze sa nie widoczne moze i jest wiecej fps ale tu naprawde sie tego nie czuje brawa za dla chlopaków, jak zwykle nie dali ciala przy tworzeniu gry, moim zdaniem najwiecej zalezy tu od wydajnosci procka, gra czerpie pełnymi garsciami z dwuch rdzeni, wiec to jest kluczowa kwestia, a sama gra tak jak przypuszczalem HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a i zobaczcie co jeszcze dodadza do gry moze równiez w Polsce.....???? było by super
http://www.purepc.pl/co_dla_milo_nikow_gier_fpp
Czekam na pelna wersje bo demko bylo zaje**ste jesli chcecie to mozecie sobie pogarac w nowym trybie - ARCADE czyli na punkty
oto instrukcja:
1. Wejdź we Właściwości skrótu
2. Wejdź w zakładkę Skrót.
W polu Element Docelowy za całą ścieżką dopisz: +set thereisacow 1337
3. Dajesz OK i odpalasz grę.
4. W opcjach włącz Enable Console
5. Wciśnij tyldę i wpisz następujące komendy:
/arcademode 1
/arcademode_full 1
/spdevmap bog_a
Życzę miłego grania
Czy gra będzie w pełni spolszczona i czy wejdzie w najwyższych ustawieniach grafiki i rozdielczośąci na tym kompie. Intel pentium dual core podkręcony do 3 GHz, 2x1 GB GEILA, GIGABYTE GeForce 8800 GTS 320 MB proszę o szczere odpowiedzi
a ja grałem w coda demo i jest zaje fajna obecnie pykam cały czas w cod uo ale i tak se kupie 4
Zamówiłem se oryginała ale będzie dopiero 8 listopada :( Ale ma demko ( 1.34 Gb ) i jest tak zarąbista ze nie mogę skoro w demowka mnie tak wciągnęła to co dopiero oryginał który ma 8 Gb i do tego gra w necie to porostu rewelka musi być
jedna z gier na które czekam---medal of honor airborne bylo świetne---
oby tylko call of duty 4 był dobrze zrobiony--bez błedów , itp bo ostatni o robi sie gry szybko i potem wychodzi kaszana--
Jestem zawiedziony wolałbym kolejna wojnę światową a nie Iraq!!!!!
Fajna gierka,może wodotrysków żadnych nie ma,ale przecież to nie najważniejsze w grach...Mi chodzi na full bez żadnego problemu;)
ASUS A8N-E4Ultra;AMD Athlon 64 3000+ oc 2,7;PDP Patriot 1Gb oc 300;Galaxy GF 7600GS 500,700 oc 679,833;)
Ileż razy można robić to samo, według mnie bardzo dobry pomysł.
To śmieszne ale czytałem że gra jak na ten rok jest fenomenalnie zoptymalizowana. Śmieszny jest mój komputer ale czy przynajmniej pogram na tym kompie 256 mb ramu, karta Radeon 9200, Procesor athlon 2500
moim zdaniem ta gierka bedzie fajna na poczatku myslalem ze to bedzie niewypal ale gdy zagralem w demowke to czekam na ta gre z niecierpliwoscia i polecam ta gre wszystkim ktorzy lubie grac w gdy akcji oraz sa fanami call of duty na serio :D
Kiepsko zrobili grę w czasie w którym żyjemy znamy ten świat z tv a oni jeszcze do gry to pakują niech by zrobili w czasy 2 wojny światowej. Chociaż jeszcze gierki nie ma i może okazać się HIT'em zupełnie coś innego niż poprzednie wersje Call of Duty
eh...gra troszkę klimat straciła zawsze jak słyszałem call of duty kojarzyło mi sie z ww2 a tu co tailib :D (już jak skonczylem UO i dwójkę to tak myśle:napewno stworzą coś z dzisiejszych czasów) jutro bede miał demko dopisze cos jeszcze jak zagram :)
P*^*Z*^*D*^*R 4 all :)
zajebjoza. grałem w demo. odpaliłem na grafikę na max. bardzi podobna do tej z airborne. grzywalność 10/10. jak ktoś grał w poprzednie części powinien zagrać w tą.
hey mam problem z ta gra , gra sie zalonczy przy wczytywaniu pierwszej misji wyskakuje mi błąd DirectX, pomuzcie mi co mam z tym zrobic ,
moj kom to : procek 2500+ . ram 1Gb , karta grafiki Radeon x1300 palit 256mb ddr2
Oczywiscie Demo
Pograłem w demko i muszę powiedzieć, ze to nic innego jak CoD 2 w innych realiach i lepszej oprawie.Właśnie takie było moje pierwsze wrażenie po uruchomieniu misji.No i nie zmieniło sie do samego końca.Tak więc mamy te same sztuczki co w dwójce.Leci granat, ląduje blisko nas, to mamy wskaźnik granatu.Bardzo dynamiczna akcja.Czasami nie wiedziałem, co się dzieje na ekranie.Możemy korzystać z noktowizora, co bardzo poprawia widoczność w ciemności.AL jest takie same co w CoD2.Przeciwnicy potrafią się schować za jakąś przeszkodą, no ale były też sytuacje kiedy stali przede mną jak słupy i tylko strzelali, nie wykonując żadnego ruchu.Skrypty czuć i to bardzo wyrażnie, np. kiedy wchodzimy z grupką żołnierzy na po schodach i w pewnym momencie wyskakuje jakiś przeciwnik na jednego z żołnierzy.To co mnie rozczarowało, to brak wysokiej interakcji z otoczeniem.Owszem, można rzucić granat pod samochód i ten efektownie eksploduje( co ciekawe, kiedy zginiemy w pobliżu samochodu, to pojawi się komunikat, że zostaliśmy zabici przez wybuchający samochód, czyli to samo co z granatem w Cod2).No ale jak drugi raz rzucimy granat pod zniszczony samochód, to już takiego efektu nie będzie.To samo z beczkami, przymocowane do ziemi. Ogólnie jestem pozytywnie do gry nastawiony, ponieważ klimat jest rewelacyjny.A to jest w CoD najważniejsze.
Mam pytanie pojdzie mi to na 2400 Athlon Xp 512 ram i geforce 5200( taktowanie geforca 5500)????
Jacek1313 --> przykro mi ale nie pograsz, najlepiej ściągnij demko, ale chyba nie ma takiego sensu
Pograłem i oto moje wrażenia:
Grafika może i ładna, ale nie ma tego klimatu, nie czuje tutaj tak jak w pierwszej części CoD tego "brudu" tej szarości.
W czasie grania w demo po prostu... zaczołem się nudzić, grałem zupełnie bez żadnych emocji, po prostu nudy. Nie wiem zupełnie czemu tak jest dotąd każdego CoD-a przechodziłem z olbrzmią adrenaliną i emocjami, a tutaj...
Fizyka: nie podoba mi sie. Co to ma znaczyć, że nie moge rozwalić kupy kartonów, ani poruszyć ciała martwego żołnierza, nawet grantem?!
Głosy postaci: No niby wszystko fajnie, ale głosy amerykańskich żołnierzy są taki same jak w dwójce, dlatego bardzo mi przeszkadzały (za bardzo kojarzyły się z misjami rozgrywanymi w rosji).
Samochody rozwalają się zdecydowanie za szybko, bo już po 8 strzałach.
Dźwięk: Czuć ten rumor dookoła, ale czemu te wszystkie bronie są takie ciche??? Nie wiem czy tak jest tylko u mnie, ale nie podoba mi sie to.
Ocena dema: 5+/10
Musze powiedzieć, że bardzo sie zawiodłem, to już jednak nie jest to samo Call of Duty co wcześniej.
Ps. Pomysł strzelania przez ściany nie przypadł mi do gustu i moim zdaniem zupełnie zepsuje multiplayer.
szkoda ze mi nie pojdzie.. No cuz trzeba nowego blaszaka kupic;p Pozdro
Jacek1313 ----> Czekaj... Ty masz lepszy sprzęt od mojego. I skoro na moim złomie (jest w wizytówce) poszło to i na twoim powinno.
No mam nadzieje ze na moim nowym kompie AMD Athlon 64 X2 6000+, GeForce 8600 GT i 2 GB RAMU pojdzie na full bez zadnych problemow :P
Jutro Premiera JEEEEEE
JA tam kupuje z gram pl
a w porównaniu Crysis <-> Call4
crysis:
+zabija efetami dx10 oraz szaderami 4.0
- zabija jednak i wymaganiami :(
Call 4:
+dużo bajerów dość dobrze zapowiadający się MP
+/- to jednak staray dobry CALL 2
-nie poraża bajerami graficznymi tak jak crisys
moje porównanie tworze na podstawie dem obydwu gier
kupie
Call'a4 Teraz Crysis za kilka lat
jak czytam co tu niektórzy wypisuja to mi sie smiac chce :/ to bedzie piekna gra. Jak ktos ma jakies waty to a nie grał w demko nawet niech sie nie odzywa :/ nazwa nie ma nic wspólnego z IIWS debile.
TYM RAZEM IM COŚ NIE WYSZŁO GRA JEST FATALNA!!!!!!!!
wreszcie wyszło, ale szkoda, że jeszcze nie u nas xD
bo już nie mogłem się doczekać!!!!
ciekawe kiedy sie pojawi w sieci ta gra :)
mysle ze jutro juz bedzie
mam to gówno i grafa jest do dupy zronbali tą gre
McMahon --> zapewne gre posiadasz , ale demo , a uwazasz ze to gowno , bo pewnie odpaliles gre na low detalach i jestes teraz zrozpaczony , przez to tak a nie inaczej napisales o tej grze , nikt kto grał w Coda 1 albo 2 lub w jedna i druga nie napisze ze ta gra to gowno!!
.... wiem ze masz prawo napisac to co myslisz , ale daruj sobie , bo cie pojada ostro za taki post
Jest to super zajebista gra w której moge się wyrzyc,a jej plusy przede wszystkim to super grafika.Mam to i polecam każdemu kturzy lubia takie gry FPS !!
jestem gorącym fanem seri i czekam
LOL ile można w II wojnie światowej siedzieć :)świat idzie do przodu niech bedą ci terroryści ale jak zrobią call of duty obsadzone w jakims sci-fi to przesadzą
z tego co widzę po trailerach i gameplayach model walki jest prawie identyczny z GRAW i GRAW2
jednak tą grą się nikt nie podniecał ... a szkoda
jednych to ucieszy innych nie ale już w sieci COD 4 się pojawiło i jak nie jest to fake to waży 6.32GB
Już w Empiku :) Zastanawiam się czy kupić :/ Pomyślę :]
Grafika fajna tylko jakoś CoD 4 z 2 wojną światową mi się kojarzy :-O
sHadOw^-> w jakim empiku ???? bzdury gadasz nie wolo im sprzedawać przed piątkiem .
coś mi się wydaję że zakocham się w tej grze od pierwszego wejrzenia, COD 2 był genialny, spędziłem chyba z kwartał na tę grę, głównie na tryb multi, seria Ghost Recon również mi się podobała, a teraz "połączenie" tych dwóch świetnych gier, po prostu bomba, jeszcze wymagania nie wygórowane
A JA IDE PO PRACY KUPIC COD4 :) i nikt mi nie powie ze gra jesdt do bani!!
wiem ze premiera dopiero za kilka dni ale w uk jest od wczoraj! beueeehhehehe
hey mam problem z ta gra , gra sie zalonczy przy wczytywaniu pierwszej misji wyskakuje mi błąd DirectX, pomuzcie mi co mam z tym zrobic ,
moj kom to : procek 2500+ . ram 1Gb , karta grafiki Radeon x1300 palit 256mb ddr2
Oczywiscie Demo
mi to chodzilo na atlonie 1700+100 128 ram geforce 6200 demo po zmianie jednego pliku na bak i chodzi:D teraz dokupile 512 ram i mam razem 640 ram:D
Do informacji tych, którzy "są znudzeni talibami" - w grze będziecie mogli także sobie postrzelać do naszych sąsiadów - rosjanów .. tak więc czy nie będzie fajnie ustrzelić ruska za to, że jego rodak na rynku wcisnął Wam stringi z koziej skóry?
A co do samej gry - MUST HAVE!
mariusz260 ----> na takim złomie (bez obrazy) zagrać w COD4, dziwne
yestri powiem ci tak na p4 2.44HT 1gb ram 6600GT wszystko na medium chodzi bardzo płynnie pewnie niektóre opcje na high da sie ustawic
już nie moge sie doczekać. ciekawe jakie bedzie. wolał bym jak by to było jednak o 2 wojnie światowej (niech terarzniejszością zajmą się inne gry np. baterfield)
Gierka zajefajna. Grałem w demo na moim złomie celeron 3Ghz, 512 ram, radek 9600 128mb i chodzi płynniutko na high. Niesamowity klimat, emocje, efekty wizualne i wogóle grywalność na najwyższym poziomie. Szkoda że muzka jest najwyżej dobra. Ogólnie lepszy niż CoD 2 i to oceniając na podstawie dema. Z chęcią wydam 100 zł na tą grę. Polecam!
PS. Straszna różnica w płynności między detalami extra a high. Normalnie pokaz slajdów, a grafa wcale nie taka lepsza. MOJA OCENA TO 9\10 .
Nie grałem na detalach high, tylko od razu ustawiłem detale maksymalnie jak się dało w opcjach i gra chodzi tak płynnie, że doznałem szoku.
Mam Core 2 Duo E6750@ 3,6 GHz, 4 GB DDR2 (800 MHz Patriot CL4), Asus GF 8800 Ultra i ekran rozdzielczości 1680x1050.
Powiem tak: taki Armed Assault do pięt CoD 4 nie dorasta pod względem płynności gry na max detalach, a na DX10 jest efekt cieniowania niesamowity, chyba że się mylę i gra nie korzysta z DX10? Bo jeśli nie korzysta z nowego directa to jestem pełen podziwu, że gra stoi na tak wysokim poziomie pod względem grafiki - szok!
Świetnie, słyszę specyficznie wymawiane Clear, czyżby oddział SAS? Wskazywałoby na to noszenie masek i typowa broń dla SAS - MP5, oraz sposób działania, szybkie wejścia, ogień bez ostrzeżenia. Masz wersję eng czy PL?
Mam jeszcze pytanie: czy gra wykorzystuje dx10? Bo demo chodzi mi z widocznym frapsem, co wskazywałoby że chodzi pod DX9 mimo ze gram na vista x64, pomiar fpsów na detalach ultra (max co się dało) to 60 fps (ale mam ograniczenie do 60 fps przez monitor i podłączenie go na DVI)
mam sprzęt prawie 4x lepszy niż konfiguracja zalecana ale mi się bardzo często przycina...co jest???
HEEEEEEEEEEEEELP!!!
Napisz dokładnie jaki masz sprzęt, system itp to damy radę coś tobie poradzić.
beznadziejna gra przecież cal of duty kojarzy się z II wojną światową
Trochę dziwne ale ja gram na wysokich detalach na konfigurce Athlon 64 +3000 1,8 Ghz, 1024 MB Ram i Radku X700 Pro z Shaderami 2.0. Na roździałce 1024 x 768 gra działała bardzo płynnie. Czytałem że gra ma w minimalnych wymaganiach Shadery 3.0 pisało tak np. w CDA jak widać na karcie ze starszymi Shaderami gra działą.
Call of: mało twórczy jesteś, ale skoro kojarzy ci się coś, to siedź na tym co było a nie co jest
Gra warta kazdych pieniazkow, nie spodziewalem sie wiele po tym tytule jakos sceptycznie raczej do niego podchodzilem, myslalem ze poprostu zerzneli wszystko z BF2 ale... nie fakt przeniesienie COD w czasy terazniesze mogloby sie wydawac ryzykownym posunieciem ale sie udalo. Co do singla nie bede sie wypowiadal bo tylko zerknolem na monitor kolegi obok jak gral graficznie wygladalo fantastycznie to tyle moge powiedziec cos wiecej o MP.
Wyczesany jakby to okreslil mlody czlowiek, naprawde bardzo bardzo milo sie gra jest dosc duzy dynamizm, bardzo duzo nowych rzeczy dodanych polecam kazdemu :) forma awansu i "rozwoju" postaci bardzo mila rzecz moze nie kluczowa ale pomagajaca w rozgrywce. Awansuje sie dosc szybko grajac w 6 osob po LAN Free For All (bo TDM inaczej pkty zlicza) przez 1.5h udalo sie mi np 7lvl zrobic, 2 kumplom po udalo sie po 6lvl. Wiec szybko idzie je nabijac. Dosc ryzykownym posunieciem tak mi sie wydaje jest umieszczenie zliczania rankingu gracza lokalnie moze to powodowac "cheaty" profilu i zawyzanie statystyk ale to sie okarze w praniu. Tak jak juz pisalem gra naprawde godna polecania
Oceana 9.5/10
Cena w MM 79,90 :)
Sorry za spam, ale nie moge juz edytowac
ps. Co do wymagan sprzetowych gra sprawdzona na 7600GT, X1600, X1900XT bardzo ladnie wykrywa sobie optymalne ustawienia, ja na 7600GT i tak ustawilem sobie na LOW bo do MP nie potrzeboje jakies grafiki :). Ogolnie pozytywne mysle ze na medium z 30-40FPS bedzie trzymac. Na LOW trzyma 60 i wiecej. Wypowiadam sie tutaj z pkt widzenia MP wiec prosze nie jechac po mnie :> Drobne problemy okazaly sie wystepowac na X1900XTX? chyba dobrze pameitam model... gra strasznie rwala + 30FPS na LOW, narazie nie wiadomo co to powoduje. :/ ale wydaje sie ze to cos z kompem a nie z gra.
Wydaje mi sie ze gra ma raczej male wymagania, jest raczej dobrze zoptymalizowana co cieszy:)
Pozdrawiam
Grałem w demo i mogę powiedzieć że te minimalne wymagania [niby], czyli:
procesor 2.4 GHz
1 GB RAM
Karta graf. GF 256 MB Shadery 2.0 [GF 6600]
Są troszke zawyżone.
Mój sprzęt to:
Sempron 64 3200+
1 GB DDR2 Ram
Karta GF 6100 256 MB
I grałem na co prawda rozdzielczości 640x480 i średnie detale [shadery off !] za to, i wcale mi tak nie klatkowało. Co prawda, gdy spojrzałem się tam gdzie było sporo przestrzeni do obliczania [np. początek misji] to spadało do ok. 20 fps ale w jakimś pomieszczeniu czy jakimś małym podwórku, chodziło ładnie, 32 fps ciągnąłem i nie nażekałem. Tylko karta jakis GF 7300 i może 800x600 bym dał rade z średnimi detalami i shaderami. Bo troszke za słaby procek na 1024x768. Ale jako że w Cod2 grałem na Duronie i 512 ram z GF 2 MX i nie nażekałem [bo chodził gorzej niż ten].
Bedzie wypas przez neta juz mi sie sciąga pełna wersja !! !
Dzisiaj o 14:01 idę do MM po CoD Modern Warfare o ile jeszcze są
Gierka Super!! Właśnie skończyłem SP i wypas teraz ide grac w MP!! Bardzo fajna niespodzianka po napisach!!
spoiler start
spoiler stop
mam problem:( wyskakuje mi taki blad
Fastfile for zone 'ui' is corrupt or unreadable.
wie ktos jak to naprawic??
ej dlaczego mi się często przycina jak mam komp 2x lepszy niż rekomendowany:
zalecane wymagania call of duty 4:
- Procesor: jedno lub dwurdzeniowy z taktowaniem 2.4 GHz
- Pamięć: 1GB (XP); 2GB (Vista)
- HDD: 8GB wolnej przestrzeni na dysku twardym
- Grafika: karta obsługująca technologię 3.0 Shader. Nvidia Geforce 7800 lub ATI Radeon X1800
mój komp:
-pamięć 4 gb
-dwurdzeny 2.8ghz
-windows xp
-geforce 8800 640 mb
plisssss pomóżcie...(hmmm dziwne-taki komp a zwykła giera rozwala to wszystko)
Na moim sprzęcie <wizytówka> idzie w rozdziałce 1280x1024 wszystko prawie na full, oprócz paru elementów które mam na medium i bez antyaliasingu, bo wtedy to pokaz slajdów mam. Ale tak jest good. I średnio mam 20-30 fps mierzone frapsem, także nie jest tak źle, dokupie jeszcze ramu i będzie lepiej. Grafika ładna, chociaz nie powalająca. Co mnie drażni w tej grze:
- drzewa się w ogóle nie ruszają
- chmury stoją w miejscu
- strzelając do zabitego ten leży jak kłoda i nic
- no i ta cholerna liniowość której nie lubię (owszem w takich grach jak true crime czy scarface to co innego) ale nie w fps-ach.
A przy okazji mam pytanko, bo tego to ja nie wiem. Jeśli ma się vistę to gra automatycznie chodzi pod dx10 czy jak, bo nie wiem. Za odpowiedzi dziękuję.
whiter, może po prostu brakuje ci zaktualizowanych sterowników, chocby do karty graficznej. Bo masz kartę lepsza od mojej a mi chodzi bez problemu. Fakt trochę się u mnie przycina ale da się wytrzymać. A raczej nie lubię rozdziałek niższych od 1280x1024. A jak sterowniki nie pomoga to pewnie masz zaśmieconego kompa. Ja o swojego dbam i chodzi dobrze, mimo że mam kilka gier na nim zainstalowanych i dużo innych rzeczy. Więc przeprowadź jeszcze sobie defragmentację , oczyszczanie i zobaczysz. Pozdro
Niezle ale jednak call of duty to gra o wojnie a nie o terrorystach. Moze nastepna częśc zrobia o robotach w stylu transformers
Wszystkie komentarze na początku są do dupy gra jest coolerkska i bije na głowe
wszystkie call of duty. No moze dwojki nie nie ale dobrze że zrobili cos innego
bo temat WWII jest juz oklepany.
pódzie mi na :
ATI Radeon X1550 256 MB GDDR2 64 Bity
Shader Model 3.0
1512 GB DDR2 RAM
i Celeronie 2.64 GHz ??
whiter - sprawdź uruchomione procesy, zaktualizuj sterowniki do karty
Drace66676 - CoD4 nie wspiera DX10 [niestety...]
Gaweł1 - spokojnie, skoro ja na swoim [patrz podpis] idzie wszystko na minimum po 20 fps [dla nie których to pokaz slajdów, dla mnie nie najgorzej, zmieniłbym kartę na GF 7xxx i bym płynnie grał]
Whiter: wyłącz antywira, sprawdź sterowniki, procesy, bo na moim śmiga na full 60 fps, do tego na frapsie mogę zgrywać jeszcze z tego filmik, zrzucać screenshoty (wszystko na 1680x1050 na 22 calowej panoramie). Wczoraj multiplayer przytrzymał mnie do 3.15 w nocy (od 23) zdobywając 10 lvl i gdyby nie słaby wzrok od senności to bym dalej grał ;)
A czy szkoda, że gra nie wspiera dx10? Trudno mi powiedzieć, bo na dx9 to szczyt perfekcji w efektach i grafice.
W sumie szkoda że nie wspiera dx10, bo zawsze można by cos lepszego zobaczyć. Zwłaszcza że gra wychodzi jak już jest vista, to mogli o tym pomysleć. Ale pewnie jakaś skórka wyjdzie.
I nareszcie przeszedłem. A na koniec rzeczywiście miła niespodzianka, chociaż troszeczkę za krótka, mogłaby być dłuższa. ale i tak gra mi się spodobała chociaż nigdy nie byłem jakimś zagorzałym fanem tej serii. Raczej wolę Far Cry i nadchodzący Crysis. Ale w COD'a 4 na pewno jeszcze zagram nieraz, a zwłaszcza na multi. Pozdro dla wszystkich.
najpierw minus - krotka
a teraz pogadajmy o plusach :
super klimat.. CoD jest pod tym wzgledem genialne. Zabawa w rambo troche meczy i taki CoD to mila odskocznia.. graficznie super, efekty na wysokim poziomie.. misje na prawde ciekawe i zroznicowane (ka-boom z C-130 to perelka :D) no i ostatnia misja.. ehhh... trzeba tylko pamietac, aby brnac do przodu, bo moze zabraknac amunicji :)
filmiki przerywnikowe sa obledne..
narazie bawie sie w SP i na pewno pare razy sie do niego zabiore :)
MP pozniej.. :D
w tym momecie MoH:A to totalne pomylka i EA ma szczescie, ze wydali go wczesniej, bo przynajmniej cos sie sprzedalo...
zgadza sie MoH: A był dobry aale zawsze wolałem grac w CoD :D
a czy widac w CoD 4 ręce jak podkłada ładunek wybuchowy??
musicie przyznac ze w CoD2 brakowało tych rąk troche ;D
Czy ta część jest podobna do battlefielda 2?
Bardziej do Ghost Recon Advanced Warfighter 2
gra lepsza od MOHA i to o wiele
Gra na prawdę dobra. Super klimat, grywalność, grafika, tylko jednym mankamentem jest to że jest taka krótka. Zawiodłem się że taka gra i taka krótka. Tak samo krótka jak Airborne. Ale po za tym gra naprawdę okej.
Ocena 9/10 :]
Za krótka , za krótka, i jeszcze raz za krótka. Ludzie róbcie jakieś mody, bo to cos chyba nie tak jeśli kupuję grę w piątek a w sobotę już ją kończę z dużymi przerwami. Teraz to na crysisa trzeba czekać.
Za krótka? Cała kwintesencja tkwi w multiplayerze, no, chyba że wasze CoDy 4 to zakoszone z sieci pirackie kopie, które są gówno warte. W singla grałem do tej pory 2,5 misji (od piątku) resztę czasu (kilka godzin) spędziłem na multi, zdobywając m.in. 11 poziom, odblokowujecie bronie, dodatki, tzw perki itp.
Czy przeszedł ktoś misje w Prypeci na poziomie weteran? Bo męczę się już ze 2 godziny w miejscu gdzie trzeba czekać na helikopter, który mam mnie i mojego kompana zabrać. Z każdej strony nadbiega wróg w niezliczonych ilościach, a ja muszę odeprzeć atak - bezskutecznie.
freeman1990: przeszedłem na Veteranie całą grę, a miejsce o którym piszesz i studio TV były chyba najtrudniejsze w całej grze. W studio TV 'flankowanie' nie bardzo działało, pod karuzelą w Prypeci zablokowałem sobą spawn przeciwników w alei zamkniętej płotem, ustawiłem się vis-a-vi wlotu (jedynego) z pełnym magazynkiem RPD i po wycięciu około 30-40 przeciwników.. zginąłem w drodze do rannego (spora odległość). Szybka zmiana taktyki: położyć się w rogu na 'parkiecie' dla samochodzików elektrycznych - dało się przejść za pierwszą próbą. BTW: jak skończysz grę, odblokuje się tryb arcade, na Veteran (3 życia) to jest dopiero wyzwanie: przy niektórych misjach wymiękam, za cienki chyba jestem.
Ps. Pytanie o fabułę (dla tych którzy przeszli):
spoiler start
Jak to możliwe, że 'główny zły' (zapomniałem nazwiska) pojawia się na końcu na moście, skoro oberwał pięknego, 900 metrowego headshota z Barreta ? Błąd w fabule, czy już kończąc nad ranem coś przez senność przeoczyłem?
spoiler stop
spoiler start
Oberwał, ale pt "widziałem jak mu ręka odpadła" - jak skomentował to towarzysz misji (nie pamiętam jak się nazywał). Dlatego później tej ręki nie ma....
spoiler stop
spoiler start
od strzalu berreta odpada mu reka - wlasnie po to jest cale to gadanie o uwzglednieniu wiatru przy celowaniu itd..
spoiler stop
swoja droga podoba mi sie poczatek tej misji w czernobylu, gdzie co chwile dostajemy wybor - zastrzelic lub obejsc... oczywiscie zastrzelic :) w ogole cala ta misja jest niesamowita.. zrobilo sie odrobine taktycznie :)
spoiler start
Rzeczywiście, teraz przeszedłem końcówkę jeszcze raz - na moście Zachajev nie ma lewej ręki (zawinięty rękaw kurtki). Za to JESTEM PEWIEN, że gościowi posłałem headshota, spróbowałem więc zrobić screena przed chwilą, ponownie przechodząc misję, Niestety - w czasie strzału obraz w lunecie robi się mocno nieczytelny.. tylko filmik frapsem by pomógł.. ale po co, za mocno się szczególow czepiam ;) - tak to jest, jak się coś podoba. W załączeniu próba uchwycenia momentu heada (o ułamek sek. za wcześnie), widać lewe ramię poza strefą trafienia
spoiler stop
I już bez spoilera. Czytam wątek i faktycznie: czy ktoś widział by koledzy z drużyny rzucili/odrzucili granata, czy ta przyjemność tylko dla nas jest zarezerwowana? Co do granatów, to na veteranie miałem wrażenie, że pojawiały mi się one pod nogami 'znikąd', czasem w pozornie osłoniętych/bezpiecznych miejscach - i oczywiście nie zobaczyłem jak tam wpadają :)
Trochę dziwne z tą oceną. Tylko 92 %. Wydaje mi się że zasługuje na więcej, conajmniej na jakieś 97 %.
Mam pytanko kiedy będzie spolszczenie bo nie mogę się doczekać na tą grę?
Witam ponownie kiedy będzie spolszczenie bo mi tak na tym chorelnie zależy?
Chyba wszyscy, którzy narzekali, że CoD nie będzie już w realiach 2 wojny przyznają, że zmiana wyszła na dobre :D
Mnie tam się podobało... Fakt, że gier o tej tematyce jest wiele ale takie produkcje jak Call of Duty przechodzą do historii ;) Tylko jedno mnie boli... gra w trybie kampanii na single player dostarcza rozrywki na około 4 (cztery) godziny!!! Cóż... spodziewałem się więcej...
Pozdrawiam i czekam na Crysis :D
Dodo---> Ja mam konfig taki jak w sygnaturce i sam sobie go kupiłem, bo moi rodzice uważają kasę wydaną na kompa za straconą... I co? CoD śmiga jak miło :P
Do tego śmieszy mnie, że większość osób narzekających na CoD piszą z nowych nicków... :P
Gra jest sauper mam juz ja od wczoraj poprostu super gram sobie na veteranie i jest gra wysmienicie zrobiona troche podladuje fullspectrum warrior no ale lozik :P
twierdzicie że grafika w tej grze jest bardzo dobra, ja uważam że jest gorsza niż w cod 2. śmiem twierdzić że pod dx10 (jesli w ogóle obsługuje) będzie troszkę lepsza niż w cod2, bo to co jest tera to kompletna tandeta, sami zobaczcie
Amd 5600 + x2
GF 8600 GS
2 gb ram
oczywiście ustawienia na... normal ? pewnie wina dx9. w każdym mądź razie wszystko na maxa w góre
dododo- ten koleś jest żałosny.Ja mam core duo 8800GTS 2GB Patriot i co jakos mama i tata mi nie kupili tylko sam sobie zapracowałem wiec czego sie czepiasz zakompleksiony zazdrosniku ze dzieci core duo itp? Co za koles 20 lat bys chciał grac na tym samym kompie w nowosci?Jak sie nie podoba a raczej predzej dlatego ze masz za slaby sprzet to po co wylewasz frustracje o grze ktroa jest dobra?Kazdemu ktory widzial u mnie ta gre sie podobala wiec to ze masz kompa do kitu nie znaczy ze gra jest słaba, jak chcesz miec super efekty na słabym kompie? cos kosztem czegos dzieciaku idz sobie zapracuj na kompa nie bedziesz musial ryczec
Aristos Ad [336] --->
spoiler start
Ja specjalnie dla pewności ze 6 razy próbowałem mu w baniak trafić, z czego jestem pewien że 4 heady weszły, niestety skrypt i nic nie poradzisz. Mogli chociaż zmontować coś z fabułą, że to niby sobowtór Zakarieva był.
spoiler stop
Z granatami na veteranie masz rację, czasem "nasi" odrzucą granat przeciwnikowi, ale swoich nie rzucają. Za to ruscy i araby takie loby sadzą, że sam Iverson mógłby im pozazdrościć. Kokosy lądują nam idealnie pod siedzeniem z opóźnionym zapalnikiem nawet nie zdążysz ich odrzucić, bo ci w ręku wybuchają :) jedyna rada to ze sprintem jak najdalej spiepszać. Całe szczęście, że przeciwnicy nie są na tyle inteligentni, żeby walić do nas z ckm-ów i snajperek przez ściany :)
TA GRA TO TOTAL WYPAS niedawno widzialm filmik byl chyba dołanczany do pleya śietna gra tak mi sie wydaje z tego co widziałem
Jotkichłopak----> Bodajże środkowym myszy. Zaraz odpalę i sprawdzę.
EDIT: Tak - środkowym myszy lub 'G'.
Jotkichłopak ---> chyba standardowo jest ustawione pod "G", musisz do niego podejść, nacelować aż pojawi się taka ikonka, tam będzie napisane jakim przyciskiem odrzucić.
znacie jakieś fajne polskie serwery do SD i TDM ? jak tak podajcie oczywiście nie cracked!
Jotkichlopak: ustawienia masz na normal, co się dziwisz. U mnie na 7950GT na EXTRA detalach i wszystkich innych opcjach oprócz cieni i głębi pola śmiga aż się z monitora kurzy.
Gra po prostu ideał!!!!!! Zdecydowanie najlepsza multiplayerowa strzelanina jaka kiedykolwiek powstała na PC. Tryb SZTAB wymiata!!!! A Single to nie gra, tylko interaktywny film. Dużo się spodziewałem, ale nie czegoś takiego. To po prostu cudo!!!
10/10
Na screenie prezentuję mojego przedwczorajszego kill streaka :D
Misja Scout Sniper- zacząłem grać płynnie mi szło:) ale tu lekki opór może ktoś napisać jakiś pomysł jak obejść tych wszystkich co na nas idą?:)
qrde mam teraz problem z misja na veteranie jak jest sie znajperem i tzreba zabic tego koelsia z budynku tym magnumem :) potem jest taka masakra jeszcze tego nie przelazlem :/
Od razu na wejściu, ta gra wymiata !!! Powala grywalnością, akcją, grafiką, muzyką i po prostu wszystkim, takiego filmu wojennego jeszcze nie widziałem.Dla mnie porostu ZAJEBISTA gra i tyle ocena oczywiście 10/10. Dodać można jeszcze o optymalizacji, jest równie dobra ja sama gra po wylączeniu tylko shaderów gra idzie aż się grać chce a przy tym zero jakichkolwiek przycięć. Jednak przeniesienie się w czasy współczesne zaowocowało w gre niemal doskonałą a przy ilości plusów wad ta gra nie posiada.
PS
Wszyscy myśleli o medal of honor airborne, jedna z gier roku i w ogóle ale gdy się pojawiło MIÓD of duty 4 głos medala znikł jak zwykle zresztą. Po prostu panowie a activision i infinity ward "rozwalili system"
mam na normal, bo wyżej nie można ustawić. Ta gra potrzebuje Visty by móc zagrać na very high ?
Coś mi się zdaje że teraz bez visty co druga gra nie pójdzie, wszędzie będą sztucznie blokowane ustawienia Very high, jak to jest w Crysis. A gry na xp nagle zaczną brzydko wyglądać, jak to jest w tej grze. Podejrzewam że gra śmigała by mi na XP w very high bez żadnego ale... i nie potzreba do tego żadnej DX10 !! i żadnej Visty !!
czy jest sens kupować tę oto zacną gre przy sprzęcie:
celeron CPU 3.35ghz
radeon x550 128 mb
1gb ram ddr bodajże
windows xp
i jak to mniej więcej będzie trybiło ?
Dostalem w swoje lapska.Bylem troszke sceptycznie nastawiony....cod w realiach terazniejszych...dalem szanse i ... Jestem pod wieeelkim wrazeniem. Dla mnie to GOTY :) Po prostu wlaczasz gre i....nie ma Cie dla calego swiata :) Chce sie przejsc ja w ciagu jednego posiedzenia.
Potem odpalamy MP i...rowniez slodko :) Tak mnie MP wciaga ze nie zdazylem SP skonczyc :)
Wiedzmin,COD:MW- Gry w tym roku moim zdaniem wybitne.
Crysis - najwieksze rozczarowanie roku. ( przejscie dema i chwila fulla ) :)
mam na normal, bo wyżej nie można ustawić. Ta gra potrzebuje Visty by móc zagrać na very high ?
sprawdziłem:
"Call of Duty 4: Modern Warfare działać będzie poprawnie w środowisku Windows Vista i DirectX 10 oraz Windows XP i DirectX 9."
i co z tego wynika, zostalem zmuszony do zakupu visty? co niby teraz gry mają wyglądać jak sprzed 5 lat na dx9 ?
cod2 lepiej wygląda, pamiętam jakie wrażenie na mnie zrobiły porozrzucane gruzy na ulicach, sprawiały wrażenie trówymiarowych,szkło i metale łAdnie się świeciły. a cod4 ? nagle taka słaba grafa, a lepszą bedziesz miał dopiero na viście? SHIT !!
dużo starszych gier ma lepszą grafę na dx9 a dx10 niepotrzebują. Dark messiah, Oblivion...
ja mam viste i tez tylko max na normal mozna wlaczyc :) ale grafike to mam zdecydowanie lepsza niz ty na screenach pokazales :)
powiedz czym sie screeny robi to wieczorem ci zademonstruje
to dziwne, dla czego maxymalniemozna wybrać normal. skriny chyba się robi f12, w controls zobacz.
Jotkichłopak ---> bo normal to najlepsza jakość dla tych opcji, po prostu tak nazwali maksymalne ustawienie; masz do wyboru albo normalnie (normal) albo słabo (low). A jak masz słabą jakość tekstur to zamiast automatic wybierz manual i zmień wszystkie opcje na extra, i filtrowanie trójliniowe + anizotropia na max.
P.S. Mi najlepiej gra działa na sterownikach w wersji beta 169.04 bodajże. Na oficjalnych najnowszych tekstury modeli i niektórych elementów dekoracji były całe czarne. Oczywiście to dotyczy kart nvidii serii 7xxx, ja mam 7900GTX i ze wszystkim na maxa w 1280x1024 minimalnie 40fps. Moim zdaniem ten engine jest ładniejszy niż UE3.
dałbym sobie głowę uciąć, że mam tak ustawione, teraz niemoge sprawdzić. Pamiętam że tekstury mam na extra... ale jak widać to nic nie zmienia
Możesz jeszcze pokombinować z panelem sterowania nvidii, popatrz na opisy wszystkich opcji 3d i poustawiaj tak by otrzymać najlepszą jakość (oczywiście kosztem wydajności), np. powyłączaj wszystkie optymalizacje.
jeden z tytułów roku!
od postu 345 pokazałem screeny z mojej gry. Okazuje się że mam bardzo słabą grafikę, mimo najwyższych ustawień, obok prezentuje screeny z setup gry
2...
może mnie ktoś oświecić ? nie wiem czy coś da grzebanie w panelu NVidii, Wszystkie inne moje gry doskonale chodzą i ładnie wyglądają w najwyższych ustawieniach
jak ktos ma rive tnt 2 to wiesz nie dziw sie ze masz do bani grafe ;)
sprzęt mam dobry. 8600 gt, amd ATHLON x2 5600 64, 2 gb ramu. Obiekty typu żołnierz, lub broń wyświetlają mi się w dobrej jakości i jestem z nich zadowolony...
Cos pieknego i te wymaganie nie takie złe smiga jak ta lala MNIÓD
Witam
Powiem krótko jak dla mnie to jest gra roku a może nawet 5 lecia:) Rewelacyjna pod kazdym względem a przy tym świetnie zooptymalizowana i nawet na srednim sprzecie chodzi rewelacyjnie
Polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ale się podniecacie. "Czwórka" to kawał solidnie wykonanej roboty z teatrem działań w teraźniejszości i to głównie ją różni od poprzedniczek. O żadnej grze 5-cio lecia nie ma mowy. Za duża wtórność.
porownujac z MOH:A to call of duty jest mistrzostwem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!