Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown [PC]
List do L:
"Drogi Lockdownie (99zł), jak czytasz ten list, to znaczy że już cię NIE MA na moim ciepłym i wygodnym dysku, na którym zajmowałeś ponad 6GB. Pewnie pytasz się: dlaczego? Może twoje miejsce to faktycznie tacka konsoli, tam nawet pasujesz.. Dedykuję ci na pozegnanie piosenkę "wymienię ciebie naaa leeepszy model" - to znaczy pewnie na 'SWAT 4: Stetchkov Syndicate' bo ten już puka do drzwi. Mam nadzieję, że zostaniemy mimo wszytko przyjaciółmi i jak przemyślisz pewne sprawy - jeszcze spotkamy się w przyszłości. Twoja (była) f-Anka."
Ta gra nie powinna ukazywać się w ogóle na PC-ty. Szczerze mówiąc to w ogóle nie powinna była powstać. No chyba że nazwano by ją zupełnie inaczej, a nie R6. Co za porażka na całej linii. Ten tytuł nie powinien nawet stać obok pudełka z grami z serii R6. Raven Shield i SWAT 4 nie mają żadnej konkurencji w tej chwili. Pozdrawiam!
Z kolei Raven Shield i Swat 4 (które lubię i szanuję) wymiękają przy America's Army.
[3]|SqUaD|*FUSION* - tu sie z toba nie zgodze, bo jesli idzie o realistyke pola walki to nic sie nie równa z Raibnow six albo swat 4, no chyba ze na polu walki sa strzelaniny gdzie 2 zolnierzy strzela do siebie i podskakuja zeby ich nie trafic
-> Beaverus
Chyba myślisz o innej grze jednak. AA jest ogromnie realistyczną grą, z tymże aby docenić jej urok i piękno, trzeba dobrać odpowiednią ilość osób, które rozumieją charakter rozgrywki. Być może trafiałeś na nieodpowiednie, które potrafią dokumentnie popsuć zabawę. Ale oczywiście się zgodzę, że R6 i SWAT 4 rządzą;)
Do tej gry nawet nie ma co podchodzić jeśli ktoś jest fanem poprzednich części. Ja po tym co zobaczyłem w demie trzymam się z daleka.
Karac - Gralem i powiem ze AA jest bardzo dobra gra, jednak rozgrywka w niej rozni sie diametralnie niz w R6 albo SWAT. W Americas Army masz zolnierzy marines, ktorzy nie dzialaja jakos splecjanie ostroznie, raczej na hura, i strzelamy. Za to np w Rainbow six potrzebne bylo zawsze doskonale zaplanowanie akcji, ostrozne wchodzenie do pokoi, bo jeden strzal mogl spowodowac KIA.
W AA denerwuje mnie tylko to co juz napisalem wczesniej, ze gdy 2 zolnierzy strzela do siebie na otwartej powierzchni, skacza jak kangury zeby ich nie trafic, co raczej na polu walki sie nie przydaza,
Stranger - w tekscie jest blad :
Wydany w 2003 roku Raven Shield nie tylko w udany sposób powielał najlepsze pomysły swoich poprzedników, ale i wprowadzał wiele zupełnie nowych elementów, na których cała seria mogła tylko zyskać. Nie inaczej było w przypadku wydanego rok później dodatku Broken Arrow.
Dodatek do Raven Shielda nazywa sie Athena Sword. Dodatek do wersji Xbox (do Rainbow Six 3 bo na konsole nie bylo Raven Shielda tylko Rainbow Six 3) nazywal sie Black Arrow.
Tak sie sklada, że jestem fanem R6 od 1998 roku. Każda gre i dodatek przeszedłem kilka razy.
Lockdown to jest.... nie wiem co to jest... ale z Rainbow Six to nie ma nic wspólnego.
Takiej kichy to sie nie spodziewalem. Kompletne dno... poprostu idziemy przed siebie i strzelamy do wszystkiego co sie rusza... typowa nawalanka dla bezmózgowców, zero taktyki, planowania - nic. Dno... dno.. dno...
Jednym słowem:
R.I.P
RAINBOW SIX
1998 - 2006
Redstorm Ufałem Tobie
No cóż tu dodać, AA jest grą świetną, Swat 4 jest również świetny, od siebie jeszcze dodam że OperationFlashpoint jest najświetniejszy chociaż troszkę leciwy:-), a co do R6 Lockdawn to powiem tyle, knot i pomyłka. Szkoda tylko, że takim crapem, niszczy się renomę takiej sławetnej serii jak Rainbow Six. IMHO lepiej by było, żeby ta gra w takiej postaci w ogóle się nie ukazała na PC.
Foxhunt-->Niestety dokładnie tak samo uważam.
Beaverus => no tak bo jak w Swat 4 i Raven Shield nie ma skakania to co to za porównanie. Ja grająć w AA jeszcze nigdy nie skakałem, aby uniknąć strzałow (raczej padam na ziemie). I na serwerach żadko spotykam się z sytuacjami, że ktoś skaka,aby nie oberwać kulki. W BF2 owszem jest to widoczne - ale BF2 to gra idąca w kierunku ARCADE.
Tak, ja również myślę, że jedyne co pozostało nam, to pochylić głowę i uczcić minutą ciszy odejście jednej z najlepszych serii gier jakie ukazały się na blaszaki. Śmiem wątpić aby po takim upadku mogła się jeszcze podnieść. Jeszcze przy dzisiejszej tendencji do max. upraszczania gier...
Piotr 44
Nie da się ukryć, że OFP to w dalszym ciągu jest mistrz nad mistrzami, pomimo wieku. Kiedy wreszcie ukaże się godna następczyni...?
Beaverus
No tak, jeśli rzeczywiście gracze odstawiają takie szopki, to gra traci ogromnie. Kluczem do ujrzenia i poczucia jej wielkości są właśnie odpowiedni ludzie, ktorzy wiedzą jak w tę grę powinno się grać. Reszta nie powinna odchodzić od BF2, który IMHO jest mimo wszystko rewelacyjną grą (ale o zupełnie innym charakterze)!
Pozdro!
Gra to porażka omijać szerokim łukiem!
Co tu dużo gadać. Poprostu dobre gry z PC padły ofiarą monopolu konsolowych szitów z 6 przyciskami i gumowo-nitendową gałką :P
Może, żeby lepiej zeby zespół Toma Clansy'iego więcej nie wydawał Rainbowa, bo tylko potrafią psuć.
Czekamy na Ghost Recon: Advance Warfight :-)
moje trzy grosze, zastanawia mnie tlumaczenie ze gra jest uproszczona dlatego ze tworzona jest z mysla o konsolach, czyli co te wspaniale maszyny do gier nie sa tak wspaniale jak komputer...pomylone to, nie chce tu wszczynac zadnej dyskusji co jest lepsze/wydajniejsze/etc. po prostu zastanawia mnie czy przypadkiem to uproszczenie nie jest na reke tylko producentom, choc to takze troche absurdalne bo jaki cel ma tworzenie gry ktore nie jest tak dobra jak mogla by byc. jesli jest chec jest tez i sposob... zabraklo checi a zastapiono ja checia latwego zysku, ciekawe czy nie przejada sie na tym?
powiem tylko szkoda... bardzo lubiłem R6... planowanie idealnych akcji, dopracowywanie ich w każdym calu...
to była jedyna gra w której terroryści strzelali do zakładników!!!... dlatego każde wejście do pomieszczeń musiało być błyskawiczne, z użyciem granatów ogłuszających... pamiętam te sprinty dwoma korytarzami na raz w samolocie... heh szkoda... jednego jestem pewien, nawet jeśli zapowiedzą kiedyś, że wracają do korzeni... z pewnością tego nie zrobią...
@Flashpoint - liczac, ze Advance Warfight bedzie bardziej realistyczy sie rozczarujesz - zaloze sie, ze na 99% bedzie
taki "realistyczny" jak Lockdown.
Fizyka, smierc a owszem - reszta bedzie maksymalnie uproszczona tylko grafa bedzie powalac.
(i wymagania pewnie bo jakie bedzie mial zeby wygladac jak na screenach to pewnie spore)
Lockdown to fajan realistyczna "zrecznosciowka", od odpalam, pozabijam i wylaczam ;)
Dokładnie Advance Warfight - będzie zbliżony realizmem do Lockdowna - widać to już ze screenów - kojarzy mi się raczej z jakąś futurystyczną nawalanką aniżeli taktycznym shoterem. Dzisiaj z ciekawości ściągnąłem sobie gierkę Deer Hunter 2005 - gra nie była wydana w polsce (ponad 600 MB). Heh. jak sam tytuł wskazuje polega ta gra na polowaniu na zwierzynę - głównie jelenie - w różnych sceneriach na sporej wielkości mapach. Graficznie gra prezentuje poziom mniej więcej America's Army. Do wyboru różne giwerki, snajperki, łuki, kusze itp. różne sprzęty - GPS, Lornetki itp. namiocik. Po terenach możemy poruszać się na koniu lub Quadzie. Zwierzyna jest dużo bardziej inteligentna aniżeli boty w Lockdown (trudno ją podejść, jest płochliwa i zachowuje się bardzo naturalnie). Piękne tereny, wiele możliwości, posługiwanie się mapą itp. I do tego sporo ludzi w to gra w multi jak na tego typu grę. Coś wspaniałego i nieżle wciąga - polecam wszystkim (fanom America's Army) powinno przypaść do gustu. Fajny symulator i nigdy nie grałem w coś podobnego.