Zapowiedziano Lord of the Rings: The Battle For Middle-Earth II w wersji na Xbox 360
I jak tu nie twierdzic ze jeszcze do konca tego roku PS3 zmiecie XBOX poprostu grami. Tam robia RE5, MGS4 czy DMC4, a tutaj kolejna pecetowka EA.
Cha cha dobre :) Tak właśnie piszą ludzie którzy nie mają pojęcia o niczym. XBOX360 rządzi a granie przez LIVE jest niesamowite. PS3 NIGDY w tym temacie nie dokona tego nawet w 20 %-ach. A gry ? Gdzie te wypaśnie gry na PS3 ? Jak na razie Microsoft pokazuje swoją niesamowitą moc i pewnie nauczy Sony jak się robi gry na Next-Gena :)
Póki co konsole Sony kupuje 5 razy więcej ludzi - oczywiście to motłoch który nie wie, co dobre, a wujek Bill im próbuje dać tyyyyyle radości z Live....
charlesz---> akurat zastanawiam się po jaką cholerę mi usługa Xbox Live? Przede wszystkim, po pierwsze trzeba za to płacić dodatkowe pieniądze, co już samo w sobie jest paranoją, zwłaszcza, że gry na xklocka 360 kosztują po 300 zł. A Po drugie, skoro mam mało czasu na granie, to po co mi gra przez sieć? To odnośnie usługi Live.
Co do samego xklocka. Microsoft pokazuje swoją niesamowitą moc? To ci dobre. Nie, to żart tygodnia! Ta niesamowita moc tkwi w COD 2, które lepiej wygląda na konkretnym PC? Czy może w nowej odsłonie FIFA, NBA, NHL? A może w zapowiedzianej właśnie grze? Czy też może w grach, które już są lub będą na PC? Pokaż mi jakąś grę ze starter-kit poza Kameo, które nie wyszły lub nie wyjdą w najbliższym czasie na PC? Chłopie po prostu nie rozśmieszaj mnie, bo jak do tej pory, gry jak i sama konsolka są śmieszne i muszę cie zmartwić, ale przy takiej polityce MS, Sony choćby wydało PS3 za 3 lata, to i tak 9/10 Japończyków, a także inni będą na to cierpliwie czekać, bo jest na co. Po co mi pudło - Xbox - imitujące komputer? Gry takie jak w/w nie robią żadnego wrażenia, a konkurencja z Sony czy Nintendo, zmiecie MS na starcie, samym swoim pojawieniem się.
Tak w ogóle, czy Ballmer, nie twierdził, że 360 w ciągu 90 dni rozejdzie się w 3 mln egzemplarzy? Uuuu, a to ci nowinka, bo ledwo dociągneli do 1,3 mln.
Marcinwks -> e, nikt nie bedzie czekal na ps3. zwyczajnie: ludzie kupia klocka, a pozniej pleja. sam nie zrobilbys tego zarabiajac 4x wiecej? a to, ze gry wieja.. to juz inna sprawa.
Po co czekać na PS3, jak można już teraz mieć xBoxa360? Potem sobie można kupić PS3, ale dopiero jak wyjdzie :)
Gry na kloca nie powalają, na PS3 też mnie nie powalają. Dlatego ja nie kupie ani tego, ani tego i zaoszczędze na tym biznesie tyle, że kupie sobie lepszego kompa hehe
Marcinwks -->
Xbox Live to wspaniala rzecz. Masz kontakt ze znajomymi z gier, mozesz pobierac dema czy trailery. Mozesz zagrac w mase swietnych gierek zrecznosciowych dzieki Live Arcade. Mozesz porownywac osiagniecia swoje i innych graczy, sledzic na biezaco postepy. I robic mase innych rzeczy
COD2 to gra na pierwszej generacji na X360. Wykorzystuje czastke mozliwosci. Dziala idealnie plynnie i wyglada lepiej niz na wypasionym pececie.
Oprocz Kameo na PC nie pojawia sie na pewno PGR3 czy tez Perfect Dark Zero.
Zupelnie nie rozumiem takiego szowinizmu sprzetowego. Zachowujesz sie jak osoba, ktora nawet nie widziala konsoli w akcji i jest automatycznie na "nie".
A co do PS3 to X360 ma jedna zasadnicza przewage - ISTNIEJE.
Marcinku,niech ten post Chorego (z gry rec konsole) da Ci cos do zrozumienia:
> No to ci tłumaczę od miesiąca conajmniej, że miałem _identyczne_
> podejście i kilka partii w PDZ wystarczyło by zupełnie to zmienić.
> Nie wyobrażam sobie teraz gier bez wsparcia online.
Dokładnie taki sam przebieg ma to w przypadku każdego, kogo nie jara
rozgrywka online. Takiemu delikwentowi po prostu wydaje się, że go to nie
jara. Trzeba mu dać dostęp do Xbox Live, kilka gier wspierających online i
szeroką listę polskich kontaktów. Daje góra 2 dni i mamy kolejnego
lajwowicza :)
Tak,billu mnie rozpieszcza ;p
[lans mode] dorwalem 360ke,w czwartek dostane dysk i bedzie jazda [/lans mode]
_nyx_ --> jak juz bedziesz mial, to odezwij sie na Live, dodam Cie do znajomych :)
oki dokie.
Czwartek piatek przyjedzie dysk to sie zacznie,w tej chwili ogarniam filmy dvd i walcze z windows media connect. (dziadostwo nie dziala,chyba nie obejdzie sie bez formatu windows :l)
Imho nie można oceniać X 360 na podstawie jednej gry. RE5 powstaje na OBIE platformy, Kameo, PGR 3 i PDZ nie pojawią się na PC, a spora część japońskich defeloperów będzie wspierać zarówno PS3 jak i XBOX 360. Dlaczego? Bo po prostu leży to w interesie każdej firmy aby ich produkty były szeroko dostępne. A wydawanie exlusive-ów ma znaczenie tylko dla producenta konsoli i graczy którzy na danej platformie grają aby mogli się pochwalić że tylko na ich sprzęcie dana gra istnieje.
Bo w kwestii mocy jestem przekonany że kązda gra wydana na PS3 bez problemu mogłaby być wydana także na SBOX 360 bez wyraźnych strat jakościowych i vice versa - wszystkie gry z X 360 pociągnie także PS3 a kwestia exlusive-ów to po prostu kwestia kasy producenta konsoli który chce przekupić producentów gier.
Jeszcze w kwestii mocy, na wydajność platformy do gier wpływa w największym stopniu karta graficzna. Karta ATI w XBOX 360 nie ustępuje mocą podciągniętemu GF 7800 GTX zastosowanym w PS3. A to oznacza że nawet pomimo tego że Cell jest szybszy od trójrdzeniowego Power PC z XBOX 360 to różnice w wyglądzie gier będą praktycznie żadne.
I jeszcze jedna kwestia - śmieszy mnie ocenianie XBOX 360 jako "PC-ta" a PS3 to już nie PC. W konsoli i w komputerach stosuje się takie same podzespoły a to czy towarzyszy temu system Windows czy nie to inna sprawa. PS3 tak samo blisko do PC-ta jak XBOX 360 pomijając to że korzysta z części niedostępnych na PC. Ale to nie ma znaczenia, bo Cella spokojnie można byłoby zamontować w każdym PC, podobnie jak RSX (czytaj 7800 GTX OC). Konsola nie ma żadnych "ekskluzywnych" komponentów które odróżniają ją od PC!!
Różnica jest taka że Microsoft daje do swoich konsol komponenty znane z PC a Sony wymyśla im nowe nazwy ew na zlecenie ktoś im tworzy inne CPU lub GPU. Ale to są ciągle elementy elektroniczne o takim samym przeznaczeniu!!
Więc jeżeli ktoś XBOX 360 lub XBOX usiłuje nazwać PC-tem to dokładnie tak samo PC-tem może nazwać każdą inną konsolę z PS3 na czele. Bo konsola to po prostu wyspecjalizowany PC służący wyłącznie do gier.
NFSV fan - podaj choć JEDEN linkw którym jest potwierdzone że RSX to podkręcony 7800 GTC - nie jakieś spekulacje misiów z internetu ale konkrety od nVidii czy Sony.
Co do jakości gier - żaden excslusive na X360 nie robi takiego wrażenia jak Lair czy Motorstorm, to tak a propos...
albz74 w chwili gdy pokazane zostały filmiki chociazby z Motorstorm, to układ graficzny PS3 nie był gotowy. Sam odsyłałes mnie na ign tak więc, są tam takie informacje. Szkoda że TY tego nie widzisz...:P
albz74 ---> Lair nikt nie widzial, a Motostorm to render. O czym tu w ogole gadac?
Smieszne sa poza tym te wojenki. To gry sa wazne, a nie sprzet.
A na razie x360 ma przewage, bo istnieje i gry na niego tez. PS3 nie ma, w Europie bedzie pewnie dopiero za rok, wiec nie ma co dzielic skory na niedzwiedziu, ktory sie jeszcze nie urodzil.
Rysław radzę ci sie czasami odłączyć od Live - ludzie z Evolution potwierdzili że Motorstorm nie był renderem. Rozumiem że ciężko to przełknąć.
Dla ciekawostki - jeden smok w Lair którego nikt nie widział, ma 3 razy więcej poligonów niż samochód w PGR3.
Live to nie wszystko :)
Jack Carver- to miło że korzystasz z wskazówek, wyobraź sobie że w czasie jak tworzone były dema do E3, istniało coś takiego jak alpha devkit- z Cell 2,4 ghz i dwoma geforce 6800 w trybie SLI - na tym sprzęcie pokazywano m. in. demko Unreala i kaczuszki :P . Wyobraź więc sobie, co będzie możliwe na finalnej wersji hardware :)
Jezeli chcesz to podam linka do wypowiedzi ludzi z Evolution. Skoro tak ciężko to niektórym przełknąć, jakiego pałera będzie miało PS3 oprócz gier
albz74 --> a ja ci radze nie wierzyc we wszystko co napisza w sieci. Devkity do PS3 zostaly rozeslane w zeszlym tygodniu, wiec jakim cudem w zeszlym roku na E3 panowie mieli juz dzialajacy silnik?
A jesli w rzeczywistosci Motostorm bedzie tak wygladac, jak na filmikach z E3 to bardzo sie uciesze. Nie wiem, czemu sugerujesz ze bylaby to dla mnie jakas tragedia.
Dziekuje tez za troske zwiazana z Live -- na cale szczescie w przeciwienstwie do ciebie nie jestem zaslepionym fanbojem i gram na wszystkich konsolach -- bardzo chetnie bede tez gral na PS3 - jak w koncu wyjdzie.
Rysław - uderz w stół. Twoja wiedza nt. PS3 jest wzięta żywcem z forów X360 - demko Unreala z E3 to pewnie wytwór zbiorowej halucynacji ? Przecież devkity wysłali w zeszłym tygodniu :)))
Finalne devkity poszły do developerów w grudniu. Wcześniej były dwie wersje maszyn z Cellem na pokładzie i na tym sprzęcie - ciągle bez RSX Konami przygotowało trailer MGS4 - to również się wszystkim przyśniło bo przecież devkity wysłali w zeszłym tygodniu :))))))))
albz74 --> przykro mi, ze cie rozczaruje - nie czytam forow x360.
Zas fanboizm na rzecz dowolnej z platform uwazam za zalosny.
A finalne devkity zostaly wyslane w zeszlym tygodniu. Zreszta Sony wydalo oswiadczenie prasowe w trakcie targow w Las Vegas, o czym zapewne wiesz.
Rysław w zeszłym tygodniu były targi w Las Vegas o czym wiem, Sony ogłosiło na nich że wysłało finalne devkity. Ogłosilo, a nie wysłało. Ogłosiło.
Ryslaw -->> w którym miejscu wersja COD2 na xboxa wygląda lepiej??? Ja widzę coś innego.
Przecież na padzie nie da się grać w takie gry
adus13 ty się lepiej nie wypowiadaj na tematy konsol :)
Ja się nie wypowiadam na tematy konsol tylko nie wyobrazam sobie grania na padzie w strategię
NFSV fan - podaj choć JEDEN linkw którym jest potwierdzone że RSX to podkręcony 7800 GTC - nie jakieś spekulacje misiów z internetu ale konkrety od nVidii czy Sony.
albz74---> oficjalnie oczywiście Nvidia nie przyznała że RSX to podkręcony GF 7800 GTX, ale przecież nie mogłaby tego zrobić bo od razu by się Kutaragi wnerwił że robią mu antyreklamę bo potencjalni klienci na pewno byliby niemile zaskoczeni gdyby się okazało że to "cudo zapewniające niewiadomo jak wspaniałe efekty wizualne nie z tej ziemi" to po prostu karta z PC z podkręconymi zegarami...
Ale - przedstawiciel Nvidii podczas prezentacji na zeszłorocznych targach E3 sporo o RSX powiedział. I FAKTEM jest że - pod wzlędem liczby transystorów GF 7800 GTX i RSX są niemal identyczne, pod wględem oferowanych funkcji - także, również pod względem ilości zainstalowanej pamięci. Poza sama Nvidia twierdzi że chip jest 2x szybszy od GF 6800 SLI. No to weźmy podkręconą wersję GF 7800 GTX czyli GTX 512 z PC i z dużym prawdopodobieństwem taka zależność między wyjdajnością tej karty a 6800 SLI jest....
Moim zdaniem to nie jest zbieg okoliczności czy fantazja internatutów. Ale cóż - poczekamy aż PS3 się pojawi i np goście z anandtech-a rozbiorą konsolkę na części pierwsze i się okaże co jest w środku... Imho RSX to podkręcony GF 7800 GTX i wszystko z prezentacji na E3 pasuje doskonale do specyfikacji GTX 256MB znanego z PC poza częstotliwościami taktowania zegara na PC 430 (lub więcej) Mhz, na PS3 550Mhz.
Acha jeszcze jeden "drobiazg" wydajność RSX można spokojnie przewidzieć i na dzień dzisiejszy nie jest to już żadna rewelacja a kiedy PS3 wejdzie na rynek NV czy ATI będą miały już znacznie szybsze karty dla PC. Ale do czego zmierzam. Do owych magicznych 2 TF wydajności łącznej PS3... Otóż nie wiem czy ktoś zauważył ile z tej wartości przypada na GPU a ile na Cella. PONAD POŁOWA tej wartości jest budowana przez wydajnośc GPU!!.
Tak więc proponuję fanatyzm zostawić na boku i spojrzeć trzeźwo na to co dostaniemy z PS3 - i nie będzie to pod wględem hardware,u ŻADNA rewelacja a tym bardziej rewolucja jak to określa Ken Kutaragi ("The Future is almost right now" czy jakoś tak" :D).
Ja czekam na PS3 ze względu na Metal Gear Solid 4 i nowe serie Final Fantasy i Pro Evolution Soccer! Xbox360 do mnie nie przemawia! wiadomo że są fani Xboxa i są fani PlayStation ale PS3 zaskoczy wszystkich! mają więcej czasu na dopracowanie sprzętu! bez względu czy istnieje ów taki czy też nie!
NFSV fan - póki co trzeba poczekać, jak na razie to Ty spekulujesz (może masz szklaną kulę) że wiesz , co to jest RSX. Jest w nim parę rzeczy które go wyróżniają- został przygotowany by pracować z Cell. Praca nad RSX zaczęła się ponad 2 lata temu, i zapewniam Cię że się zdziwisz, jak ogłoszą co to właściwie jest. Poza tym dla klientów nie jest ważne co siedzi w środku, tylko co to potrafi.
Co do podziału mocy obliczeniowej - mylisz się. 1,8 TF daje GPU, Cell 200 GF - i to jest 10 razy więcej niż najszybsze procesory x86. Bez cienia fanatyzmu mogę powiedzieć że to co da PS3 to będzie rewolucja, po pierwsze poprzez wieloprocesorowe przetwarzanie danych, obraz HD i blu-raya.
A Anandtech przecież już ocecnił że Cell i Xenon to g... i byłoby lepiej, gdyby do konsol wkladać nowe AMD-ki więc na ich rzetelną ocenę Cella i RSX nie liczę :)
_nyx_---> pisanie przez ciebie w moją stronę, aż "takiego" zwrotu grzecznościowego stawia mnie w dość niezręcznej roli, bo nie wiem jak powinienem napisać do ciebie; nyxiu, nyxusiu. Mam z tym problem.
_nyx_, Ryslaw---> wracając jednak do tematu, zapoczątkowanego tutaj. Przede wszystkim jest to moja opinia i jak widzę po sprzedaży w Japonii, również Japończyków, a także pewnie wielu Europejczyków, czego dobrym przykładem mogą być tutaj posty niektórych osób. Ja nigdzie nie negowałem tego, że przez usługę Live można ściągać dema gier, patche czy trailery, ba! przyznam szczerze, że jest to dla użytkowników na pewno super sprawa. Moja wypowiedź przede wszystkim tyczyła się samego grania przez sieć. Szczerze powiedziawszy ja jestem typem gracza samotnika. Zresztą w Kraju Kwitnącej Wiśni, co najlepiej pokazują wyniki, większość takich ludzi również przeważa. Co do samych statystyk, zazwyczaj jest tak, że zabijają rozrywkę. Akurat grałem w wiele gier sieciowych czy to strzelanek czy MMORPG'ów i widać było jaki jest pęd wśród graczy do podwyższania sobie wszelkiego rodzaju wyników, niekoniecznie tylko własnymi umiejętnościami. Sam się wiele razy przyłapałem na tym, jak grająć w Americas Army pilnowałem, aby mój fragrate nie spadał znacząco poniżej 2,0 czy też w innych grach. Do mnie akurat statystyki w żaden sposób nie przemawiają, a tym bardziej chęć porównania się do innych graczy. Po prostu mi jest to nie potrzebne i nic oraz nikt mnie co do tego nie przekona.
Co do COD2, to ktoś tu dał screeny porównanwcze i zaryzykuje stwierdzeniem, że ten z PC wygląda mimo wszystko lepiej, zwłaszcza fragment ściany.
oki dokie,nie zmuszam nie nawiam jestes na nie i krotka pilka.
ps. nyksusiu mi sie podoba :)
albz74- "Bez cienia fanatyzmu", to było dobre, bardzo dobre :]
Pozatym ciekawa sprawa, że tylko Ty masz watpliwości na temat tego czym będzie RSX, nawet NV nie wypisuje takich bzdur jak Ty.
Bez cienia fanatyzmu mogę powiedzieć że to co da PS3 to będzie rewolucja, po pierwsze poprzez wieloprocesorowe przetwarzanie danych, obraz HD i blu-raya.
No zaraz coś chyba nie tak z tą rewolucją. Bo wieloprocesorowe przetwarzanie danych (a raczej wielowątkowe lub wielordzeniowe bo PS3 ma jeden procesor....) mamy już zarówno na XBOX 360, jak i na PC-tach. Więc tu raczej nie ma co liczyć na rewolucję. Obraz HD? Cóż - znowu pudło. XBOX 360 ponownie pierwszy (nie będę się wykłócał o tryb 1080p PS3 bo i tak nie wierzę że WSZYSTKIE gry na PS3 będą działały w tym trybie), PC-ty także nie mają się czego wstydzić a rozdzielczości można podciągać do 1900x1200 albo i wyżej (trzeba tylko dobrego monitora i mocarnej karty która pociągnie grę w tej rozdzielczości).
No to co zostaje? Blue Ray - no tak to będzie nowość...;>
A reszta - Cell który wcale nie ma 8 rdzeni jak sądzą co niektórzy porównując z 3-ma XBoxa 360. Bo jeżeli by porównywać sprawiedliwie i rdzenie tego samego typu to XBOX 360 ma ich 3, zaś Cell - 1... Do tego wpomaga go 7 jednostek wektorowych, za to XBOX 360 ma HT co pozwala mu przetwarzać 6 wątków jednocześnie.
Co mamy dalej - super pamięc RAMBUS 3,2Ghz. No tak ale to także słaba rewolucja, bo pamięci RAMBUS już miały swój debiut dawno temu razem z P4 i wtedy się okazało że są bardzo drogie w produkcji a do tego mimo astronomicznych zegarów (za to wąskiej szynie pamięci) nie oferują wiele ponad pamięci DDR.
Tak więc pamięci RAMUS mimo imponującej częstotliwości także nie są niczym rewelacyjnym - obstawiam, że zostałyby daleeeeko w tyle w starciu z wykręconymi na 2Ghz pamięciami DDR3 z GF 7800 GTX 512;D
Co jeszcze? RSX - GF 7800GTX OC. Zdania nie zmienię. A nawet jeżeli RSX trochę się różni to także żadna rewelacja skoro jest "tylko" 2x szybszy od 6800U SLI (dzisiaj to już nie tak wiele).
Nie neguje absolutnie że PS3 będzie bardzo nowoczesną, wydajną platformą. Że gry na nią będą wspaniałe (o to zadba sony). Na pewno będzie warta zakupu i z dużym prawdopodobieństwem okaże się lepsza od X 360. Jednak nie jest to żadna rewolucja ani coś co "zmiecie konkurencję z powierzchni Ziemii...". Nie jest to także "przyszłość już dziś", ani "grafika rodem z filmów na wyciągnięcie ręki". Ale co ja będę mówić - przerabialiśmy już te hasła kilkakrotnie choćby przy premierze PS2 (tam miały być gry jak z Toy Story:D).
Będzie to na pewno wspaniały sprzęt ale nie można na to patrzeć jak na 8 cud świata ani coś co zatrzęsie światem elektronicznej rozrywki w posadach. Sprzętowo nie będzie to ani nic odkrywczego ani rewolucyjnego - natomiast ogólna wartość rozrywkowa z pewnością będzie ogromna jak zawsze dzięki grom;)
NFSV - pozwolisz, że sprostuję lub skomentuję parę nieścisłości, jakie wkradły się do Twojej wypowiedzi.
1. Wieloprocesorowe przetwarzanie - tak, istniało wcześniej. Saturn miał 4 procesory i jeżeli ktoś umiał je zaprogramować to wychodziły z tego gry takie, jak Virtua Fighter 2. Ale to było o 10 lat za wcześnie; każdy developer wolał więcej pary na PC. Efekt- dzisiaj żadna gra nie ruszy bez 2ghz procesora. Dopiero teraz, kiedy procesory dochodzą do granicy wydajności technologii, mówi się o przejściu na wieloprocesorowość. I tutaj również coś już się pojawiło - dwurdzeniowe procesory x86. Niedawno wydali patcha do CoD 2 dodającego obsługę dwurdzeniowych procesorów. Efekt- framerate niższy niż na jednordzeniowych procesorach. No comments. X360 ma procesor wielordzeniowy, 3 rdzenie po 2 wątki pseudo-HT. Czyli - każdy rdzeń obsługuje hardware'owo 2 wątki, ale może przetwarzać bądź, jeden, bądź drugi. Nie jest to więc jednocześnie 6 wątków. Cell ma jedną jednostkę Power PC, podobną do tej z X360 (jednocześnie 2 wątki - troszkę inaczej). Dodatkowo 7 jednostek SPE - każda ma swoją pamięć na instrukcje i dane, swoje rejestry itp. Wszystkie benchmarki, jakie IBM publikuje dla Cella dotyczą samych jednostek SPE. Ich zastosowanie może być wielorakie; mogą pracować osobno, w tandemie, w sekwencji, niezależnie, mogą podczytywać sobie dane bez konieczności współpracy kontrolera pamięci - wszystko dzięki szynie CBE o przepustowości 300 GB/s. Wszyscy developerzy którzy pisali gry na PS2 powinni czuć się jak w domu - oni już wiedzą jak programować wektorowo. Możesz więc mówić, że Cell ma jeden rdzeń, ale to jest trochę dalekie od prawdy .... A sprawiedliwie porównać się obu procesorów nie da - choć napomknę że do tej pory niewiele developerów mówi o wykorzystaniu więcej niż 1 rdzenia - bo się na tym nie znają. Czy się kiedyś nauczą - czas pokaże, developerzy PS2 od zawsze mieli jednostkę główną i 2 pomocnicze i prawie wszyscy od początku wykorzystują SPE
2. HD - PS3 ma dwa wyjścia HD, wspomniany X360 nie ma żadnego poza VGA.... PC który obsłuży np Halflife 2 w rozdziałce 1900x1200 - nie widziałem jeszcze takiego w swoim życiu :)
3. Rambus- bardzo droga i świetna w swoim czasie technologia. Przypominam że w PS3 jest taktowana 3,2 ghz - nie widziałem jeszcze czegoś takiego w PC. Co do porównań z DDR3- teoretyczna przepustowość to jedno, praktyczna to drugie. Jeżeli podkręcałeś kiedyś PC, wiesz jaka jest różnica pomiędzy kręceniem mnożnika i magistrali.
4. RSX - poczekamy, zobaczymy. Ja twierdzę że możesz się przyjemnie zaskoczyć - pewne źródła spekulują wręcz, że RSX może mieć jednostkę G70 bez dekodowania video, za to z 2-4 SPE - wtedy nawet liczba tranzystorów się zgadza.
5. Toy Story - ile razy mam pisać, że bzdury o Toy Story opowiadał Seamus Blackley, pierwszy szef i twórca Xboxa ??
5. Bzdury o Toy Story opowiadało Sony na zapowiedziach
4. Nvidia już stwierdziła swoje na temat wydajności RSX, Ty możesz dalej wierzyć w co Ci się tylko podoba.
3. Za przeproszeniem, co ty pie****? "teoretyczna przepustowość to jedno, praktyczna to drugie" OMG o_O
Jedyna zaleta 3,2ghz na XDR to to, że pamięci "tykają" w tym samym tempie co CPU, choć nie wiem czy jego architektura cokolwiek na tym zyskuje. Tymczasem przepustowość jest... ;)
2. Component też jest zgodny z HD.
Ty śmiesz mówić o "nieścisłościach"? Na morde jerzego, żebyś chociaż coś poprawił.
Ustalmy jeszcze jedno, bo zaraz znowu będzie tekst o Billu i Toy Story.
Bill się odniósł w zapowiedziach X'a pierwszego, ale do Toy Story 2.
zuromil --> Prawdopodobnie Nowa Piłka Konami pojawi się najwcześniej na X360, ponoć zaczęły się już prace w październiku. Premiera? Pewnie pod koniec roku, ale nigdy nie wiadomo. Do tej pory nic nie wiadomo więcej w tym temacie.
Ech, Toy Story. Ostatni raz zamieszczam cytat i linka:
"One of the basic premises of the Xbox is to put the power in the hands of the artist," Blackley said, which is why Xbox developers "are achieving a level of visual detail you really get in 'Toy Story.'"
Nie poprawiaj mnie na siłę, ja próbuję zweryfikować wszystkie informacje które podaję.
Przepustowość pamięci - jeszcze raz zachęcam do sprawdzenia- czym się różni kręcenie fsb od ustawiania mnożnika. Przepustowość teoretycznie ta sama, prawda ? Tylko że w jednym cyklu pracy zegara musisz przesłać całą paczkę danych żeby ją wykorzystać. A jeżeli ciągle czekasz na te dane i dostaniesz je za 2 cykle ? Jak sam zauważyłeś, praca CPU i pamięci w tej samej częstotliwości jest zaletą.
Component zgodny z HD - ok, szkoda że nie kabel antenowy :/ HDTV to nie są telewizory Biazet ....
Ech, Toy Story. Ostatni raz zamieszczam cytat i linka:
"One of the basic premises of the Xbox is to put the power in the hands of the artist," Blackley said, which is why Xbox developers "are achieving a level of visual detail you really get in 'Toy Story.'"
Nie poprawiaj mnie na siłę, ja próbuję zweryfikować wszystkie informacje które podaję.
Przepustowość pamięci - jeszcze raz zachęcam do sprawdzenia- czym się różni kręcenie fsb od ustawiania mnożnika. Przepustowość teoretycznie ta sama, prawda ? Tylko że w jednym cyklu pracy zegara musisz przesłać całą paczkę danych żeby ją wykorzystać. A jeżeli ciągle czekasz na te dane i dostaniesz je za 2 cykle ? Jak sam zauważyłeś, praca CPU i pamięci w tej samej częstotliwości jest zaletą.
Component zgodny z HD - ok, szkoda że nie kabel antenowy :/ HDTV to nie są telewizory Biazet ....
PC który obsłuży np Halflife 2 w rozdziałce 1900x1200 - nie widziałem jeszcze takiego w swoim życiu :)
Aby w takiej rozdzielczości uruchomić nowe gry potrzeba PC z górnej półki ale nie jest to jakaś maszyna o niewyobrażalnej mocy.
Większość serwisów nie testuje gier w rozdzielczościach powyżej 1600x1200, dlatego za przykład podam testy na anantech bo gdzie indziej nie znalazłem - tu masz testy w rozdziałkach nawet wyższych od 1900x1200...
HL2 akurat nie był użyty przy testach najnowszych kart, ale jako jego odpowiednik można potraktować Day of Degeat Source:
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=5
ale akurat silnik Source ma nie znowu tak duże wymagania. Może coś "mocniejszego" - Fear - gra która obecnie ma największe wymagania ze wszystkich gier na PC
http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=2607&p=7
Tu już pojedyncze karty się zacinają poważnie ale duet 7800 GTX 512 obsłuży płynnie grę nawet w 2048x1536... zaś pojedyncza karta GTX 512 poradzi sobie z grą do rozidzelczości 1920x1440.
Tak więc potrzeba komputera bardzo wydajnego, ale takie komputery istnieją i nie są to jakieś potwory chłodzone ciekłym azotem czy prototypowe modele....
Wiem, istnieją, ja jednak takiego nie widziałem :)
Cena za duet 7800 GTX- 1400 $ :)
albz74- Co ma mnożnik w procesorze do przepustowości pamięci?! Zlituj się. Zwiększając mnożnik NIE WPŁYWASZ NA SZYBKOŚĆ PAMIĘCI.
Component jest zgodny z 720p i 1080i, ergo, zgodny z HD. Podjerzewam, ze nie umiesz odróżnic komponentu od chincha i stąd to nieporozumienie.
Uściślając - taktowanie pamięci jest niezależne od taktowania procesora. Podając przykład CPU miałem na myśli różnicę w wydajności pracy kompa kręconego mnożnikiem i fsb - teoretyczna prędkość ta sama, praktyczna niekoniecznie.
Podobnie jest z pamięciami - DDR 3 wysyła więcej paczek danych w jednym cyklu, Rambus mniej ale jest wyżej taktowany. Przepustowość pamięci - iloczyn paczki danych jaką można wysłać w jednym cyklu x ilość cykli. Teoretycznie można osiągnąć taką samą przepustowość pamięci, ale z praktycznego punktu widzenia bardziej wydajna jest ta która jest wyżej taktowana. Z praktycznego - czyli w realnym świecie, w działającej aplikacji która przetwarza dane, korzysta z informacji zapisanych w pamięci. A z punktu widzenia równoważenia systemu (czyt. takiej konstrukcji która pozwoli się zbliżyć do teoretycznego maksimum mocy obliczeniowej) różnica między Rambusem taktowanym częstotliwością CPU i DDR3 jest spora
Component - nie mylę go z chinchem, poniżej cytat z wikipedii: S-Video is also considered a component signal, because the luminance and chrominance signals are transmitted on separate wires. This connection type however can not produce high definition or Digital quality pictures (Pictures with higher than 480 interlaced lines of video). Component video is capable of producing signals such as 480p, 720p, 1080i or 1080p. Connections such as DVI or HDMI will give you much better signals when it comes to those types or resolutions, however Component video is capable of it. . Wyświetla HD ? Wyświetla. Powinien być stosowany do telewizorów HDTV ? Sam oceń :)
Dlatego pozwoliłem sobie na żarcik z kablem antenowym i telewizorami Biazet.
Aha, żeby nie było wątpliwości skąd na początku S-Video - artykuł dotyczy Component Video ale tak mi się wycięło kawałek.