Ground Zero: Genesis of a New World | PC
raczej podobne do Fallout:Tactics niż do Falloutów-ale moze się mylę-choć i tak i tak byłoby dobrze :)
Nie przepadam za połączeniem typu strategia i RPG. Jeśli dany produkt tego typu jest dobry to może mnie zainteresować ale jeśli jest pełen wad i niegrywalny to wątpie żeby mnie zaciekawiło coś oprócz fabuły.
W świecie post apokaliptycznych wizji Ground Zero bardzo przypomina stary tytuł o nazwie Burn Time. Posiada podobny staromodny system tworzenia przedmiotów, rozmowy z npc czy nieźle zrealizowany poziom handlu. Grafika jest jak na ówczesne czasy do przełknięcia, jednak gra w odróżnieniu do jej starszego kolegi ma pewien poważny błąd ( nie poprawia tego żaden patrz wydany przez producenta ). W przeszukiwanych obszarach nie ma absolutnie żadnych przedmiotów mogących pomóc nam w przeżyciu na pustkowiach. W każdej lokalizacji możliwy jest handel jednak nie da się nic za to kupić, przez co wytwarzanie przedmiotów w przypadku wybrania odpowiedniej profesji jest niemożliwe. W grze ciekawie zrealizowana jest również walka oraz napotykani podczas podróży przeciwnicy. Jeśli ktoś przypadkiem poradził sobie z tym problemem byłoby fajnie gdyby podzielił się swoją wiedzą na ten temat.
pzdr