SiN: Episodes [PC]
"Kolejne części miałyby się ukazywać w odstępach trzech czterech miesięcy"
Kilka miesięcy to już czekamy na pierwszy epizod.
Z Valve (i jak widać z innymi "zaprzyjaźnionymi" firmami) jest taka zasada:
W ciągu tygodnia - znaczy "za tydzień"
Najbardziej znany "few weeks" znaczy - za parę miesięcy
Serial Sin ma szansę się ukazywać co parę miesięcy pod warunkiem, że będzie powstawał jak prawdziwy serial. Czyli najpierw nakręcić cały sezon, a potem go emitować. Inaczej nie sądzę aby udało się zachować termin "co parę miesięcy" (chyba że oznacza to co w Valve - za parę półroczy:)
Pomysł dobry - podzielić całą grę na mniejsze kawałki - szczególnie że zarobią duuużo więcej niż gdyby była to jedna, pudełkowa gra. Ale musi to być w miarę długie, bo jeżeli jeden epizod Sin naprawdę będzie przypominał jeden epizod HL2, to ludzie mogą się zniechęcić - no chyba że naprawdę będzie duuużo tańsze niż 20$ (np. 10$).
Gra zdecydowanie nie na polskie realia. Szczerze wątpie, zeby u nas odniosła spory sukces. S:e bedzie mozna nabyc tylko przez internet. Wystarczy zdac sobie sprawe, ze sporą częsc graczy stanowia nastolatkowie, ktorzy samodzielnie raczej nie beda w stanie dokonac takiego zakupu. Dajcie spokoj! 15latek bedzie prosił mamusie i tatusia, zeby potracili z konta kilkadziesiat złotych na strzelanke? Jedynie niewielki odsetek graczy pozwoli sobie na zakup epizodow ( czytaj szczesliwych posiadaczy kart płatniczych) . Kolejną sprawą są łącza internetowe. Obserwując moje otoczenie (mieszkam w srednim, co do wielkosci miescie ) przecietny uzytkownik wyciaga na przysłowiowa siec od 20 do max 30 kb/s. Sciaganie gry moze okazac sie wtedy prawdziwym koszmarem. Wracajac do samego tytułu...epizody? Cena jednego odcinka wyniesie cos ponad 40zł. W ramach zakupionego programu otrzymamy kilka godzin rozrywki z okrojonym multi ( ktory podobno ma sie rozwijac z odcinka na odcinek ). Nawet jezeli gra ukaze sie kiedys w wersji pudełkowej, to znajac zycie potencialny nabywca poprostu przełaci! Przykładem moze byc DoD. Spece od marketingu, zamist sprzedawac gre w osobnym zestawie dołączają do niej cs:s i multi do hl2 ( tragiczne multi!; P ) uniemozliwiajac posiadaczom hl2 zakupu pudełkowej wersji. Chyba,ze jakis naiwniak przełknie wysoka cene ( cos w granicach 80 zł ) i kupi drugi egzemplarz cs; ). Nie twierdze, ze taki sposob dystrybucji gier jest nierozsadny. Z pewnoscia w zamozniejszych krajach (czytaj- gdzie wiekszosc internautow posiada szybie łącza, a karty płatnicze sa tak powszechne jak telefony kom.) bedzie on wrecz prawdziwą wygodą. Znając zycie, wiekszosc polakow zaopatrzy sie w pudełkowa wersje, ktora pojawi sie dopiero po wydaniu kilku epizodow w wygorowanej cenie (jakos watpie, zeby całkosc S:e okazała sie ponadprzecietna strzelanka, bijaca na głowe Hl2 i zarazem wartej ponad 100 zl).
SIN - kiedy to było :D???
W pamięci mam rok 1999, grudniowe wydanie polskiego PC Games CD z tematem numeru "Sin".
Według mnie nic nie przebije hl2. Najwyżej STALKER, KTÓRY NIGDY NIE WYJDZIE!! Zapomnijcie o tej grze. Powiem jedno : hl2 is master, STALKER - R.I.P.
kloszard zluzuj. Gra będzie w Polsce bardzo popularna. Emporio dało rada HL2, da i tu
Zamiast usiasc porzadnie do pracy, zrobic bardzo długa gre od razu, z porzadna fabuła, klimatem itd, to bede sobie raz na pol roku grał 4 godzinnki w jakies niewiadomo co ? Bezsensowny pomysł.
Jak zagram to wam więcej powiem, narazie to wszystko jeszcze mało..:-)
A ja już gram i jest SUPER. Narazie dobry klimat i sens gry (scenariusz). Grafika podobna do Half-Life 2, ale całkiem inaczej się prezentuje. POLECAM
Mam problem z grą! Co zrobic w Labolatorium gdzie jest sterowanie dźwigiem? Jak wejde po schodach do gory to mnie zamykają za polem siłowym i nic nie mogę zrobic. Nic się nie dzieje. POMOCY! Mój mail: [email protected]