Take 2 Interactive wydawcą BioShock
W koncu wydawca, dobrze, przyspieszy to prace nad gra.
U.V. Impaler-->
"Produkcja ta wykorzystuje wiele elementów z ich poprzednich projektów...." - dobre, hahaha, faktycznie wiele produkcji. Ja powieem ze tylko z jednej, moze dwoch - System Shock 2 i Thief (ale z thiefa to ju korzystal SS2).
"W pracach nad BioShock brały udział osoby..."- to co? gra juz jest gotowa, hehhehe. A te osoby to ludki z Looking Glass Studios(warto bylo dodac ta nazwe), ktore po rozpadzie studia dolaczyly do Irrational Games w pracach nad Bio-Shock( Tak samo jak bylo w System Shocku, zrobionym przez IrrGames na zlecenie LGS).
Niech to będzie chociaż w połowie tak dobre jak System Shock. Proszęęęę!
Triber czytanie ze zrozumieniem się kłania, słowo "wiele" odnosi się do "elementów" a nie do "projektów", jeszcze bym zrozumiał, gdyby to zdanie sugerowało jakąś amfibolię, ale tak nie jest...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-30 11:05:20]
Triber - po kolei:
"W pracach nad BioShock brały udział osoby odpowiedzialne m.in. za znakomite Terra Nova, Freedom Force oraz serie System Shock i Descent. Produkcja ta wykorzystuje wiele elementów z ich poprzednich projektów" - oznacza że w grze autorzy zawarli sporo rzeczy jakie już wcześniej zasotosowali w grach w których produkcji uczestniczyli, z tego co wiem czlonkowie tego studia zrobili ich sporo - szczerze powiem nie wiem do czego pijesz?
"W pracach nad BioShock brały udział osoby..." - a to zwykła specyfika informacji z encyklopedii GOLa. Wszystkie opisy są (a na pewno powinny być) pisane z perspektywy gotowego produktu. i tu również nie widze jakiś większych problemów. Data premiery jest dobrze widoczna a informacja pozostaje informacją.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-11-30 11:16:29]
"...Podobnie, jak to miało miejsce w serii System Shock, tak i tu rozgrywka ma charakter otwarty, tzn. każda podjęta przez nas decyzja ma swoje konsekwencje, a więc mamy duży wpływ na to, jak toczą się wydarzenia..."
A to mnie zaskoczyło, grałem w obie części SS i pomimo, że były to świetne gry, to jednak liniowe do bólu i na "toczenie się wydarzeń" nasze decyzje nie miały żadnego wpływu. Cały nasz wpływ na wydarzenia, ograniczał się do tego, że mogliśmy zginąć lub nie. Przynajmniej tak to zapamiętałem.
no ot czekam na BioShock
Judith --> a myslisz ze ja o czym mowie, o elementach. Moze jaki wg ciebie i Losia element Terra Nova zawarty jest w ss2 czy BioSHCK - otwarte przestrzenie, no taaak mamy ich mnowstwo w tych 2 grach.
Czepiam sie................, nie, poprawiam!