Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Jak naprawdę wygląda Ridge Racer 6?

08.10.2005 10:47
1
zanonimizowany26519
118
Generał

Ten Ridge Racer 6 chyab powinien zostac wydany na obecnego xbox'a bo jakos ta graficzka na x'ie 360 zadnego wrazenia nie robi . Wrecz przeciwnie , wyglada marnie ;-] .

08.10.2005 10:54
👎
2
odpowiedz
BleJd09
36
Chorąży

dokladnie, grafika nie powala. Takie cos to mozna i zrobic na PS2.

08.10.2005 10:58
Hitmanio
3
odpowiedz
Hitmanio
165
Legend

Hehe na temat grafy wypowiem się w skali 8/10 :P No co? Ładne, ale na PS2 :D

08.10.2005 11:00
...NathaN...
😊
4
odpowiedz
...NathaN...
85
The Godfather

Hehe, chyba nawet Truckmania Sunrise jest ładniejsza

08.10.2005 11:17
5
odpowiedz
zanonimizowany30338
137
Legend

NathaN --> Zdecydowanie.

08.10.2005 12:26
karpiu_87
👍
6
odpowiedz
karpiu_87
113
Sniper

No no technika idzie do przodu ;) i bardzo dobrze ;)

08.10.2005 23:50
7
odpowiedz
zanonimizowany269066
6
Centurion

oni chyba upadli na głowe aby zdradzac sony!
Ale chyba wam wszystko jedno wkoncu wszyscy sa bogaci,bo nie ma ludzi biednych którzy kupią jedną czy dwie konsole,bo dla biednych grania nie ma ;)
Dla mnie to jest porazka ze ta gra zasługuje na duzo lepszą moc ps3,a jesli jest taka polityka to tylko sie cieszyc ;]

09.10.2005 11:08
8
odpowiedz
NFSV fan
93
Generał

Tia już ja widzę tę dużo większą moc PS3... Karty graczne X 360 i PS3 mają zbliżoną moc (nawet karta ATI jest mocniejsza). Zostaje procesor, Cell ze swoimi 7 wyspecjalizowanymi jednostakami i 1 rdzeniem teoretycznie powinien być szybszy od procesora X 360. Ale ten drugi ma 3 rdzenie ogólnego przeznaczenia, których możliwości da się znacznie łatwiej wykorzystać. Sumarycznie gry powinny wyglądać bardzo podobnie, bo różnica w mocy obliczeniowej ma znaczenie ale tylko na papierze, żeby się sony mogło pochwalić. W praktyce różnicy nie będzie.

09.10.2005 12:05
9
odpowiedz
nevrlander
5
Chorąży

Z technicznego punktu widzenia opracowanie kodu na siedmioprocesorowy uklad, gdzie kazdy z osobna odpowiedzialyn jest za cos innego , jest bardzo trudne.Wynika to z pisania na kazdy procesor osobnego kodu wykonujacego , ktory musi posiadac powiazanie z reszta - to jak pisanie 7 gier na raz [bardzo ogolnikowo] ;] Oczywiscie daje to rowniez olbrzymie mozliwosci , ale nie sadze zeby do 2010 moc konsol zostala wpelni wykorzystana.Gry na obie konsole beda wygladac identycznie ;]

09.10.2005 16:35
10
odpowiedz
zanonimizowany175251
19
Centurion

wyglada lipnie ;/ moze nowy burnout bedzie ladniejszy, aczkolwiek grywalnosc najwazniejsza (wracam do B.E.U. :D)

09.10.2005 20:31
11
odpowiedz
zanonimizowany251643
134
Legend

NFSV i Nevrlander -> poczytajcie co piszą w necie. Epic i EA już piszą silniki wykorzystujące SPE w Cellu i nie narzekają; są już kompilatory które wykorzystują architekturę Cella i wielokrotnie przyspieszają działanie kodu poprzez rozdzielanie obliczeń do poszczególnych jednostek. Wpiszcie Octopiler do google po szczegóły.
Wpiszcie też Toshiba Ceatec Cell demo (digital mirror) - mapowanie ludzkiej twarzy w czasie rzeczywistym, 100 klatek na sekundę Cell rozpoznaje 500 elementów twarzy i przenosi na ekran obraz twarzy, na którą można nałożyć dowolne efekty - tatuaż, nową fryzurę itp. Czyli - bez trudu można sobie wyobrazić, że za pomocą Eye Toy digitalizujecie swoje facjaty, a PS3 wkleja to na model i np w MMORPG biega wasza postać :D

Wiadomość Jak naprawdę wygląda Ridge Racer 6?