Jak naprawdę wygląda Ridge Racer 6?
Ten Ridge Racer 6 chyab powinien zostac wydany na obecnego xbox'a bo jakos ta graficzka na x'ie 360 zadnego wrazenia nie robi . Wrecz przeciwnie , wyglada marnie ;-] .
NathaN --> Zdecydowanie.
oni chyba upadli na głowe aby zdradzac sony!
Ale chyba wam wszystko jedno wkoncu wszyscy sa bogaci,bo nie ma ludzi biednych którzy kupią jedną czy dwie konsole,bo dla biednych grania nie ma ;)
Dla mnie to jest porazka ze ta gra zasługuje na duzo lepszą moc ps3,a jesli jest taka polityka to tylko sie cieszyc ;]
Tia już ja widzę tę dużo większą moc PS3... Karty graczne X 360 i PS3 mają zbliżoną moc (nawet karta ATI jest mocniejsza). Zostaje procesor, Cell ze swoimi 7 wyspecjalizowanymi jednostakami i 1 rdzeniem teoretycznie powinien być szybszy od procesora X 360. Ale ten drugi ma 3 rdzenie ogólnego przeznaczenia, których możliwości da się znacznie łatwiej wykorzystać. Sumarycznie gry powinny wyglądać bardzo podobnie, bo różnica w mocy obliczeniowej ma znaczenie ale tylko na papierze, żeby się sony mogło pochwalić. W praktyce różnicy nie będzie.
Z technicznego punktu widzenia opracowanie kodu na siedmioprocesorowy uklad, gdzie kazdy z osobna odpowiedzialyn jest za cos innego , jest bardzo trudne.Wynika to z pisania na kazdy procesor osobnego kodu wykonujacego , ktory musi posiadac powiazanie z reszta - to jak pisanie 7 gier na raz [bardzo ogolnikowo] ;] Oczywiscie daje to rowniez olbrzymie mozliwosci , ale nie sadze zeby do 2010 moc konsol zostala wpelni wykorzystana.Gry na obie konsole beda wygladac identycznie ;]
wyglada lipnie ;/ moze nowy burnout bedzie ladniejszy, aczkolwiek grywalnosc najwazniejsza (wracam do B.E.U. :D)
NFSV i Nevrlander -> poczytajcie co piszą w necie. Epic i EA już piszą silniki wykorzystujące SPE w Cellu i nie narzekają; są już kompilatory które wykorzystują architekturę Cella i wielokrotnie przyspieszają działanie kodu poprzez rozdzielanie obliczeń do poszczególnych jednostek. Wpiszcie Octopiler do google po szczegóły.
Wpiszcie też Toshiba Ceatec Cell demo (digital mirror) - mapowanie ludzkiej twarzy w czasie rzeczywistym, 100 klatek na sekundę Cell rozpoznaje 500 elementów twarzy i przenosi na ekran obraz twarzy, na którą można nałożyć dowolne efekty - tatuaż, nową fryzurę itp. Czyli - bez trudu można sobie wyobrazić, że za pomocą Eye Toy digitalizujecie swoje facjaty, a PS3 wkleja to na model i np w MMORPG biega wasza postać :D