Brothers in Arms: Earned in Blood [PC] - Beta-test
Wyjaśnijmy jedno bia nie była grą zła ale nie załugiwała też na takie laury i pianie,
to za co była tak na zachodzie wysoko oceniana było totalnym nieporozumieniem
Tzn mówiono i pisano że to pierwsza nieskrypotowa drugowojenna strzelanka i wreszcie gracz ma całkowitą dowolność jak przejdzie misje ???????
jaką dowolność, każde misje przechodziło sie w ten sam sposób : rozkaż swoim żeby ostrzeliwali wroga, a ty sam podchodzisz wroga od tyłu!!
do dowolności w przechodzeniu misji zbliżył sie bardzo far cry, tam można było sobie opłynąć wyspe nie ruszając nikogo, iść jak rambo, lub wymyślać inne sposoby
a jesli chodzi o ww2 to w hiden and dangerous 2 było znacznie więcej dowolności, i gra wymagała więcej myślenia strategicznego niż bia
no i silnik, z unreal engine 2 można sporo wyciągnąc a gra wygląda gorzej od moh robionego na silniku wczesniejszej generacji tzn q3a, i jeszcze dobrego pozycjonowania dźwięku nie ma
Boże, ale ta gra była cieńka. Strzelając kilka razy w glowę gościu nadal żył. Jedna z większych niedoróbek z FPP.
Dla mnie CoD było lepsze od BiA, a CoD2 to już całkowicie zmiecie ta gre z powierzchni ziemii, jednak to jest tylko moja osobista opinia.
gra napewno fajna