Demo Brothers in Arms: Earned in Blood już w Internecie
Hmmm... nie bardzo się różni od poprzednika, albo w ogóle? Trochę pograłem i jakoś nie specjalnie... hmm... może jeszcze pogram :D.
Najbardziej mnie fascynuja w tej grze wymagania. Podstawka mi dzialala niezle ale nie idealnie, w miedzyczasie wymienilem sprzet na sporo lepszy i... eib dziala mi gorzej od podstawki <lol> :D
O jakim dniu później pisze newsman?
Demo było powszechnie dostępne wczoraj conajmniej od 17 czasu polskiego - ściagnąłem je zaraz potem i udało mi sie całość skończyć jeszcze przed 20.
Oczywiscie na GOLu demo pojawiło się z opóźnieniem - jak zwykle.
Redakcja nie powinna mylic premiery dema (o ktorej zapewniał Ubisoft) z jego premiera na GOLu.
StoogeR -> Zwroc uwage na to ze akcja sie dzieje w miescie a nie na pustych polach tak jak w jedynce...
i jak sie podobało demko ?? Napiszcze swoje wrazenia ze szczegółami :P
mały upik^ :)
No właśnie, też chciałbym wiedzieć jak wrażenia :>
Demko już sprawdzone i teraz garść pierwszych wrażeń.
Gra ogólnie zapowida się dość dobrze. Jest właściwie identyczna jak jedynka.
Grafika i muzyka na bardzo wysokim poziomie. Drobne zmiany na plus.
Bardzo porawiono inteligencję przeciwnika. Teraz niemcy potrafią oskrzydlić nasz oddział.
To jest zdecydowanie na plus.
Rozgrywka stała się dużo bardziej dynamiczna.
Niestety mi osobiście brakuje pewnej swobody w działaniu. Bardzo czuć że gracz jest prowadzony za rękę, choć i tak jest dużo
swobodniej niż w pierwszej BiA.
Denerwujące jest to że np. strzelam w drewniane drzwi a one są całe...No i celowanie i strzelanie jest tak samo ciężkie jak w pierwszym BiA.
Reasumując, ja czekam ze zniecierpliwieniem na Call of Duty 2 (cały czas zagrywam się jedynką - która wymiata pod każdym względem,
choć do swobody działania z np. OFP jej bardzo daleko), a w BiA - EiB zagram z chęcią, chociażby dlatego że gra
w dosyć wierny sposób odwzorowuje rzeczywiste działania z WWII i dotyczy okresu historycznego który mnie bardzo interesuje.
Jednak CoD R.U.L.E.Z. :)
tom sie uśmiał Thomas PL
grafika na wysokim poziomie?
silinki unreal2, - totalnie niezoptymalizowany, (na bazie tego silnika powstał splinter cell chaos theory !!!) chodzi mi słabo na sprzęcie na którym gry jak battlefield2 czy doom 3 śmigają w max detalach
gra wygląda koszmarnie - tekstury w quaku 2 były bardziej szczegółowe
AI wroga nie najgrosze przeciwników ale swobody działania i tak nie ma wszędzie coś nam zagradza droge, i włąsciwei musimy isc tylko jedną ścieżką jakbysmy byli jakimis botami
PeeJay ---> Nie rozśmieszaj mnie. W sieci informacja o demie pojawiła się 20 września z adnotacją, że będzie dostępne "dziś", czyli 20 września. Pojawiło się 21 września, czyli dzień później niż planowano. My napisaliśmy o tym dzień później, czyli 22 września.
A teraz czytaj treść komentowanej informacji: Zgodnie ze złożoną przedwczoraj obietnicą francuskiego koncernu UbiSoft, w Internecie pojawiło się oficjalne demo nowej odsłony cyklu Brothers in Arms – co prawda dzień później niż planowano, ale drobną zwłokę jesteśmy jeszcze w stanie wybaczyć.
Oczywiście zawsze znajdzie się jakiś malkontent, który nie zadaje sobie trudu, żeby cokolwiek sprawdzić, ale zasypuje nas swoimi fenomenalnymi odkryciami - jak zwykle.
Pan PeeJay nie powinien mylić faktów. Redakcja nie informuje o premierze dema na GOL-u.
Wiesz Ijon, jak na produkcje które ostatnio wychodzą to grafa w BiA nie jest taka zła.
Jeżeli Ci Doom3 i BF2 śmigają w max detalach to BiA też bez problemów powinno chodzić na max.
W każdym razie mi chodzi :)