Pierwsze screenshoty z Metal Gear Solid 4 demonstrują graficzny potencjał PS3
te fotosy wygladaja bardziej jak artworki niz screeny.
i pewnie jutro jak i nigdy nie powiedza w jakim czasie rozgrywa sie akcja MGS4, czasie czyli roku.
to by duzo powiedzialo.
arty
Dokłądnie, to są arty raczej :D
Zresztą, jak pokazano z Killzonem, nie nalezy wierzyć we wszystko co firmy piszą...
Na wstępie oczywiście że to arty...
Dalej...
Wątpliwą sprawa jest to że to Naked Snake czyli Big Boss - czyli czas pomiędzy MGS3 a MG1.
Kojima zakończył trylogie więc wydaje mi się że akcja będzie toczyć się PO 2009 r. (MGS2). Czy ten art to Big Boss? Wątpliwe gdyż jest na niego za młody, to raczej jego klon czyli Solid Snake :)
Hmm sądząc po tych robotach itp to akcja toczy sie pewnie po MGS2 a jak napisał Mantis Big Boss to raczej nie jest za młody moim zdaniem to Solid Snake a ta przepaska na oku to pamiątka po jakiejś misji :P No ale trzeba będzie poczekać :P. Kurde chyba zaczne zbierać kase na PS3
A ja wierze, ze to screeny z wlasciwej gry.
Jeszcze bedziecie klekac na kolanach przed potega Sony Playstation 3!
Nie wyglada to jak art - raczje jak cut-scenka z misji (bo cos mi sie nie chce wierzyc ze podczas grzy bedzie taka grafa).
A co do pana na zdjeciach - wyglada jak Solid Snake...
hmmm...na jakiej stronie sa te screeny?
ktory odnosnik mam nacisnac?
bo chyba nie chodzi o te arty?? a jezeli to o to chodzi...to powiem Wam jedno, PS3 to szmelc, to wyglada jak obrazki z logowania gry na pegazusie, no dobra moze przesadzam, do gry w Dosie...zobaczcie na trzeci art, jest tragiczny, niewyrazny...zreszta pozostale nie wygladaja lepiej.
snopek - jesli to arty to czemu mowisz, ze PS3 to szmelc. Arty mozna nawet na kartce narysowac i wrzucic do gry, wiec nie musza prawie wogole korzystac z mocy urzadzenia.
Asmodeusz -> niektóym ludziom przez gardło nie przejdzie, że konsola mogłąby wyświetlać grę z przyzwoitą grafiką. Przywyknij.
niemozliwe zeby tak mogla wygladac sama gra podczas misji
ten dziadek to Snake ??? tera to troche przegieli
ile on bedzie mial lat ???? :)
Snopek-->
Nie wiem czy wiesz panie mądry, ale to są SKANY magazynu FAMITSU.
widze że propaganda sony nieźle działa i wszyscy sie jarają tym wedle oczekiwań producenta, już raz zrobili wode z mózgu ludziom na pokazach e3 więc za bardzo nie ma im co ufac,
choć jesli tak będzie wyglądała gra to miło, na razie, mogą sobie wsadzić te screeny...
Ijon - czy twoim zdaniem już w ogóle nie można powiedzieć, że obrazki z gier się podobają? Bo nie ch no tylko ktoś spróbuje, to z marszu się uzna to za propagandę? Bo gry nie mają prawa się dobrze prezentować?
Na razie nikt nie twierdzi, że gameplay tak właśnie będzie wyglądał. Dopiero trailer, który według zapowiedzi firmy ma być na silniku gry wyjaśni sytuację.
Ale oczywiście po cholerę wypuszczać trailery, po co wypuszczać grafiki, skoro w przypadku konsol i tak najlepiej zakładać, że twócy wciskają kit, bo gry nie mogą się prezentować tak jak to oni przedstawiają....
nie wiem czy ktoś zauważył: to jest brzydkie.
Asmodeusz --> napisałem, ze to szmelc, opieram sie na tym, ze to sa screeny...a skoro wygladaja jak brzydkie arty...to uznalem, ze to szmelc...tak naprawde sadze, ze ps2 bedzie genialna konsola, ale te screeny ( tfu arty) o tym nie swiadcza, bo sa okropne dla mnie i tyle...
Salado --> ja juz na to zwrocilem uwage, ale Im sie podoba i trzeba to uszanowac i tyle...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-09-15 17:03:35]
Ten dziad ma być niby Snake'iem?!
Czy ja jestem jakiś niewidzialny ? Napisałem wyraźnie, że są to zeskanowane strony FAMITSU, które na dodatek zostały ostro zmniejszone przez GOL. Ale co tam ...
Vistorante ==> Solid Snake jest klonem Big Bossa, a klony starzeją się szybciej :) Więc na 90% to Solid Snake, nie Big Boss :P
ja bylem -jestem - pod wrazeniem lasu z MGS3....troche sie boje pomyslec co japsy zrobia z mozliwosciami ps3. Arty czy cutscene, niewazne, wszak to mgs4+konami= wszyscy wiemy co :D
Te obrazki wygladaja gorzej niz beznadziejnie. Tak naprawde, to nic na nich nie widac.
Jogurt Truskawkowy --> nie rozumiesz moich postow...wiem, ze to sa skany, arty czy co tam jeszcze...mysle, ze gry na PS3 beda mialy fantastyczna grafe, MTG4 rowniez, ale jak ktos pisze, ze screeny ktore sa w newsie pokazuja ta przepiekna grafike to ja sie z tego smieje, bo to jest okropne ( pewnie tez tak sadzisz)...
przed moim pierwszym postem powstaly conajmniej dwa inne z ktorych wynika, ze danej osobie tak to sie podoba... wrecz nie moze uwierzyc, ze to takie piekne.... ale przeciez widac, ze brzydkie :p
te posty to ( na sile jeszcze jeden ako przyklad bym dal :):
ludzie malej wiary, jeszcze uwierzycie
i
A ja wierze, ze to screeny z wlasciwej gry.
Jeszcze bedziecie klekac na kolanach przed potega Sony Playstation 3!
Snopek-->
Jutro będzie trailer, poczekamy, zobaczymy, Konami i Panu Kojimie wierzę bezgranicznie, to złote dziecko. Na początku też bardzo zniechęciłem się do screenów, na skanac głowny bohater wyglądał jak "actionfigure" ale z czasem przyzwyczaiłem się, grafika na nowych konsolach będzie "błyszcząca", zapewne tylko na screenach.
P.S. Na 100% to nie jest Snake, Big Boss ani Solidus.
tak naprawdę to przekonamy sie dopiero testując samą gierkę. W dzisiejszych czasach nawet trailer moze byc "oszukany" :D
Dla mnie np. mistrzem oszukiwania jest Lucas Arts (pomijając pięknego Battlefronta)... Weźmy np. takie Jedi Academy, na trailerach wyglądalo olśniewająco, a "screenshoty" podczas instalacji to czyste piękno. A tu sie okazuje że wszystko nadal kanciaste i średniawe jak dawniej.
Oczywiscie mowie tutaj o moim odczuciu gdy gra sie ukazala oraz pomijam jej niesamowitą grywalnosc:)
Jutro TGS, czekam na filmiki z pierwszych gier na PS3.
Sony ma doskonale działający dział marketingu i jak widać na wielu to działa, że nawet gdyby normalne zdjęcie dali jako screenshot z gry na PS3 to by miłośnicy ich konsoli święcie wierzyli że tak będzie wyglądać gra, jednocześnie nie mogąc wyjść z podziwu nad mocą PS3 z którą oczywiście nic nie może się równać.
Szanuję sony, bo firma ta ma ogromny wkład w rozwój tak elektroniki jak i elektronicznej rozrywki (chociażby znakomite PSP ostatnio). Natomiast zawsze ich reklamówki przewyższają rzeczywistość. Dlatego ja w ich wypadku stosuje zasadę ograniczonego zaufania w "cudowne" przepowiednie - jak zobaczę to uwierzę, ale na pewno nie wcześniej.
Już w przypadku PS2 mówili że jakość rodem z Toy Story jest na wyciągnięcie ręki i właściwie dla PS2 nie stanowi żadnego problemu. Prawda okazała się ZUPEŁNIE inna a gry nawet w 1% nie odpowiadały jakością tech demkom którymi sony się szczyciło.
Teraz z PS3 jest to samo - masa ślepo zapatrzonych w PS3 fanów podatnych na marketingowy bełkot i producent który zalewa wprost cudownymi materiałami spragnionych potencjalnych nabywców ich urządzenia. Nie wiem jak fanboye sony ale ja już się przyzwyczaiłem że w przypadku techniki komputerowej nie należy się niczym podniecać, bo raz że to nic nadzywaczajnego (kolejne Ghz i pare rdzeni więcej z odpowiednią otoczką reklamową że niby to MEGA rewolucja) a dwa że za rok już będzie czymś zwyczajnym a za 3 już się solidnie zestarzeje. Ale oczwiście podniecający się kupujący są na rękę sony - od razu pobiegną z odłożoną kasą do sklepu w dniu premiery (najlepiej w nocy bo to ostatnio modne:P) i wystoją się w kolejce bo wymarzoną konsolkę a potem pochwalą się kolegą jaki to 8 cud świata to ręki dostali. Ja rozumiem entuzjazm ale wypowiedzi fanów PS3 na róznych forach miejscami podchodzą pod fanatyzm.
Moc PS3 jest duża jak na dzień dzisiejszy. Ale konsola stoi w miejscu z parametrami a kto stoi w miejscu ten się cofa. Natomiast absolutnie niezrozumiała jest postawa sony która utrudnia maksymalnie życie programistom stosując niezmienie trudną w programowaniu architekturę. Tak było w przypadku PS2 i tak jest z PS3. Komu to po co nie wiem. W paktyce więc prawie NIKT nie będzie w stanie wykorzystać całego potencjału tego sprzętu.
A tak na koniec - to karta graficzna decyduje o jakości grafiki i nie łudźmy się - praktycznie tylko ona. PS3 będzie mieć nieco podkręconego GF 7800GTX, a więc już na starcie konsoli jej układ graficzny nie będzie najlepszy (NVidia zdąrzy wydać co najmniej 2 kolejne chipy dla PC przed premierą PS3). Do tego zanim konsola wejdzie do sprzedarzy jej wielordzeniowa architektura także nie będzie czymś niezwykłym (na PC już teraz są procesory dwurdzeniowe a planowana jest większa ich liczba). Piszę to tylko po to żeby pokazać że pod wględem technicznym PS3 nie jest niczym niezwykłym a już na pewno nie będzie w momencie premiery.
I jeszcze jedno (sorki za offtop ale przy okazji na piszę żeby kolejny mit obalić). Sama idea PC nie nadaje się do grania więc nie ma co porównywać do konsoli, ale z technicznego pukntu widzenia wnętrze konsoli i PC to TO SAMO. Tymczasem wiele osób wybiera PS zamiast np XBOX bo "tamto to PC a ja chce mieć sprzęt do grania". Tymczasem całego cella z przyległościami można by i w PC zamontować NIE MA CZEGOŚĆ TAKIEGO jak "procesor do gier" czy "karta graficzna do gier" wszystko co jest w konsoli mogłoby być w PC i vice versa. Tyle że w PC potężnego cella można by o kant tyłka potłuc bo żaden normalny programista nie będzie pisał programów na coś takiego a w normalnych aplikacjach spokojnie by przegrał z procesorami AMD czy Intela.
NFSV fan -> jedno bardzo jak sądze proste pytanie: czy twoim zdaniem oprucz Sony, Microsoftu i Nintnedo w temacie konsol ISTNIEJĄ JAKIEKOLWIEK INNE FIRMY? Bo nie wiem czy sobie zdajesz sprawę z jednej podstawowej różnicy: MGS'a tworzy firma Kojima Productions której gra zostanie przez Konami, na konsolę Sony. I to jest jedyme, co Sony ma w tym względzie do powiedzenia - dostarcza zestawy developerskie, a to jak zostaną one wykorzystane, to już sprawa programistów na nich pracujących.
Jezeli jednak uważasz, że to co piszę jest chrzanieniem - bo jeśli gra jest pisana pod Xboxa, to tylko i wyłącznie przez Microsoft, a jak pod Gacka to oznacza to wyłącznie Nintendo. A Alectronic Arts, Capcom, People Can Fly, CD-Project, Ubisoft i inne firmy to w rzeczywistośc jedynie podpucha mająca ukryć różne oddziały twórców konsol - to naprawdę dajmy sobie spokój. Szkoda naszego czasu.
Sprowadzanie pokazania przez niezależną firmę grafik do pokazu Sony jest załamaujące.
Po za tym wytłumacz mi dlaczego do diabła zakładasz, że twórcy gier nie mają prawa pokazać ABSOLUTNIE ŻADNEGO ładnego obrazka z gry? Dlaczego ludziom nie mogą się efekty pracy programistów podobać - bo jeśli się podobają to znaczy że są głupi i dali sobie wcisnąć kit? Kompletnie tego nie rozumiem. Uważam, że zaprezentrowane grafiki świetnie się prezentują, ale tu się uważa, że moje gusta to kompletna pomyłka, bo gdybym był wystarczająco mądry to bym je olał i wiedział, że próbuje się mnie za wszelką cenę oszukać, bo coś takiego w żadnej formie nie będzie się miało pokazać w grze. A jeśli twóy gry twierdzą, że jest inaczej - to kłamią w żywe oczy.
Po co się interesować czymkolwiek jeśli się zakłada że WSZYSCY inni umieją tylko i wyłacznei kłamać?
Panowie, zobaczcie te obrazki w lepszej rozdzielczości na innych stronach, a sami dojdziecice do wniosku że to są prawdziwe screeny z gry. Jako że niektóre są z efektem rozmazania dalszego czy środkowego planu, więc w niskiej rozdzielczości wygląda to jak artwork... Jednak w oryginalnej wielkości screeny robią wrażenie... Z ciekawości wszedłemna gamespota i szczęka mi troszkę opadła... wydaje się że tam są oryginalne screeny, nie skany...
film jest boski!
Krzych Ayanami ---> ja nie wątpię w talent developerów takich jak EA czy Konami, bo nie ulega to żadnej wątpliwości. Oczywiście że mają prawo wypuszczać materiały przedpremierowe jakie chcą i to takie które będą się podobać (swoją drogą innych by przecież nie dawali). I również bardzo możliwe że gra będzie wyglądać jak na tych materiałach, ale jak pisałem dopóki tego nie zobaczę to nie uwierzę. Po prostu naprawdę wiele razy materiały promocyjne okazywały się znacznie ładniejsze od samej gry. Ja napisałem o praktykach sony, jednak inni producenci także robią podobnie, nie zdziwię się np jak PGR3 na XBOX 360 będzie wyglądał znacznie gorzej niż na screenach. Albo "słynny" już Kill Zone na PS3 z tegorocznych E3 - 100% render. Rendery, artworki, montowane filmiki - to wszystko wygląda ładnie i daje jakieś pojęcie o grze ale rzadko kiedy sama gra wygląda równie dobrze. Dlatego ja wolę poczekać niż się przedwcześnie podniecać. Zawsze stosuje zasadę ograniczonego zaufania bo wolę być pozytywnie zaskoczony niż rozczarowany daną grą.
Filmik z MGS4 szczerze mówiąc to taki sobie. Na mnie nie zrobił wrażenia.
Filmik może być renderem tak samo jak to coś z Killzone'a. Zobaczę jak uwierzę, na razie gra na Xboxie 360 jakoś mnie nie powaliła totalnie na łopatki (chociaż zrobiła mi wózek, jeśli się już trzymamy terminologii)
Cutibuss -> twórca MGS'a oficjalnie oświadczył, że filmik jest liczony na kodzie gry. I nie mam powodu mu nie wierzyć.
Ciekawe czy znowu wyjda dwie wersje. Pierwsza zeby zarobic na fanach i druga,lekko poprawiona, zeby zarobic jeszcze raz.
Pomiędzy "liczony na kodzie" a "prawdziwy gameplay" jest ocean problemów technicznych. Widziałeś kiedyś demko stylizowane na Maxa Payne'a czy tam Matrixa? Też realtime, na GeForce 2 zasuwał jak złoto. Poziom grafiki z tego demka ledwo teraz zaczynają osiągać Radeony 9800 i GeForce'y 6xxx.
Cutibuss -> jakich problemów, skoro w przypadku konsoli jest mowa o kodzie który ma pójść na jednym jedynym sprzecie i na niczym innym?
Krzych, źle się wyraziłem. Wyrażenia "renderowane w realtime" oraz "gameplay" to cholernie odległe terminy. Ja wierzę, że PS3 da radę wyrenderować taki filmik w realtime. Nie wierzę tylko, że do tego będzie przy takiej grafice potrafiła zareagować na moje działania.
NFSV fan no coz Amen. Dobrze gadasz i tyle nie mam zastrzezen najmniejszych wrecz 100%-towa zgodnosc . Nie podniecajcie sie tak to jzu nie sa czasy jak 5 lat temu kiedy to konsole na starcie byly duzo lepsze nic PC . Biorac pdo wuage starty nowych konsol jest juz na odwrot . PC rozwijaja sie kilka razy szybciej niz dawniej ,a konsole nadal stoja w miejscu na 5 lat az zostanie wypuszczona kolejna wersja (cos m ise zdaje ze z takim rozwojem techniki te konsole zestarzeja sie szybciej niz ich poprzedniczki). Ale tu nie chodzi o sprzet ,a o to jak zostanie wykorzystany i co ciekawego zaoferuej z oprogramowania aby byl wart danych pieniedzy . Tyle.
Cubituss dokladnei ejst to filmik realtime (jak demka technologiczne) ,a nei z gameplayu do gameplaya dochodzi sterowanie , lcizenie fizyki ,ai i wielu innych pierdol i bach i juz mamy -40% mniej mocy po dodaniu tych rzeczy :D . Wiec tez wole pcozekac do filmiku z gameplaya albo do samej konsoli ktora bede mogl pomacac ,pograc :-] .
Dodajac do tego ejszcze jeden fakt ze tech demka (jak kto woli filmiki na kodzie :D) sa robione tak ze modelowane jest tylk oto co widac na ekranie (czyli nei am calej mapy itp itd tylko jakis kawalek ktory jest w danej scenie) co dodatkowo pzowala na upchanie w mala scenke wieksza ilsoc szczegulow ;-] . No ale t otylko tak napsialem :D .
Nie przypominam sobie zeby Metal Gear Solid 3 dla przykladu jakos wizualnie roznil sie w czasie cutscenek a zwykla gra.
A co do trailera MGS4 to powiem,ze calkiem calkiem :).Mogliby pokazac troche wiecej akcji albo troche skrocic bo w sumie niewiele sie dzieje,poza poczatkowa akcja na zolnierzu.Mimo,ze fajny,to widac ze przygotowywany na szybko na TGS i troche pozbawiony polotu i takich godnych zapamietania scen jak chocby z trailera MGS3,ale nic ,zaczynam zbierac kase i czekam na E3 2006 :).
Aha,ma byc jeszcze drugi trailer ,na ktorym pokazany jeszcze zostanie Raiden,przynajmniej tak mowil Kojima.
Finest tylko ze to nie jest cutscenka z gry a tech demko przygotowane na TGS ;] (watpie na 100% aby poza tymi kilkoma budynkami ,pomieszczeniem i garstka jednostek bylo cos poza tym wymodelowane i nie znajdujace sie w scenkach :D) . I po drugie patrzac na to graficznie jest to na troche wiekszym poziomie (ale nie duzym) niz dooma3 czy hl2 .Ofkrz ten dziadek to Snake wystarczy czytac to co jest napsiane :D .
Rany, czy ten newsman naprawdę nie potrafi bliżej zainteresować się tematem, na który pisze? To nie są ani artworki, ani screeny. To są zrzuty z trailera wyświetlanego na TGS. Nawiasem mówiąc filmik jest świetnie zrealizowany (trwa około 8 minut).
A i żeby nie było,jesli chodzi o pokazana grafike to mozna powiedziec tylko OMG :)
Czegos takiego do tej pory nie było,pomijajac wyglad Snake'a i Otakona ,ktore posiadaja olbrzymia ilosc szczegolow,to popatrzcie sobie na wyglad miasta i takie smaczki jak wiejacy wiatr i kłęby kurzu.Jak dla mnie ekstra.Chcialbym jeszcze zobaczyc ten filmik w wyzszej rozdzielczosc,bo trudno tak naprawde dokladnie wszystko ocenic patrzac na obraz nakrecony zwykla kamerka.
komorowy ---> News był pisany wczoraj rano, kiedy o żadnym trailerze nie było mowy. Zresztą zostało wyraźnie napisane, że źródłem informacji jest magazyn Famitsu.
Mr_Hyde ->Jasne,ale czy nie jest to ogolnie przyjete zalozenie w czasie roznego rodzaju pokazow (E3,Tgs).Przeciez przygotowuje sie tylko to co chce sie pokazac,a nie przywozi sie pol niedokonczonej gry.Ale jesli tak wyglada filmik renderowany w czasie rzeczywistym to mozna przypuszczac ze gra bedzie wygladac podobnie.W gruncie rzeczy gdybysmy patrzyli przez pryzmat tego co mowisz to musielibysmy kazda gre podobnie oceniac(ze to tech demko ,a gra bedzie wygladac gorzej).Nie popadajmy w skrajnosci,a cieszmy oko bo jest czym :)
Ten pan to Snake tylko szkoda ze sie az tak postarzal, no ale lepsze to niz granie raidenem :), mysle ze akcja bedzie sie rozgrywac o wiele pozniej, byc moze sie okaze ze terrorysci zaczeli produkowac masowo MGSy (w wersji Mini :)) jakie widzimy na trailerze i zaczynaja powoli podbijac miasta ? A Snake jak zwykle wchodzi do akcji zeby ratowac swiat :)
Jezu jakbym chcial zeby pojawil sie w 4 czesci Psycho Mantis, niewiem jakim sposobem ale fajnie by bylo go ujrzec jeszcze raz w nowym wydaniu. Od pierwszej czesci byl moim ulubionym 'bohaterem' zarem z Ninja i Snakem oczywiscie :)
Finest ty tez sie tak nie rajcuj bo trailer jest mziernej jakosci (screeny sa w duzo wyzszej jak narazie i nie ejst jzu tak kolorowo jak na trailerze). jesli chodzi o grafike to takie cos juz bylo i jest na PC ;] (pomijajac animacje bo to odzielny plan) . No ale dobra koniec tego pieprzenia technicznego . Mam nadzieje ze bedzie rownie grywalna jak porpzedniczki i to mnie innteresuje bo grafiak nowych konsol z przykroscia powiadamiam ale nie szokuje (juz przed premierami :D) jak konsol aktualnie bedacych 5 lat temu :D . No ale to dlatego ze PC w stosunku do premiery dzisiejszych konsol rozwija sie duzo szybciej i ten kto ma blaszaka w domu widzial jzu w topowych grach tego typu smaczki .
jesli chodzi o grafike to takie cos juz bylo i jest na PC - gdzie i kiedy?
maciek_ssi ->No jakto,nie wiesz?W super mega interaktywnym 3dmark 2005 :]]]
Wszystkei te cudne efekty graficzny sa w far cry , hl2 , doom3 ,fear itp itd :-] oraz w 3dmarkach . Wiec konsole niczym nie zaskakuja .
czekam na kolejne prerendery panow z konami - tylko intra z warcraft3 oraz armies of exigo zafascynowaly mnie na rowni pod kazdym wzgledem.
tiggr -----> a widziales intro Onimusha 3? jesli nie to radze zobaczyc
Onimusha 3 zdaje sie, ze wyjdzie i na PC...sadze, ze z taka sama grafika...z moze i lepsza :) juz sie nie odzywam...
Asmodeusz: "Nie wyglada to jak art - raczje jak cut-scenka z misji (bo cos mi sie nie chce wierzyc ze podczas grzy bedzie taka grafa)." ---> Zawsze, we wszystkich MGS'ach cut-scenki były robione na enginie gry. Jeśli więc jest to cut-scenka to identycznie będzie wyglądac sama gra.
Jogurt Truskawkowy: "P.S. Na 100% to nie jest Snake, Big Boss ani Solidus." ---> To Snake, Solid Snake :)
Raziel ---> CO do oszustwa w trailerach, Kojima nigdy tego nie robił, nie licząc tego, że w trailerach a dokładniej w pewnych scenkach ukrywał pewne rzeczy, ale nie oszukiwał.
NFSV fan ---> Sony ma g... do gadania. Wszystko robi Kojima wraz ze swoim zespołem z Konami.
"A tak na koniec - to karta graficzna decyduje o jakości grafiki i nie łudźmy się - praktycznie tylko ona. PS3 będzie mieć nieco podkręconego GF 7800GTX, a więc już na starcie konsoli jej układ graficzny nie będzie najlepszy (NVidia zdąrzy wydać co najmniej 2 kolejne chipy dla PC przed premierą PS3)." ---> Zapominasz tylko, że projektowanie gry na jeden jedyny zintegrowany sprzęt daje możliwości wykorzystania go w 100%. Programowanie gier na kompa musi uwzględnia wszystko co się nazywa "karta graficzna".
"Piszę to tylko po to żeby pokazać że pod wględem technicznym PS3 nie jest niczym niezwykłym a już na pewno nie będzie w momencie premiery." ---> Oczywiście, tylko zobacz, że konwersja gry z PS2 wymaga 4 razy lepszego sprzętu PC. Czyli: jak na PC ten sprzęt jest po prosty dobry, ale jak na konsole możesz zdziałać cuda.
Krzych Ayanami: "Po co się interesować czymkolwiek jeśli się zakłada że WSZYSCY inni umieją tylko i wyłacznei kłamać?" - nasza mentalność, że wszyscy oszukują i cfaniakują.
NFSV fan: "ja nie wątpię w talent developerów takich jak EA czy Konami" ---> Nawet nie porównuj fabryki gier i robieniem na jedno kopyto czyli EA z Konami :>
"I również bardzo możliwe że gra będzie wyglądać jak na tych materiałach, ale jak pisałem dopóki tego nie zobaczę to nie uwierzę." ---> Proponuje zobaczyć trailery MGS1, 2 i 3 i porównać je z grą...
Cubituss: "Filmik może być renderem tak samo jak to coś z Killzone'a." ---> To samo co do NFSV fan czyli obejrzyj trailery MGS1, 2 i 3 potem porónaj z grą. Poczytaj również wywiady z Kojima... :>
Vasago: "Ciekawe czy znowu wyjda dwie wersje. Pierwsza zeby zarobic na fanach i druga,lekko poprawiona, zeby zarobic jeszcze raz." ---> Czytaj:
- Metal Gear Solid [PSX: 1998] ---> Metal Gear Solid: Integral (czyli zwykły MGS + VR Training) [PSX: 1999 || PC: 2000]
- Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty [PS2: 2001] --> Metal Gear Solid 2: Substance (czyli MGS2: Sons of Liberty + VR Training, Alternative Missions, Snake Tales) [PC: 2003 || PS2: 2003 || Xbox: 2003]
- Metal Gear Solid 3: Snake Eater [PS2: 2004/2005] --> Metal Gear Solid 2: Subsistence (czyli MGS3: Snake Eater + dodatki, m.in. tryb Online, Snake vs. Monkey i inne) [PS2: 2005/2006]
Czyli rozszerzenia, któe jednak na konsole można było dokupić jako dodatkowe CD.
Maevius: "Yhyhy dlaczego on ma wasy? :p" ---> Bo jak to jest napisane w trailerze akcja dzieje się "X" lat po Big Shell (czyli akcji w MGS2 - 2009r.)
Finest: "Nie przypominam sobie zeby Metal Gear Solid 3 dla przykladu jakos wizualnie roznil sie w czasie cutscenek a zwykla gra." ---> Brawo, proszę aby wszyscy inni zaczeli porownywac trailery MGS1, 2 i 3 z tym co potem prezentowala gra.
foxx: "Jezu jakbym chcial zeby pojawil sie w 4 czesci Psycho Mantis" ---> Nie ma szans, nie pojawie się w MGS4. Zginalem w MGS1 :D
Cubituss ---> No jak to co? Ja wiem ze Hideo przemyca wiele tresci w trailerach i nie oglada sie tego jak zapowiedzi Doom 3 ale mozna troszke glowna ruszyc?
Po pierwsze nigdy w trailerach Kojima nie umieszczal falszywych informacji... Nie bylo fake'ow...
Pozatym czytaj teksty w trailerze:
FPP - First Persion Perspective
FPS - Forget Pre-rendered Stuff (zapomnij o przerenderowanych rzeczach) <------------------
No i na koniecto nie FPS, to MGS.
A ja na to jak na lato chce zobaczyc gameplay :D:D:D.
Psycho:
Teraz na swiezo po obejrzeniu trailera musze stiwerdzic, ze ta grafa w MGS4 jest calkiem mozliwa :)
Zreszta i tak sie przekonam na swojej konsolce jak tylka ja kupie :)
Asmodeusz ---> Bo jest możliwa... Kojima nigdy nie zrobił nic fałszywego :)
Zwykle robił tak, że wykorzystwał jakieś lokacje z gry żeby pokozać jakieś rozmowy. A kiedy chciał ukryć jakąś lokacje o pokazać jak się na niej toczy rozmowa zostawiał postacie ale zmienial tlo (pierwsze spotkanie Snake z Ninja na trailerze w MGS2 bylo przedstawione w lokacji a nie na Big Shell bo Kojima chcial ukryc do konca istnienie Bog Shell i Raindena co jak wiemy mu sie udalo :)
Krzych Ayanami ---> to że filmik chodzi "na kodzie" MGS4 nie znaczy wcale że gra będzie wyglądać tak samo. Na filmiku zwykle modeluje się tylko to co widać na ekranie i nic więcej - żadnej interakcji, po prostu z góry założony scenariusz. A że coś takiego wymaga nieporównywalnie mniejszej mocy obliczeniowej od samej gry chyba przekonywać nie muszę. To jest podstawowa różnica między np grafiką komputerową w filmach (także tych kinowych) a grami. Tam wszystkie sceny są z góry założone i tylko one są modelowane - za każdym razem tylko jedno ustalone zachowanie postaci, konkretna perspektywa, określona liczba postaci na ekranie etc etc. W grze jest inaczej - poczynania gracza cały czas wpływają na otoczenie i na to co w danej chwili musi policzyć procesor konsoli i wyrenderować engine. Jest to jeden z powodów dla których jeszcze dłuuuugo nie będziemy mieli grafiki w grach jak z produkcji studia Dreamworks czy Pixar, i ani PS3 na pewno jej nie zapewni a prawdopodobnie nawet jej następczyni jeżeli się ukaże.
NFSV fan --->Proszę podaj jakies przyklady gier ,w ktorych filmiki generowane na enginie sa wyraznie lepsze jakosciowo od samej gry.A jesli chodzi o wspolczesne filmy 3d to nie porownuj ich do cutscenek w grach,z racji tego ze tamte sa prerenderowane i tworzone na poteznych stacjach roboczych a w grach sa tworzone w czasie rzeczywistym.
W ogole to nudne jest to ciagle marudzenie niektorych.Pokazali cos na E3 -> rendery-> sciema(tu jeszcze mozna zrozumiec).TGS->w koncu real time( i to nie od Sony) -> tez sciema,bo to nie gameplay.Pokaza gameplay -> sciema bo pokazane na HDtv i nie bedzie tak wygladac w realu.Nie popadajmy w skrajnosci.
Psycho_Mantis --> Z tym emulatorem ps2 to strzeliłeś jak kulą w płot. Emulator to emulator. Zawsze będzie potrzebował większej mocy niż maszyna którą emuluje. Wiesz jaką moc potrzeba żeby emulować gierki z C64 albo Amigi na PC? pamiętam że na pentium 200 jeszcze to się potrafiło ciąć, nie mówiąc o tym że potrzeba było sporo (jak na uwczesne czasy) RAMu. To że nie ma wpełni funkcjonalnego emulatora PS2 nic nie mówi o samej mocy tejże konsoli. Nie musze chyba mówić, że gry wychodzące na p200 nawet nie można było porównywać do gierek z Amigi czy C64 (oczywiście pod względem grafiki).
Dbest ---> Wch... Czy ja pisałem o emulatorach. Pisałem o tym że taka sama gry wydana na PC i PS2 od PC wymaga o wiele większej mocy.
NFSV fan ---> Po raz kolejny Ci piszę...
- popatrz że w przeszłości Kojima w swoich trailerach nigdy nie oszukał swoich fanów. Wszystkie filmiki były robione na silniku, i potem w identycznej jakości pojawiały się w grze. A poniewaz jakosc filmikow i jakosc gry podczas gameplayu byla zawsze identyczna (bo generowana na silniku gry) nie ma podstaw twierdzic ze teraz jestesmy oszukiwani.
- po drugie w trailerze widnieje tekst:
FPS - Forget Pre-rendered Stuff (zapomnij o przerenderowanych rzeczach)
Nie mam podstaw sadzic ze producent gier ktory nie oklamal graczy od 8 lat robi to teraz...
Pozatym w tym wypadku to bardziej Sony zalezy zeby wyszedl nowy MGS gdyz bedzie to jedenj z flagowych produktow reklamujacych ta konsole, wiec wydaje mi sie ze to co jest wypuszczane zalezy wylacznie od Kojimy i teamu.
To sa screeny z realtime silnika z MGS4 na PS3 (generalnie mogloby to pojsc na dowolnej, mocnej platformie..). Inna sprawe, ze niektorzy sobie chyba zartuja - PS3 ma wieksze mozliwosci niz to co widac na tych sreenach.
Widzę że wszyscy(prawie) się tylko grafiką w grach podniecają. Grafika swoją drogą ale grywalność jest najważniejsza.
Ile gier wyszło które graficznie stały na przyzwoitym poziomie w momencie wydania a w które po prostu nie miały zbyt dużej grywalności?
I trochę z innej beczki, czy filmy mają złą grafikę? :) A ile filmów jest naprawdę wartych obejrzenia?
cobra-cobretti -->
nie musze nawet patezec na grafe czy muze, wystarczy mi informacja pt "konami" a nazwisko Kojima nukautuje przed przeczytaniem newsa.
panowie czapki z glow! sassalem oblukalem i zwariowalem!
PS linka zapodajcie jak cos to z IE bo mi w Firefoxie nie chcial dzialac!
K...A REWELACJA! i juz teraz wiem ze kupie sobie na stowe Playstation 3 chocby h.j na h.ju stanol to musze to miec!
aha jak bylo to sorry!
ech, dzieciaki......... Jak się komuś nie podoba trailer MGS4 to nie kupujcie konsoli i basta. To, co pokazał Kojima na beta dev-kicie (ok 2/3 mocy obliczeniowej Cella jaki ma być w finalnej wersji konsolki i z szyną pomiędzy RSX a Cellem 6 GB/s zamiast 35 GB/s) wymiata. Oprócz trailera magicy z Konami poprowadzili prezentację, i tak jak Epic na E3 zatrzymywali demo, zmieniali kolor skóry Snake'a, obracali kamery itp. Odejdźcie więc ludzie małej wiary ;)
Nie dalej jak 3 miesiace temu wszyscy mnie opluli jak się pokazał trailer Killzone. Dalej myślicie, że PS3 tego nie pociągnie ??
Dalej myślimy, że tego nie pociągnie. Trailer z MGS4 nie robi specjalnego wrażenia. Killzone jest z zupełnie innej bajki jeśli chodzi o grafikę. Nie mniej mi się podoba trailer GT5 (czy tam vison GT) pokazywany na TGS. Fajne.
Psycho_Mantis --> No tak. Źle przeczytałem. Ale to nie zmiena faktu, że nie masz racji. Gry wydawane na PC i PS2 różniły się graficznie i to na korzyść PC (może są jakieś wyjątki ale sobie tego nie przypominam - wyjątki = grafika na korzyść PS2). Zazwyczaj dłużej się czekało na wyjści PCtowej wersji ale za to grafika była o wiele ładniejsza. Pozatym jest logczne, że PC musiało mieć większą moc od PS2 bo nawet taka głupia sprawa jak rozdzielczość (zakładając nawet że grafika ma tą samą jakość) musi być większa, bo nikt nie zagra w rozdziałce 640x480 na PC.
Dbest -> to prawda, z tą subtelną różnicą że PS2 kosztowało poniżej 1000 PLN, a PC który był w stanie pociągnąć naprawdę ładniej wyglądające gry (HL 2 , Doom III) - troszkę więcej :)
Eh ziomy widać że nic nie wiecie.... To nie są żadne artworki jak ktoś chce zobaczyć cały film niech sobie go ściągnie, a stamtąd dowiecie się wszystkiego pokolei....Render to też nie jest (oglądnijcie tego trailera w dużej rozdzielczości to się przekonacie), nie tak jak z Killzone.To będzie świetna produkcja, tylko szkoda że Kojima karze nam czekać aż rok i 2 miechy na to...No ale myślę że dzięki temu wszystko będzie dopięte na ostatni guzik...
all blagam o pomoc mam substance na pc i jak włanczalem gre to mialem czarny ekran i nic tak caly czas dzis znowu probowałem swych sil i jak wlanczam gre to wyskakuje mi : Please isert METAL GEAR SOLID 2:SUBSTANCE DISK. amam go włonczonego mam win 7 i watpie ze zadziala mam nadzie ze zadziala błagam o pomoc prosze moje gg 13315977 albo odp tu prosze o kontakt