Darmowy powrót do EverQuest II
W kwestii grafiki to prawda nawet 2 7800 w trybie Sli nie są w stanie podołać z obrazem w pełni detali w 1280x1024.
Co do monotematycznych questów, myślę, że jednak taka opinia daleka jest od pozorów choćby obiektywizmu. Większej różnorodności questów nie spotkalem do tej pory w żadnej grze RPG (a jestem fanem gatunku od czasów Dungeon Mastera na Atari ST). Questów jest w EQ2 multum. W żadnej grze w historii gier rpg nie było chyba tylu. Z uwagi na ich ilość zdarzają się podobne, nieraz nawet bardzo, ale różnorodność typów jest niespotykana nigdzie indziej. Przykłady? Proszę
- heritage (bardzo długie i praktycznie nie możliwe do samodzielnego ukończenia questy składające się z wielu podquestów, za których ukończenie dostaje się niezwykle cenne nagrody)
- legend & lore (studiujemy daną rasę zabijając jej przedstawicieli a przez to pogłębić swoją wiedzę o niej - otrzymujemy elementy wystroju mieszkania)
- językowe (uczymy się języka danej wrogiej rasy - zabijając jej przedstawicieli w poszukiwaniu artefaktów w tym pomocnych w nagrodę ozumiemy co dana rasa mówi co czasem jest niezbędne aby uzyskać zadania porzyznawane przez przedstawicieli tej rasy)
- księgi (poszukujemy zaginionych kart znalezionych bądź kupionych ksiąg ksiąg. Najczęściej (90%) znajdujemy je przy zwłokach zabijanych potworów wg wskazówek które otrzymujemy. W nagrodę otrzymujemy książkę o którą możemy rozbudować domową binblitekę
- kolekcje (zbieramy różne "znajdźki" z których tworzymy kolekcje np klolekcje motyli, monet, kości itd. Komplente kolekcje możemy o odpowiedniego NPC wymienić na różne mniej lub bardziej cenne oprzedmioty.)
- zwiedzanie (musimy odwiedzić kilka charakterystycznych punktów w danej krainie)
- kurierskie (coś komus zanieść, przynieść lub z kimś na jkiś temat porozmawiać)
- wydobywcze (pozyskanie określonej ilości zadanego surowca ze złóż)
- rękodzielnicze (produkcja określonej ilości danego towaru)
- polowania (zabicie określonej ilości przeciwników danego typu)
To prawda iż w połowie z powyższych zadań jedyną drogą ich ukończenia jest zabijanie mniej lub bardziej określonej liczby przeciwników - ale proszę mi pokazać choćby jedną sieciową grę RPG, w której jest inaczej.
Dodać trzeba jeszcze iz możemy wykonywać zwykłe zadania opremiowane dośwadczeniem, pieniędzmi bądź fantami, a możemy wykonywać zadania dla miasta któych nagrodą są punkty statusu dla naszej gildii bądź nas samych.
Tak ejst eq2 jest wyjefjany ale ich silnik graficzny to tragedia ! Wymaganai z kosmosu a grafiak wcale nie taka piekna .