Porcja „świeżych” screenshotów z LotR: The Battle for Middle-Earth 2
To jest ŚLICZNE, jeszcze ładniejsze niż 1. Napewno kupię oryginalną wersje gry. Bo jest warta tych 139 zł ;). Pozdrawiam
Wydaje mi sie, ze nie ma praktycznie zadnych zmian - nadal wykorzystuje SAGE.
Screeny wydaja sie takie ladne poniweaz sa robie w 1600x1200 max AA i AF potem pomniejszane.
Mam nadzieję, że po wyjściu BFME 2 cena 1 spadnie do 40 zł, jak to miało miejsce w wypadku Trotka :)
d**pa tam z grafika skoro gra znudzi sie po 2tygodniach jak to bylo z jedynka :-/
Liczylem na cos w stylu Medievala (rozmach by wystarczyl) a tu kolejny szajsowny rtesik
Mówcie sobie co chcecie ale mi się grafika bardzo podoba. To że gra jest na starym enginie nie ma praktycznie żadnego znaczenia bo z tego co widze zrobili nowy render, poza tym postacie, woda, budynki są bardzo ładne więc w czym problem ?
Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r, albo Oblivion na gamebryo engine z Morrowinda. :P
Mi sie do tej pory podoba grafika w BfM-E a w sequelu jest dużo ładniejsza i cieszę się bardzo ze postanowili zrobić kontynuację.
Pozdrawaim malkontentów.
Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r,
co ty pierd**isz? XIII chyba faktycznie zasuwalo engine Unerala ale nie 1-ke z 98 roku tylko Warfare. A jezeli czepiasz sie niektorych sekwencji kodu ktore sa wspolne dla XIII i U1 tu tak jakby powiedziec ze Quake 4 zasuwa na silniku Q1 ;p Nu kurcze nie caly engine sie starzeje, niektore partie mozna przepisac, no bo po co je robic od nowa.
No gra jest warta te 139zł. tylko jak ci wyskoczą z wymaganiami to mi wogule nie wejdzie.
KURDE !!!!!!!!!!!!!!!!niemoge sie doczekac kiedy to wyjdzie przepienkne screnshoty !!!!!!!!!KUPJE JĄ NA 1000000% orginała oczywiście a pozatym BFME 1 też ma swój urok ja gram juz 6 mieciecy i mi sie nieznudziło pograj ci se przez neta to was wciągnie !!!!!!!!!!jak mnie!!!!!!!a 2 to wciongnie ze szkoda gadać a niech wyjdzie 1stycznia 2006 r. błagam niedoczekam sie !!!!!!!!ale wyjdzie w 3 pierwsze miesiace nastepnego roku
:(
Nikogo nie interesuje że Prince of Percia: sands of Time, Warrior Witchin i gra XIII- też ubisoftu, były robione na silniku Unreala 1 z 1998r,
co ty pierd**isz? XIII chyba faktycznie zasuwalo engine Unerala ale nie 1-ke z 98 roku tylko Warfare. A jezeli czepiasz sie niektorych sekwencji kodu ktore sa wspolne dla XIII i U1 tu tak jakby powiedziec ze Quake 4 zasuwa na silniku Q1 ;p Nu kurcze nie caly engine sie starzeje, niektore partie mozna przepisac, no bo po co je robic od nowa.
Ja sie nie czepiam tylko próbuję udowodnic takim ciemnym masom jak ty i co poniektórzy forumowicze, że engine np. (Unreal 1 dajmy na t)o nie ma znaczenia bo jeśli się zrobi nowy render to engine będzie nie do poznania. Tak samo było w przypadku wyżej wymienionych gier. I prawdopodobnie tak samo będzie z BfM-E 2 bo wygląda dużo ładniej niż 1. A mój post był odpowiedzią na poprzednie narzekanie że gra ma być na starym enginie Command & Conquer.
Nie chce cie urazić ale:
1. naucz sie czytac ze zrozumieniem a zanim skomentujesz posta przeczytaj go przynajmniej 2 razy i nie piernicz głupot publicznie
2. Jeżeli się nie znasz/ nie jestes pewny to się poprostu nie wypowiadaj
3. PoP: sands of Time i Warrior Witchin były równiez robione na silniku Unreal 1.
4. Zanim zabierzesz się za pouczanie innych najpierw zastanów się nad sobą :P
Co poniektóre zdania/ wyrazy podkreśliłem/ pogrubiłem zeby Ci było łatwiej porzeczytać i zrozumieć ten post :P
Wiesz, tak rozumując możesz uznać, że HL 2 jest na silniku Q2. HL1 bazował na Q2, a engine HL2 zawiera linijki kodu z silnika HL1.
I koniec końców wszystko sprowadza się do Tetrisa...bo wszystkie gry naparwde sa napędzane na przerobionym lekko silniku Tetrisa :D
Wcale nie! Arkanoid był na innym!
dobra, jeszcze raz przeczytam w tym watku "Warrior Witchin" to mnie, jak jasna anielke kocham, grom z nieba trzasnie....
witcher'y to wy u Sapkowskiego mozecie miec a nie w POP'ie :P
Ta 'nowy render'
Ciekawe wiec dlaczego buduja silnik Unreal 3 zamiast robic 'nowy render' na u1, przeciez grafika bedzie aktualna po tej operacji!
SAGE to silnik ktory laguje, zzera kosmiczne ilosci zasobow jak na jego wyglad i mozliwosci, nie jest w stanie wyswietlic tylu elementow co chociazby silnik AoW..
Porownaj sobie to i AoE3. Texturki zmieniac moga do woli a silnik nadal pozostanie tak samo stary, niewydajny i nadajcy sie do wymiany.
Niezłe, naprawdę niezłe. Chociaż dla mnie to nie takie bum jak Oblivion :-)
Niezłe screeny. Gra zapowiada się ciekawie :)
Dobrze tylko po co wymieniac wciąż dobry silnik na nowy ? Może jest to pójście na łatwizne ale też nie ma większej potrzeby żeby robić nowy.
Wszyscy się tak zachwycają grafiką w Oblivionie a jest on ponoć robiony na gamebryo engine, silniczku znanym juz z Morrowinda który najmłodszą produkcją nie jest.
Tak samo jest z Bitwą o Sródziemie 2. Tutaj pozostał stary silniczek- niepozbawiony wad ale po zrobieniu nowego renderu wygląda jak nowy. Nieprawdaz ?
mnie to nie obchodzi czy to jest stary czy nowy silniki wazne zeby bylo z rozmachem i grywalnie. mam nadzieje ze ie bedzie trzeba czekac zbyt dlugo
OK przyznaje sie ze gadalem nie do konca to co powinienem i jaki jest stan rzeczywisty ;) Ogladalem wlasnie przed chwila na IGN filmy w wysokiej rozdzielczosci dotyczace walki na wodzie, budowy oraz multiplayera. Fakt jest faktem ze SAGE to silnik tragiczny ale gra wygalda bardzo dobrze;) Co wiecej jestem pozytywnie zaskoczony zmianami zaimplementowanym do nowego tytulu. W kazdym razie gra wyglada calkiem niezle.