Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Boiling Point Road to Hell [PC]

08.08.2005 10:26
1
zanonimizowany271205
0
Pretorianin

chyba by lepiej wyszyli gdyby zainwestowali kase w silnik z far cry, bo to ich technologia to straszna lipa nie dość że wygląda kiepsko to wymagania ma straszne, a do tej gry engine cryteka by sie świetnie nadawał

08.08.2005 12:49
2
odpowiedz
zanonimizowany245132
13
Senator

Moze grę leciutko uratuję dawno zapowiadany patch 2.0.

08.08.2005 13:48
.kNOT
3
odpowiedz
.kNOT
217
Progresor

Czyżby Deep Shadows oszczędzało na betatestach?

Raczej Atari. I wszystko jasne...

A patch 2.0 jest i ma się od ponad dwóch tygodni bardzo dobrze. Na szczęście Atari nie położyło na nim swoich łapsk i można z niego korzystać. Albo czekać aż Atari łaskawie tego patcha zlokalizuje, o ile w ogóle to kiedyś zrobi...

Niestety nie jest to jeszcze koniec łatania.

08.08.2005 14:10
😊
4
odpowiedz
Kamikazze
0
Pretorianin

Lepiej się wypowiadaj na forum wiedźmina a nie na GOL-u :P coś Ci się odechciało tam pisać ? A może poprostu pomyliłem osoby ^^ :) ?

08.08.2005 21:01
👎
5
odpowiedz
Krzys
3
Junior

dno nie gra

13.08.2005 19:30
6
odpowiedz
Chupacabra
133
Senator

gra robi calkiem niezle pierwsze wrazenie, ale potem za szybko sie monotonna robi. Chociaz pomysl skrzyzowania FarCry z DeusExem byl niezly. Gdyby nie te wymagania sprzetowe, na moim sprzecie gra ledwo ciagnie w 800*600, juz Doom 3 lepiej chodzil i ladniej wygladal :)

Recenzja Boiling Point Road to Hell [PC]