Pierwsze screenshoty z SiN Episodes: Emergence
!to jest brzydkie! :
zaczyna powoli wychodzic ze Source jest kiepskim silnikiem graficznym i jedyne co moze i dobrze potrafi to zajmowac sie fizyka ew. mimika postaci ale... patrzac na 2 skrin powiem tyle ze ta dziewczyna wyglada oblesnie! na wallpapersach wygladala duzo urodziwiej a tutaj... ehh
pierwszy skrin to sceneria niczym zywcem wzieta z 1 tyleze z nowymi - kiepskimi - teksturami i bez efektu dymanicznych swiatel! a gdzie ten polysk na scianach z marmuru? gdzie widoczne Shadery? nie no... jakby korzystali ze starego enginu Q3 (nie mowie ze jest zly bo mozna z niego w dalszym ciagu duzo wyciagnac)!
a skrin 3? hmm ponownie kiepskiej jakosci tekstury (auta i otoczenie -> metalowe elementy)
nie... nie wroze nic dobrego tej grze patrzac na nia :|
Ja czekam na jakieś pierwsze recenzje... No i ciekawe czy się przyjmie ten pomysł z epizodami. Wątpie czy w Polsce to się uda. Choć zaraz pewnie piraci też się wezmą za ten tytuł tak samo jak i za HL2 i większość będzie epizody z torrenta ściągała.
dokładnie grafika nie zależy tylko od ślinkia ale i od artystów i programistów od tego jak bardzo bedzie on zmodyfikowany i wydajny.
i gut przynajmniej nieswieci sie babka jak psu jaja
nic zobaczymy co z tego wyjdzie :)
...narazie wizualnie bida z nedza, mam nadzieje ze finalnie bedzie lepiej ! Ritual ostanimi laty ma tendencje spadkowe :/
Marzy mi sie taki dzien, kiedy wszyscy gracze na Ziemi otworza oczy i zobacza, ze grafika w grze to nie wszystko....
Jak wy z takich małych obrazków, do tego jeszcze marnej jakości możecie stwierdzić jaka jest jakość grafy. Ja poczekam na zrzuty ekranowe 1024 x 768 i potem ocenie jaka grafa.
Naturalnie. W FPP liczy sie tez rys psychologiczny wszystkich postaci, proba znalezienia odpowiedzi na odwieczne pytanie o sens zycia oraz przeslanie, ktore wielokrotnie czyni nas nowymi, lepszymi ludzmi.
Macie karty kalibru GF4MX, ze tak smecicie?
eJay -- oczywiscie ze grafa to nie wszystko, ale po kiego w tamim razie sie pokazuje screeny? co innego ci powie taki screen jak nie "jaka gra bedzie miala grafike?" owszem, mozna z niego ciutek poznac kliamt gry ale tylko ciutek. SCREENY SLUZA DO DEMONSTROWANI GRAFIKI danej aplikacji. I tego nie zmienisz, aby czegokolwiek sie do wiedziec o grze, trzeba obczaic jakis material audio/video.
Screeny malutkie wiec nie bede osadzac .
Mam nadzieje zefabula i kliamt beda tak samo wciagajace jak u porpzednika . Choc mzoe to sie okazac skomplikowane jak panom z Rituala nie chce sie zrobic calej gry od razu tylko puszczac ja po kawalkach :-] .
john_himself----->Screeny prezentuje sie po to, zeby udowodnic, ze gra powstaje. Nie zdziwie sie, gdyby te obrazki byly z wersji pre alpha. Jesli dalej bedziemy patrzyli na screeny, jako wyznaczniki jakosci grafiki to bedziemy narzekac na wszystko. Nie moze dojsc do sytuacji, gdzie oprawa wizualna decyduje czy gra jest kiepska czy nie...
eJay -> ja nie mowie ze grafika jest najwazniejsza bo przeciez patrzac ma Sin1 mozna bylo od razu odejsc od kompa gdyby nie... szybka i brutalna akcja ]:>
jednak czasy sie zmienily i jesli chodzi o gatunek jakim sa FPSy to na pierwszy plan jednak wychodzi wlasnie grafika - moze mi powiesz ze tworcy FPSow mysla wpierw o fabule a pozniej o grafice? popatrzy na ID i D3... koszmarna grafika (klimatyczna) i... fabula (beznadziejna)...
jesli mam oceniac FPSy to wpierw patrze na zarys historii pozniej klimat i pozniej grafe ktora powinna dodawac animuszu i wlasnie klimatu ale w Sin2 widze nieduzo lepszego Sin1 (graficznie) ale nie mozna nic powiedziec oczywiscie o akcji ktora moze byc swietna. czyli podsumowujac FPSy nastawione sa na grafike i szybka, klimatyczna akcje ktorej ja poki co niedostrzegam ;)
eJay -> na potwierdzenie jeszcze moich dotyczacych gdzie darza tworcy gier FPS przeczytaj sobie newsa:
https://www.gry-online.pl/newsroom/grafan-nowe-screeny/z750aa
ponownie nie dostrzegam fajerweskow graficznych ;P
jednak czasy sie zmienily i jesli chodzi o gatunek jakim sa FPSy to na pierwszy plan jednak wychodzi wlasnie grafika
Jak dla mnie w FPS grafika nie ma takiego wplywu. Czasem odpalam sobie starego Unreala. Grafika nie ta, ale klimat, muzyka, potwory - pierwsza klasa. Nie wspomne o grywalnosci:)
moze mi powiesz ze tworcy FPSow mysla wpierw o fabule a pozniej o grafice? popatrzy na ID i D3... koszmarna grafika (klimatyczna) i... fabula (beznadziejna)...
O D3 nie cche pisac, bo mnie UVI zjedzie:>
Nie moge zrozumiec tego marudzenia, ludzie naogladali sie rederowanego filmiku z KillZone2 i im reszta nie pasni, wedlug mnie zdjecia prezentuje sie bardzo ladnie widac nawiazania do poprzedniej czesci o tyle wymowne iz widac ze to jest kontynuacja.
Ja jestem pozytywnie nastawiony, za to nie rozumiem waszego marudzenia odnosnie grafiki :/
Ludzie marudzą, bo już widać, że gra będzie nieprzyjazna użytkownikowi. No powiedz, ponad 300 zeta za grę? :/
A jaką masz pewność, że tyle właśnie będzie kosztować? Na razie to tylko plotki, które - jak przyjdzie co do czego - mogą okazać się nieprawdziwe.
Screeny nie zrobiły na mnie pozytywnego wrażenia (oglądałem też w większej rozdzielczości). Rzeczywiście, graficznie przypominają "jedynkę" a nie gry sourcowe...
Jeżeli taki będzie efekt końcowy albo nawet zbliżony to można śmiało powiedzieć że zmarnowali potencjał sourca.
Ale cóż z drugiej strony grafa to nie wszystko. Grałem w Sina kiedy już straszył wizualnie ale mile wspominam zabawe (oprócz ładowania poziomów).
eJay-> a czego sie tutaj bac? :> ;) D3 byl do chrzanu bo jak dla mnie tylko poczatkowe krzyki mialy jakis potencjal klimatu i strachu ale pozniejsze potwroty wyskakujace zza scian dodatkowo chamsko zaskryptowane psuly caly ten "czar"... ehh szkoda gadac
poczatkowo bylo podobnie z HL2 ze zaczynal sie jak 1 czyli niewiadomo i przyjemnym klimatem wraz z rozwijajaca sie akcja ale koncowka (nieco przed wojna domowa w miescie) zaczelo mi sie nudzic jednak sama juz koncowka i ulepszony antygrawitant! miodzik! :)
ale FarCry zostaje imo klasa sam dla siebie jesli chodzi o FPSy "nowej generacji". grafika, grywalnosci i ... wielkie plansze...
boje sie ze Sin2 bedzie nawet czyms gorszym od D3 bo poleca tylko po kase od fanow 1 czesci i zrobia sredniaka z kiepka grafika (widzialem rowniez skriny w wyzszej rozdzielce i nie prezentuja sie lepiej... znowu slabej jakosci tekstury rzucaja sie w oczy... no i brak Shaderow...) jednak sadze ze muza bedzie trzymac poziom :)
nalezy zyczyc im szczescia bo napewno sie przyda i... rozumu bo dystrybucja w epizodach to poroniony pomysl...
Dla mnie gra wizualnie na pewno nie wygląda na kontynuacje Sin. Na kilometr widać, że jest robiona na silniku source i wyglądem przypomina Half Life 2 a nie Sin 1.
Natomiast sam silnik source uważam za bardzo dobry. Za jego pomocą zdolni programiści są wstanie stworzyć świetną grafikę (vide HL2), która nie wymaga niewiadomo jakiego sprzętu do działania. Screeny prezentują się bardzo ładnie. Czytałem często zarzuty pod adresem HL2 i source zarazem że engine nie oferuje najnowszych nowinek techninych jak dynamiczne cienie, shadery 2.1/3.0 etc. Pytanie - czy to ma jakieś znaczenie?? Jeżeli gra wygląda porządnie i radzi sobie bez nowinek technicznych to nie ma powodu żeby ich brak był przedmiotem krytyki. Hl2 pokazał, że grafika oparta na teksturach w bardzo wysokiej rozdzielczości (z bump mappingiem) oraz lithmapach wygląda dużo bardziej realistycznie niż napakowana nowościami technologicznymi platikowa grafika Doom III. Też HL2 było jedną z pierwszych gier których grafikę momentami autentycznie można było pomylić z prawdziwym zdjęciem - a to nie udało się żadnej inne grze.
Dlatego od source-a proponuje się odczepić. A Sin 2 przyjdzie oceniać jak wyjdzie a nie teraz;)
Amen : )
walic grafe :P
sin 2 ma byc brutalny i gore a neisadze by taki byl :| wyjdzie jakis klon hl2
Jeśli ktos jest chętny - pod linkiem (poniżej) wiecej screenów nieco lepszej jakości.
A "Sin Episodes" i tak będzie zajefakenbisty :)
U.V. Impaler , Maevius - autor pierwszego posta dobrze napisal.. source to nie tylko render3D, ale i fizyka, logika, ai, toolsy, materials, network itp. to jest wlasin esource, a 3D jest tylk ojego czescia, tam samo jak fizyka.
inna sprawa ze nie zgodze sie z autorem pierwszego posta;) - silnik jest niezly, podobny do silnika Painkillera - trzeba miec jednak swietnych artystow, projektantow i wykonawcow, aby na takim silniku stworzyc piekne scenerie.