Gears of War okiem artysty plastyka
Hyhyhy ta gierka jest typu Must Have ! :-] Tak sie stanie musze to miec :D .
łeee no, w fpsy sie na konsolach beznadziejnie gra ;-/ ja to chce na PiSi... ;(
pzdr
To jest kolejny miodzio silniczek graficzny i juz sie nie moge doczekac az w to zaciupie na x'ie 360 :P . mam nadzieje ze bedzie to cos na miare Unreala 1 czyli tak samo wciagnie pieknem ,klimatem :-] .
Fajne obrazki, nie majace kompletnie nic wspolnego z gra.
Vasago ---> Jakże nie mające kompletnie nic wspólnego z grą? Zacytuję newsa z oficjalnej strony autora tych grafik:
Proud to put new art up, this time the first set of concept images for the upcoming super ultra deluxe game form Epic Games: Gears of War.
Czyli art worki. I jak to sie przeklada na gre?
Jak się przekłada na grę, to pewnie najlepiej wiedzą jej autorzy. Niemniej jednak obrazki z grą mają coś wspólnego. Nic wspólnego, to miałaby z nią np. Mona Lisa.
Oczywiście, że mają dużo wspólnego. Wystarczy spojrzeć na czwarty obrazek przedstawiający statuę. Render z tym samym motywem reklamował Unreal Engine 3 zanim świat usłyszał w ogóle o Gears of War.
Nie chodzi o to,czy podobne lokacje wystapia w grze tylko o to, ze to jedynie rysunki. Do kazdej gry mozna zatrudnic dobrego plastyka i poprosic zeby cos narysowal. Tyle, ze potem ten obrazek mozna co najwyzej wydrukowac na pudelku.
Vasago -> będzie to wyglądać w tym stylu, demo Gears of War już pokazali na E3. Na razie tylko jedyny problem tej produkcji jest taki że na alfa kitach X360 demko wyciągało 10-12 FPS
albz74 ---> skąd te informacje? Nie interesowałem się tą grą. Chętnie poczytam albo obejrzę te 10-12 fps. Proszę o linka.
Info z IGN. Oglądałem dokładnie wszystko co się pokazało na E3 na wszystkie platformy. Poniżej podsumowanie recenzji gierki z E3:
Outlook
This is the type of game everyone was expecting from the Three-Six-Oh. Epic may well become the favorite development house on Xbox 360. Sorry Bungie, we're sure Halo 3 will be quite hot, but if it never came out, we'd be happy with Gears of War. Sure there are some framerate issues, but this game is at least a year away. There's so much more to see, including adversarial multiplayer and vehicles, that it's hard to believe that the E3 2005 version of Gears of War may be the worst thing we'll ever see from Epic.
Link w załączeniu. Tam też znajdziesz szybko linki do video. Jedno video to chyba prezentacja silnika Unreal, ale jest też filmik z gry. Już wcześniej pisałem przy okazji E3 żę sporo gier na X360 miało problemy z FPS i AA, bo wersja kitów na jakiej były uruchamiane, nijak się ma do finalnej wersji konsoli.
albz74 ---> no dobrze, zacytowałeś same zachwyty, których w samym tekście jest jak widzę jeszcze więcej, ale gdzie jest coś o tych 10-12 fps?
Napisane jest w recenzji framretate issues - Obejrzyj video i sam oceń - wg mnie w grze to jest około 10-12 FPS/
albz74 ---> framerate issues może odnosić się do 10-12 fps, ale równie dobrze do 20-25 fps, albo 30 fps ze sporadycznymi spowolnieniami. A te 5 sekund "filmiku z gry" raczej nie wygląda mi na gameplay.
Zresztą IGN dał Gears of War nagrodę Best Game (w kategorii Xbox360) i Best Graphics (w kategorii ogólnej). Czyli chyba nie jest tak źle.
micpl187 -> zobacz jeszcze raz film opatrzony datą 05/12/2005 - to jest gameplay. I to nie wygląda na 30 FPS, nie powiem że zwalnia bo to jest po prostu widać, że jest problem z ilością klatek na sekundę. Taka była ogólna refleksja z E3 - niektóre tytuły na X360 wyglądały na niedorobione - zwolnienia, zero antyaliasingu.
albz74 ---> rzeczywiście, jest tam ze 3 sekundy z gry
niektóre tytuły na X360 wyglądały na niedorobione - zwolnienia, zero antyaliasingu.
O ile wiem to Gears of War ma być wydana za około rok, więc co w tym dziwnego? Gdyby była "dorobione" to pewnie wydaliby ją pod koniec tego roku. A jeśli gadanie o tym, że alfa-kity dysponowały 1/3 mocy konsoli to jestem spokojny. Zresztą i tak jestem spokojny, bo zwalniające gry na konsole to rzadkość, a już na konsole wchodzące na rynek się nie zdarzają. Musi być co najmniej 30 klatek, bo inaczej będzie klapa.