SiN 2 niczym Half-Life 2: na silniku Source i z wykorzystaniem usługi Steam
pomysl nie powiem ze ciekawy... dla kieszeni tworcow! zalozmy ze bedzie 5 epizodow -> czyli 20$*5=(jak latwo to policzyc...) czyli w przeliczeniu na zlotowki ok. (nie znam obecnego kursu) 350zl! niech sie w D* pocaluja!
jeszcze ciekawszym niewyjasnionym faktem jest to ile poziomow bedzie posiadac kazdy epizod...
ja nie wroze nic dobrego tej czesci Grzechu...
Ale dzieki wejsciu w Steama, zminimalizuja straty, czyli teoretycznie (cos tam) zarobia.
Widać tak szukali że gra nie mogła znaleźć wydawcy i jak sobie jeszcze pomysle 20$ za 1 epizod a jest ich sześć no ich chyba pogieło mam nadzieje ze wyjdzie pudełkowa wersja w co obecnie po przeczytaniu artykułu watpie.
troche bezsensu :P niedosc ze tyle kasy wydamy to jeszce czeba bedzie czkac z 3 lata zanim przejdzie sie cala gre :P chyab ze kazdy epizod bedzie mial odmienna fabule.
==>ChRiS<== - 1 USD = 3.3643 PLN
wiesz w Europie może ta gra sie nie "sprzeda", ale za ocenanem znajdzie się wiele osób które kupią tym sposobem gre
lipa ,ahaha ,co za durny pomysł ,już sam steam to poraaaażka totalna ,a to to już w ogóle
Co tu duzo mowic, taki sposob dystrybucji to chyba przyszlosc na rynku gier... czy tez innego oprogramowania, a i spora szansa dla malych, niezaleznych producentow na odniesienie sukcesu bez wsparcia poteznego dystrybutora. Dobre to!
amo-> sam Steam nie jest az taki zly i jak mowi Richie, jest to przyszlosc dystrybucji gier bo pierwsze ze ograniczy nieco piractwo a 2 ze nie trzeba bawic sie w rozsylanie pudelek ale...
1) nie wiem jak inni ale ja wole miec wersje pudelkowa gry
2) nie kazdy jeszcze dojrzal do kupowania czegokolwiek przez internet (ja zaczalem dosc niedawno kupujac GTA:SA zza granicy...)
3) to nie to samo pojsc do sklepu i dostac towar od razu do raczek na ktory czekalo sie bardzo dlugo :)
Podzielic gre na osobne platne epizody ukazujace sie w kilkumiesiecznych odstepach? Co za idiotyczny pomysl! Skonczysz jeden epizod w kilka dni i dalej co? Lipa, czekasz. Nie wspominajac juz o tym ze kazdy bedzie kosztowal 20 dolcow, czyli w sumie zaplacisz jak za kilka normalnych gier. Zepy ten pomysl mogl wypalic to po pierwsze kazdy epizod musialby byc odpowiednio dlugi, conajmniej 20 pare godzin rozgrywki, po drugie ta gra musialaby byc naprawde fenomenalna, co jak wiadomo jest raczej trudnym zadaniem :)
Cóż za cudowny pomysł.
Ponad 300 zeta za grę oferującą około 30 godzin zabawy :D:D:D I to z odstępami kilku miesięcy...
A podobno walka z piractwem miała zmniejszyć ceny orginałów :D:D
Tak czy inaczej, w Polsce raczej niewielu maniaków się znajdzie...