Electronic Arts Polska sponsorem projekcji filmu „Ojciec Chrzestny” w telewizji TVN
Najważniejszego nie ma. Czy w ramach sponsoringu, TVN zmniejszy liczbę emisji zapowiedzi "Ciao Darwin" oraz innych żenujących programów rozrywkowych tuż po reklamach?
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-06-30 15:00:23]
Ciao Darwin bedzie sponsorowane przez Nvidie, a w bloku reklamowym beda same oferty kart graficznych:D
eJay -> przynajmniej może by były jakieś fajne reklamy... a nie proszki i podpaski...
Troche sie pospieszyli. Jesli gra ma byc na jesieni to do tego czasu zapomne o czym byl film :)
Jestem pod wielkim wrażeniem! Powoli i producenci gier wchodzą na ekrany telewizorów, fakt że w sesnie małej promocji ale może niedługo się doczekamy reklam gier komputerowych pomiędzy reklamami, były by chociaż ciekawe a nie nudzące :D
bądź co bądź trafili dla mnie idealnie... jestem w połowie książki :)
dobrze że puszczają bo bym chyba nigdy jużgo nie zobaczył
Nigdy nie miałem przyjemności oglądać „Ojciec Chrzestny”, dlatego z radością przyjmuję tą wiadomość.
czytałem że fajny film mam nadzieję, że się nie zawiodę ;)
60 MIN (!!!) reklam naliczyłem podczas emisji "Władcy Pierścieni". Dlatego wymyśliłem nowe zajęcie. Wyliczenie o której godzinie zasną twoje dzieci włączając sobie Ojca Chrzestnego o 22:00 na DVD albo oglądając go w TVN. Gwarantuję, że w przypadku tego drugiego zamkną oczka po pierwszej 15 minutowej-sałatki reklamowej, o ile sam nie zaśniesz, ble.
Super pora na emisję filmu, idealna wręcz dla wszystkich stróżów nocnych oraz tych którzy cierpią na bezsenność. Przede wszystkim nie o 22 tylko o 23, czyli film będzie trwać do 2:30 (wliczając reklamy podpasek, pieluszek, środków na zaparcia i biegunki) :P Film świetny, ale i tak książka lepsza ;]
Przecież to zakamuflowana reklama. Telewizje mają określony limit na blok reklamowy i stąd "sponsorzy" pogody, filmu, itp.