Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dziewięć lat Quake'a

24.06.2005 11:36
1
zanonimizowany40972
0
Generał

Imp -> Chyba czwarty, nie trzeci! :)

24.06.2005 11:38
U.V. Impaler
2
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Następca trzeci. Odsłona czwarta.

24.06.2005 11:40
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany17747
63
Senator

Aż się łezka kręci na widok Qwaka ;) To jest gra!!!

24.06.2005 11:47
Aen
4
odpowiedz
Aen
239
Anesthetize

Ten pierwszy screen jest z Quake I? Wygląda jak mocno podrasowany

24.06.2005 11:48
U.V. Impaler
5
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Zamieszczone powyżej ilustracje zostały przygotowane z użyciem darmowej nakładki graficznej o nazwie Tenebrae.

24.06.2005 12:00
6
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Ja używam klienta do QuakeWorld'a (multiplayer Q1) o nazwie fuhquake. Tam też jest grafika podrasowana względem oryginału. Inna sprawa, że i tak większość graczy wyłącza te wodotryski, gdyż przeszkadzają w grze. Jest to jedna z najbardziej dynamicznych gier fpp (mówię tylko o multi, bo singla mogliby właściwie nie robić). Szybkość gry widać szczególnie po przesiadce z Q3 do Q1 lub odwrotnie. Wtedy wydaje się, że Q3 działa w zwolnionym tempie :-)

24.06.2005 19:26
Logadin
7
odpowiedz
Logadin
156
People Can Fly

Wszytskiego naj- naj- najlepszego mój ty Quake'u - jestem z tobą już 10 lat i mimo tych wszystkich uniedogodnień, kuszacej konkurencji, lepszej grafiki, fizyki i wszystkich innych mneij lub bardzije ważnych rzeczy dalej ciebie KOCHAM i z tobą zostaję :)

100 LAT! :>

24.06.2005 20:34
KaM1kAzE®
👍
8
odpowiedz
KaM1kAzE®
65
Luźna Guma Crew

powiedzmy ze Logadin napisał w skrócie to co ja chciałem napisać :)

pozdrawiam
Kam1kaze, the QmaniaQ :)

24.06.2005 22:06
9
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

q1 nie mial akceleracjii 3d wiec od tej gry nie zaczela sie ekspansja akceleratorow :P . Raczej dopiero od Unreala 1 i quake'a 2 wreszcie zobaczono dlaczego trzeba kupic nowa grafe 3D :-] . Tak czy siak naj naj wszystkego naj ... najlepszej grze fpp wszechczasow ;-] .

24.06.2005 22:12
erton
10
odpowiedz
erton
63
Fink

"Od programu firmy id Software rozpoczęła się też ekspansja tzw. „akceleratorów 3D”, które dzisiaj pełnią rolę standardowych podzespołów graficznych oferowanych przez ATI czy NVIDIA"

Swoja droga ciekawe czy ktos jeszcze pamieta, ze te pierwsze voodoo to byly faktycznie akceleratory, tzn do dzialania potrzebowaly jeszcze normalnej karty graficznej, dopiero pozniej polaczono te dwa elementy. Ale jak to dzialalo to juz nie pamietam, prehistoria w sumie.

24.06.2005 22:17
👍
11
odpowiedz
KUBOS
66
Generał

Ta gra zabiła mojego pc wtedy, od razu się w niej zakochałem ido tej pory ją lubie , mimo że jest wiele innych ,lepszych nadal jestem jej wierny i zawsze bede do niej wracał :) 100 lat

24.06.2005 22:21
😊
12
odpowiedz
KUBOS
66
Generał

erton ---> jasne ze pamiętam to właśnie dla tej gierki i kupiłem pierwszego monstera :) to był wypas 4MB Ram kabelek żeby połączyć kartę 2d po prostu super i paczka gierek w pudełku, nie ważne że większość to były dema ale za to jaka płynność w grach i to rozmycie tekstur hehe szok

24.06.2005 22:22
13
odpowiedz
Amadeoosh
6
po prostu Ama

Niewątpliwie ta gra mimo wieku ma coś w sobie. Mogli by zrobić Quake na silniku Doom III... Żeby prezentowała się chociaż tak, jak na tamtych obrazkach.

24.06.2005 22:45
KaM1kAzE®
😃
14
odpowiedz
KaM1kAzE®
65
Luźna Guma Crew

kubos, eroton ---> hehe też pamiętam :) to takie SLI tylko 10 lat temu :P

połączanie voodoo z grafiką :) ahhh aż sie łezka w oku kręci :P

24.06.2005 22:47
BIGos
15
odpowiedz
BIGos
60
bigos?! ale głupie

erton - to tak jak teraz te nowe PPU ... pewnie to potem znów połączą na jednej karcie.

24.06.2005 22:57
16
odpowiedz
zanonimizowany28212
90
Legend

KaM1kAzE® -> mozna bylo jeszcze laczyc 2 voodoo 2 SLI i do tego jeszcze grafika zwykla.
jeszcze mam 12MB "Potwora" voodoo 2 w domu :) przydaje sie do FFVII.

ten pierwszy screen - to jakis mod. podobaja mi sie te tekstury i blaski swiatla w wodzie.

Wiadomość Dziewięć lat Quake'a