Dungeons & Dragons Online [PC]
Mam tylko życzenie aby polski wydawca tej gry - kimkolwiek bedzie wydal ja wraz z premiera światową..bo niechciał bym powtórki Guild Wars i kulawego CDP :/
To dziwne, że system Dungeons & Dragons, pomimo swej niewątpliwej popularności, nie był tematem żadnej gry MMORPG
Chwila o orginalny Neverwinter Nights (zrobione przez SSI) czy też DARK SUN ONLINE (tez produkt SSI).
Polskiej wersji to raczej niebedzie jakos w dziwny sposob zadnemu z Polskich wydawcof sie nie kfapi do wydawania Wersji PL gier MMORPG :) Taki zwyczaj widocznie, ale ENG nie zaszkodzi w sumie grywam w WoW i wniczym mi to w sumie nie przeszkadza wrecz pomaga :) Jesli beda Polskie Servery to mysle ze nie bedzie problemu z niczym.. no i zeby zlikfidowali miesieczne oplaty bylo by smarfastycznie.. a wiec narazie czekamy :P
i całe szczęście, że nie robią lokalizacji...
@Lop3z
hahaha polskie serwery, raczysz sobie zartowac, w takie cuda nie uwierze. Zobacz w PL kupilo WoW i w niego gra kupa ludzi i co i niema serwera i raczej nie bedzie.
jesli koszta ograniczą się do kupienia pudełkowej wersji gry... to czemu nie? jeśli będzie dawała duże możliwości, powiedzmy 3 edycja d&d ( choć pewnie znajdą się jej przeciwnicy ) i przede wszystkim KLIMAT z gier typu BG czy ID i jest super...
JA buym tylko chciał wiedzieć jakie to będzie miało wymagania bo po screenach sądząc to duże...
jesli koszta ograniczą się do kupienia pudełkowej wersji gry... to czemu nie?
Dlatego, że to nadal będzie żenująca liczba ?
Na pierwszy rzut oka (screenshoty, filmiki, zapowiedzi, wywiady) będzie to coś jak Guild Wars z instance'ami wyłącznie w formie dunegonów. I jednym miastem, gdzie zbierać się będą gracze. No i z abonamentem, jak podaje FAQ na stronce Turbine.
Nie , nie bedzie to klon Guild Wars z instance'ami.
Bedzie to MMORPG a nie jakis tam Cooperative RPG jak GUILD WARS.
Interesuje sie tym tytulem juz jakis czas i czekam na jakas chodzac'a wersje ( alpha )
aby ocenic szanse tej gry. Ale i tak z nazwy gra bedzie miala reklame tak jak WOW
anen ---> z wywiadu, którego udzielił ktoś tam z Turbine na E3 wynikało, że będzie jedno miasto i losowo generowane dungeony pod nim. Nie śledzę specjalnie postępów nad D&DO, ale zapamiętałem ten wywiad, bo skojarzyło mi się z Guild Wars.
No ja czytam forum oficialne i wiem ze czesto oni sie myla z turbine. Gdzies tam bylo sprostowanie , nawet FAQ zmienili. Najlepsze jaja byly jak wyslali activation code do alphy ktory nie dzialal a potem ze to ich wina , bardzo przepraszaja ale nie ma zadnej wersji alpha. Taki kawal zrobili przed E3 :P
Nie wiem czemu ludzie porownuja GW do DDO ?? Przeciez to dwie odmienne gry ................
Eh co ja sie bede produkowal
Ja tam się dziwię, że Turbine dostało do rąk takie licencje jak D&D i LOTR. Tak dużo zapłacili czy nikt inny nie chciał ?
@Bartelius
Zobacz na screeny, filmy i same gre Guild Wars i wymagania - na jakims najtanszy mRadeonie 9200 (lub szybszym 9100) graszplynnie w 800x600 z takimi detalami jak tam widac. wiec engine enginowi nie rowny :). oby ludzie piszacy ten silnik zrobili to z glowa.
co do samej gry - wyglada jak konkurencja dla guild wars. mam nadzieje tylko ze nik tnie poleci w ch. z takim rpzesuwaniem premiery; mialem zamowione GW w anglii w sklepie SendIT, anulwoalem bo pojawily sie w Polsce. i eh - ciekawe czy to chodzi o licencje czy jak bo wszystkie sklepy przesunely na 16 czerwca : /
@anen
Bo wlasnie z informacji wynika, ze DDO bedzie - jak w GW - polegalo na robieniu questow w malych grupach osob bez udzialu innych - czyli takie mikroservery dla teamu. na tym samym opiera sie GW, a przeciez nie ma praktycznie innych mmo w takim stylu (miast wspolne, questy nie).
@knot
przyjrzyj sie "zlozonosci" diablo2 i jego popularnosci.
Moim zdaniem ta gierka bedzie niezla pod wzgledem graficznym ale mysle ze sterowanie bedzie zje***e tak jak w Dungeon Lords , a co do WoW to moze fakt duzo ludzi gra w niego ale na pirackich serverach bo kogo stac w polsce na blizzardowski abonament ?! No moze tych ktozy maja kogos za granica ( brata , ciocie , babcie itp.) Osobiscie Sam sie przymiezam do kupna orginala i poprosic brata zeby mi placil ten abonament :)) PoZdrO AlL
zasadnicza roznica dungeons and dragons online bedzie system walki. i tu ma u mnie duzy plus
nareszcie cos zrecznosciowego
co do sterowanie wystarczy ze zrobia takie jak w GW, a co do grafiki nie musi miec ogromnych wymagan, (znowu sie powtórze :] ) w GW grafika jest piękniusia i niema duzych wymagan, bo chyba Athlon 2500+, 512RAM, GF3 Ti450 64 ram - to nie sa wygurowane warunki sprzętowe, a na takim czym GW chodzi mi na max detali w AAx4
Nic nie wystarczy i nic nie zrobia takie jak w GW. Grajac w GW czuje sie ze biegam po liniowym korytarzu.
Dungeons and Dragons Online ma sie zasadniczo roznic stylem walki. Ma to byc styl zrecznosciowy, dzieki czemu w walce nie beda liczyc sie godziny i lata spedzone by
grze na expieniu postaci, ale troche umiejetnosci i ja to pochwalam.
a mnie martwi jedno nie bedzie xp za potwory... po co robic takie ucziwnienia