Gears of War - PeCetowcy mogą pomarzyć...
blah.... jakby mało było fpp na pc... poza tym, fpp na konsole to i tak pomyłka i tak:)
zarith - na konsole wychodzi więcej gier fpp niż na pc :P
a sterowanie to kwestia przyzwyczajenia.
inf --> nie. to kwestia dostosowania kontrolera. mysz + klawiatura > pad.
a wśród tych gier co wychodza na konsole i tak nie ma żadnego porządnego sieciowego fpp...
zarith - dla mnie to kwestia przyzwyczajenia...
a co do sieciowych fpp'ków - hmm, popatrzmy. halo 2, ghost recon, rainbow six, unreal championship... to tylko te, które mi się skojarzyły na miejscu z trybem on-line
ale ja nie mówię o jakimś śmiesznym multiplejerku na cztery czy osiem osób... battlefield 2, o! to będzie porządna gra sieciowa.... a halo 2 czy uc mają multi na poziomie gier późnego dwudziestego wieku....
nie zrozummy się źle, nie jestem jaimś fanatycznym wrogiem konsol - sam mam plejkę a mam zamiar kupić xkloca360 - ale konsole się nadają do gier konsolowych - takie gatunki jak fpp strategia czy większość przygodówek zawsze! beda lepsze na pc. mimo że na konsoli bedzie lepsza grafika.
za to z na przykład jrpg czy zręcznościówkami sytuacja jest odwrotna - tu pc nie ma nic do gadania:)
oj zarith, tyle błędów merytorycznych w jednym poście:P
"ale ja nie mówię o jakimś śmiesznym multiplejerku na cztery czy osiem osób..."
w przypadku PS2 tak jest, w przypadku Xboxa na pewno nie. zresztą wcale nie jest tak że więcej graczy = lepiej
"a halo 2 czy uc mają multi na poziomie gier późnego dwudziestego wieku...."
dlatego milion ludzi wykupiło dla Halo 2 pakiet Live i ciora w to non-stop, bo to jest przeżytek... nie bredź
"takie gatunki jak fpp strategia czy większość przygodówek zawsze! beda lepsze na pc."
ja tam wolę FPP na Xboxie. po prostu lubię się rozwalić na fotelu i pograć na ekranie 29" a sterowanie? na PS2 rzeczywiście jest topornie, na xboxa dużo lepiej i jak się doda kilka tygodni praktyki to większej różnicy nie ma
a wracająć do tematu, to bardzo ambitni sa panowie z Epic, jeżeli chcą aby GoW był dla X360 tym czym był dla Xboxa Halo.
iNfiNity!
Mylisz sie troche, to gry fpp na konsole dopasowane sa pod pady nie inaczej. Po podlaczeniu myszki i klawy bylyby proste jak drut a nudzace jeszcze bardziej. Dowod ? Project Snowblind na PC. No sorry ale to gra sie z zamknietymi oczami.. Too easy.
Poza tym, w pojedynku multiplayer (czyli to, co naprawde sie liczy) zawsze wygra czlowiek siedzacy za myszka i klawiatura. Temu nie zaprzeczysz :)
HOHO, w takim Quake byloby to 100: -10 dla gracza pecetowego ;D
iron menda
w przypadku PS2 tak jest, w przypadku Xboxa na pewno nie. zresztą wcale nie jest tak że więcej graczy = lepiej
jkasne, że nie, mniej to lepiej:DDD
są na grach na xkloca serwery 64 lub więcej osobowe? komunikacja głosowa? łańcuch dowodzenia? (ma być w bf2) nawet jesli tak, to i tak w życiu pad nie dorówna precyzji działania myszy.
dlatego milion ludzi wykupiło dla Halo 2 pakiet Live i ciora w to non-stop, bo to jest przeżytek...
a co to za argument? jedzmy gówno bo miliony much nie moga się mylić?
ja tam wolę FPP na Xboxie. po prostu lubię się rozwalić na fotelu i pograć na ekranie 29" a sterowanie? na PS2 rzeczywiście jest topornie, na xboxa dużo lepiej i jak się doda kilka tygodni praktyki to większej różnicy nie ma
nie napisałem że iron menda woli fpp na xboksie, tylko że fpp na xbokie są gorsze niż na pc. szczególnie że nic nie stoi na przeszkodzie żeby podłączyć sobie telewizor i na nim grać. ba, kiedyś grałem na ekranie kinowym - komp połączony do rzutnika. co do sterowania... wybacz stary, ale pad<klawa+mysz i możesz się przyzwyczajać tygodniami a nawet miesiącami a i tak nie będziesz tak płynnie strafował, celował, i ogólnie się poruszał na padzie jak na klawie + mysz.
w halo2 miałem przyjemność chwile pograć i - musze powiedzieć - nie wiem co wy xiarze w nim widzicie. na pc tego typu fpp jest masa.
Maevius - zapominasz jednak, że jak ktoś naprawdę musi grać na myszce i klawiaturze, to na konsoli też da radę bez problemu.
iron-menda
Tak, ale poruszasz temat rzeka.. Wedlug mnie gry dostosowywane sa pod pady. Bo na padzie naprawde gra sie ciezej. Gorzej. Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada, manerwy typu szybki obrot wycelowane w prawy rog i strzal jednoczesnie - tez odpada.
wiec o czym mowimy ;)
Mylisz sie troche, to gry fpp na konsole dopasowane sa pod pady nie inaczej. Po podlaczeniu myszki i klawy bylyby proste jak drut a nudzace jeszcze bardziej. Dowod ? Project Snowblind na PC.
Taaaa, a kolejny dowód to Chronicles of Riddick. Człowiek zasypia z myszką w ręku.
Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada, manerwy typu szybki obrot wycelowane w prawy rog i strzal jednoczesnie - tez odpada.
Nie wiem o czym "my" mówimy i co to za my, ale ty najwyraźniej mówisz, że nie umiesz grać na padzie.
micpl187
Serio ? Jeszcze powiesz, ze snia Ci sie pozary i w ogole bede w siodmym niebie :-D
zarith
On bredzi :) Jak w kazdym watku, kolejny los jakich wiele bylo.. Olac :)
o mój guru, to powiedz mi jak zrobić na padzie szybki obrót :/
LOL.
Prosi od Halo muszą was poczytać.
Mialem psx ,ps2 i mam zamiar sprawic sobie x360 i ps3 wiec mozna powiedziec ze lubie konsole tak samo jak pc .Postaram sie wiec byc obiektywny. Wiadomo ,ze na konsolach da sie grac w gry fpp i sprawia to przyjennosc ,ale takiej precyzji jak na zestawie klawiatura + myszka nie da sie osiagnac.Wydaje mi sie ,ze na kompie granie w sieciowe fpsy ogranicza sie wlasnie do jak najlepszego wycwiczenia skokow ,celowania itd. zapominajac ,ze chodzi o zabawe , a nie o przekraczanie granic percepcji :/.
Na przyklad w gta 3 na ps2 mialem problemy z jedna misja gdzie trzeba bylo bawic sie snajperka. Dlugo sie meczylem zanim ukonczylem ta misje , na pecku to samo zadanie wykonalem za pierwszym razem bez najmniejszych problemow. Za to pad w wyscigowkach czy grach zrecznosciowych jest niezastapiony.
Uwazam jednak ,ze przylosc wszystkich gatunkow gier i tak nalezy do konsol.
żebyś zrozumiał o co mi chodzi: za pomoca myszki pełny obrót moge wykonać zależnie od czułości nawet kilka razy na sekundę. poza tym bez problemu moge dostosowac prędkość obrotu do prędkości przeciwnika w którego celuję, niezaleznie od tego, jak szybko się przeciwnik porusza.
powyższe było oczywiście do micpl
ssaq --> nie zgodzę się, przyszłość nalezy do zintegrowanych systemów które będa łączyły możliwości konsol, kompów i zapewne jeszcze kilku innych urządzeń.
Proszę bardzo. Specjalnie dla ciebie dość dokładna instrukcja.
Szybki obrót na padzie wykonuje się wychylając lewą lub prawą gałkę (w zależności od ustawienia konfiguracji) w żądanym kierunku. Przy odpowiednim ustawieniu czułości sterowania i krótkim treningu obrót o 180 stopni zajmuje ok. sekundę. Dziękuję za uwagę.
sekundę? lol. w sekundę w q3 mój kumpel jest w stanie sfragowac trzech gości którzy sa w zupełnie różnych częściach planszy:)
180 stopni w sekunde?:) w tym czasie mozna zginac 30 razy:)
dlatego milion ludzi wykupiło dla Halo 2 pakiet Live i ciora w to non-stop, bo to jest przeżytek...
a co to za argument? jedzmy gówno bo miliony much nie moga się mylić?
argument jest taki, ze milion ludzi to bardzo duzo i dobrze swiadczy o grze
much tez bardzo dużo i dobrze to świadczy o gównie ;>
nie twierdze że multi na konsolach jest totalnie beznadziejne... po prostu w porównaniu z pc jest słabiutkie
zarith ---> no i? Jak to ma się do moich wypowiedzi w tym wątku?
milion grajacych to jest argument, natomiast porownywanie ludzi do much, a gier do gowien juz nie
no i jeszcze ma się tak, że prosiłem cię o podanie sposobu na szybki obrót, a nie badziewnie wolny sekundowy:)
zarith:
z tego widac ze nigdy nie gral w q. a to jest dopiero dynamiczna gra multiplayer :)
zarith ---> to teraz wskaż mi może jeszcze, gdzie twierdziłem, że pad jest lepszy?
Za to ja twoje brednie wskażę bardzo chętnie:
Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada
maevius --> tu nawet nie chodzi o dynamikę. weźmy moja ulubiona grę czyli bf1942 - a ona przesadnie dynamiczna nie jest. jesli słyszę strzały z tyłu i obracam się do ewentualnego przeciwnika w aż pół sekundy, to jestem martwy bo mnie zdąży załatwić.
micpl187
To bylo moje stwierdzenie i jak wskazuje backslash chodzilo mi o jednoczesne wykonywanie tych czynnosci dluzej niz przez 10 sekund.
Na padzie tego nie zrobisz.
micpl --> nie mnie zacytowałeś, ale ja za to zacytuję ciebie
Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada, manerwy typu szybki obrot wycelowane w prawy rog i strzal jednoczesnie - tez odpada.
Nie wiem o czym "my" mówimy i co to za my, ale ty najwyraźniej mówisz, że nie umiesz grać na padzie.
ja po prostu chciałbym od ciebie wreszcie usłyszeć, jak zrobić szybki obrót, skoro wg ciebie to kwestia umiejętności gry na padzie (rotfl)
no jednoczesnie biec w jedna strone celowac pod katem prostym do kierunku biegu, robiac co jakis czas podskok i strzelajac z broni ktora wymaga precyzji do kotlesia biegnacego zygzakiem jest dosc ciezko....
Zarith masz racje ze klawa+mysz jest duzo szybsza niz pad i ,ze w skunde mozna zginac pare ,razy , ale wez pod uwage ,ze na kosnoli wszyscy graja na padach tak wiec sytuacja sie wyrownuje :
ja po prostu chciałbym od ciebie wreszcie usłyszeć, jak zrobić szybki obrót, skoro wg ciebie to kwestia umiejętności gry na padzie (rotfl)
Tak jak napisałem powyżej.
I wystarcza to w zupełności do konsolowych FPP, które pisane są pod pada.
Bo mówimy o grach konsolowych, prawda? I nie przyrównujecie zestawu myszka+klawiatura oraz pada podłączonych do komputera jak zwykle to robią gracze pecetowi? Bo to byłby szczyt głupoty, skoro mówimy o całkiem innych grach.
ssaq --> jakie tam wyrównuje...jak wszyscy umówią się na grę językiem z zawiązanymi rękami za plecami i po wypiciu litra wódki, też się wszystko wyrówna a nie można powiedziec żeby taki sposób gry był równie wygodny czy tez skuteczny jak klawa + mysza
Zarith --> Ale gry pisane maja to do siebie ,ze... sa pisane pod konsole i tam to jest "W MIARE" wygodne.
Edit mialo byc "gry pisane pod konsole maja to do siebie..."
micpl --> jasne, oczywiście, masz rację. pad=pad. ale popatrz na przykład który podałem wyżej, z gościem czającym się za plecami. na kompie mam 50/50 że mu ucieknę, na konsoli 100 że mnie sfraguje. owszem, można powiedziec że to taka specyfika konsoli, ale ja jako w miarę dobry gracz sieciowy nazywam to fajansiarstwem i nadal uparcie twierdzę że klawa + mysz > pad. szczególnie że zrozumcie wreszcie że konsole mam w domu z pada korzystam na codzień i wiem o czym mówię.
nie można powiedziec żeby taki sposób gry był równie wygodny czy tez skuteczny jak klawa + mysza
Czy równie wygodny - to kwestia przyzwyczajenia i tego co rozumiesz pod pojęciem "wygody".
Czy równie skuteczny - na pewno nie.
I jeśli ktoś tak twierdzi, to pisze nieprawdę.
Ale taką samą nieprawdą jest twierdzenie, że
Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada
bo gdyby tak było, to w zapowiedziach na konsole nie byłoby aktualnie więcej FPSów niż na PC albo wprowadzono by obsługę myszki i klawiatury.
A to też nieprawda
jednoczesne wykonywanie tych czynnosci dluzej niz przez 10 sekund.
Wbrew pozorom czynności te można wykonywać dłużej niż 10 sekund. Podobno są ludzie, którzy grają na konsolach nawet i parę godzin.
A właśnie- nie ma czasem klawiatur i myszek do konsol ? Bodajże ze 2-3 lata temu w cda widzałem infromację, że jakaś tam firma wyprodukowała nowy model klaiatury i myszki do ps2.
A nawet jeśli nie ma- co stoi na przeszkodzie aby dodać myszki i klawiatury to ps3 i xboxa360 ? Przecież chyba projektanci wiedzą o ile wygodniej gra się na klawiaturze i myszce, a klawiatura otwierałaby dodadkowo wiele innych ciekawych możliwości (m.in wpisywanie takstu zamiast wybierania literek z wirtualnej klawki)
Ptosio - lol... nie po to wymyślono coś takiego jak pad, żeby grać na konsoli na klawce i myszce
i jeszcze do wszystkich zwolenników klawiatur i mysz - gracie dla osiągów czy dla przyjemności? bo mnie za przeproszeniem gówno obchodzi czy w quake dzięki myszce możecie obrócić się w 0,4353 sekundy :-)
hmmm. wiadomo, że kciuki nie są zbyt precyzyjnymi palcami, a powierzchnia po jakiej przechyla się analog nie jest zbyt duża, ale też nie jest tak źle jak opowiadacie, a przede wszystkim zdanie:
Przeciez na padzie szybkosc celowania jest nie do zniesienia, bieganie / celowanie / strzelanie odpada, manerwy typu szybki obrot wycelowane w prawy rog i strzal jednoczesnie - tez odpada. jest zdecydowanie nieprawdziwe, a jego autor ma drewniane palce i problemy z koordynacją dwóch kciuków. Ale to nie mój problem, mi się gra bardzo przyjemnie i nie zamienię mojej eSki na jakieś bezduszne myszki czy klawiatury:P
a póki co to PC ma przerąbane, bo nawet id zacznie priorytetowo robić gry na konsole:P
1. Nie wyobrazam sobie gry na pc w pop, psychonauts, serie ff, nfs bez pada. ostrzegam, ze probowalem grac klawiatura, ale to jest pomylka.
2. Moge grac w jakas gre nawet lewa stopa, jesli tylko sie przy tym dobrze bawie. Wazne zeby gra sprawiala mi przyjemnosc. To czy moge sie obracac osiem razy w ciagu sekundy o 180 stopni - mam to gdzies.
3. W potyczce multi na konsoli, gdzie wszyscy graja padami, i maja te same szanse - to czy ma wieksze znaczenie przewaga pada nad myszka? Czy Pan Zarith czepia sie tego, miedzy graczami pc tez jest taka rozbieznosc, ze jeden ma myszke za 100$ a inny za 20 zl? Oczewiscie, frustraci/maniacy kupia sobie najdrozsza myszke, sprzet, rzutnik(:p) do pc zeby tylko obrucic sie o jeden raz wiecej w tej samej sekundzie niz inny gracz. Ale jesli taki sam frustrat/maniak przesiadzie sie na konsole, to co mu szkodzi kupic sobie dedykowana klawiature i mysz?
w skrocie - liczy sie to, aby gracz sie dobrze bawil przy grze.
@tmk13
jak cie urząda jak dostajesz nty raz pod rząd w plecy proszę bardzo, ja wole się odwócić i wpakować komuś 9mm prezent między oczka
tmk13 dobrze prawi, polać mu.
co to mnie obchodzi czy obróce się 8,5 raza czy 9? co to dla mnie za różnica w zareagowaniu szybciej o 0.323 sekundy? najważniejsze jest się dobrze bawić, a to można osiągnać szybciej w połączeniu pad + fotel + telewizor...
co to dla mnie za różnica w zareagowaniu szybciej o 0.323 sekundy?
Jak to jaka? Tak jak koledze zaritha, zostaje ci jeszcze 0.677 sekundy, żeby sfragowac trzech gości którzy sa w zupełnie różnych częściach planszy:)
edit:
zresztą, podsumujmy wątek...
klawka i mysz są o wiele dokładniejsze w grach fpp, co pozwala zrobić 1 obrót w czasie 0.113 sekundy i zabić trzech gości w czasie o 0.983 sekundy krótszym
na padzie gra się wygodniej...
Włąsnie chodzi o zabawę. Mnie nie bawi gra na padzie. Dlaczego? Zaznaczam że wciąż mówimy o grach FPP. Najważniejsze jest to że się już przyzwyczaiłem do myszki. Pewnie gdybym pograł parę tygodni to ten problem by zniknął, ale wciąż miał bym niedosyt, że gram w gre którą można przejść kilka stopni wyżej. Pozatym kilkugodzinna gra na myszcze (a tyle człowiek potrafi grać jak coś fajnego dołapie) jest mniej męcząca dla palcy niż gra na padzie. Kolejna sprawa, grając na padzie nie czuje w pełnie swobody ruchów. Oczywiście dla kogoś to nie jest problem, a dla mnie jest. Nikomu nie bronie grania w FPP na padzie, klawiaturze czy nawet kierownicą. jego sprawa. mi odpowiada myszka i bo daje największe możliwości. Nie mam powodu dla którego miałby mnie ktoś zmusić do grania czymś gorszym dla mnie.
A co z tymi setnymi, które można wyciągnąć z myszki? Jeśli ktoś nie widzi w tym przyjemności to ok. Ale to właśnie jest przyjemność. Nie sama percepcja. Wyjaśnie może to tym którzy tego nie rozumieją. Grając w multi nieraz widziałem co ludzie potrafią zrobić. przyznam że czasami wręcz przyjemnie się patrzy zboku jak to wygląda. Ja jeszcze nie rozpoznaje postaci a już nieżyje. Największa satysfakcja jest właśnie wtedy gdy wygramy nie strzelając serią przeciwnikowi w pecy (choć też miłe), ale jak weźmiemy snajp. i wystrzelimy o te 0.1 s wcześniej niż przeciwnik, patrząc przez wizjer prosto w oczy. A jeśli jeszcze do tego uda nam się rozwalić gościa którygra o klasę wyżej to już miodzio. Taka gra daje bardzo dużo przyjemności, satysfakcji i przedewszystkim odpręża. jeżeli miałem sobie robić przerwę w nauce to nie odpalałem żadnej strategi tylko własnie FPP w multi. Po 2-3 godzinach totalny relaks i spowrotem do nauki, mimo że często w grze dostawałem w kość.
Klawiatura+mysz w konsoli? Coraz bardziej w to wątpie. Wystarczy popatrzyć jaki sprzeciw wywołuje sama nazwa mysz wśród posiadaczy konsol (oczywiście nie wszystkich). Pad od dawna jest dostępny na PC i mało kto z niego nie korzysta. No bo niby do czego. Bijatyk nie ma. Do wyścigów lepsza kierownica. Do reszty mysz. A co by było gdyby weszła mysz do konsol (do każdej gry!). W zwykłym singlu nic by to nie zmieniło, poza potrzbą rozpoznawania przez grę kontrolera i ustawiania poziomu trudności, ale w dobie gry sieciowej? pad znikł by zupełnie w takich grach jak Halo. Kto by chciał wciaż przegrywać tylko dlatego że osoba po drugiej stronie ma myszkę. Zmiana pada na myszkę została by wymuszona na graczach, a wielu z nich jest do pada tak samo przyzwyczjona jak użytkownicy PC do myszki. Wydaje mi się że tu leży problem a nie w technice, no bo przecież technicznie to nie jest problem.
Ciężkie czasy dla PC? Nie sądze. Może zmiana równowagi na korzyść konsol. Gry na PC to nie tylko wydawcy i gracze. W ten przemysł jest zangażowanych zbyt wiele poważnych firm produkujących sprzęt. Co by miała robić taka Ati czy Nvidia. Czekać 5 lat na następne zlecenie od M$. Producenci procesorów? Niby po co jest wyścig mocy obliczeniowej procesorów, do pracy w exelu czy w wordzie? Mówie o zwykłym użytkowniku. Do biura starczy komp o bardzo małej mocy obliczeniowej i to starczy na wiele lat. Gdzie AMD i Intel miały by szukać nowych klientów. Nagrywarki, pamięci itd... Ciekawe ilu z użytkowników PC wymieniało by te wszystkie podzespoły gdzy by gry na tej platformie się nie rozwijały?
tmk13 --> słowo dobrze posiada różne stopnie. może być nieźle, dobrze, bardzo dobrze, świetnie i tak dalej. widze że ty równiez nie rozumiesz o czym piszę i włącza ci się lokalny patriotyzm konsolowy, więc po raz kolejny: klawa + mysz > pad. co nie znaczy, chociaż ty tak odczytujesz moje słowa, że pad jest do dupy. pad jest w dolnych granicach 'dobrej zabawy' przy grach fpp, mysz i klawa w górnych. i tyle. nie wiem po co mi w ogóle mówicie banalne prawdy typu 'a na konsolach to wszyscy grają padami', wiem o tym doskonale. co nie zmienia faktu że padem w grach fpp steruje się gorzej niż myszą i klawą. z czego z kolei logicznie wywodzę, że w gry fpp lepiej gra sie na pc niż na konsoli.
gdyby porównać graczy grających w tę samą grę na konsoli i na pc i zmierzyć ich ze sobą w bezpośrednim starciu sieciowym, obsługujący pad nie mieliby żadnych szans. dlaczego? bo padem w grach fpp steruje się gorzej niż myszą i klawą
gdyby na torze formuły 1 zmierzyć ze sobą bolid f1 i najlepszą terenówkę, wygrałby bolid f1. dlaczego? bo jest przystosowany do specyfiki wyścigów torowych. co nie znaczy, że terenówki są do dupy. po prostu dla tego zastosowania sie nie nadają. w rajdzie paryż-dakar bolid f1 nie miałby żadnych szans.
jasna analogia?
infinity --> to fotele i telewizory dodaja jako gratis do konsol? bo z tego co ja wiem 70% kart graficznych ma wyjście tv-out, pada można podłączyć zarówno do konsoli jak i do kompa, a przy kupnie kompa nie podpisujesz cyrografu że w życiu nie usiądziesz przed kompem na fotelu. w każdym razie ja nic takiego nie podpisywałem.
a dobrą zabawę to ja osiągam za pomoca gier a nie systemów na których te gry uruchamiam. dlatego jak mam ochotę na final fantasy, tekkena czy coś takiego, włączam plejkę, a jak mam ochote na fpp dobrą symulację czy strategię wymagającą myślenia, włączam kompa.
infinity --> 'i jeszcze do wszystkich zwolenników klawiatur i mysz - gracie dla osiągów czy dla przyjemności?'
nie sprawia mi przyjemności gra w fpp padem, bo w porównaniu z myszką ten sposób jest upośledzony.
kiedy z powodu kiepskiego sposobu sterowania ginę, bo brakuje mi tego .2 sekundy, nie czuję przyjemności tylko frustrację z powodu ograniczającego mnie sposobu kontroli nad grą.
mysza mozna zancznie szybciej i dokladniej wycelowac, jest jeszcze kwestia ustawienia myszy, ale to jak kts chce :) szybkosc wskaznika zalezy od przyzwyczajenia i ilosci wolnego miejsca na manewry szczurem :) podczas grania padem albo czyms innym musisz czekac az celownik najedzie na wroga, a jak sterujesz mysza to szybkosc zalezy od Ciebie, co do klawiatury to ma wiekrze mozliwosc, na padzie jest ograniczona ilosc klawiszy a na klawiatuzre NIE :)
jak wyglada gra na konsole przez siec ?? chodzi mi o granie na wiekrze odleglosci. to sie odbywa za posrednictwem neta ?? czy jest jakies oganiczenie w odleglosci ??
"podczas grania padem albo czyms innym musisz czekac az celownik najedzie na wroga, a jak sterujesz mysza to szybkosc zalezy od Ciebie,"
tak samo jest na padzie== ustawiasz szybkość przesuwania w menu, poza tym wychylasz w zależności od potrzeby gałkę i po problemie. a tak swoją drogą darcie miałem jak kolega grał w splinter cella i ustawiał szybkość poruszania się sama rolką. to się dopiero nazywa precyzja:D
ale ogólnie polecam skończyć ninja gaiden na hard i halo na legendary i już sterowanie będzie intuicyjne jak mało co;P
Ja napiszę tylko tak.
Dajcie prawdziwym CS'owcom pada, ciekawe czy będą zadowoleni, po przejściu dajmy na to
z IceMata/Everglide'a (podkładka) + przykładowo Razer Viper + jeszcze jakaś extra klawiera do CS'a.
Czyli sprzęcik, który wart jest ładne kilkaset złotych.
Jak ktoś miał w ręku taką myszkę na zajebistej podkładce to wie jak to chodzi.
Nie wyobrażam sobie, żeby mieli grać na padach, to jest raczej awykonalne...
p.s Nie grywam w CS'a, ale mam kilku zjaranych na tą grę kumpli i byłem na kilku turniejach (jako widz)
kyahn --> nawet po przejściu z podkładki za 4 złote i z myszki za 5 nie będa zadowoleni.
Nie wypbrazam sobie pada do tak szybkiej gry jak q3, to odbiera radosc gry, to mniej wiecej tak jak grac w baldurs gate na komórce :-) mozna tylko po co ?
Chciałem napisać mniejjwięcej to samo co Dbest w ostatnim akapicie.
Niemartwię się tym co będzie z PC bo zbyt dużo firm ma do stracenia.Może nawet ceny sprzętu spadną,byle dogonić nowe konsole.
Grając w multi nieraz widziałem co ludzie potrafią zrobić. przyznam że czasami wręcz przyjemnie się patrzy zboku jak to wygląda. Ja jeszcze nie rozpoznaje postaci a już nieżyje. Największa satysfakcja jest właśnie wtedy gdy wygramy nie strzelając serią przeciwnikowi w pecy (choć też miłe), ale jak weźmiemy snajp. i wystrzelimy o te 0.1 s wcześniej niż przeciwnik, patrząc przez wizjer prosto w oczy.
Chcesz powiedzieć, że podobne odczucia z gry zarezerwowane są dla PC?
A następnych wypowiedzi nie będę komentował. Dziwię się tylko, że z taką wiedzą na temat konsol ktoś decyduje się brać udział w dyskusji na ich temat:
podczas grania padem albo czyms innym musisz czekac az celownik najedzie na wroga, a jak sterujesz mysza to szybkosc zalezy od Ciebie
jak wyglada gra na konsole przez siec ?? chodzi mi o granie na wiekrze odleglosci. to sie odbywa za posrednictwem neta ?? czy jest jakies oganiczenie w odleglosci ??
Micpl187 --> Nie. Tego niegdzie nie powiedziałem. Takie wrażenia nie są dla nikogo zarezerwowane. Równie dobrze takie wrażenia może przeżywać 70 babcia układająca pasjansa. Chciałem pokazać, że gra gdzie liczy się ta 0.1s nie może być przyjena, a nawet relaksująca. Mimo tego że wszystko dzieje się bardzo szybko, wszyscy tam grają dla przyjemności. Każdy czerpie przyjemność z czegoś innego. Jeden z tego że jest najlepszy, inny, że gra razem z kimś kogo zna, a jeszcze inny poprostu z tego że raz na 5 minut uda mu się kogoś uszczelić. Było to odpowiedzią na zarzuty, że taka gra traci na atrakcyjności bo nie gra się dla przyjemność. Jeżeli by tak było to po co by ludzie grali?
Edit:
...Chciałem pokazać, że gra gdzie liczy się ta 0.1s może być przyjena, ...
Tam niepotrzebnie wdarło się "nie"
"taki oto sposób Mark Rein z Epic Games wylał kubeł zimnej wody na głowy PeCetowców"
hehe, strasznie sie poczułem dotknięty...co za ludzie piszą te zapowiedzi...
Tak czytam te komentarze i ciekawi mnie jedna rzecz.
Dlaczego jest sprzeczka o to gdzie sie lepiej gra FPP jesli ta gra to TPP ?
Pytam bo nie widze zeby ktos napisal (slepy jestem bo staruch ze mnie), autor news tez tego nie napisal a wystarczy zobaczyc
filmik z E3 nagrany kamera juz z samej gry - nie cut scenki i widac, ze kamera jest za plecami "pakera" (czlek bez karku ;P ) i podczas "strzelania" zbliza sie tak jak ma to miejsce w Splinter Cell.
A TPP sie calkiem fajnie na konsolach gra.
zapewne ze zdania 'Rozgrywka łączy najlepsze cechy produktów typu FPS z elementami gatunku survival horror, a zatem w pewnym sensie przypomina Doom 3 i pamiętny cykl System Shock'
Dorzuce swoje 5 groszy.
Jakis czas temu bawilem sie portem Quake'a 1 na XBOXA. Zabawa cudna gdyz na stacjonarnym kompie stawialem serwer a konsola sie joinowalem. Myszka VS pad. Na poczatku wygrywalem, potem jak koles sobie przypomnial jak nalezy grac dostalem ostro w dupsko. Ale jaki wniosek ?
Ano, ze na padze da sie grac. Wszytsko to kwestia odpowiedniego configu i wprawy.
W Q1 jest to o tyle superasne, ze da sie ustawic extremalnie wielka czulosc i gra sympatycznie.
Regularnie gramy teraz z komplem w wszystkie FPP na konsoli gdzie jest cooperative (pariah, are51 ostanio) i naprawde gra sie dobrze. Gry sa tak napisane, ze pad w zupelnosci wystarczy.
Czy na myszce gralo by sie lepiej ? Zapewne tak, zle gra na myszcze odpada, kiedy rozwalamy sie na fotelah i nikomu by sie nie chcialo sleczec przed stolikiem i machac łapa. Kwesta wygody.
Niech przeciwnicy pada, wezma kiedys takiego riddica i skoncza go.
Na koniec ,na zadane im pytanie jak sie gralo padem, napewno by padla ospowiedz.."yy po godzinie przywyczailem sie i juz nie zwracalem uwagi na to czym gram, bo wciagnela mnie gra"
I chyba o to chodzi.
A w sieciowki, jak kazdy gra padem to szanse sa wyrownane i wszystko jest tak jak powinno.
@zarith - tak - zapewne z tego zdania, ale tam nie pisze, ze bedzie to FPP - tylko, ze bedzie mial "cechy FPS", wlasnie o takich cechach byla mowa
kiedy przedstawiano Splinter Cell - podczas strzelania kamera przybierala widok prawie osoby pierwszej.
Zreszta nawet nie jest to kwestia dyskuji - filmik z gry pokazuje jak bedzie prowadzona kamera i nie jest to zaden FPP.
antoniomontegio --> wiem, że tam nie jest napisane że ta gra to fpp. ale firma znana z fpp, jako przykłady rozgrywki same gry fpp, zdanie jednym słowem wskazuje na fpp - a ponieważ jak zapewne zauważyłeś gra jako taka mnie nie iteresuje, i tak naprawde nie o nią w mojej wypowiedzi chodziło, nie uważałem i nadal nie uważam za celowe żeby specjalnie szukać jakichśtam filmików z rozgrywki:)
tom666 --> "Czy na myszce gralo by sie lepiej ? Zapewne tak" i dokładnie o tym mówię.
qrwa powiedzialem sobie ze nigdy nie kupie xboxa bo to badziewie ale to juz trzecia gra w ktora chetnie bym zagral a wychodzi tylko na X'a niech to chociaz na PS3 wyjdzie
Pcetowcy marzyli , marzyli ... i wymarzyli ;]
A nasza wersja i tak będzie lepsza
Coy2K - od razu 20 może?
Nieźle się uśmiałem z "triumfu" konsolowców ;) A jednak cuda się zdarzają, i to baardzo często :) [a ostatnio jeszcze częściej].
Dziwi tylko fakt, że aż tyle osób dało się nabrać na chwyt marketingowy Micro$oftu i polecało kupić konsolę tylko dla Girsów (sytuacja miała się identycznie z AC, Mass Effect, no i teraz z GTA4).
konsola to jest kupa komp rulez nigdy bym nie gral na konsoli to nie to samo co komp a co do gears przeszedlem 2 razy bo wyjebana w kosmos ta gra bardzo mi sie spodobala