Bohemia Interactive na E3 – Operation Flashpoint 2
w oczekiwaniu na sequel Operation Flashpoint, przewidziany na koniec roku 2006.
Co? To oni mają zamiar wydać OF2 pod koniec 2006r? Znając życie to ten koniec 2006r. przeciągnie się do połowy 2007r. Sorry, ale coś mi to powoli przypomina pewna grę o pewnym księciu co to już ze 100 razy miała wyjść ale jeszcze nie wyszła.
Nie wiem o co Ci chodzi Pafun, to ze OFP 2 wyjdzie nie wczesniej niz w 2006 Marek Spanel z BIS oglosil juz hohoho i jeszcze troche temu, nie ma wiec tu mowy o przesuwaniu premiery jak np. w przypadku Duke'a.
Ja osobiscie wole zeby chlopaki posiedzieli nad gra dluzej (OFP tez bylo robione latami ...tylko ze wtedy sie ta gra malo kto interesowal, dopiero jak wyszla narobila huku) i zrobili cos naprawde dobrego, tak jak pierwszy Flashpoint.
To ze miedzyczasie wypuszcza jeszcze Armed Assault, to dla mnie tylko powod do radosci, bedzie kolejna solidna gra wojenna, nie jakies Full Spectrumy...
pozdro!
Matt
Przyznam szczerze, że nie wygląda to zachwycająco - mamy naprawdę ładne modele pojazdów, szczegółowe modele postaci, a obok tego teren i trawę, która nie wiele odbiega od tego co oferował pierwszy Operation Flashpoint.
Pierwszy Flashpoint w ogole nie mial trawy i mial ubogie tekstury jesli chodzi o lad (dlatego teraz wychodza odpowiednie mody - kompletnie przeteksturowane mapy). Zreszta reszta newsa jest conajmniej dziwna. Same zachwyty, zalety a potem obawy....Spokojnie jeszcze 1,5 roku:) A Armed Assault bedzie ok:)
@Matt
OFP2 miało wyjść w 2004,2005,2006 .......n
n- wybierzcie sobie date
@eJay
Bazowy OFP miał ładne teksturki nawet, tylko miał skopany silnik i nikt niemiał takiej maszyny aby odpalić gre na max detalach, ba dzisiaj jest mało maszyn które to mogą
No to wkońcu mamy cośkonkretnego na temat OF2 ! Bardzo fajnie ! Mam tylko obawy co do braku enginu fizycznego - tej grze jak żadnej innej przydałby się taki.
goldenSo------->Skopany engine?? Hmmm dziwne, ja gram w 1024 z AA x4 na FX 5600 i gra chodzi mi 40 klatek na sekunde:)
goldenSo >> nie pamietam zadnych oficjalnych komunikatow ze strony Bohemia Interactive Studios na temat premiery OFP2 w 2004 roku, pamietam za dobrze wywiad z w.w. Markiem S. ktory juz bodajze na poczatku 2004 zapowiedzial za na sequel OFP nie ma szans wczesniej niz w 2006 i dla mnie to bylo wiazace. Jezeli ktos, czasopisma, albo sklepy i-netowe podawaly ze gra wyjdzie juz za chwile to faktycznie ci ktorzy uwierzyli moga byc rozczarowani, ja bylem troche rozczarowany ale 1,5 roku temu i nigdy potem sie nie ludzilem ze OFP2 bedzie w 2005.
...a co do silnika to niestety musze sie zgodzic, ze wiele mu do doskonalosci brakowalo. To byla dziwna rzecz, bo podstawawoa kampanie przeszedlem na Celeronie 366MHz, 384RAM i GeForce 1 32MBDDR. Dzis gram na PIV 2.8GHz HT, 1024 RAM, Radeon Mobility 9600 128 DDR ...i kiedy ustawiam detale na wiecej niz normal gra zaczyna ciachac!!! :-/
...Ale grywalnosc mimo uplywu lat dalej jest dobra!! :)
@eJay
fajnie mi na 9800pro też płynnie działa, ale co z tego jak nie moge odpalić detali wyższych niż normalne?(teren)
To masz problem:) Wystarczy troche pogrzebac w opcjach i zmniejszyc conieco i zwiekszyc conieco:) Ja mam na przyklad Object LOD na polowe, powyzej tego nie widze roznicy, a gierka chodzi o 10 fps wiecej:)
"a zatem mamy tu: podstawową wersją PeCetowej Operation Flashpoint: Cold War Crisis z dodatkową kampanią o nazwie Resistance (jej akcja rozgrywa się tuż przed wydarzeniami pokazanymi w poprzedniku), "
Resistance to całkiem inna wyspa, inna bajka!
Hamil, ale akcja jest przed wydarzeniami z cwc
Nie da się tego określić. Miejsce akcji ejst inne i o ile pamietam, nie było podczas gry na Nogovie interwencji Nato... Naprawde to takie sobie gdybanie, mniej więcej czas wydarzenia możesz (koniec zimnej wojny) określić ale w żadnych w odniesieniu do OFP:CR
Edit- CWR oczywiście :) I chodziło o to, że nie da się tego określić w odniesieniu do akcji pierwszej częsci gry.
Jeżeli o mnie chodzi to mogę poczekać na nowego Flashpointa nawet i do 2010 jeśli będzie trzeba :-). Na resztę kładę przysłowiową lachę, inne gry się dla mnie praktycznie nie liczą ...
Co do tego, że niby ta grafa nie prezentuje się tak jak trzeba - dajcie spokój, w tej grze grafika schodzi na drugi plan. Ja osobiście bardzo się cieszę, że ludzie z Bohemii nie złamali się i nie bawią się przesadnie w upiększanie kamyczków na mapach tylko starają się dołożyć coś nowego w kwestii gameplaya. A już super, że nie zabrali się za robienie nowego silnika od podstaw (uf, odetchnąłem). Niech poprawią fizykę, kolizje z obiektami, obniżą parapety w oknach :-) (tiaa, koniecznie muszą dodać walkę w terenie zurbanizowanym z prawdziwego zdarzenia), itd. - wystarczy.
Jedna rzecz nad którą naprawdę płaczę - optymistycznie liczylem na to, że w 2-ce dodadzą jakieś elementy ze strategii, kontrolowanie większych ilości "mięsa armatniego" (takiej np. kompani piechoty zmechanizowanej, do tego możliwość wzywania wsparcia lotnictwa i artylerii, etc.) Dowodzenie jakąś biedną drużyną czy nawet plutonem czołgów to w tej grze IMHO marnowanie możliwości silnika - taaakie mapy a ty po nich zasuwasz z garstką ludzi :-( ... A już misje z gatunku "one man army" (John Rambo w akcji) - blee. Pasowało by mi coś takiego : jakaś sytuacja na mapie, rozkaz opanowania tej i tej miejscowości - "kupujesz" wojsko a la "Combat Mission", rozstawiasz na mapie i DOWODZISZ całym tym związkiem w widoku z oczu (z możliwością wcielenia się w dowolnym momencie w dowolnego szwejka dla ... spragnionych krwi :-)). To wszystko przeplatane od czasu do czasu "old school'owymi" misjami (np. z grupami specjalnymi). Trochę menagementu z rezerwami (uzupełnianiem strat w ludziach), zaopatrzeniem (paliwo, amunicja, żarcie, etc.) i fortyfikowaniem zdobytych pozycji w "wolnym czasie", dynamiczna nieliniowa kampania, medale na dobranoc, elementy RPG (coś tam w tej akurat kwestii robią) i ... żyć nie umierać. Taka bardziej strategia z "trybem FPS", ze szczątkowym podziałem na misje i, nie wiem jak wy ale ja osobiście byłbym w niebie :-).
Ech, rozmarzyłem się ...
Pozdro.
... kontynuuj Pazur ... nie przerywaj, tak, tak...
hyhy a tak na poważnie to good idea.
Pozdro
Hamil >> I chodziło o to, że nie da się tego określić w odniesieniu do akcji pierwszej częsci gry
E, chlopie, chyba za bardzo to Ty na fabule uwagi nie zwracales, co?
A takie detale jak to, ze na samym koncu kampanii Resistance wsparcie, smiglowce, ktore nie lataja daleko, ktore ratuja sytuacje, przysyla oficer o nazwisku Blake i dostaje za to nominacje na pulkownika? Ten sam pulkownik Blake jest jednym z bohaterow CWC.
General Guba z CWC jest tez bad guyem na Nogovie, tylko ze tam jest jeszcze pulkownikiem.
Jedna z glownych postaci CWC jest James Gastovski, ktory na poczatku tamtej kampanii jest "retired" z oddzialow special force. Dlaczego? Dlatego ze bral udzial we wczesniejszej misji na Nogovie, w czasie to ktorej misji amerykanie sie nie spisali i wypieli na lokalny ruch oporu >> zginal jego przyjaciel Victor Troska.
Jak dla mnie powiazania miedzy Resistance i Cold War Crisis sa bardzo wyrazne.
Okropne,okropne inne i brzydkie